Arkadaşlar merhaba. 2 hafta önce Vatan Bilgisayar’dan teşhir ürünü Philips OLED TV aldım. Oradaki arkadaşlar garantinin normal şekilde işleyeceğini söyledi. Eve geldiğimde OLED yanığı olduğunu fark ettim. Vatan’ı aradım iade için ama teşhir ürünü için iade olmayacağını, servisle iletişime geçmemi söylediler.
Philips servisi eve geldi ve OLED yanığı olduğunu belgeledi. Ama merkezleri TV’nin teşhir ürünü olduğu için değişim olmayacağını söylediler. Vatan’ı aradığımda da bir şey yapamayız cevabı alıyorum.
Bu konuda yasal olarak nasıl hakkımı arayabilirim?
Bu işlerden çok anlamıyorum. Tüketici Hakem Heyeti’ne mi başvurmam lazım. Lütfen beni yönlendirin. Çok teşekkür ediyorum şimdiden.
GÜNCELLEME
Arkadaşlar sizlerin de yönlendirmesiyle Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yaptım. Ekte evraklarla birlikte. Umarım bir sonuca ulaşırım. Aşağıda dilekçem var.
Merhaba sayın yetkili:
Vatan Bilgisayar mağazasında teşhirde görüp satın aldığım Philips 55OLED908 televizyonun, evde ekranın büyük bir bölümünün OLED TV'lerde yaşanabilen "yanık" probleminin, yani görüntünün ekranda yapışık ve kalıcı olarak kalma durumunun yaşandığını gördüm.
Problemi görüp Vatan Bilgisayar'ı aradığımda ürün teşhir olduğu için değişimin ya da iadenin söz konusu olmadığı cevabını aldım. Servisi aramam gerektiğini, kendilerinin hiçbir şey yapmayacağını söylediler. Bornova'da bulunan "Bornova PH Elektronik" isimli yetkili Philips servisini aradım. 2 hafta sonraya randevu verdiler. 18.12.2024 tarihinde eve gelip TV'ye baktılar ve Ekranda "yanık, kalıntılar" kaldığını onayladılar ve belge verdiler. Daha sonra servis, 27.12.2024 tarihinde ürünün teşhir ürünü olduğu için değişimin ya da tamirin söz konusu olmadığını söylediler. Bu verdikleri belgeyi de ekte makamınıza iletiyorum.
Şu an Vatan Bilgisayar ve Philips servis arasında kaldım ve ürünüm teşhir olduğu bahanesiyle hiçbir sorumluluk kabul etmemektedirler. Halbuki satın almadan önce, Vatan Bilgisayar'daki satıcı, teşhir ürünlerin garanti olarak kapalı kutu cihazlardan hiçbir farkı olmadığını söylemiş ve ben de gönül rahatlığıyla satın almıştım. Teşhir ürününün, kapalı kutu cihazlardan bir farkı olmadığını, garantinin aldığım gün başlayacağını söyleyip, sorun çıktığında ise teşhir ürünü deyip sorumluluk kabul etmemektedirler. Ayıplı malı bana sattıklarını ve arkasında durmadıkları için kandırıldığımı düşünüyorum. Bana satın alınma işlemi sırasında üründe bir sorun olmadığını, düzgün çalıştığını gördüğümü belirten bir kağıt imzalattılar. Ancak orada demo görüntülerinde ve mağazanın ışıklarında bu yanma problemini görmem imkansızdı. Kaldı ki bu problem daha sonra da yaşanabilirdi ve yine teşhir ürün bahanesine sığınarak ve yetkili servis ne de Vatan Bilgisayar sorumluluk almayacaklardı. Ürünün öncelikle Vatan Bilgisayar tarafından iade alınmasını, hediye çekine dönüştürülmesini ya da muadili bir cihazla değiştirilmesini talep ediyorum. Saygılarımda.
Hangi driver? (SS'li) ACİL YARDIM
|
Gigabyte B450M S2H anakart 3000mhz ram desteklemiyor mu?
|
|
|
PC açılıyor görüntü yok
|
silinebilir.
|
Thy Majesty |
DonanımHaber'de uzun yıllardır varım ama İkinci el de yeni sayılırım. REFERANSLARIM: R@ ugurel lokomotif burak21242 kskcengiz Canuckss |
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 1.899
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.357
İkinci El Bölümü Mesajları: 134
Konularının görüntülenme sayısı: 177.160 (Bu ay: 3.890)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 41 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası