Merhaba.Ağustos'un 20'sinde Teknosa'dan iki adet Toshiba Satellite R630 model bilgisayar aldık.Bilgisayarların bir tanesinde hiçbir sorun yokken diğerinde iki adet sorun tespit ettik.Sorunların bir tanesi klavyenin sol alt bölümünde görünür yerde ki logo kısmında model ismi, Satellite olması gerekirken Portege olarak yazılmış, ikinci sorun ise bilgisayarın önemsiz işlemlerde dahi aşırı derecede ısınmasıydı. Birinci sorun için Toshiba, Portege ve Satellite modellerinin aynı olmasından dolayı üretim bandında hatalı etiket basılmış olduğunu kabul ediyor ancak ürünü bu sebepden iade alamayacağını söylüyor.İkinci sorun içinse servisin baktığını ancak ısınmanın normal düzeyde olduğunu ve ürünü bana aynen geri göndereceklerini belirttiler.
Şimdi aynı makineden bende iki adet var. Birincisi aynı işlemlerde hiç ısınmazken hatalı olan ürün neredeyse el yakmakta, nasıl ısınma problemi yok? Teknik serviste hangi testlerden geçirdiniz? nasıl denediniz? Ben World dosyasıyla bile çalışırken aşırı derecede ısınan makine sizi görünce mi düzeldi? Etiketle ilgili soruna gelince, madem büyük firmasınız yanlış etiket basmayın. Bu bir ayıptır. Ürünü de ayıplı yapar.Sinekte küçüktür ama mide bulandırır. Koskoca Toshiba bir aylık notebook'u alıp yenisini göndermekten aciz mi? Ayrıca Toshiba teknik servisine direk ulaşıp bilgi almak mümkün değil.Karşınıza bir müşteri yetkilisi çıkıyor sürekli not alıyor sonra cevabını bekle dur. Cevablar da ortada. Konuyla ilgili yardımınızı bekliyorum. Lütfen Toshiba bu ayıbını düzeltsin. Yılların firmasına yakışmamakta.
toshiba bu konularda titizdi ama bi istisna söz konusu sanırım . tr distribitörlüğüne filan mail attınızmı ?
Bence e-posta etkili oluyor. E-posta gönder.
ordaki yapıştırmayı değiştirir ısınma problemini cözerler geri sana verirler laptopunu değişme söz konusu deildir.
Mail de attım ancak yanıt gelmedi, maaleseh Toshiba hiç titiz değil arkadaşlar, Nerede Dell'in garanti sistemi nerede Toshiba.