Satıcısı Amazon olmayan hiç bir ürünü satın almayın. Maalesef Amazon Türkiye koşullarına ayak uydurmuş.
Satıcının ürün kargoda kaybolmuş para iadesi talep edin dediği sipariş için, Amazon
"talebinizi inceledik ve A'dan Z'ye Garanti kapsamında para iadesi almaya uygun olmadığınızdan talebinizi reddettik." diyor.
Satıcı Ürünün kargoda kaybolduğunu söyledi. Buna rağmen AMAZON 10 gündür para iadesini yapmıyor. A'dan Z'ye Garanti maalesef sadece yalanmış. İlk defa Amazon'da bu tarz saçma bir deneyim yazıyorum. Ben prime üyesiyim. Teslimatı yapılmamış ve yapılmayacak bir ürün için para iadesi yapmamak için bu direncin nedenini anlayamıyorum.
Netspeed Kasım 2022 dönemi faturamın son ödeme tarihini 3 Aralık Cumartesi gününe denk getirdi. Yapı Kredi Bankasında talimatım olduğu halde hafta sonu olduğu için banka tarafından doğal olarak ödeme sağlanmadı. 5 Aralık Pazartesi günü faturayı kendim ödedim.
Ancak sevgili Netspeed bundan dolayı referans indirimi olan 5 TL yi iptal etmiş. Yani resmen bu indirimin kesilmesi için kurgulanmış gibi.
Hafta sonuna son ödeme tarihi gelen faturaya ilk kez rastladım. Faturanın ödenmemesi tüketicinin hatasıymış gibi indirimlerinin alınması çok kurnazca. Destek kaydı oluşturdum, indirimlerimin geri tanımlanması için, 5 TL çok önemli değil ama yaptıkları ayıp. Eğer sonuç alamazsam iptal ettireceğim.
Meslek: SMMM
Son Giriş: 7 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 42
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 50
İkinci El Bölümü Mesajları: 6
Konularının görüntülenme sayısı: 710 (Bu ay: 28)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 12 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar