Superonline Rezaleti
27 Nisan Güncellemesi
Evet son güncellemeyi yapayım. Artık bundan sonraki güncelleme sanıyorum tüketici hakem heyeti kararı sonrası olacak.
Yaptığımız görüşmeler sonucu herhangi bir sonuç alamadık. Yok kalite standartları vs. söylenen her şey kocaman bir yalan. O kadar şikayet kaydına rağmen bir kişi bile arayıp, böyle bir olumsuzluk olmuş bir de sizden dinleyelim demediler.
Kendi üzerime aldığım yeni hattı, nişanlım üzerine olan eski hat ve hatta uzun süredir kullandığım Turkcell platinium mobil hattımı kapattırdık. Tarafımıza yansıtılacak tüm cayma bedellerini faiziyle turkcell denen dolandırıcı şirketimsiden alacağım elbette.
Yıllardır kullandığım ev internetim olan Turknet'e geri dönmüş oldum bu vesileyle. 50mbit olsun ama hakkını veren şirkete gitsin param.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merhabalar.
Sizlere, Turkcell Superonline Müşteri Hizmetleri tarafından nasıl yanlış bilgilendirme sonucu mağdur edildiğimizi anlatmak istiyorum.
Mayıs'ta evleneceğimiz için, nişanlım üzerine kayıtlı olan tahhütlü Superonline Fiber ve Tv+ üyeliğini, yeni taşınacağımız adrese nakil yapmak istedik. Ancak kendileriyle direkt iletişime geçmeden önce yeni adresin altyapısını kontrol etmek istedim evden ve internet sitelerinden bir form doldurdum.
16 Nisan 2021 sabah 09:30 civarında Superonline müşteri hizmetleri tarafından arandım ve nakilden ziyade ben kendi üzerime yeni bağlantı için başvurursam yüksek hızda (200mbit fiber) interneti çok daha uygun fiyata kampanya dahilinde kullanabileceğimi ve nişanlım da taşındığımız zaman ikametgah adresini yeni adrese taşıdığında, o adreste hali hazırda benim kendi bağlantım gözükeceğinden, cayma bedeli istenmeden taahhütü bozabileceğimiz söylendi. 2 kez sordum ve ikisinde de onaylandı.
Gelinen noktada yeni adres için ben üzerime Fiber ve Tv+ üyeliği aldım ve nişanlım üzerine olan hattı kapatmak istediğimizde bizden, daha önce söylenenin aksine cayma bedeli istenmekte.
2 gündür temsilcilerle yaptığımız görüşmelerde henüz sonuç alabilmiş değiliz, ısrarla böyle bir uygulama olmadığını ve yanlış bilgilendirme yapıldığını söyleyip işten sıyrılıyorlar. Telefon kayıtlarının dinlenmesi için bizden 2 gün süre istediler.
Superonline açık bir şekilde yeni müşteri çekmek için yanlış bilgi vererek bizi mağdur etmiştir. Bu şirkete bağlı hiç bir müşteri temsilcisinin sözüne güvenmemenizi öneriyorum.
Bu noktada tüketici hakem heyeti dışında önerebileceğiniz bir yol var mı? İptal ettirmek istediğimiz hizmet 1 buçuk yıldır kullanılıyor, yanılmıyorsam yasaya göre 1 yıldan fazla kullanılan hizmetler cayma bedeli ödenmeden fesih edilebiliyordu.
Bilgili arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Teşekkürler.
R7 3700X Boşta Isınma Problemi
Elektrik Kesintisi ve Ardından Gelen Problemler
|
MSI TRIO GAMING RTX2080 DÜŞÜK PERFORMANS
|
RYZEN 5 1600X YÜKSEK SICAKLIK
|
Amerika M-1 Vize Başvurusu
|
Bugün TOEFL'a Giren Var Mı?
|
CPU Soket Pinleri Hk.
|
Win 7 Ultimate Açılış Süresi Hk.
|
Onboard Ekran Kartini Aktif Hale Getirme
|
"Flying is the second greatest thrill known to man. Landing is the first!" Allen KLEIN |
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 1.762
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.815
İkinci El Bölümü Mesajları: 89
Konularının görüntülenme sayısı: 16.303 (Bu ay: 373)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 755 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware