Merhaba arkadaşlar sizlerle başımdan geçen tatsız bir hadiseyi paylaşıp alabileceğim aksiyonlar ile ilgili fikir alışverişi yapmak istiyorum.
12 gün önce 10/08/2021 tarihinde MediaMarkt internet sayfası üzerinden 13.999,00 TL ücret ödeyerek SAMSUNG 65Q80T model bir televizyon satın aldım.
Ürün aynı gün stoktan kargo ibaresi ile satılan bir ürün ve 2 gün önceye kadar internet sitesinde satışı devam etmekteydi.
Aynı gün fatura kesilip tarafıma mail yolu ile iletildi hikaye bundan sonra başlıyor. Fatura kestiklerini ürünün akıbeti hakkında bilgiye satın aldığım günden itibaren ulaşamıyorum.
Çağrı merkezindeki çalışanlar her aradığımda farklı yalan yanlış bilgiler veriyorlar ürününüz kargoda(kargo bilgisi takip vs ellerinde yok) bugün gelir yarın gelir gibi türlü türlü bilgilendirmeler ile 12 gündür beni oyalıyorlar.
Tarafıma paylaşılmış herhangi bir lojistik takip bilgisi mevcut değil. İşin özü dolandırıldığımı düşünüyorum ortada 12 gün önce faturası kesilmiş ve sevk edilmemiş bir ürün var ve karşımda bir muhattap yok.
MediaMarkt tarafında dediğim gibi herhangi bir muhattap bulamıyorum konuştuğum çağrı merkezi yetkilileri devamlı farklı yalan veya yanlış beyanlarda bulunuyorlar.
MediaMarkt firmasını bu vurdumduymaz basiretsiz yaklaşımı için kınıyorum hayatımda bu kadar kötü bir satış sonrası performansına şahit olmamıştım.
Konu ile ilgili olarak ne yapabilirim yardım ve fikirlerinizi rica ediyorum. Konuyu yukarı taşıyabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler....