|
Hepsiburada Laptop İade almıyor
-
-
Ürünün kutusu açılırsa iade alınmaz yazıyor sitede.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşletim sistemini silip yollasaydınız ek olarak sebep bölümüne beğenmedim işaretlemeniz de hata olmuş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
O nasıl bir mail öyle?Her tarafı yazım yanlışı dolu.
Sanki maili biri Windows Not Defteri'nde hazırlamış gibi.Kurumsal firmalar böyle bir mail göndermez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 26 Nisan 2019; 18:29:54 > -
Mesaj yazan herkese teşekkürler. Mesaj bildirimleri yeni geldi garip bir şekilde.
Evet kutu açılırsa iade alınmaz yazıyor ama kendi kafalarından uydurdukları bir kural bu. Normalde bilgisayar kategorisinde böyle bir kanun yok. Hepsiburada'nın twitter temsilcisine de yazmıştım. Sanırım o aradı. Adresi de bu https://twitter.com/hbaysenur
Telefonda konuşması da bir garipti zaten, bu konuşma daha sonra delil olarak kullanılabilir mi diyorum, hayır diyor. Müşteri hizmetleri ile yaptığım konuşma daha sonra kullanılabilir mi diyorum ona da hayır diyor, neden bu konuşma kaydediliyor diye uyarıyorsunuz diyorum, lafı değiştiriyor bu defa da. Beni konuşturmamaya çalışıyordu zaten.
İşletim sistemini silsem de anlaşılır diye uğraşmamıştım hiç, bahanesi bence bu işin. Aldıkları gibi geri göndermişler zaten laptopu. Benim asıl sorunum olan ekrandan hiç bahsetmiyorlar, teknik servis kararı lazım diyorlar. Gönderdikleri mail ayrı bir komdei zaten. Filiz Bütün isimli birisi göndermiş. Serbest mail no filan yazıyor başlıkta.
Ürünü beğenmedim bölümünü özellikle seçtim gönderirken çünkü teknik servis raporu filan istemesinler diye. Bu defa da kutu açılmış diyor. Kutuyu açmadan nasıl anlayacağım beğenmediği mi? Kaldı ki ben keyfi iade etmiyorum. Normal bir gözü olan her insan anlar ekrandaki sorunu.
Ürünün Teknik servisi hakkında hiç iyi şeyler duymadım, onlara gönderdiğimde cihazda sorun yok derlerse ne yapacağım ben?
Tüketici hakem heyeti de beş altı ay sürüyor. O kadar para verip sorunlu laptopla başbaşa mı kalacağım. Halbu ki satın alırken özellikle satıcının hepsiburada olmasına dikkat etmiştim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paxal -- 28 Nisan 2019; 23:44:9 >
-
''Ekranın içi sanki terlemiş ve kurumuş gibi beyaz noktacıklar var her tarafında, sanki küçük beyaz pikseller var her tarafında. Özellikle beyaz ekranda çok rahatsız ediyor bu durum, normal değl yani. Ayrıca laptop aşırı ısınıyor.''
Bu anların video-fotoğrafını çekseniz daha iyi olurdu. (veya var mı?) -
Fotoğraf ve video çekmeyi denedim ama belli olmuyor, benim telefonun kamerasıyla ilgili bir durum mu bilmiyorum ( Samsung galaxy note 3) İç tarafında ekranın. Terli parmakla telefona dokununca oluşan iz gibi.quote:
Orijinalden alıntı: TITAN291
''Ekranın içi sanki terlemiş ve kurumuş gibi beyaz noktacıklar var her tarafında, sanki küçük beyaz pikseller var her tarafında. Özellikle beyaz ekranda çok rahatsız ediyor bu durum, normal değl yani. Ayrıca laptop aşırı ısınıyor.''
Bu anların video-fotoğrafını çekseniz daha iyi olurdu. (veya var mı?)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam son durum nedir; 6 ay geçmiş aradan ama iade edebildiniz mi ? Ben de 2 gündür bu laptopu kullanıyorum. Dediğiniz ekran sorununu ben de yaşıyorum. Önceki laptopum da 8 yıllık i3 işlemcili Dell idi ama bunun ekranı ile aralarında dağlar kadar fark var; eski laptopumun panel görüntüsü çok daha iyiydi. Bunun ekranına açıkçası daha alışamadım. Diğer özelliklerinden çok memnunum; hız olarak olsun, açılma süresi, tepki süreleri olsun tatmin edici gerçekten. Ekran sorununu biraz daha düzeltmek için farklı bir çözüm bulabilir miyiz acaba ?quote:
Orijinalden alıntı: paxal
Mesaj yazan herkese teşekkürler. Mesaj bildirimleri yeni geldi garip bir şekilde.
Evet kutu açılırsa iade alınmaz yazıyor ama kendi kafalarından uydurdukları bir kural bu. Normalde bilgisayar kategorisinde böyle bir kanun yok. Hepsiburada'nın twitter temsilcisine de yazmıştım. Sanırım o aradı. Adresi de bu https://twitter.com/hbaysenur
Telefonda konuşması da bir garipti zaten, bu konuşma daha sonra delil olarak kullanılabilir mi diyorum, hayır diyor. Müşteri hizmetleri ile yaptığım konuşma daha sonra kullanılabilir mi diyorum ona da hayır diyor, neden bu konuşma kaydediliyor diye uyarıyorsunuz diyorum, lafı değiştiriyor bu defa da. Beni konuşturmamaya çalışıyordu zaten.
İşletim sistemini silsem de anlaşılır diye uğraşmamıştım hiç, bahanesi bence bu işin. Aldıkları gibi geri göndermişler zaten laptopu. Benim asıl sorunum olan ekrandan hiç bahsetmiyorlar, teknik servis kararı lazım diyorlar. Gönderdikleri mail ayrı bir komdei zaten. Filiz Bütün isimli birisi göndermiş. Serbest mail no filan yazıyor başlıkta.
Ürünü beğenmedim bölümünü özellikle seçtim gönderirken çünkü teknik servis raporu filan istemesinler diye. Bu defa da kutu açılmış diyor. Kutuyu açmadan nasıl anlayacağım beğenmediği mi? Kaldı ki ben keyfi iade etmiyorum. Normal bir gözü olan her insan anlar ekrandaki sorunu.
Ürünün Teknik servisi hakkında hiç iyi şeyler duymadım, onlara gönderdiğimde cihazda sorun yok derlerse ne yapacağım ben?
Tüketici hakem heyeti de beş altı ay sürüyor. O kadar para verip sorunlu laptopla başbaşa mı kalacağım. Halbu ki satın alırken özellikle satıcının hepsiburada olmasına dikkat etmiştim.
-
Foruma girmiyordum, biraz geç bir cevap olacak ama laptop'ı teknik servis kararıyla iade ettim. Ne dedim ne yaptıysam iade almadılar. Ben de teknik servise gönderdim, teknik servis iade kararı verdi ve paramı aldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle ya da böyle iade etmişsiniz, süreç biraz geç ve zorlu olsa da. Benden de teknik servis raporu istediler ama ben uğraşmak istemedim, kullanmaya devam ediyorum. Film izlerken pek sıkıntı olmuyor ama internet sitelerinde özellikle beyaz zeminli olan sitelerde çok farkediliyor. Bilgisayardan hız olarak memnunum, ihtiyaçlarımı karşılıyor. Alıştım sayılır. -
14 gün içinde sebepsiz iade oluyor benim bildiğim -
İnternetten aldığım üçüncü sorunlu dizüstüydü bu, artık yılmıştım zaten, iade ettikten sonra laptop almadım artık ve masaüstü topladım
@retrotime
14 gün içinde sebepsiz iade sadece sözde oluyor hepsiburada için. Sepebli iade bile yok hatta. Ayrıca konunun ilk mesajında ekran görüntüsü olan, bozuk bir Türkçe ile yazılmış şaka gibi bir e-posta da atabiliyor koskoca firma.
@PeerNet* -
noldu bu olay -
Iade almadılar, teknik servis kararıyla iade ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam selam ben de windows 10 yüklü geldi dün kurulumu zaten var yani freedos değil ben gelince farkettim nvidia yok işlemci hızı çok düşük sonra bilgisayarı geri kapattım kutuladım iade talebi oluşturup. Yani sadece bir gün aldım bu bilgisayarı ve sadece Microsoft hesabımı girdim. Dediğim gibi kurulum hazırdı. Onları silip paketledim geri. Sıkıntı çıkar mı çünkü kurulumu yapılanlar için teknik heyet raporu istiyor. Hem de sebepsiz cayma hakkı var 14 günde benim ki 2.gün?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muhtemelen kutu açıldı diye kabul etmeyecekler. Şansın varsa kabul ederler. Hb önceki yıllardaki Hb değil artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu nedir ya kutu varsa sıkıntı yok diyorlardı. Kutuyu açmayalım mı allah aşkına ne mallar bunlar ya??
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi einsteinson -- 20 Temmuz 2020; 3:57:49 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hepsi Burada bu aralar ürün iadelerinde çok sıkıntı çıkartıyor. İki kuzenim de aldıkları ürünün iadesinde sorun yaşadı. Tüketici heyetine başvurmak kesin çözüm olacaktır bu durumda. Kuzenlerimden birinin yaptığı da denenebilir. İade edip geri gelen ürünü her seferinde kargodan teslim almadan iade gönderdi. 5 ya da 6. seferde hepsi burada kargoyu teslim aldı. Ama o işi garantiye almak adına hakem heyetine de başvuruda bulunmuştu.
-
artık iade sorunu kalmadı herhalde, gerekçesiz iade kabul ediyorlar değil mi
-
Uzun süredir alışveriş yapmadığım için bilmiyorum ama sanmam düzeldiklerini.
Babama soğutucu pervane almıştık, kumanda bozuk çıkmıştı, satıcı bozuk kumandayı istedi ve yenisini de göndermedi, hb yardımcı olmamıştı. Thh kararı ile iade edebilmiştik. Şu anda nasıllar bilmiyorum.
Edit: Konu eski ama sonradan okuyanlar olursa diye yazıyorum.
O zaman laptop'un ekranındaki sorunun ne olduğunu anlayamamıştım. Sonrasında biraz araştırdım.
Üreticiler yansımayı engellemek için hard coating denilen film gibi bir şey takıyorlar ekrana. Bu laptopta kullandıkları bu film o kadar saçma ve kalitsizdiki ekrani ıslak gibi gösteriyordu.
İlk mesajımda anlatmaya çalıştığım şey de buymuş, sonradan öğrendim ben de.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paxal -- 28 Haziran 2021; 11:37:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- boyut ebat ne demek
- teknosa garanti sorgulama
- schweppes tonik
- 7 inç kaç cm en boy
- günde kaç şınav çekilmeli
- türk çay emojisi
- 5g nedir zararları
- yeşil nasim
- prompt mühendisliği
- para sayma makinesi bim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X