Şimdi Ara

Ps3 Swap işlemini tecrübe eden arkadaşların görüşleri nelerdir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar;
    Benim de PS3'üm 2 hafta önce bozuldu. Kardeşimin söylediğine göre makinede fifa oynarken sarı ışık sorunuyla karşılaşmış. Ürünüm 2007 temmuz ayı faturalı. Yani garantisi bitti. Ben de servisi aradım ve ürünümü onlara götürürsem inceleyeceklerini ve bana masrafı söyledikten sonra isteğime göre swap işlemi yapabileceklerini söylediler. Şimdi sorum şu: Garantisi bitmiş ürünlerde de Sony'nin sağladığı swap olanağı var mı? Neden bilmiyorum ama bi ihtimal beni kafalıyor olabilirler diye düşündüm. Bir yerde swap işleminin 150€+KDV gibi bi tutarı oldugunu okumuştum. Eğer böyle bir tutar varsa gider yeni makine alırım daha iyi.
  • fat kasa 2007 model 60gb ps3üm sarı ışık verdi 3.5 sene sonra. Swapa verdim, gelen makina jelatinliysi ve kasası belliki yeniydi, fakat açıldıktan 5dk sonra korkunç bir fan sesi çalışıyordu. Böyle bir fan seviyesini hiç duymamıştım, ufak el süpürgesi gibi ses oluyordu. Geri verdim, başka swap yapıldı..Ama aynı sorun onda da vardı..yine geri vereceğim...

    acaba başkası da böyle bi sorun yaşadı mı?
  • İNANILIR GİBİ DEĞİL YUKARIDA YAZDIĞIM MESAJDAN 5 DAKİKA SONRA , BAHSETTİĞİM YÜKSEK FAN SESLİ, 3 GÜN ÖNCE SWAPTAN GELEN SIFIR GÖRÜNÜMLÜ ALET SARI IŞIK VERDİ !!!!!

    BİRAZDAN GÖTÜRÜP GERİ VERECEKTİM FAN SESİ YÜZÜNDEN :)))) ŞİMDİ SARI IŞIK YÜZÜNDEN GERİ VERECEĞİM...

    ARKADAŞLAR TAVSİYEM 350 VERECEĞİNİZE 750 VER SIFIR GARANTİLİ SLİM ALIN...BEN PİŞMANIM...
  • Cihazım swaptan geldi ve artık bende swap olayını tecrübe etmiş oldum. Görüşlerim şöyle arkadaşlar :

    1- Gelen cihazın herhangi bir yerinde çizik vs yok yani tertemiz baktığınız cihazınızı servise verirken gelecek cihaz nasıl olur diye fazla düşünmeye gerek yok.
    2- Swap konusunun açıklamasını her servis kafasına göre yapıyor. Benim servisim giden cihazın imha olduğunu ve bana gelen cihazın sıfır üretilmiş cihaz olduğunu söyledi Yani servislerin söylediklerine fazla kulak asmayın. Servise giden ps3 lerin hepsi Fransa da toplanıyor ve orada neler döndüğünü az çok tahmin ediyorsunuzdur. Bence orada toplanan cihazların sağlam parçalarından tekrar cihaz oluşturuluyor test edilip sizin için yollanıyor.
    3- Ps3 ünüzden ayrı kalacağınız süre ortalama 16 iş günü kadar (benim cihazım bu sürede döndü)
    4- Cihazınızı servise verirken ve aldıktan sonraki bir iki gün içinde sürekli kuşku içinde kalıyorsunuz. Gelen cihazın parçaları ne kadar kullanılmıştır, kalan ömrü ne kadardır, gelen cihaz benim verdiğim gibi özenli kullanılmışmıdır diye fakat bu kuşku yerini sonradan yapacak başka bir şey yok duygusuna veriyor insanı.

    Kısacası sony firmasının çalışma şekli bu yapacak başka bir şey yok
    Gelen cihazla oyun keyfinize devam etmeye bakın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeutrogeN

    Cihazım swaptan geldi ve artık bende swap olayını tecrübe etmiş oldum. Görüşlerim şöyle arkadaşlar :

    1- Gelen cihazın herhangi bir yerinde çizik vs yok yani tertemiz baktığınız cihazınızı servise verirken gelecek cihaz nasıl olur diye fazla düşünmeye gerek yok.
    2- Swap konusunun açıklamasını her servis kafasına göre yapıyor. Benim servisim giden cihazın imha olduğunu ve bana gelen cihazın sıfır üretilmiş cihaz olduğunu söyledi Yani servislerin söylediklerine fazla kulak asmayın. Servise giden ps3 lerin hepsi Fransa da toplanıyor ve orada neler döndüğünü az çok tahmin ediyorsunuzdur. Bence orada toplanan cihazların sağlam parçalarından tekrar cihaz oluşturuluyor test edilip sizin için yollanıyor.
    3- Ps3 ünüzden ayrı kalacağınız süre ortalama 16 iş günü kadar (benim cihazım bu sürede döndü)
    4- Cihazınızı servise verirken ve aldıktan sonraki bir iki gün içinde sürekli kuşku içinde kalıyorsunuz. Gelen cihazın parçaları ne kadar kullanılmıştır, kalan ömrü ne kadardır, gelen cihaz benim verdiğim gibi özenli kullanılmışmıdır diye fakat bu kuşku yerini sonradan yapacak başka bir şey yok duygusuna veriyor insanı.

    Kısacası sony firmasının çalışma şekli bu yapacak başka bir şey yok
    Gelen cihazla oyun keyfinize devam etmeye bakın

    Sıfır cihaz ise iyiymiş.Ama şu da var bildiğim kadarıyla swap cihazların hepsinin dış kasası yenileniyor.Durum böyle olmasın

    Neyse umarım sorunsuzca kullanırısınız.




  • 2. Swap cihazda bozulunca Sony bana sıfır kutuda slim vermeye karar vermiş, müşteri memnuniyeti için...

    teşekkürler sony...
  • Ben ilk 60 GB lardan alanlardanım.O ilk TR'ye geldiği zaman,1.500 YTL'ye sadece artı olarak joystick ile satın almıştım.Ve makine bi kaç ay sonra CD okumamaya başladı.tabi garantili makine...götürdüm servise işte servis dedi değişecek bu biz göndeririz onlar swap işlemi yaparak geri gönderir vs. yanılmıyosam 1 ay içerisinde yeni makinem geldi.sadece dokunmatik tuşların olduğu alan biraz yıpranmıştı ama olsun,makine hala tıkır tıkır çalışıyor,hiç bi problem yok.

    sözün kısası swap işlemi gayet yararlı bir işlem,swap ile garantiden aldığım yeni makinem neredeyse 3 küsür sene olmuş hala sorunsuz çalışıyor.
  • benim makine yine kendi kendine kapanıyor ve bu 7 oldu teslim ettim ve yeni cihaz istediğimi talep ettim kendilerinden,

    servis üzerinde hiç bir etkim yok bana da ilk bıraktığımda garanti uzamıyor demişti ama yeni cihaz geldiğinde yeni bir garanti belgesi veriyor ve üzerine o günün tarihini yazıyor
  • Evet arkadaslar swap isleminden sonra garanti konusunda net bir bilgisi olan var mi? Serviste ilk cihaz alim tarihi oldugunu soylemislerdi ama hic guvenmiyorum acikcasi onlara
  • Benim 40 GB ps3 yılbaşında sarı ışık görmüştü daha sonra servise götürdüm garanti süresi dolduğu için 177 euro fiyat söylediler bende servise verdim 4 günde yeni makine gönderdiler ilk gönderdikleri makinede donma problemi çıktı servise verdim ikinci verdikleri makinada aşırı ısınma problemi çıktı yine servise verdim şimdi üçüncü makineyi bekliyorum 5 ayda 3 makine umarım bu yeni gelecek makinede problem çıkmaz...Birde cihazların Türkiyede tamiri mümkün olmadığı için Belçikaya gönderiyorlar,ayrıca ps3'ün garantisi dolduysa size verecekleri 6 aylık ekstra garanti süresi oluyor
  • Arkadaşlar benim cihazım 19.10.2011 tarihinde fifa oynarken sarı ışık arızası verdi. Bu arada cihazım 15 aylık 40 gb fat ve garantili (servistekiler de sizin gibi şaşırdı ama mağazada stoklarında kalan cihaz olduğu için aldığım gün garanti başladı). Neyse servise götürdüğümde cihazın Türkiye'de onarılamayacağı için Avrupa'daki merkeze gönderileceği ve Türkiye distribütörünün elindeki swap işlemi görmüş cihazın tarafıma gönderileceğini ve bu cihazın %95 yenilenmiş cihaz olduğunu söylediler. Söyledikleri gibi cihaz 26.10.2011 tarihinde elime ulaştı ve cihaz gayet temiz görünüyordu. Eve geldiğimde söyledikleri gibi 1-2 saat bekledikten sonra cihazı çalıştırdım. Gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra tekrar fifa oynadım. Kapatmaya çalışırken kilitlenir gibi oldu. Oyunu çıkarmaya çalışınca makine toparlandı ve cihazı kapadım. Tekrar açtığımda elimdeki hiçbir oyunu tanımaz oldu. Hatta tanıma çabasında bile değil artık cihaz yani dvd okuyucu gidik. Yarın tekrar servise götüceğim bakalım ne diyecekler. Verecekleri cevabı ve elde ettiğim sonucu buradan sizinle paylaşacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r2d2_vs_c3po

    Arkadaşlar benim cihazım 19.10.2011 tarihinde fifa oynarken sarı ışık arızası verdi. Bu arada cihazım 15 aylık 40 gb fat ve garantili (servistekiler de sizin gibi şaşırdı ama mağazada stoklarında kalan cihaz olduğu için aldığım gün garanti başladı). Neyse servise götürdüğümde cihazın Türkiye'de onarılamayacağı için Avrupa'daki merkeze gönderileceği ve Türkiye distribütörünün elindeki swap işlemi görmüş cihazın tarafıma gönderileceğini ve bu cihazın %95 yenilenmiş cihaz olduğunu söylediler. Söyledikleri gibi cihaz 26.10.2011 tarihinde elime ulaştı ve cihaz gayet temiz görünüyordu. Eve geldiğimde söyledikleri gibi 1-2 saat bekledikten sonra cihazı çalıştırdım. Gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra tekrar fifa oynadım. Kapatmaya çalışırken kilitlenir gibi oldu. Oyunu çıkarmaya çalışınca makine toparlandı ve cihazı kapadım. Tekrar açtığımda elimdeki hiçbir oyunu tanımaz oldu. Hatta tanıma çabasında bile değil artık cihaz yani dvd okuyucu gidik. Yarın tekrar servise götüceğim bakalım ne diyecekler. Verecekleri cevabı ve elde ettiğim sonucu buradan sizinle paylaşacağım.

    Ben servise 5 defa gidip geldim Bakalım seninki kaç sefer sürecek?Bu arada hangi servise götürdün?




  • Bursa'da zaten bir tek ufo var sony servisi, ona götürdüm.
  • 1 kez swap işlemi yaptırdım. Yeni cihaz 10 gün içersinde geldi.
    Fakat gelen cihaz arızalı çıktı. Bir süre oynadıktan sonra makina kendiliğinden kapanıyor.
    Fişi prizden çekip takana kadarda açılmıyor.

    Tekrar Swap yapacağım.

    Swapa göndereceğim makinadaki oyunların SAVE dosyalarını nasıl alabilirim ve gelecek olan makinaya kopyalayabilirim.
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swapdown


    1 kez swap işlemi yaptırdım. Yeni cihaz 10 gün içersinde geldi.
    Fakat gelen cihaz arızalı çıktı. Bir süre oynadıktan sonra makina kendiliğinden kapanıyor.
    Fişi prizden çekip takana kadarda açılmıyor.

    Tekrar Swap yapacağım.

    Swapa göndereceğim makinadaki oyunların SAVE dosyalarını nasıl alabilirim ve gelecek olan makinaya kopyalayabilirim.
    Teşekkürler.


    oyunun savelerini usb'ene kopyala yeni cihaz gelincede ona yükle oyna



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FormG -- 23 Kasım 2011; 23:50:00 >
  • Merhaba herkese. Bende PS3 Slim 320 var, 1,5 yıllık kullanımdan sonra Bluray disklerin bazılarını oynatmamaya başladı (hata kodu 80010514), garanti kapsamında 5 gün sonra swap edildi, verdikleri makinada fan inanılmaz ses çıkarıyordu, çalıştırdıktan 5 dakika sonra oyun açmasam bile makina resmen bağırıyordu, oyunun yada izlediğim filmin sesini epey açmam gerekiyordu duyabilmek için, oyunları çalıştırıyor en azından diye düşünüp çok sorun etmedim. Neyse üzerinden 1 yıl geçti, tekrar 80010514 hatası vermeye başladı, önce bir kaç denemeden sonra oyunlara girebiliyordum, sonra oyunlar hiç açılmamaya başladı. RDR, GTA, Guitar Hero gibi oyunlar ve DVD'ler sorunsuz çalışırken PES 12, FIFA 12, GT5, BF3 sürekli aynı hatayı verip hiç çalışmıyordu, elime para geçince servise götürürüm düşüncesiyle bir kaç gün hiç çalıştırmadım makinayı, kayıtlı dosyaları yedeklemek için açtığımda denemek istedim ve açılmayan tüm oyunlar sorunsuz çalıştı, fakat BF3 oynarken ekranda 15 dakika sonra "The system has become hot, please turn it off for a while" uyarısı aldım, makinaya daha fazla eziyet etmeden kapattım ve servise götürdüm, yeniledikleri garanti 1 ay önce bitmişti, az önce arayıp mainboard'ta sorun olduğunu, swap edileceğini ve bunun 450 Lira tutacağını söylediler, 6 ay parça 1 yıl da işçilik garantisi olacakmış. 450 Lira ciddi bir para ve çok inandırıcı gelmedi, biraz huylandım açıkçası, servis Maçka Sony. Sizce ne yapmalıyım, bu arızaya bu fiyat normal mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, ona göre onay vereceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 11038008

    Merhaba herkese. Bende PS3 Slim 320 var, 1,5 yıllık kullanımdan sonra Bluray disklerin bazılarını oynatmamaya başladı (hata kodu 80010514), garanti kapsamında 5 gün sonra swap edildi, verdikleri makinada fan inanılmaz ses çıkarıyordu, çalıştırdıktan 5 dakika sonra oyun açmasam bile makina resmen bağırıyordu, oyunun yada izlediğim filmin sesini epey açmam gerekiyordu duyabilmek için, oyunları çalıştırıyor en azından diye düşünüp çok sorun etmedim. Neyse üzerinden 1 yıl geçti, tekrar 80010514 hatası vermeye başladı, önce bir kaç denemeden sonra oyunlara girebiliyordum, sonra oyunlar hiç açılmamaya başladı. RDR, GTA, Guitar Hero gibi oyunlar ve DVD'ler sorunsuz çalışırken PES 12, FIFA 12, GT5, BF3 sürekli aynı hatayı verip hiç çalışmıyordu, elime para geçince servise götürürüm düşüncesiyle bir kaç gün hiç çalıştırmadım makinayı, kayıtlı dosyaları yedeklemek için açtığımda denemek istedim ve açılmayan tüm oyunlar sorunsuz çalıştı, fakat BF3 oynarken ekranda 15 dakika sonra "The system has become hot, please turn it off for a while" uyarısı aldım, makinaya daha fazla eziyet etmeden kapattım ve servise götürdüm, yeniledikleri garanti 1 ay önce bitmişti, az önce arayıp mainboard'ta sorun olduğunu, swap edileceğini ve bunun 450 Lira tutacağını söylediler, 6 ay parça 1 yıl da işçilik garantisi olacakmış. 450 Lira ciddi bir para ve çok inandırıcı gelmedi, biraz huylandım açıkçası, servis Maçka Sony. Sizce ne yapmalıyım, bu arızaya bu fiyat normal mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, ona göre onay vereceğim.

    Fiyat standarttır 150 euro + KDV.Türkiyede tamiri olmadığı için yurtdışına gönderiliyor.Size verecekleri cihazda maalesef yeni olmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: X kare

    quote:

    Orijinalden alıntı: 11038008

    Merhaba herkese. Bende PS3 Slim 320 var, 1,5 yıllık kullanımdan sonra Bluray disklerin bazılarını oynatmamaya başladı (hata kodu 80010514), garanti kapsamında 5 gün sonra swap edildi, verdikleri makinada fan inanılmaz ses çıkarıyordu, çalıştırdıktan 5 dakika sonra oyun açmasam bile makina resmen bağırıyordu, oyunun yada izlediğim filmin sesini epey açmam gerekiyordu duyabilmek için, oyunları çalıştırıyor en azından diye düşünüp çok sorun etmedim. Neyse üzerinden 1 yıl geçti, tekrar 80010514 hatası vermeye başladı, önce bir kaç denemeden sonra oyunlara girebiliyordum, sonra oyunlar hiç açılmamaya başladı. RDR, GTA, Guitar Hero gibi oyunlar ve DVD'ler sorunsuz çalışırken PES 12, FIFA 12, GT5, BF3 sürekli aynı hatayı verip hiç çalışmıyordu, elime para geçince servise götürürüm düşüncesiyle bir kaç gün hiç çalıştırmadım makinayı, kayıtlı dosyaları yedeklemek için açtığımda denemek istedim ve açılmayan tüm oyunlar sorunsuz çalıştı, fakat BF3 oynarken ekranda 15 dakika sonra "The system has become hot, please turn it off for a while" uyarısı aldım, makinaya daha fazla eziyet etmeden kapattım ve servise götürdüm, yeniledikleri garanti 1 ay önce bitmişti, az önce arayıp mainboard'ta sorun olduğunu, swap edileceğini ve bunun 450 Lira tutacağını söylediler, 6 ay parça 1 yıl da işçilik garantisi olacakmış. 450 Lira ciddi bir para ve çok inandırıcı gelmedi, biraz huylandım açıkçası, servis Maçka Sony. Sizce ne yapmalıyım, bu arızaya bu fiyat normal mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, ona göre onay vereceğim.

    Fiyat standarttır 150 euro + KDV.Türkiyede tamiri olmadığı için yurtdışına gönderiliyor.Size verecekleri cihazda maalesef yeni olmuyor

    Teşekkür ederim bilgi için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 11038008

    Merhaba herkese. Bende PS3 Slim 320 var, 1,5 yıllık kullanımdan sonra Bluray disklerin bazılarını oynatmamaya başladı (hata kodu 80010514), garanti kapsamında 5 gün sonra swap edildi, verdikleri makinada fan inanılmaz ses çıkarıyordu, çalıştırdıktan 5 dakika sonra oyun açmasam bile makina resmen bağırıyordu, oyunun yada izlediğim filmin sesini epey açmam gerekiyordu duyabilmek için, oyunları çalıştırıyor en azından diye düşünüp çok sorun etmedim. Neyse üzerinden 1 yıl geçti, tekrar 80010514 hatası vermeye başladı, önce bir kaç denemeden sonra oyunlara girebiliyordum, sonra oyunlar hiç açılmamaya başladı. RDR, GTA, Guitar Hero gibi oyunlar ve DVD'ler sorunsuz çalışırken PES 12, FIFA 12, GT5, BF3 sürekli aynı hatayı verip hiç çalışmıyordu, elime para geçince servise götürürüm düşüncesiyle bir kaç gün hiç çalıştırmadım makinayı, kayıtlı dosyaları yedeklemek için açtığımda denemek istedim ve açılmayan tüm oyunlar sorunsuz çalıştı, fakat BF3 oynarken ekranda 15 dakika sonra "The system has become hot, please turn it off for a while" uyarısı aldım, makinaya daha fazla eziyet etmeden kapattım ve servise götürdüm, yeniledikleri garanti 1 ay önce bitmişti, az önce arayıp mainboard'ta sorun olduğunu, swap edileceğini ve bunun 450 Lira tutacağını söylediler, 6 ay parça 1 yıl da işçilik garantisi olacakmış. 450 Lira ciddi bir para ve çok inandırıcı gelmedi, biraz huylandım açıkçası, servis Maçka Sony. Sizce ne yapmalıyım, bu arızaya bu fiyat normal mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar, ona göre onay vereceğim.

    peki kendi cihazını tamir edip gönderselerdi belki o arıza çıkmayacaktı sana verdikleri cihazda belki hırpalanmış hor kullanılmış bir cihaz onun için bu arızayı çıkardı bilemiyoruz bece bu swap olayı çok saçma oluyor mantık dışı veya o verdikleri swap makine içinde yasal garanti süresi işlemesi gerekir

    tüketici hakları ne diyorki bu konuda kaymakamlığa gidip tüketici hakları heyetine başvurmak gerekir bence




  • Beyler arastirmalarima gore slim modellerdeki arizalar 2009 yilindaki ilk parti urunlerde SIK Yasaniyor zaten sony bunu kabul etmisti fakat 2010 yilindan itibaren uretilen slimlerde sorun yok
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.