Şimdi Ara

BAYMAK ELEGANT PLUS REZALETİ, MUTLAKA OKUYUN-İZLEYİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben baymak tarafından mağdur edilip, hakkını tüketici hakem heyetinde kazanmış birisi olarak nasıl rezil bir firma olduklarını burda anlatayım. 1 yıl önce yaz ortasında baymak elgance plus klima aldım.Ankara keçiören servisi klimayı kurmaya geldi. Servis sahibi ve 2 elemanı ile geldiler.Beyefendi burnundan kıl aldırmayana, soru sorduğumda bir dakika be diye tersleyen,müşteri iletişimi sıfır bir şahıstı. Vakumlama işlemini bile video siteye yükleyecek kadar idareten yapıp gittiler. Her neyse birkaç gün sonra klimanın sağ-sol yapan flapı çalışma esnasında sol sona gelip geri dönerken Çat Çıt şeklinde rahatsız edici (özellikle sessiz bir gece uykusuna dalmak isterken) ses çıkartıyordu. Teknik servisi çağırdım. Sahibi 2 tane toy yeğenini yolladı. Flapı söktüler - taktılar yok ses düzelmiyor.Sonra benden içerinde getirmem gereken birşey istediler. Ben gidip geldikten sonra bir baktım sorun çözülmüş (40 saniyede) , bak abi dedi tamam artık ses çıkartmıyor.Bu çözümün ben bakmazken bir anda olması kıllandırdı. Flaplara bakarken ne göreyim, süper zeki arkadaş flap tırnaklarını çıkarmış ve sesi kesmiş. Eeee bu çözüm değil, yakalanınca kem küm dedi tekrar bakalım ben yapamadım diye gitti.Sonra ki günlerde beni aradılar ve o parçayı değiştireceğiz dediler. Tamam dedim değiştirin. 1 hafta sonra falan parça geldi içeriye girdiler. öbür parçayı söktüler derken hoppp yeni parçaya basmışlar çift taraflı yapıştırıcıyı lap yapıştırdılar. Kafalarına göre çözüm. Klimayı çalıştırıyorum oda kimyasal kokusu sarıyor.Genel müdürlüğü aradım, ne yapıyor bunlar böyle de rezalet olmaz dedim. Tamam dediler mamak servisini yönlendirelim dediler. O yapıltırıcı basılmış parçanın ve takıldığı yerin bu sefer komple değişmesi gerekiyor. Mamak servisi söktü klimayı götürdü, 1 hafta sonra getirdi değişmiş halde. Taktık çalıştırdık eee yine çat! çut! ses devam ediyor.Çocuk baktı sağına soluna abi bu olmuyor dedi.Mamak servisi keçiören gibi ahlaksız değil. Çocuk düzgün, şeffaf ve dürüst.Bende dedim genel müdürlüğe anlatamadım olmuyor işte değişmesi lazım dedim çocuğada.Çocuk geçici çözüm olarak 2 tane kablo parçası tırnaklara sıkıştırıp geçici çözüp gitti..Neyse servis formuna çocuktan sorunun halen devam ettiğine dair makbuza yazı yazdırdım imzalattım. Genel müdürlüğü aradım görüyorsunuz her şey yapıldı ama cihaz düzelmiyor dedim.O ana kadar sözde yardımcı olan şahıslar bir anda değiştirmiyoruz bu şekilde idare edin kullanın diye bir anda değiştiler.Nasıl böyle olabilir dedim,arızalı ürün var ortada sattığınız. Bunu servisiniz de kabul etmiş nasıl değiştirmezsiniz dedim.Yapacak birşey yok dediler. Görün duyun Baymak ne kadar zavallı bir kurum. Sonra tabi tüketici hakem heyetine bavurdum. bilirkişi geldi, raporu gördü, idareten tutturulan parçaları gördü.Ve benim hiçbirşey dememe gerek kalmadı. Davayı kazandım, satın aldığım yere ibraz da edildi.Sonra baymak genel müdürlüğü yana yana beni aradı. Değiştirelim klimayı yenisi ile ve para iadesi yapmayalım dedi.Aslında illalah etmiştim asla düşünmüyordum ama Klima takıldıktan sonra apartman duvarına mantolama yapıldığı için klimanın olduğu boşluk dımdızlak kaldı. Yeni klima gelip takılana kadar ora öyle kalmasın, başka servis gel git uğraşmıyım diye başta kabul ettim.Ancak keçiören servis ile çalışmak istemediğimi belirttim.Biz konuşuruz başka servis olmuyor onlar gelmesi lazım ama hassasiyetinizi bildiririz dediler..Ama vakumlamayı en az 15 dk yapılması konusunda kesin bir şekilde kararlı olduğumu söyledim genel müdürlüğe..Evelsi gün baymak keçiören aradı, 10 da geleleim diye. 10.30 da gelin hastanede olacağım, 10.30 a yetişirim diye tam 15 dakika dil döktürdüler.Zorla kabul ettiler. Vakumlama olayını da söyledim.Adamlar onu siz karar veremezsiniz biz biliriz diye tersledi.Aha dedim eşşeğe altın semer vursanda yine eşşektir.Derhal tamam istemiyorum gelmeyin dedim, genel müdürlüğü aradım. Ya siz bunlara söz geçiremiyorsunuz ya da siz beni geçiştiriyorsunuz dedim ve paramı kesin olarak istedim..Şimdi 15 güne param gelecek. Ve yeni klima arayışına girdim.Geçen sene 3400 aldığım için o para iade oluyor. Ama klima fiyatları maşallah uçmuş.Üzerine para ekleyip birşeyler bakacağım artık.Baymakın iç yüzünü size detaylı anlattım.Asla ve asla baymak almanızı önermem. Arızalarına bile sahip çıkmayıp kendi başının çaresine bak diyecek kadar zavallılar..İnanmayan herkese belgeleri sunabilirim..


    YOUTUBE DA BU OLAY İÇİN HAZIRLADIĞIM VİDEO


    Cem Yilmazeryoutube
    baymak markasının, fabrika çıkışı defolu ürünü,müşteriye kilitleme çabasını ve müşterinin tüketici hakem heyeti zaferini anlatıyorum.Baymak alırken 2 kere düşüneceksiniz!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=xKZTw5BsA0s







  • Çok geçmiş olsun,uğraşmakla çok iyi yapmışsınız. Thh kararlarında keşke geri ödeme zamanındaki ürünün fiyatına göre ödeme yapılsa.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Bu konuyu bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Zira baymak klima almayı düşünüyordum fakat bu yazınızı görmemle fikrim değişti. Benim için asıl önemli olan kıstas klimanın ne kadar iyi olduğu değil, servis ağının kalitesi, müşteriye tutum ve davranışlarıdır kesinlikle. Ortalama bir klima bile görevini yapar ama servis ağı ve müşteri hizmetleri bu hususta çok çok daha önemli.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.