09.09.2023 tarihinde -daha önce de pek çok kez yaşadığım şekilde- yaklaşık 70 Mbps(download)civarlarında olan hat değerlerim neredeyse yarısına indirilmişti.Bununla ilgili Millenicom adlı firmaya arıza başvurusunda bulundum.Geri dönüş yapılacağı söylendi.Sonrasında gönderilen ekip tarafından aranarak sorunun kutudan kaynaklandığını ve çözdüklerini telefonda ilettiler.
Bugün faturamı incelerken de 299.9 TL tutarında ''bireysel arıza yerinde teknik destek ücreti'' adı altında bir işlem faturalandırıldığını gördüm.Bunu bana attıklarını iddia ettikleri ''Degerli musterimiz, ariza kaydi talebiniz ekiplerimize ulasmis olup cozumu icin calismalarimiz baslatilmistir. Gelismeler hakkinda 12 saat icinde sizleri bilgilendirecegiz. Kontroller sonucunda arizanin binanizdaki kablolama veya modem kurulumunuz ile ilgili oldugu tespit edilip cozumu saglanirsa faturaniza vergiler dahil 299.90 TL islem ucreti yansitilacaktir. http://Https://m.milleni.com.tr/17/nfg1kO-s_3k%3d tiklayarak sureci takip edebilir ve islem ucretine dahil olan cozumleri ogrenebilirsiniz.'' mesajına dayandırdılar.(ki ekiplerin işlem yapması gerektiğine ilişkin bir aşamada olduğunu söylenip onayım da alınmamıştı)
Fakat bugün öğrendiğime göre emin olmamakla beraber hem bu işlem elektrikçilerin Telekom sorumluluğunda diyerek dokunmadığı ankastre kutunda işlem yapılmıştı hem de ekran görüntülerinde görüleceği üzere hat değerlerimdeki problem devam ediyordu.Millenicom tarafından bana gönderildiği iddia edilen mesajda geçtiği üzere ''çözümü sağlanırsa'' 299.90 TL olarak yansıtılacak olduğu söylenen fakat çözüm sağlanmamış olmasına rağmen faturalandırılan tutar ile ilgili şikayette bulunduğumda tutarı iade etmek yerine tekrar ekip göndermeyi teklif ettiler.Bunu kabul etmeyip haksız yere alınan tutarın iptalini istediğimi tekrardan dile getirmeme rağmen bir sonuç alamadım.Ayrıca Whatsapp'tan iletişime geçen müşteri temsilcisine anlık hat değerlerimi atmış olmama rağmen benden ısrarla ''speedtest'' üzerinden bir test sonucu da göndermemi istedi. :) Üstüne aynı günün akşamı
zaten 70lerden 35lere düşen hat değerlerim daha da düşürülerek 25-26 civarına indi :)
Bu durumu Twitter'dan da millenicom'un hesabını mentionlayarak yazdım.Daha sonra telefonla ulaşarak ücret iadesinin mümkün olmadığını söylediler.Ben de o halde ilgili faturaz itiraz şikayetimi bana telefonda belirttikleri şekilde sonuçlandırmalarını,şikayetim sonuçlanmadığı için BTK'ya başvuramadığımı söyledi.Aynı müşteri temsilcisi fatura itiraz şikayetimin sistemde olmadığını söyledi,ısrarla tekrar kontrol etmesini rica ettim.Buna rağmen başvurunuz yok dediği için bir sonuç alamayacağımı anlayınca telefonu kapattım.
Olayla ilgili ekran görüntülerini de konuya ekledim,millenicom kullanmak gibi bir hataya düşerseniz nasıl bir amatörlükle karşı karşıya kalacağınızı bilin istedim.Dava için bir sorun olup olmayacağından fatura şikayetimi kendim de iptal etmiyorum ''millenicom'' adlı firma da telefonda söylediği şekilde bile sonuçlandırmadığı için BTK şikayetimi de şu an oluşturamıyorum.
Merhabalar
Corsa D aracımın tavanınında görsellerdeki gibi güneş yanığı olduğunu düşündüğüm defektler oluştu.Pek bilgim olmadığından ve internette de her kafadan ayrı bir ses çıktığından ne yaptırırsam uzun vadeli olarak en iyisi olur buraya danışmak istedim.Şimdiden teşekkür ederim.
|
|
|
|
Passolig Cüzdan Kart Alışveriş?
|
Beşiktaş maçı bilet fiyatları?
|
Sivas maçı tek girişlik bilet?
|
Son Giriş: 32 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 388
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.117
İkinci El Bölümü Mesajları: 84
Konularının görüntülenme sayısı: 10.224 (Bu ay: 142)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 414 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic