Şimdi Ara

Amazon.com A'dan Z'ye Garanti YALANMIŞ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
79
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satıcısı Amazon olmayan hiç bir ürünü satın almayın. Maalesef Amazon Türkiye koşullarına ayak uydurmuş.


    Satıcının ürün kargoda kaybolmuş para iadesi talep edin dediği sipariş için, Amazon

    "talebinizi inceledik ve A'dan Z'ye Garanti kapsamında para iadesi almaya uygun olmadığınızdan talebinizi reddettik." diyor.


    Satıcı Ürünün kargoda kaybolduğunu söyledi. Buna rağmen AMAZON 10 gündür para iadesini yapmıyor. A'dan Z'ye Garanti maalesef sadece yalanmış. İlk defa Amazon'da bu tarz saçma bir deneyim yazıyorum. Ben prime üyesiyim. Teslimatı yapılmamış ve yapılmayacak bir ürün için para iadesi yapmamak için bu direncin nedenini anlayamıyorum.





    Amazon.com A'dan Z'ye Garanti YALANMIŞ




    Amazon.com A'dan Z'ye Garanti YALANMIŞ


    Amazon.com A'dan Z'ye Garanti YALANMIŞ







  • Gecmis olsun



    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi


    Buradan kayıt açabilirsiniz. Detayları ve ekran görüntülerini eklemeyi unutmayın.



    Yalnız şöyle bir durum var. Kargoda kayboldu ise takip no ve detayları da başvurunuza ekleyin.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.