TABEX KULLANAN VE TABEX İLE SİGARAYI BIRAKAN VAR MI?
|
PTT KM SORGULAMA NEDEN EKSİK
Bugün bir araç aldım. Ptt uygulamasında ne varsa sorgulanan herşeyi sorguladım. Araç 2010 model. Ama km sorgusu 2015 den itibaren geldi.
2015 - 2017 - 2019 ve 2021... Araç 2010 olduğu için 2010 ila 2015 arası neden gelmez. Yine resmini koyduğum diğer sorguda her hangi bir plaka değişikliği falan da yok. Neden böyle bir sonuç gelmiş olabilir?
Qnb finansbankdan 17 aralık 2021 tarihinde 36 ay vadeli bir kredi çektim. Krediye istinaden Cigna sağlık hayat ve emeklilik a.ş tarafından hayat sigortası adı altında 36 ay için 1068.69 TL ödeme tahsil edildi benden. Krediyi çektikten 59 gün sonra 14.02.2022 tarihinde tamamını kapattım. 3 yıl (1095 gün) için tahsil edilen 1068.69 TL hayat sigortasından iade olarak sadece 285.75 TL ödeme iade edildi. Yani 59 gün için 782,94 TL kesinti yapıldı.Banka personelinden krediyi kullanırken de aldığım bilgiye göre de kredi kullandığım gün kadar kesilecekti (önceden kapamayı planlayarak çektiğimden, orada sormuştum). Güne göre hesaplanırsa 1068 / 1095 X 59 = 57.50 gibi bir kesinti yapılması gerekiyordu. Yani yaklaşık 1011 TL gibi bir rakam iade edilmeyildi.Sigorta şirketi müşteri hizmetleri ise; iştira kesintileri adı altında -Üretim kesintisi -Sigorta tazminatının gider payı -İşletme masrafı adında 3 kaleme bu kesintinin yapıldığını iddia ediyor. Ancak hangi kaleme ne kadar kesildiğine dair ne bir rakam ne de bir fatura&dekont veremiyor.Görüldüğü üzere yine vatandaşı soyma yollarından biri daha. Finansbankın tuttuğu çanak ile Cigna sigorta tarafından soyuluyoruz. Bu olayı okuyan hiç kimseye finansbanktan veya cinga ile çalışan başka bir bankadan kredi asla çekmemelerini öneriyorum.
ARKADAŞLAR BU BENİM KIRILAN ADAPTÖRÜM. İNTERNETTE ORTALAMA ORJİNAL FİYATLARI BU..AZ ÖNCE ASUS MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIP ORDAN TEMİN ETMEK İSTEDİĞİMDE AYNI ADAPTÖRÜ 145 TL YE SATTIKLARINI ÖĞRENDİM. HATTA HESAP NO VERDİLER YOLLADIM VE İŞLEMLER BAŞLADI..BENİM ANLAMADIĞIM ŞEY BÖYLE YEDEK PARÇALAR FİRMALARIN KENDİSİNDE DAHA PAHALI OLUR BİZLER DE İNTERNETTEN ALIRDIK BU NASIL HEM BÖYLE TERSİ OLUYOR HEM DE YARI FİYATINA OLUYOR.BİLGİSİ OLAN VARMI?
ASUS YEDEK PARÇA (BU NASIL OLUR ?)
ARKADAŞLAR BU BENİM KIRILAN ADAPTÖRÜM. İNTERNETTE ORTALAMA ORJİNAL FİYATLARI BU..AZ ÖNCE ASUS MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAYIP ORDAN TEMİN ETMEK İSTEDİĞİMDE AYNI ADAPTÖRÜ 145 TL YE SATTIKLARINI ÖĞRENDİM. HATTA HESAP NO VERDİLER YOLLADIM VE İŞLEMLER BAŞLADI..BENİM ANLAMADIĞIM ŞEY BÖYLE YEDEK PARÇALAR FİRMALARIN KENDİSİNDE DAHA PAHALI OLUR BİZLER DE İNTERNETTEN ALIRDIK BU NASIL HEM BÖYLE TERSİ OLUYOR HEM DE YARI FİYATINA OLUYOR.BİLGİSİ OLAN VARMI?İÇİME KURT DÜŞTÜ
BAYMAK ELEGANT PLUS REZALETİ, MUTLAKA OKUYUN-İZLEYİN
Ben baymak tarafından mağdur edilip, hakkını tüketici hakem heyetinde kazanmış birisi olarak nasıl rezil bir firma olduklarını burda anlatayım. 1 yıl önce yaz ortasında baymak elgance plus klima aldım.Ankara keçiören servisi klimayı kurmaya geldi. Servis sahibi ve 2 elemanı ile geldiler.Beyefendi burnundan kıl aldırmayana, soru sorduğumda bir dakika be diye tersleyen,müşteri iletişimi sıfır bir şahıstı. Vakumlama işlemini bile video siteye yükleyecek kadar idareten yapıp gittiler. Her neyse birkaç gün sonra klimanın sağ-sol yapan flapı çalışma esnasında sol sona gelip geri dönerken Çat Çıt şeklinde rahatsız edici (özellikle sessiz bir gece uykusuna dalmak isterken) ses çıkartıyordu. Teknik servisi çağırdım. Sahibi 2 tane toy yeğenini yolladı. Flapı söktüler - taktılar yok ses düzelmiyor.Sonra benden içerinde getirmem gereken birşey istediler. Ben gidip geldikten sonra bir baktım sorun çözülmüş (40 saniyede) , bak abi dedi tamam artık ses çıkartmıyor.Bu çözümün ben bakmazken bir anda olması kıllandırdı. Flaplara bakarken ne göreyim, süper zeki arkadaş flap tırnaklarını çıkarmış ve sesi kesmiş. Eeee bu çözüm değil, yakalanınca kem küm dedi tekrar bakalım ben yapamadım diye gitti.Sonra ki günlerde beni aradılar ve o parçayı değiştireceğiz dediler. Tamam dedim değiştirin. 1 hafta sonra falan parça geldi içeriye girdiler. öbür parçayı söktüler derken hoppp yeni parçaya basmışlar çift taraflı yapıştırıcıyı lap yapıştırdılar. Kafalarına göre çözüm. Klimayı çalıştırıyorum oda kimyasal kokusu sarıyor.Genel müdürlüğü aradım, ne yapıyor bunlar böyle de rezalet olmaz dedim. Tamam dediler mamak servisini yönlendirelim dediler. O yapıltırıcı basılmış parçanın ve takıldığı yerin bu sefer komple değişmesi gerekiyor. Mamak servisi söktü klimayı götürdü, 1 hafta sonra getirdi değişmiş halde. Taktık çalıştırdık eee yine çat! çut! ses devam ediyor.Çocuk baktı sağına soluna abi bu olmuyor dedi.Mamak servisi keçiören gibi ahlaksız değil. Çocuk düzgün, şeffaf ve dürüst.Bende dedim genel müdürlüğe anlatamadım olmuyor işte değişmesi lazım dedim çocuğada.Çocuk geçici çözüm olarak 2 tane kablo parçası tırnaklara sıkıştırıp geçici çözüp gitti..Neyse servis formuna çocuktan sorunun halen devam ettiğine dair makbuza yazı yazdırdım imzalattım. Genel müdürlüğü aradım görüyorsunuz her şey yapıldı ama cihaz düzelmiyor dedim.O ana kadar sözde yardımcı olan şahıslar bir anda değiştirmiyoruz bu şekilde idare edin kullanın diye bir anda değiştiler.Nasıl böyle olabilir dedim,arızalı ürün var ortada sattığınız. Bunu servisiniz de kabul etmiş nasıl değiştirmezsiniz dedim.Yapacak birşey yok dediler. Görün duyun Baymak ne kadar zavallı bir kurum. Sonra tabi tüketici hakem heyetine bavurdum. bilirkişi geldi, raporu gördü, idareten tutturulan parçaları gördü.Ve benim hiçbirşey dememe gerek kalmadı. Davayı kazandım, satın aldığım yere ibraz da edildi.Sonra baymak genel müdürlüğü yana yana beni aradı. Değiştirelim klimayı yenisi ile ve para iadesi yapmayalım dedi.Aslında illalah etmiştim asla düşünmüyordum ama Klima takıldıktan sonra apartman duvarına mantolama yapıldığı için klimanın olduğu boşluk dımdızlak kaldı. Yeni klima gelip takılana kadar ora öyle kalmasın, başka servis gel git uğraşmıyım diye başta kabul ettim.Ancak keçiören servis ile çalışmak istemediğimi belirttim.Biz konuşuruz başka servis olmuyor onlar gelmesi lazım ama hassasiyetinizi bildiririz dediler..Ama vakumlamayı en az 15 dk yapılması konusunda kesin bir şekilde kararlı olduğumu söyledim genel müdürlüğe..Evelsi gün baymak keçiören aradı, 10 da geleleim diye. 10.30 da gelin hastanede olacağım, 10.30 a yetişirim diye tam 15 dakika dil döktürdüler.Zorla kabul ettiler. Vakumlama olayını da söyledim.Adamlar onu siz karar veremezsiniz biz biliriz diye tersledi.Aha dedim eşşeğe altın semer vursanda yine eşşektir.Derhal tamam istemiyorum gelmeyin dedim, genel müdürlüğü aradım. Ya siz bunlara söz geçiremiyorsunuz ya da siz beni geçiştiriyorsunuz dedim ve paramı kesin olarak istedim..Şimdi 15 güne param gelecek. Ve yeni klima arayışına girdim.Geçen sene 3400 aldığım için o para iade oluyor. Ama klima fiyatları maşallah uçmuş.Üzerine para ekleyip birşeyler bakacağım artık.Baymakın iç yüzünü size detaylı anlattım.Asla ve asla baymak almanızı önermem. Arızalarına bile sahip çıkmayıp kendi başının çaresine bak diyecek kadar zavallılar..İnanmayan herkese belgeleri sunabilirim..
YOUTUBE DA BU OLAY İÇİN HAZIRLADIĞIM VİDEO
Bir laptop alacağım, oyun pek oynamam,oynasam da hafif oyunlar oynarım..bana uzun vade de fanı uğultu cıkarmıcak cok sessiz sedasız duracak , azda hızından ödün vermeyecek bir laptop lazım..genelde hafta sonları film izliyorum bu yüzden sessizlik önemli :) bütçe max 5000 TL....önerilerinizi beklerim dostlar
3D yardımmmm
|
3D güvenlik sorunu imdattttt
|
Meslek: Hukuk İşleri
İlgi Alanları: müzik,mizah,spor,politika,gotik sanatlar,uzakdoğu
Merdivenlerden çıkarken orada olmayan bir adamla karşılaştım.Bugünde orada değildi.Keşke dedim,keşke gitse... |
Seni bir portakal bahçesinde gördüm |
7 cehennem arasında en kötüsü sürekli olandır,çünkü acı orada hiç bitmez... |
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 5 gün
Mesaj Sayısı: 150
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 357
İkinci El Bölümü Mesajları: 13
Konularının görüntülenme sayısı: 18.434 (Bu ay: 872)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 97 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar