Şimdi Ara

turkcell den ayıplı mal aldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17 mart 2014 tarihinde turkcellden iphone 5S telefon aldım telefon 3. günde problem çıkarmaya başladı. hattımı bazen okuyup bazen okumuyordu. garantiye göndermemiz lazım dediler tüketici haklarından da pek haberim yoktu. gönderdiler bugun geldi ve problem devam ediyor. turkcell i aradım genpa yı arayın onlardan aldık biz telefonu dediler. ben turkcell den aldım faturamda da turkcell yazıyor. 30 günü geçmediği için telefonumun değişimini istebiliyorum ve isteğimi gerçekleştirmek ile yükümlülermiş. yarın gidip sizce turkcell bayisinde durumu izah mı edeyim yoksa pazartesi direk tüketici hakları ile ilgili heyete başvuru mu yapayım lütfen yardım edin !
     turkcell den ayıplı mal aldım turkcell den ayıplı mal aldım
     turkcell den ayıplı mal aldım turkcell den ayıplı mal aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anlygn -- 5 Nisan 2014; 5:49:47 >







  • Tüketici hakları Mahkemesi 3 aydan önce karar vermiyor. Bence gidip biraz tantana yapın o zaman değişim yaparlar. Yumuşak başlı görünce umursamıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Tüketici hakları Mahkemesi 3 aydan önce karar vermiyor. Bence gidip biraz tantana yapın o zaman değişim yaparlar. Yumuşak başlı görünce umursamıyorlar

    Ben küçük bir ilçede yasıyorum nüfusu 50 bin kadar. Yine de 3 ay sürer mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam aynı durumdan dili yanmış biri olarak cevap vereyim.
    iphone 4 almıştım turkcellden. genpa garantili. telefon kutudan ses tuşu bozuk olarak çıktı.
    normalde ayıplı mal olduğu için 30 gün içinde birebir değişim hakkı mevcut. fakat turkcell bayisi telefonu genpaya gönderip ordan değişim yapmak istiyor.
    kesinlikle kabul etmeyin. garantiden gelen telefonlar full kutu gelmiyor. sadece telefon değişiyor. sıfır bir telefon için kabul edilemez bir şey bu.
    ben kavga dövüş ile sorunumu çözemedim. gittim hakem heyetine başvurdum. 2 ayda sonuçlandı. full kutu olarak değişti cihazım.

    size tavsiyem bayiye kanunlardan haberiniz olduğunu söyleyin. gerekirse genpadan telefonun arızalı olduğuna dair rapor alın. kutuyu alıp yeni bir kapalı kutu vermesini söyleyin. kabul etmezse tüketici heyetine gideceğinizi söyleyin. telefonun değişimini yapmadığına dair yazı vermesini isteyin. yasal olan kutunun sizden alınıp sıfır kutu verilmesi.




  • Adamlar sadece telefonu satıyorlar bozuksa genpa kvk nere malıysa orayla muhattap olun
    ayrıca farklı sim kart denedinmi bence sim kartın bozuk gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    hocam aynı durumdan dili yanmış biri olarak cevap vereyim.
    iphone 4 almıştım turkcellden. genpa garantili. telefon kutudan ses tuşu bozuk olarak çıktı.
    normalde ayıplı mal olduğu için 30 gün içinde birebir değişim hakkı mevcut. fakat turkcell bayisi telefonu genpaya gönderip ordan değişim yapmak istiyor.
    kesinlikle kabul etmeyin. garantiden gelen telefonlar full kutu gelmiyor. sadece telefon değişiyor. sıfır bir telefon için kabul edilemez bir şey bu.
    ben kavga dövüş ile sorunumu çözemedim. gittim hakem heyetine başvurdum. 2 ayda sonuçlandı. full kutu olarak değişti cihazım.

    size tavsiyem bayiye kanunlardan haberiniz olduğunu söyleyin. gerekirse genpadan telefonun arızalı olduğuna dair rapor alın. kutuyu alıp yeni bir kapalı kutu vermesini söyleyin. kabul etmezse tüketici heyetine gideceğinizi söyleyin. telefonun değişimini yapmadığına dair yazı vermesini isteyin. yasal olan kutunun sizden alınıp sıfır kutu verilmesi.

    hocam telefonu verdim genpaya yolladılar tamir etmeden geri yollamışlar. sonra tuketıcı heyetını aradım eğer garantide işlem gördüyse kabul edemeyiz dediler. bende dedim ki garantiye gönderirken değişim talebi ile gönderdim benden habersiz tamir etmişler. elimde belgeleri var genpanın şimdi pazartesi gidip durum böyle böyle dicem . bakalım sizce ne olur ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    hocam aynı durumdan dili yanmış biri olarak cevap vereyim.
    iphone 4 almıştım turkcellden. genpa garantili. telefon kutudan ses tuşu bozuk olarak çıktı.
    normalde ayıplı mal olduğu için 30 gün içinde birebir değişim hakkı mevcut. fakat turkcell bayisi telefonu genpaya gönderip ordan değişim yapmak istiyor.
    kesinlikle kabul etmeyin. garantiden gelen telefonlar full kutu gelmiyor. sadece telefon değişiyor. sıfır bir telefon için kabul edilemez bir şey bu.
    ben kavga dövüş ile sorunumu çözemedim. gittim hakem heyetine başvurdum. 2 ayda sonuçlandı. full kutu olarak değişti cihazım.

    size tavsiyem bayiye kanunlardan haberiniz olduğunu söyleyin. gerekirse genpadan telefonun arızalı olduğuna dair rapor alın. kutuyu alıp yeni bir kapalı kutu vermesini söyleyin. kabul etmezse tüketici heyetine gideceğinizi söyleyin. telefonun değişimini yapmadığına dair yazı vermesini isteyin. yasal olan kutunun sizden alınıp sıfır kutu verilmesi.

    birde merak ettiğim bu 2 ay sürecinde telefon sende mi kaldı ? yoksa teslim mi ettin




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • anlygn A kullanıcısına yanıt
    Tamir olmadan göndermeleri mantıklı değil. Şöyle bir fikir oluştu kafamda. Benim telefonum da SIM kartı bazen görmemezlik yapıyor ve bunun sebebi SIM kartın temas kısımlarının ezik olması. Yeni bir kart alsam sorun olmayacak bir daha, ancak bu şekilde de kartı temas eden bir şekilde koyup o şekilde sabitlersem sıkıntı olmuyor. Başka bir SIM kart yani hat ile deneyin derim telefonun aynı sorunu yapıp yapmayacağını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Tamir olmadan göndermeleri mantıklı değil. Şöyle bir fikir oluştu kafamda. Benim telefonum da SIM kartı bazen görmemezlik yapıyor ve bunun sebebi SIM kartın temas kısımlarının ezik olması. Yeni bir kart alsam sorun olmayacak bir daha, ancak bu şekilde de kartı temas eden bir şekilde koyup o şekilde sabitlersem sıkıntı olmuyor. Başka bir SIM kart yani hat ile deneyin derim telefonun aynı sorunu yapıp yapmayacağını.

    hocam ben yeni sim kart aldım nano . fakat problem devam etti. başka telefona hattımı takıp denedim bir problem olmadı. sorun benim telefonumun ya antenlerinde problem var yada kart giriş yerinde bir takım problemler var. çünkü gidince 10 dakika sonra geliyor hat kendine. benim değişim talebime tamirle yanıt vermeleri bir suç teşkil ediyor tüketici hakları kanununa göre. çünkü cihazımı değişim talebi ile yolladığımda daha 10 günlük bile değildi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlygn

    quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    hocam aynı durumdan dili yanmış biri olarak cevap vereyim.
    iphone 4 almıştım turkcellden. genpa garantili. telefon kutudan ses tuşu bozuk olarak çıktı.
    normalde ayıplı mal olduğu için 30 gün içinde birebir değişim hakkı mevcut. fakat turkcell bayisi telefonu genpaya gönderip ordan değişim yapmak istiyor.
    kesinlikle kabul etmeyin. garantiden gelen telefonlar full kutu gelmiyor. sadece telefon değişiyor. sıfır bir telefon için kabul edilemez bir şey bu.
    ben kavga dövüş ile sorunumu çözemedim. gittim hakem heyetine başvurdum. 2 ayda sonuçlandı. full kutu olarak değişti cihazım.

    size tavsiyem bayiye kanunlardan haberiniz olduğunu söyleyin. gerekirse genpadan telefonun arızalı olduğuna dair rapor alın. kutuyu alıp yeni bir kapalı kutu vermesini söyleyin. kabul etmezse tüketici heyetine gideceğinizi söyleyin. telefonun değişimini yapmadığına dair yazı vermesini isteyin. yasal olan kutunun sizden alınıp sıfır kutu verilmesi.

    birde merak ettiğim bu 2 ay sürecinde telefon sende mi kaldı ? yoksa teslim mi ettin

    telefonu servise verdim ''arıza tespiti istiyorum, tamir istemiyorum'' dedim. arıza tespit belgesiyle bayiye gidip değişim isteyecektim, kabul etmezse elimde belge olacaktı.
    servis telefon tamir edildi dedi. ben de teslim almadım. tüketici hakem heyetine gidip servisi değil, bayiyi ve servisi şikayet ettim. burada suçlu bayi. servis hakkında bir karar çıkmadı zaten.
    yasada dediği gibi ''ayıplı çıkan mal servis raporu ile satıcı tarafından değiştirilir''
    bayi rapor getirsem de değiştirmeyeceğini söyledi.
    hakem heyetinden karar çıkınca bana ulaştılar, gelin alın diye. genpadan cihazı teslim aldım, eski kutuyla beraber bayiye verip yenisini sıfır kutu aldım.
    bu sürede turkcell ile genpa ile hatta apple destek ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yoktur.
    insanlar binlerce lira verip sıfır cihaz alıyor, üretim hatası olabilir, normaldir. ama ben sıfır aldığım cihazın servise gitmesini, tamir edilmesini, hatta swap yapılmasını kabul etmiyorum.
    uğraşırsanız söke söke alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    quote:

    Orijinalden alıntı: anlygn

    quote:

    Orijinalden alıntı: arnald06

    hocam aynı durumdan dili yanmış biri olarak cevap vereyim.
    iphone 4 almıştım turkcellden. genpa garantili. telefon kutudan ses tuşu bozuk olarak çıktı.
    normalde ayıplı mal olduğu için 30 gün içinde birebir değişim hakkı mevcut. fakat turkcell bayisi telefonu genpaya gönderip ordan değişim yapmak istiyor.
    kesinlikle kabul etmeyin. garantiden gelen telefonlar full kutu gelmiyor. sadece telefon değişiyor. sıfır bir telefon için kabul edilemez bir şey bu.
    ben kavga dövüş ile sorunumu çözemedim. gittim hakem heyetine başvurdum. 2 ayda sonuçlandı. full kutu olarak değişti cihazım.

    size tavsiyem bayiye kanunlardan haberiniz olduğunu söyleyin. gerekirse genpadan telefonun arızalı olduğuna dair rapor alın. kutuyu alıp yeni bir kapalı kutu vermesini söyleyin. kabul etmezse tüketici heyetine gideceğinizi söyleyin. telefonun değişimini yapmadığına dair yazı vermesini isteyin. yasal olan kutunun sizden alınıp sıfır kutu verilmesi.

    birde merak ettiğim bu 2 ay sürecinde telefon sende mi kaldı ? yoksa teslim mi ettin

    telefonu servise verdim ''arıza tespiti istiyorum, tamir istemiyorum'' dedim. arıza tespit belgesiyle bayiye gidip değişim isteyecektim, kabul etmezse elimde belge olacaktı.
    servis telefon tamir edildi dedi. ben de teslim almadım. tüketici hakem heyetine gidip servisi değil, bayiyi ve servisi şikayet ettim. burada suçlu bayi. servis hakkında bir karar çıkmadı zaten.
    yasada dediği gibi ''ayıplı çıkan mal servis raporu ile satıcı tarafından değiştirilir''
    bayi rapor getirsem de değiştirmeyeceğini söyledi.
    hakem heyetinden karar çıkınca bana ulaştılar, gelin alın diye. genpadan cihazı teslim aldım, eski kutuyla beraber bayiye verip yenisini sıfır kutu aldım.
    bu sürede turkcell ile genpa ile hatta apple destek ile yaptığım görüşmenin haddi hesabı yoktur.
    insanlar binlerce lira verip sıfır cihaz alıyor, üretim hatası olabilir, normaldir. ama ben sıfır aldığım cihazın servise gitmesini, tamir edilmesini, hatta swap yapılmasını kabul etmiyorum.
    uğraşırsanız söke söke alırsınız.

    keşke bunlardan haberim olsaydı. bugun hakem heyetiyle görüştük. cihaz servise gittiği için değişim talep edemezsiniz dedi. cihazı göndermeden yapmam gerekiyormuş yine yolladım telefonu swap beklicem oda olmazsa eğer apple ile görüştüm randevu alıp ulaşmamı istediler oraya göndericem. valla soğudum telefondan da . ( birazda takıntılı biriyim ) sürekli bende turkcell ve apple ı aradım




  • anlygn A kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Bende 31/01/2013 tarihinde turkcell den kontratlı iPhone 4S almıştım, sarı ekranlı çıktı o kadar uzadiki konu değişim yada iade yapamadım zamanında, Apple zorlu center açıldı oraya gittim direkt değiştirmek istediler bu saatten sonra da ben kabul etmedim. Şimdi mahkeme sonucunu beklemeye devam ediyorum :(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.