EKŞİ SÖZLÜK İŞİ RANTA ÇEVİRDİ DİKKAT
Yaklaşık on yıldır Ekşi Sözlük yazarıydım. Deprem felaketi sonrası yazar arkadaşlarla beraber ahbap derneğine yardım kampanyası düzenlemiştik. Sonra bazı hesaplar bizi şikayet etti. Ekşi sözlük yönetimi akşama kalmadan hesabımızı kapattı. Gerekçe olarak reklam yasağı dediler. Ahbap derneğine yardımda bulunmayı teşvik eden diğer hesaplara da bunu yaptılar. Sonradan medyadan öğrendiğimize göre de birilerine hoş gözükmek için trol hesaplara yazarlık vermişler. Ekşi sözlük yazarları bilerek ya da bilmeyerek bu yanlışa hizmet etmeyin. Ekşi sözlük yönetiminin ne halde olduğunu görün ve eleştirin.
Benim hesabımı kapatmalarına sebep mesajımı paylaşıyor ve takdiri sizlere bırakıyorum:
"açıkçası ben de bu kampanyaya dahil oldum ve bağışta bulundum. Bu kişilerin yaptığı davranış çok takdire şayan bence. Ben gelişmelerden sizi haberdar edeceğim.
Bu arada arkadaşlar herhangi birinin hesabına değil doğrudan ahbap derneğine para gönderiyorsunuz.
... İsimli yazara şunu söylemek istiyorum. Ben bu kişileri tanımıyorum ama dediğin doğru değil. Çünkü doğrudan ahbap derneğine yardım gönderiyorsunuz. Bizzat ben yolladım bugün."
Yaptığım bağışa ilişkin dekont da ektedir.
TİVİBU ABONELERİ LÜTFEN DİKKAT EDİN
15.05.2018 tarihinden beri tivibu abonesiyim. Aboneliğimde 24 ay taahhüt verdim. Taahhüt süresi dolunca beni müşteri hizmetlerinden arayıp yeni bir kampanyalı fiyat teklif etmişlerdi. Ben de kabul ettim. 15.05.2020 tarihinden itibaren yeniden 24 ay süreyle aboneliğimi uzattım. Aradan yine iki yıl geçti. Sözleşme bitimi olan 15 Mayıs 2022 tarihinden çok kısa bir süre önce yeniden müşteri hizmetleri tarafından arandım. Bana yeni bir kampanya teklif ettiler. 29 TL gibi bir rakam karşılığında yeniden 24 ay süreyle taahhüt vererek aboneliğimi uzattım. Bu görüşmeyi yaptıktan sonra da 16.05.2022 tarihinde bana yeni kampanyaya dahi olduğuma dair mesaj geldi. Şimdi buraya kadar herşey normal. Fakat tivibu aboneleri için bundan sonrası çok önemli lütfen dikkatle okuyun.
Daha önce faturalarım 3 ayda bir toplu gönderiliyordu. Ben de otomatik ödeme vermiştim. Maalesef tivibuya güvendiğim için de çok dikkat etmemişim. Sonrasında baktığımda her ay 108 TL fatura kesildiğini farkettim. Yani Mayıs 2022'den sonra kampanyalı yerine kampanyasız yüksek fiyattan fatura kesilmiş. Önce online işlemlere girip konrol edeyim dedim. Burada maalesef hiç bir şekilde kampanya bilgilerine ulaşamadım. Sonrasında şikayet kaydı oluşturdum. Ayrıca müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri kampanyamın olmadığını söyledi. Böyle bir aramanın da olmadığını söyledi. Ben de mesaj kayıtları durdurduğu için gönderdim. Kayıt oluşturdular. Daha sonra iptal etmek istediğimi söyledim. 20 dakika boyunca iptal işlemi için bekletilince kapattım. Sistem üzerinden iptal talebi yolladım.Kampanyalı fiyattan taahhütüm olduğu için 250 TL cezai şart ödeyeceğim şeklinde uyarı geldi. Yani hem kampanya yok diyorlar hem de tahhütü bozduğum için cezai şart uygulanacağını belirtiyorlar. Neyse bir kaç gün sonra tivibu müşteri hizmetleri tarafından arandım. Bana Mayıs 2022 tarihinde müşteri hizmetleri tarafından arandığıma dair bir kaydın olmadığını belirttiler. Bana mesaj geldiğini söylediğimde ise yanlışlıkla gönderilmiş olabileceğini söylediler. Düşünün kampanyaya dahil olduğuma dair mesajı da kabul etmediler. 250 tl cezai şartın ne olduğunu sorduğumda onu da dikkate almayın hataen olmuştur dediler. Ayrıca cihazı da süresinde teslim etmezsem 390 tl ceza ödeyeceğimi de belirttiler. Yani kurumsal olduğunu düşündüğümüz telekom ve tivibu ne halde görün ve dikkat edin. Ben sadece sizleri uyarmak istedim. Sözleşmelerinizi, aboneliklerinizi kontrol edin. Mesajlarınızı silmeyin. Arama kayıtlarınız varsa saklayın. Yarın aboneliğinizi iptal etmek istediğinizde hem muhatap bulamıyorsunuz. Hem sizi umursamıyorlar. Hem her şeye bir kılıf buluyorlar. Hem de fazladan ücret ödemek zorunda kalıyorsunuz. Aman dikkat.
16.05.2022 tarihinde kampanyaya dahil olduğuma dair mesaj. Paket Fiyatının yer aldığı sözleşmeyi de sildikleri için şimdi göremiyorum. tıkladığımda sayfa açılmıyor artık.
Bu da benim sözleşmenin başladığı 15.05.2018 tarihli sözleşmenin ilgili kısmı
Bu da son ay gelen fatura.
Xiaomi ikinci alan oneplusta var mı?
Arkadaşlar merhaba ben xiaomi kullanıcısıyım ama sırf ikincil alan için kullanıyorum. Xiaomi telefonlarda ikincil alan şöyle oluyor. İki farklı kullanıcı arasında depolama alanı, galeri, uygulamalar ve google hesabı dahil herşey farklı oluyor. Bir alandayken diğer alandaki resim müzik dosya uygulama, rehber, google hesabı vs hiçbirini göremezsiniz. Görmek için diğer alana geçmeniz gerekir.
Oneplus 9 pro almayı düşünüyorum ama böyle bir özellik oneplus telefonlarda var mı yok mu bilemedim o yüzden çok kararsız kaldım. Beni aydınlatacak var mı acaba? Daha önce xiaomi ikincil alan kullanan arkadaşlar beni daha iyi anlayacaklardır. Herkese teşekkür ederim
NETSPEED REZALETİ
Arkadaşlar bu netspeed firmasına bulaşmayın derim. Modemde sorun vardı. Kabul etmeleri için 3 ay uğraştırdılar. Sonraki 3 ayda da modem değişikliği için sözde birilerinin geleceğini söylediler. İnternet bağlantı zayıflığı ve hat kopması bir yana müşteri hizmetlerinin ilgisizliği insanı deli etmeye yetiyor sürekli kayıt oluşturup duruyorsunuz. Sorun çözülmediği halde çözülmüş gibi kaydı kapatıyorlar. Kurumsal olamadılar bir türlü. Kaç kez şikayet ettim sonuç yok. Sabah 8 aksam 7 çalışan birisiyim. En yakın boş zamanımda bunlardan kurtulacağım. Eşim zaten umudunu kesmiş internetten. Modem evde süs niyetine duruyor.
NETSPEEDE BULAŞMAYIN
İki yıldır aboneyim son aylarda illallah ettirdi. Modemleri sorunlu bağlantılarda kopma problemleri oluyor. Müşteri hizmetlerine 15 dakikada ulaşamıyorum. Arayınca altı iş günü içerisinde görevli gelecekler diye söyleniyor ama kimse gelmiyor. Wifi de sürekli kopma yaşanıyor çözüm bulmuyorlar. İş güçten fırsat bulsam hemen değiştireceğim. Sakın bulaşmayın. Teknik destek sıfır
Yaklaşık iki yıldır Netspeed abonesiyim. Her sene bir bahaneyle fiyatları arttırdılar. Yine modeme de her ay 8-9 TL para almaya başladılar. Ara sıra internet kesiliyordu ama artık bıktırma noktasına geldi. İnternet gün içinde gidiyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Her aramada istisnasız en az 15 dakika telefonda ulaşmayı bekliyorum. Ulaşınca bir işlem yapıyorlar internet geri geliyor. Bir iki gün sonra tekrar gidiyor. Kendi İnternet sitelerine online destek yazıyorum. Duvara yazsam dışarıdaki adam daha çok ilgilenir. Müşteri hizmetleri sorun modemde olabilir ama biz servis gönderemiyoruz siz başka bir modemle deneyin sorun modemde olursa o zaman değiştiririz diyor. Ben boşuna mı her ay modeme kira veriyorum. Bir zahmet siz gelin kontrol edin. Kolay kolay şikayet etmem ama beni usandırdı artık. Daha kurumsal bir firmadan internet bağlatmadığıma pişmanım. Çünkü muhatap bulamıyorum, bulduklarım beni geçiştiriyor ve çözüm bulmuyorlar.
DELTA SERVİS GARANTİLİ CİHAZ ALMAYIN
|
|
|
imza |
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 11 ay
Mesaj Sayısı: 103
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 139
İkinci El Bölümü Mesajları: 4
Konularının görüntülenme sayısı: 32.102 (Bu ay: 1.030)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 110 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası