TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK BİLGİSAYARA DONANIM ŞİRKETLERİNDEN BİRİ BU, ADI AKORTEK, SATIŞ SİTESİ TEKNOBİYOTİK. BİR SÜRE ÖNCE BİRKAÇ PARÇA ÜRÜN ALDIM, KARGOLAMA'DA YA DA ÜRÜNDE İYİLER, FİYATTA DA FENA DEĞİLLER.
ANCAK GELELİM KONUYA:
ÜRÜNLE İLGİLİ SIKINTI YAŞARSANIZ YANDINIZ, İADE ETME İSTEDİNİZ DİYELİM YANDINIZ!!! HATALI AÇIKLAMA YAPMIŞ OLSALARDA, OLMASALARDA, HAKLI OLSANIZ DA, YANDINIZ!!! ÜRÜNÜ BURADAN ALMAYIN DİCEM AMA DİYEMEM, BELKİ BENDE ALIRIM YERİ GELİR, BÜYÜK TOPTANCILAR, AMA AKLINIZ VARSA AYNI ÜRÜNÜ, FİYAT FARKINA BAKMAYIN, AMAZON YADA GÜVENDİĞİNİZ NERESİYSE ORDAN ALIN. 175 TL'LİK TOPLAMDA İKİ ADETLİK SİPARİŞİMDE BAKIN NELER YAŞADIM:)) EN ALTTAN BENİM ONLARA YAZDIĞIM İLK MESAJDAN BAŞLAYIN OKUMAYA, benim ve onların cevapları şeklinde ilerledi konu. YORUMSUZCA KOYDUM TÜM YAZIŞMALARI, DEĞERLENDİRME SİZE KALMIŞ...
-Teşekkürler, büyük firmasınız... "Türkiye'de dağıtıcısı" olduğunuz ürünlerin, kutularına bu kadar takılmasyadınız, isterdiniz iş yaptığınız firmalardan bir kutu...
neyse, ben, bu kadarcık bir rakamla zarar görmem, sizin müşteriye iade kısmında ne kadar arkasında durduğunuzu görmüş olduk. her tecrübe bir derstir.
yeniden satamadığınız iki ürün size bayağı bir zarar verecekmiş belli. kolay gelsin.
Ürün İade Talebi | 26.01.2021 11:20
Merhaba,
İade amaçlı gönderdiğiniz ürünlerin kutuları hasarlı olduğu için ve sıfır satılabilir durumda olmadığından dolayı her iki ürününüzün de iadeleri reddedilmiştir. Ürünler gün içerisinde tarafınıza geri gönderilecektir.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 14:16
[#QNW-30782] İade talep numaranız olan kodu kutu içerisine mutlaka belirtmeniz gerekmektedir.
Selim Yiğit | 20.01.2021 12:15
eğer sizin ürünle ilgili açıklamalarınızda yanlışlık yada eksiklik var ise, bunun sorumluluğunu firma olarak üstlenmelisiniz. müşteri hizmetleri departmanınıza destek birimi olarak açıklamalarımı iletmeniz yeterli olacaktır. gerekli incelemeleri yaparlarsa haklı olduğum yanları da göreceklerdir. Büyük bir firma olmanın sorumluluğu sadece satışta hızlı kargolama ve uygun fiyatlı orjinal ürün sağlamakla olmamalı, satış sonrası da müşterinin yanında olduğunuzu hissettirmelisiniz diye düşünmekteyim, benim tarafımdan bakıldığında. ben ürünleri size sağlamış olduğunuz kodla göndereceğim. sonrasında değerlendirme yaparken açıklamalarımı dikkatle okumanızı ve haklılığımı görmenizi istemekteyim sadece. kolay gelsin.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 11:31
Merhaba Selim Bey,
*
Ürün açıklama kısmında gerekli bilgiler mevcuttur, eksik olduğunu düşünüyorsanız müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Her firmada olduğu gibi Teknobiyotik firmasında da iade koşulları sabittir.
Ücretsiz gönderim kodu : Yurtiçi 330114703 (YAZIŞMADAN SONRA ANCA GÖNDERDİLER) KABUL ETSEM ÜCRETLİ YOLLAYACAKTIM.
Selim Yiğit | 20.01.2021 10:52
ürünü iade ederken, kargo ücreti, neden müşteriye ait olmaktadır, bu birrinci sorum olacak size, ikinci sorum ise sıklıkla ambalajdan bahsetmişsiniz, tabiki ambalajları açıldı, denendi ve uymadığı görüldü, ondan iade istenmekte. Distribütörü olduğunuz markaların satışından sonra iade taleplerinde neden bu kadar kutuya hassassınız? sizin gibi büyük firmalara bu kadar küçük detaylar ile uğraşmak yakışıyor mu? günümüzde iade konusunda müşteri haklarında ve dünyaya baktığınızda ise bizden çok ileride olunan bu mevzuda siz neden küçük bir sokak bilgisayarcısı gibi bana çeşitli maddeler atıp, anlattığım konularda fikrinizi dahi yazmadan, bana hazır liste ve tamamen müşteri aleyhine olan bu maddeleri atıp benden yanıt beklemektesiniz? Neden " gaming dünyasının lideriyiz " sloganınızı bu kadar basit, üstelikte dağıtıcısı olduğunuz iki adet ucuz sınıf fan iadesinde " bir müşterinin " gözünde dahi olsa bu kadar yerle bir etmektesiniz? şimdi müşteri olarak ben cevap bekliyorum, lütfen benden cevap beklemeyiniz. Basit bir iade kodu göndermeniz, sattığınızın arkasında durmanız, ürünü satmadan önce eksik veya yanlış bilgilendirme yaptığınız hususları açıklamamı dikkate alıp kabul etmeniz yeterli olacaktır. Saygılarımla.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 09:02
Merhaba,
Değerli Müşterimiz,
*
Belirtmiş olduğunuz ürün / ürünleri aşağıdaki hususlar doğrultusunda iade edebilirsiniz.
* 14 günlük sürenin geçirilmemesi
* Ürünün kutu, ambalajında hasar olmaması [ Kargo kaynaklı ise tutanak tutulması ]
Kullanılmamış olması ( vida izleri vs. )
* Mesafeli Satış Sözleşmesi gereği ilgili ürünü iade edebilmeniz için (malı açmamış, zarar vermemiş, hasara uğratmamış, ambalajını bozmamış olması şartıyla) iade edebilirsiniz.
* İade talebi ile geri yollanan ürün tarafımızca yapılacak kontrollerde ürünün aksesuarında herhangi bir eksiklik veya ürün ambalajında yeniden sıfır ürün gibi satılmasını engelleyecek oranda bir bozulma varsa iade işlemleri iptal edilir ve ürün tarafınıza geri gönderilir.
Belirtmiş olduğumuz iade şartlarını karşılıyor ise ürünü satış faturası ile tarafımıza gönderebilirsiniz.
Ürünün Gönderileceği Adres : Orhanlı Orta Mh. Mümtaz Sk. No:19 Tuzla / İSTANBUL
Alıcı Adı : Akortek Bilişim.
Dilediğiniz kargo ile kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz, ürünü kargoladıktan sonra tarafımıza kargo gönderi numarasını iletmeniz gerekmektedir.
_________________________________________________________________________
ÖNEMLİ UYARI : ÜRÜN KUTU İÇERİSİNE GÖZLE GÖRÜLEBİLECEK ŞEKİLDE İADE TALEP NUMARANIZ OLAN (örnek: KVW-30795) KODU MUTLAKA BELİRTMELİSİNİZ, AKSİ TAKTİRDE İADE TALEBİNİZ ANLAŞILMAYARAK ÜRÜN GERİ GÖNDERİLECEKTİR !!!
___________________________________________________________________________
Selim Yiğit | 19.01.2021 22:25
Aerocool Duo12 12cm ARGB fan açıklamsında pwm olarak belirtilmesine rağmen pwm bir fan değil. benim anakartımdaki (gigabyte b450m s2h v2) 4 pinli system fanı bağlantısına taktığımda fan sadece çok yavaş bir şekilde döndü ve ledler çalışmadı. fanın 4 pinli bağlantı ucunda sadece iki kablo bağlı ve diğer bağlantı biçimleri de zaten bana uyumlu değil. bundan dolayı iade istemekteyim. Diğer ürün ise Aerocool Core Plus (AE-CC-CRPLS) işlemci fanı yine açıklamasında belirtildiği gibi güncel anakartlarla uyumlu denmesine rağmen, benim anakartıma uyumlu olmadığı görüldü. içinden çıkan bağlantı aparatı kartın vidalama yerlerine denk gelmiyor ve çok büyük kalıyor. buna rağmen yine de anakartın kendi plastik ayaklarını kullanarak soğutucuyu işlemci üzerine montajladım. Montajladıktan sonra, (maalesef son anda görmüş oldum. ) bu kezde fanın yüksekliği az olduğundan dolayı olsa gerek, fanın ana baş kısmı yine sizden almış olduğum ikinci rami taktığım slotu sağa diğer ramin üzerine doğru eğdi ve baskılamış oldu. bu durumda kullanmam mümkün olmadığından sökmek zorunda kaldım. ürün açıklamalarında keşke sadece atx kartlara uygun olduğu yazsaydı yada en azından uyumsuz kart modelleri belirtilseydi iyi olacaktı. en azından bu kadar uğraş vermezdim. sadece am4 işlemci uyumluluğu yeterli olmadı. Aynı zamanda fan yüksekliği ram slotlarını baskılamamak adına çokta yüksek yapılmamış.bu ürününde iadesini bu sebeplerden istemek durumda kalıyorum. iyi çalışmalar dilerim. Aynı paketle gelen ram de ise sıkıntı yoktur. ürünleri iade aşamasında ayrı ayrı seçemediğimden dolayı bu siparişte ram dikkate alınmasın.
Selim Yiğit | 26.01.2021 12:58
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK BİLGİSAYARA DONANIM ŞİRKETLERİNDEN BİRİ BU, ADI AKORTEK, SATIŞ SİTESİ TEKNOBİYOTİK. BİR SÜRE ÖNCE BİRKAÇ PARÇA ÜRÜN ALDIM, KARGOLAMA'DA YA DA ÜRÜNDE İYİLER, FİYATTA DA FENA DEĞİLLER.
ANCAK GELELİM KONUYA:
ÜRÜNLE İLGİLİ SIKINTI YAŞARSANIZ YANDINIZ, İADE ETME İSTEDİNİZ DİYELİM YANDINIZ!!! HATALI AÇIKLAMA YAPMIŞ OLSALARDA, OLMASALARDA, HAKLI OLSANIZ DA, YANDINIZ!!! ÜRÜNÜ BURADAN ALMAYIN DİCEM AMA DİYEMEM, BELKİ BENDE ALIRIM YERİ GELİR, BÜYÜK TOPTANCILAR, AMA AKLINIZ VARSA AYNI ÜRÜNÜ, FİYAT FARKINA BAKMAYIN, AMAZON YADA GÜVENDİĞİNİZ NERESİYSE ORDAN ALIN. 175 TL'LİK TOPLAMDA İKİ ADETLİK SİPARİŞİMDE BAKIN NELER YAŞADIM:)) EN ALTTAN BENİM ONLARA YAZDIĞIM İLK MESAJDAN BAŞLAYIN OKUMAYA, benim ve onların cevapları şeklinde ilerledi konu. YORUMSUZCA KOYDUM TÜM YAZIŞMALARI, DEĞERLENDİRME SİZE KALMIŞ...
-Teşekkürler, büyük firmasınız... "Türkiye'de dağıtıcısı" olduğunuz ürünlerin, kutularına bu kadar takılmasyadınız, isterdiniz iş yaptığınız firmalardan bir kutu...
neyse, ben, bu kadarcık bir rakamla zarar görmem, sizin müşteriye iade kısmında ne kadar arkasında durduğunuzu görmüş olduk. her tecrübe bir derstir.
yeniden satamadığınız iki ürün size bayağı bir zarar verecekmiş belli. kolay gelsin.
Ürün İade Talebi | 26.01.2021 11:20
Merhaba,
İade amaçlı gönderdiğiniz ürünlerin kutuları hasarlı olduğu için ve sıfır satılabilir durumda olmadığından dolayı her iki ürününüzün de iadeleri reddedilmiştir. Ürünler gün içerisinde tarafınıza geri gönderilecektir.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 14:16
[#QNW-30782] İade talep numaranız olan kodu kutu içerisine mutlaka belirtmeniz gerekmektedir.
Selim Yiğit | 20.01.2021 12:15
eğer sizin ürünle ilgili açıklamalarınızda yanlışlık yada eksiklik var ise, bunun sorumluluğunu firma olarak üstlenmelisiniz. müşteri hizmetleri departmanınıza destek birimi olarak açıklamalarımı iletmeniz yeterli olacaktır. gerekli incelemeleri yaparlarsa haklı olduğum yanları da göreceklerdir. Büyük bir firma olmanın sorumluluğu sadece satışta hızlı kargolama ve uygun fiyatlı orjinal ürün sağlamakla olmamalı, satış sonrası da müşterinin yanında olduğunuzu hissettirmelisiniz diye düşünmekteyim, benim tarafımdan bakıldığında. ben ürünleri size sağlamış olduğunuz kodla göndereceğim. sonrasında değerlendirme yaparken açıklamalarımı dikkatle okumanızı ve haklılığımı görmenizi istemekteyim sadece. kolay gelsin.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 11:31
Merhaba Selim Bey,
*
Ürün açıklama kısmında gerekli bilgiler mevcuttur, eksik olduğunu düşünüyorsanız müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Her firmada olduğu gibi Teknobiyotik firmasında da iade koşulları sabittir.
Ücretsiz gönderim kodu : Yurtiçi 330114703 (YAZIŞMADAN SONRA ANCA GÖNDERDİLER) KABUL ETSEM ÜCRETLİ YOLLAYACAKTIM.
Selim Yiğit | 20.01.2021 10:52
ürünü iade ederken, kargo ücreti, neden müşteriye ait olmaktadır, bu birrinci sorum olacak size, ikinci sorum ise sıklıkla ambalajdan bahsetmişsiniz, tabiki ambalajları açıldı, denendi ve uymadığı görüldü, ondan iade istenmekte. Distribütörü olduğunuz markaların satışından sonra iade taleplerinde neden bu kadar kutuya hassassınız? sizin gibi büyük firmalara bu kadar küçük detaylar ile uğraşmak yakışıyor mu? günümüzde iade konusunda müşteri haklarında ve dünyaya baktığınızda ise bizden çok ileride olunan bu mevzuda siz neden küçük bir sokak bilgisayarcısı gibi bana çeşitli maddeler atıp, anlattığım konularda fikrinizi dahi yazmadan, bana hazır liste ve tamamen müşteri aleyhine olan bu maddeleri atıp benden yanıt beklemektesiniz? Neden " gaming dünyasının lideriyiz " sloganınızı bu kadar basit, üstelikte dağıtıcısı olduğunuz iki adet ucuz sınıf fan iadesinde " bir müşterinin " gözünde dahi olsa bu kadar yerle bir etmektesiniz? şimdi müşteri olarak ben cevap bekliyorum, lütfen benden cevap beklemeyiniz. Basit bir iade kodu göndermeniz, sattığınızın arkasında durmanız, ürünü satmadan önce eksik veya yanlış bilgilendirme yaptığınız hususları açıklamamı dikkate alıp kabul etmeniz yeterli olacaktır. Saygılarımla.
Ürün İade Talebi | 20.01.2021 09:02
Merhaba,
Değerli Müşterimiz,
*
Belirtmiş olduğunuz ürün / ürünleri aşağıdaki hususlar doğrultusunda iade edebilirsiniz.
* 14 günlük sürenin geçirilmemesi
* Ürünün kutu, ambalajında hasar olmaması [ Kargo kaynaklı ise tutanak tutulması ]
Kullanılmamış olması ( vida izleri vs. )
* Mesafeli Satış Sözleşmesi gereği ilgili ürünü iade edebilmeniz için (malı açmamış, zarar vermemiş, hasara uğratmamış, ambalajını bozmamış olması şartıyla) iade edebilirsiniz.
* İade talebi ile geri yollanan ürün tarafımızca yapılacak kontrollerde ürünün aksesuarında herhangi bir eksiklik veya ürün ambalajında yeniden sıfır ürün gibi satılmasını engelleyecek oranda bir bozulma varsa iade işlemleri iptal edilir ve ürün tarafınıza geri gönderilir.
Belirtmiş olduğumuz iade şartlarını karşılıyor ise ürünü satış faturası ile tarafımıza gönderebilirsiniz.
Ürünün Gönderileceği Adres : Orhanlı Orta Mh. Mümtaz Sk. No:19 Tuzla / İSTANBUL
Alıcı Adı : Akortek Bilişim.
Dilediğiniz kargo ile kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz, ürünü kargoladıktan sonra tarafımıza kargo gönderi numarasını iletmeniz gerekmektedir.
_________________________________________________________________________
ÖNEMLİ UYARI : ÜRÜN KUTU İÇERİSİNE GÖZLE GÖRÜLEBİLECEK ŞEKİLDE İADE TALEP NUMARANIZ OLAN (örnek: KVW-30795) KODU MUTLAKA BELİRTMELİSİNİZ, AKSİ TAKTİRDE İADE TALEBİNİZ ANLAŞILMAYARAK ÜRÜN GERİ GÖNDERİLECEKTİR !!!
___________________________________________________________________________
Selim Yiğit | 19.01.2021 22:25
Aerocool Duo12 12cm ARGB fan açıklamsında pwm olarak belirtilmesine rağmen pwm bir fan değil. benim anakartımdaki (gigabyte b450m s2h v2) 4 pinli system fanı bağlantısına taktığımda fan sadece çok yavaş bir şekilde döndü ve ledler çalışmadı. fanın 4 pinli bağlantı ucunda sadece iki kablo bağlı ve diğer bağlantı biçimleri de zaten bana uyumlu değil. bundan dolayı iade istemekteyim. Diğer ürün ise Aerocool Core Plus (AE-CC-CRPLS) işlemci fanı yine açıklamasında belirtildiği gibi güncel anakartlarla uyumlu denmesine rağmen, benim anakartıma uyumlu olmadığı görüldü. içinden çıkan bağlantı aparatı kartın vidalama yerlerine denk gelmiyor ve çok büyük kalıyor. buna rağmen yine de anakartın kendi plastik ayaklarını kullanarak soğutucuyu işlemci üzerine montajladım. Montajladıktan sonra, (maalesef son anda görmüş oldum. ) bu kezde fanın yüksekliği az olduğundan dolayı olsa gerek, fanın ana baş kısmı yine sizden almış olduğum ikinci rami taktığım slotu sağa diğer ramin üzerine doğru eğdi ve baskılamış oldu. bu durumda kullanmam mümkün olmadığından sökmek zorunda kaldım. ürün açıklamalarında keşke sadece atx kartlara uygun olduğu yazsaydı yada en azından uyumsuz kart modelleri belirtilseydi iyi olacaktı. en azından bu kadar uğraş vermezdim. sadece am4 işlemci uyumluluğu yeterli olmadı. Aynı zamanda fan yüksekliği ram slotlarını baskılamamak adına çokta yüksek yapılmamış.bu ürününde iadesini bu sebeplerden istemek durumda kalıyorum. iyi çalışmalar dilerim. Aynı paketle gelen ram de ise sıkıntı yoktur. ürünleri iade aşamasında ayrı ayrı seçemediğimden dolayı bu siparişte ram dikkate alınmasın.
ASM
|
Toshiba Ayıplı ürününü geri almıyor
|
Meslek: yönetmen
İlgi Alanları: şiir-fotoğraf-sinema-oyun
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 8
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 28
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 1.396 (Bu ay: 7)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El