ÇÖZÜLDÜ
Senelerdir türknet kullanıyorum. Arada arada arıza çıkıyordu ama düzeliyordu. Bu kez de öyle olur diye umsam da yaklaşık 1.5 aydır çözmüyorlar. Çözemiyorler demiyorum çünkü ilk hafta harici herhangi bir işlem yapılmadığına eminim. Arıza kaydı sayfasında sürekli aynı cevaplar: uzadığı için üzgünüz, saha ekiplerine ilettik, ilerleme olunca bilgilendiriseniz vs vs... Hep aynı cevapları farklı kelimelerle yazıp duruyorlar her gün. Arıza kaydının numarasını da aşağıya bırakıyorum. Yetkililer bana sormadan burdan bakıp öyle cevap verirse sevinirim ama lütfen benzer şeyleri söylemeyin!
2 kasım EDİT: Aradılar 20 dk konuştum ve sonuç olarak dediler ki: İç tesisatı kontrol amaclı ekip yönlendiriyoruz. 2 ay önce arıza ilk çıktığında yaptıkları işlemi tekrardan yapmaya çalışıyorlar! Yaklaşık 5 6 kez santralden daireye ve ankastreye de arıza kaydı açıp türk telekoma bildirmişlerdi güya. Aynı işlemleri tekrar tekrar tekrar! yaparak farklı sonuç bekleyen saçma sapan bir şirket. He tabi bu arada arıza sürem uzadığı için üzgünlermiş, ah canlarım. Fatura almaya devam tabi. Çok önemsiyorlarmışmış, onun için de aynı işlemleri tekrar edip duruyorlar. Mükemmel bir çözüm politikası. Ben müşterime 2 ay problem yaşatsam, bir gün özel bir ekibi alır, sadece şu adamın işini çözün ve bitirin derim. Resmen rezillik bunların yaptıkları artık!
|
Junghands Chronoscope
|
|
|
|
Elder Scrolls Online satılık
|
LG g3 - OnePlus One - MX4 Pro
|
Tenda modem Dns sunucusu yanıt vermiyor
|
|
ebeneZer Dota 2 player |
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 301
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 338
İkinci El Bölümü Mesajları: 6
Konularının görüntülenme sayısı: 5.058 (Bu ay: 37)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 15 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar