İZMİR "ESHOT ONLINE İŞLEMLER" AÇILMIYOR.
Merhaba ,
ESHOT online işlemlere giremiyorum arkadaşlar. Yeni şifre almak istediğimde de SMS doğrulama için gönderdiği şifreyi girdiğimde sayfa ilerlemiyor. SMS doğrulama sayfasında takılı kalıyor.
Sizde de benzer durum var mı ?
Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine ulaşamıyorum. 444 1 444 çalışmıyor.
Merhaba arkadaşlar
444 1 444 ü aradıktan sonra "mobil için 1 e basın" diyor. Basınca 1 kere çalıp hat kapanıyor. 2 gündür böyle. Kimseye ulaşamıyorum...
Merhabalar,
Herkes için faydalı olduğunu düşündüğüm için hem bilgilendirme hem de uyarı amacıyla bu konuyu açmak istedim.
Bir süredir fırın almak için internette araştırma yapıyordum ne nihayet A101.COM.TR üzerinde piyasaya göre nispeten daha uygun fiyata satılan bir fırın buldum ve satın aldım.
İki gün sonra fırın MNG Kargo ile sorunsuz şekilde teslim edildi. Misafir olduğu için 1-2 saat sonra koliyi açtık ve fırının muhtelif yerlerinde çökükler bombelikler olduğunu fark ettik, ayrıca altı da içine çöktüğü için mutfak tezgahında bile düz durmuyor ,sürekli sallanıyordu.
Bunun üzerine A101 müşteri hizmetlerini aradım. İade etmek istediğimi söyledim. Bana MNG kargo firmasından hasar tespit raporu almam gerektiğini söylediler. Ben kolide sorun olmadığını, ürünün kendisinde sorun olduğun özellikle söylememe rağmen MNG kargodan rapor istediler. Hatta "siz raporu isteyin onlar verir sorun olmaz" diye yönlendirdiler.
Ben de tamam diyerek MNG kargo firmasını aradım, çok sayıda görüşme yapmak zorunda kaldım ve en sonunda aldığım yanıt " kargo teslim edildikten sonra rapor zaten tutulmuyor, üstelik kolide hasar yoksa, darbe vs yoksa neden rapor tutalım ? , üründe sorun varsa A101 ile görüşmeniz lazım" dediler. Ki bence verdikleri yanıt hatalı degil, hasarlı olmayan bir kargo ile ilgili hasarlıymış gibi neden rapor tutsunlar ki ?
Ben de A101'i tekrar aradım durumu izah ettim. Rapor diye tutturmaya devam ettiler. Ben de sen sonunda A101 sitesi üzerinden talep oluşturdum. Sorunu yazdım durumu anlattım. Bana e-mail ile dönüş yaptılar. İlk olarak rapor istediler sonra ben tekrar "RAPOR YOK, ÇÜNKÜ KARGODA HASAR YOK! ÜRÜNÜN KENDİSİ ZATEN HASARLI" deyince bu kez tamam o zaman rapor yoksa ürün kolisinin görsellerini mail olarak gönderin dediler. Ben de çekip gönderdim. Bizden haber bekleyin işleme aldık diye yanıt geldi.
2 gün yanıt bekledim ve belki bu sürede 10 kere aradım bir yanıt verin diye yanıt falan vermediler...
Ben de A101.com.tr üzerinden sipariş iptal tuşunu kullanarak kargo iade kodu aldım ve artık cevap beklemeden direkt ürünü geri gönderdim. Hatta gönderirken kargo şubesinde kolinin sağlam olarak iade ettiğime dair fotoğraflarını da çektim. Ardından da görselleri tekrar mail attım. Ürünü geri gönderdim, paramı iade edin dedim.
Kargo A101'e varınca da parayı iade ettiler ve iade işleminin tamamlandığına dair mail geldi.
Ama asıl konu şu ki tam bu esnada, bu arada beni MNG kargo ile çok sayıda görüşme yaptığım için MNG Kargo Çözüm Biriminden aradılar ( çağrı merkezinden daha yetkili olan birim) Durumu en başından anlatmamı istediler ve benimle ne yazık ki A101 ile ilgili üzücü bilgiler paylaştılar:
"A101 firması ile sürekli olarak bu sorunları yaşadıklarını, A101'in zaten bozuk , hasarlı, defolu olan pek çok ürünü sorunsuzmuş gibi paketleyip gönderdiklerini ve bununla ilgili çok sayıda mağduriyet yaşandığını ifade ettiler. Hatta MNG kargo sırf bu yüzden A101 ile yaptığı anlaşmada boş yere tazminat ödememek için elektronik ve beyaz eşya kapsamındaki ürünlere yönelik sigorta yapmama şartını getirmiş. Ancak bu şartla sizin mallarınızı taşırız demişler. Düşünün yani kargo firması bile bezdirmişler... MNG kargo yetkilisi tüm bu bilgileri bana açık açık söyledi."
Sizler de A101'den alışveriş yaparken çok dikkat edin arkadaşlar. Ben şahsen bundan sonra o firmadan kesinlikle herhangi bir eşya almam. Bunları öğrendikten sonra inanın ki midem bulandı. Parayı kolay kazanmıyoruz. Emeğimizi bu şekilde sömürmeye çalışan, bizi salak yerine koymaya çalışan firmalara dikkat edin.
Merak ettiğiniz konular, sorularınız veya düşünceleriniz olursa mutlaka konuya yazın. Siz de deneyimlerinizi paylaşın.
Merhaba arkadaşlar,
Gerek aktif olarak kullandığım donanımhaber forumunda gerekse internette çeşitli sitelerde internetten yapılan alışverişlerde 14 gün koşulsuz iade hakkını yok sayan , müşterileri mağdur eden, ilgili mevzuatı umursamayan irili ufaklı pek çok firmanın yer aldığını görmeye başladım. Hatta görmekle kalmadım kendim de olumsuz tecrübeler yaşadım.
Bu nedenle burada söz konusu firmaları ve yaşadığımız mağduriyetleri bir arada paylaşabileceğimiz bir konu açmak istedim. Burada yaşadığımız deneyimleri mutlaka firma ismi ile birlikte paylaşalım ve internetten alışverişlerde hangi firmalar düzgün hangileri değil bilelim. Ona göre alışveriş yapalım.
Lütfen herkes üşenmeden yaşadığı tecrübeleri aktarsın. Sadece olumsuz tecrübeleri değil, memnun kaldığınız firmaları da belirtirseniz daha da iyi olacaktır.
Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz 8 Şubatta Whatsapp verilerini Facebook ile paylaşmayı kabul etmeyenler Whatsapp programını kullanamayacak. Şimdiden pek çok kişi ve kuruluş yeni bir mesajlaşma programı belirlemeye çalışıyor.
Ülkemizde de en yaygın program bilindiği üzere Whatsapp ama ülkeden ülkeye durum değişebiliyor.
Sizce yeni trend ne olacak? Ne yapmalıyız?
Arkadaşlar merhaba,
Paylaşımımım biraz uzunca ama sizin de mağdur olmamanız için sonuna kadar lütfen okuyun.
Yıllardır müşteri olduğum hepsiburada.com ile yaşadığım akıllara zarar bir konuyu sizlerle hem paylaşmak istiyorum hem de sizleri uyarmak istiyorum.
23 Kasım günü hepsiburada.com da indirimli olarak satılan ve satıcısı HEPSİBURADA (yani kendisi ) olan Apple iPad 8. Nesil 32 GB 10.2" WiFi Tablet - MYL92TU/A - Uzay Grisi ürününü satın aldım.
Ürünü bir süre kullandıktan sonra genel olarak ekran özelliklerinden memnun kalmadığım için zaten 14 gün içinde de koşulsuz cayma hakkımız bulunduğundan 30 Kasım tarihinde hepsiburada.com üzerinden iade kodu olarak ARAS KARGO ile ürünü kendilerine para iadesi almak üzere iade ettim.
Kargo ellerine 2 Aralıkta geçmiş olmasına rağmen ve iade değerlendirme süresi 2 iş günü içerisinde yapılmasına rağmen kendilerinden herhangi bir dönüş alamadım. En son dün müşteri hizmetleri aracılığı ile iademin durumunu tekrar sorduğumda gecikme söz konusu olduğunu söylediler ve iade birimine tekrar not düştüler.
Bu sabah iade biriminden arandım ve duyduğum açıklama karşısında adeta şok oldum... " Tablet ürünleri açılıp aktive edilip kullanılmaya başlandıktan sonra iade olarak geri alınamıyor"dediler... Ancak gelin görün ki tüketici haklarının cayma maddeleri kapsamında ne de şirketin kendi internet sitesindeki CAYMA KAPSAMI DIŞINDAKİ HALLER içerisinde böyle bir madde dahi yok. İlgili maddeleri internet sitesinde olduğu şekilde ekran görüntüsü halinde aşağıya koyuyorum.
Hatta daha sonrasında emin olmak için APPLE TÜRKİYE ve Apple Premium Reseller'ı olan Pozitif Teknoloji firması ile de bilgi alma amacıyla görüştüm ve onlar kesinlikle böyle bir konunun söz konusu olmadığını, ürünlerin açılıp kullanılmasının iadesine mani bir durum yaratmadığını, bu gibi ürünleri sorunsuz şekilde iade aldıklarını ifade ettiler.
Ne yazık ki bugun talebime de e-posta kanalı ile aşağıdaki şekilde bir yanıt geldi. Yanıtı aynen paylaşıyorum:
Dikkat ederseniz bu kez de yanıt olarak kişiselleştirme diye ayrı bir bahane bulmuşlar. Zaten biz bu tabletleri iade ederken FABRİKA AYARLARINA döndürüp öyle iade ediyoruz. Kişiselleştirme veya herhangi bir durum nasıl söz konusu olabilir ki? Kaldı ki bu ürünler GERİ DÖNDÜRÜLEMEZ ŞEKİLDE kişiselleştirilen ürünler olsa APPLE veya diğer satıcılar bu ürünleri nasıl iade alabilsin??
Bu tablet iade rezaletinin benzerini ne yazık ki geçtiğimiz günlerde yine hepsiburada.com üzerinden satıcısı yine HEPSİBURADA olan iPhone 11 64 GB RED alan bir arkadaşım da yaşadı. Telefonun ebatı biraz büyük olduğu için telefona alışamadı ve geri gönderdiğinde " TELEFONUNUZUN WİFİ BAĞLANTISI YAPILDIĞI VE AKTİVE EDİLDİĞİ İÇİN İADE ALAMAYIZ” dendi ve telefon aynen geri gönderildi. Aynı şekilde APPLE TÜRKİYE ile konuyu paylaştığımızda asla böyle bir uygulama olmadığını , bu durumun ürün iadesine engel teşkil olmadığı bilgisini aldık. Ekran görüntüsü ekliyorum. Oraya da kurulumu yapıldığı için alamayız diye anlamsız bir bahane yazmışlar:
Lütfen indirimlere kanıp HEPSİBURADA.COM'u kurumsal bir firma zannedip buradan onca para verip TELEFON TABLET vs almadan önce TEKRAR TEKRAR düşünün...
Sizi 2004 yılından beri forum üyesi olan ve zamanında forum buluşmalarına dahi katılmış samimi bir dostunuz olarak uyarmak istedim. Umarım bu bilgi pek çok kişiye ulaşır ve onca para biriktirip bu siteden aldığınız ürünler ile ilgili sorun yaşadığınız da mağdur olmazsınız.
Edit: Arkadaştan rica ettim iadesinin reddedildiğine dair mesajı istedim. mesaja ekledim.
Edit: 15/12/2020 tarinde servis raporu ile iade alabileceklerini yazdılar. İlgili mesajın linki:
Arkadaşlar merhaba,
Paylaşımımım biraz uzunca ama sizin de mağdur olmamanız için sonuna kadar lütfen okuyun.
Yıllardır müşteri olduğum hepsiburada.com ile yaşadığım akıllara zarar bir konuyu sizlerle hem paylaşmak istiyorum hem de sizleri uyarmak istiyorum.
23 Kasım günü hepsiburada.com da indirimli olarak satılan ve satıcısı HEPSİBURADA (yani kendisi ) olan Apple iPad 8. Nesil 32 GB 10.2" WiFi Tablet - MYL92TU/A - Uzay Grisi ürününü satın aldım.
Ürünü bir süre kullandıktan sonra genel olarak ekran özelliklerinden memnun kalmadığım için zaten 14 gün içinde de koşulsuz cayma hakkımız bulunduğundan 30 Kasım tarihinde hepsiburada.com üzerinden iade kodu olarak ARAS KARGO ile ürünü kendilerine para iadesi almak üzere iade ettim.
Kargo ellerine 2 Aralıkta geçmiş olmasına rağmen ve iade değerlendirme süresi 2 iş günü içerisinde yapılmasına rağmen kendilerinden herhangi bir dönüş alamadım. En son dün müşteri hizmetleri aracılığı ile iademin durumunu tekrar sorduğumda gecikme söz konusu olduğunu söylediler ve iade birimine tekrar not düştüler.
Bu sabah iade biriminden arandım ve duyduğum açıklama karşısında adeta şok oldum... " Tablet ürünleri açılıp aktive edilip kullanılmaya başlandıktan sonra iade olarak geri alınamıyor" dediler... Ancak gelin görün ki tüketici haklarının cayma maddeleri kapsamında ne de şirketin kendi internet sitesindeki CAYMA KAPSAMI DIŞINDAKİ HALLER içerisinde böyle bir madde dahi yok. İlgili maddeleri internet sitesinde olduğu şekilde ekran görüntüsü halinde aşağıya koyuyorum.
Hatta daha sonrasında emin olmak için APPLE TÜRKİYE ve Apple Premium Reseller'ı olan Pozitif Teknoloji firması ile de bilgi alma amacıyla görüştüm ve onlar kesinlikle böyle bir konunun söz konusu olmadığını, ürünlerin açılıp kullanılmasının iadesine mani bir durum yaratmadığını, bu gibi ürünleri sorunsuz şekilde iade aldıklarını ifade ettiler.
Ne yazık ki bugun talebime de e-posta kanalı ile aşağıdaki şekilde bir yanıt geldi. Yanıtı aynen paylaşıyorum:
Dikkat ederseniz bu kez de yanıt olarak kişiselleştirme diye ayrı bir bahane bulmuşlar. Zaten biz bu tabletleri iade ederken FABRİKA AYARLARINA döndürüp öyle iade ediyoruz. Kişiselleştirme veya herhangi bir durum nasıl söz konusu olabilir ki? Kaldı ki bu ürünler GERİ DÖNDÜRÜLEMEZ ŞEKİLDE kişiselleştirilen ürünler olsa APPLE veya diğer satıcılar bu ürünleri nasıl iade alabilsin??
Bu tablet iade rezaletinin benzerini ne yazık ki geçtiğimiz günlerde yine hepsiburada.com üzerinden satıcısı yine HEPSİBURADA olan iPhone 11 64 GB RED alan bir arkadaşım da yaşadı. Telefonun ebatı biraz büyük olduğu için telefona alışamadı ve geri gönderdiğinde " TELEFONUNUZUN WİFİ BAĞLANTISI YAPILDIĞI VE AKTİVE EDİLDİĞİ İÇİN" iade alamayız dendi ve telefon aynen geri gönderildi. Aynı şekilde APPLE TÜRKİYE ile konuyu paylaştığımızda asla böyle bir uygulama olmadığını , bu durumun ürün iadesine engel teşkil olmadığı bilgisini aldık.
Lütfen indirimlere kanıp HEPSİBURADA.COM'u kurumsal bir firma zannedip buradan onca para verip TELEFON TABLET vs almadan önce TEKRAR TEKRAR düşünün...
Sizi 2004 yılından beri forum üyesi olan ve zamanında forum buluşmalarına dahi katılmış samimi bir dostunuz olarak uyarmak istedim. Umarım bu bilgi pek çok kişiye ulaşır ve onca para biriktirip bu siteden aldığınız ürünler ile ilgili sorun yaşadığınız da mağdur olmazsınız.
COVID olmak için çaba göstermemiz ?
Herkese merhaba,
Korona tablosu ortada. Durum vahim. Rakamlar en üst seviyeye ulaşmış durumda.. Koronadan kaçmak neredeyse imkansız hale geldi.. Tam bu haldeyken firmalar tek tek aşı duyurularını yapıyor.. Devletler siparişleri geçmeye başladı bile... Belki 2-3 ay sonra ülkemizde de aşılamalar başlayacak.
Tam da bu noktada neye kızıyor ve üzülüyorum biliyor musunuz? Şunun şurasında aşıya ulaşıncaya kadar katlanmak zorunda olduğumuz birkaç aylık kritik bir dönem var... Ama nedense birkaç ay beklemek herkese zor geliyor. Herkes aşırı rahat... Kimse dikkat etmiyor.. Düşünsenize birkaç ay daha sabredemediği için dikkatsizliği nedeniyle ölecek ya da vücudunda ciddi hasar oluşacak yüzlerce insan söz konusu...
Devletimiz de bu konuda duyarsız... Ortalık bu kadar kötü değilken bile ciddi şekilde sokağa çıkma yasakları uygulanırken şimdi neden uygulanmıyor ?? Aylarca yasak uygulandı ekonomi çökmedi de birkaç ay daha uzatınca mı çökecek ?? Gerçekten anlamıyorum.
Birkaç ay arkadaşlar.. Sadece birkaç ay.. Birkaç ay sabrettiğimiz için kendi hayatımızı ve çevremizdekilerin hayatını kurtarabiliriz.
Devlet bir şey yapmasa bile biz dikkat edelim... Dediğim gibi çok değil birkaç ay daha sıkalım dişimizi...Aşıdan sonra rahat bir nefes alırız zaten...
Soru açık arkadaşlar:
Sizce eski orta halli halimize ne zaman geri döneriz? Bakın çok iyi olmamıza ne kadar var demiyorum :) Eskiden idare edebildiğimiz zamanlarımızdan söz ediyorum.
Yani doların 4 - 5 lira olduğu,
iphone un 10 bin degil de 5 bin lira olduğu,
en dandik laptopların 4-5 bin lira degil de 1.500 - 2000 lira olduğu,
ayağımızı yerden kessin diye aldığımız bir arabanın 100 bin lira değil de eskiden olduğu gibi 30 40 bin lira olduğu,
küçük pet suyun 1 lira yerine 30-50 kr olduğu dönemler için konuşuyorum.
Sizce ne zaman olur?
Politik bir amaçla açılmış bir konu değildir. Siyasetten çok ekonomik dayanaklarla tartışalım. Elbette işin içinde siyaset de var ama söylediklerimizin içini doldurmaya çalışalım.
İzmir’de internet ve tv tamamen gitti! KABLONET açıklama yapmıyor.
Bugün sabahtan beri internet ve tv yok. Mobil uygulamalarında bir bilgi var ama açıklayıcı değil!
Bu kadar uzun kesintide insan bir duyuru vs yapmaz mı !?
Çok ayıp ettiler bu kez. !!!
Yer: İzmir’in göbeği. Konak ilçesi !
Son Giriş: 5 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 3.069
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.326
İkinci El Bölümü Mesajları: 269
Konularının görüntülenme sayısı: 158.670 (Bu ay: 1.055)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 672 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware