Şimdi Ara

Ps3 Swap işlemini tecrübe eden arkadaşların görüşleri nelerdir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar arızalanan ps3 ümü servise verdim ve servis bana cihazın yurt dışına gidip swap olup tekrar döneceğini söyledi. Fakat gerek forumda gerek başka yerlerde yaptığım araştırmalar
    sonucunda kullanıcıların bu swap işleminden pek memnun olmadığını gördüm, yapılan yorumlarda başka arızalı ps3lerden ayıklanan parçalarla bizim gönderdiğimiz ps3 parçalarının değiştirilerek
    onarım yapıldığı söylenmiş.

    Sony müşteri hizmetlerini arayıp bu konuyu sorduğumda değiştirilen parçaların sıfır olduğunu ve herhangi bir ayıklama parça takılmadığını, onarım sisteminin böyle
    olmasınında Türkiye' de onarım yapılamaması ve yapılmaya kalksa bile 30 iş gününü geçeceği için böyle bir sistem oluşturulduğunu söyledi. Kısacası bu swap olayını
    tecrübe eden arkadaşlardan biraz yardım istiyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Gönderdiğiniz cihazla gelen cihaz arasında herhangi bir farklılık oldu mu ?
    Cihazım daha 1,5 aylıktı böyle bir durum yaşayıpta birebir değişimle sıfır cihaz alabilen oldu mu ? Ayrıca birebir değişim için oluşması gereken şartlar nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeutrogeN -- 24 Ocak 2011; 19:31:21 >







  • bu swap olayı başıma 6 kez geldi benim 2 buçuk yılda çok sinir bozucu bir durum, bildiğim kadarıyla senin cihazı değilde tamir edilen başka bir cihazı gönderiyorlar iyi kısmı ise gelen her makine garanti süresini 1 yıl uzatıyor
  • Senin makineyi alıp yerine önceden tamir ettikleri başka bir makineyi veriyorlar.
  • günde en fazla 1-2 saat oynayan sana; ps3 cafeden çıkma sarı ışık tamiri görmüş makineyi itelemenin adını "swap" koymuşlar. durum kısaca bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 22 Ocak 2011; 13:18:05 >
  • hocam kötülüğü save dosyalarının gitmesidir. onun haricinde yeni gelen makine zaten garanti süresini uzatıyor. elimde olsa her yıl sonu makinamı swaplerim, böylece sürekli garanti süresi uzar.
  • Sizin dediklerinizle müşteri hizmetlerinin dediği arasında uçurum var. Gelen makine ile beraber garanti süresinin bir yıl uzaması gibi bir durumdan bahsetmedi servis ve müşteri hizmetleri, eski garantiniz devam edecek dediler.
    Ayrıca dediğiniz gibi bendeki ps3 ün yerine başka onarılmış bir ps3 veriyorlarsa çok saçma sapan ve kullanıcıyı düşünmeyen bir sistem bu.

    Demek ki servis ve müşteri hizmetleri yalan söylüyor. Cihaza herhangi bir çıkma parça takılmadığını cihazın %99' unun sıfır parçalarla değiştirildiğini söylüyor. Madem sıfır parçalarla değiştiriyorsunuz direk sıfır cihaz verin ne farkedecek.
    İnsanları bu şekilde kandırıp sizin dediğiniz gibi kullanılmış cihazları iteliyorlar bize.

    Bakalım cihazım servisten gelince görecem artık sağlıklı bir şekilde çalışacak mı ne gibi farklılıklar olacak, ne kadar içim rahat olmasa da yapacak bişey yok




  • makine fatmiydi? sadece merakımdan sordum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yok fat değil slim di ve daha 1,5 aylıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeutrogeN

    yok fat değil slim di ve daha 1,5 aylıktı

    Geçmiş olsun hocam,makinanın arızası neydi peki?
  • Sistem çökmüştü bir kere yeniden yükledim açıldı sonra tekrar çöktü bi daha yüklenmez oldu. Benim tespitime göre hdd sinde bir problem oluşmuştu çünkü bir yere gelip takılıyor ilerlemiyor ve hdd den sürekli sabit şekilde
    saat ilerleme sesi gibi bir ses geliyordu.
  • Başka swap olayını yaşayan arkadaş varsa görüşlerini ve tecrübesini aktarırsa sevinirim. Hem forumdaki aramalarımda swap konusuna özel bir başlık bulamadım.

    İlerde ps3 arızasından dolayı sony servisleri ile muhatap olacak arkadaşlara da bir bakıma rehber olabiliriz.
  • Benim cihazım swap odu fakat daha sonra hiçbir sorunla karşılaşmadım.Cihaz 1 sene geçmesine rağmen hala tıkır tıkır çalışıyor.Bence gayet iyi bir servis anlayışı sony nin yaptığı çünkü sorduğumda arızalı parçanın komple değişiminin yapıldığı tamir görmediği oldu.Sağlam parçalar içinde bırakılıyor arızalı olan kısım değişiyor ve sizi 30 gün bekleme derdinden kurtarıyor.Benim şansıma mıdır nedir ben değişen makineyle hiç sorun yaşamadım.Bu arada Cihaz 60 GB fat kasaydı
  • ben swap işlemi yaptırdım gayette memnunun 6 aydır kullanıyorum bi problem cıkmadı bana verdikleri cihaz sıfır jelatinindeydi benım cıhaz baya yıpranmıstı iyi oldu

    mesajın tamamını simdi okudum
    sıfır birebir kutu halinde değişim için cihazın alım tarihinden itibaren 1 ay içinde arızalanması gerekiyor sadece bu durumda sana sıfır kutu veriyorlar (en azından medimarktta böyle)

    bence cok cok güzel bir yontem swap işmemi diğer firmalarda boyle yapsa keske bekleme zahmetinden kurtarıyor insanı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xamaximax -- 24 Ocak 2011; 23:28:59 >
  • Swaptan memnun arkadaşları görmek beni biraz rahatlattı. İnşallah bende memnun olanlar arasına katılırım cihazım servisten dönünce.

    Peki arkadaşlar cihazınız servisten dönünce seri numarası değişti mi? Yani size geri gelen cihaz kendi cihazınız mıydı yoksa başka cihaz mı? Garanti durumu ne oldu? Eski garantiniz mi devam etti yoksa süre yenilendi mi ?
  • Benimde 120 GB Slim cihazım optik ses çıkısı arızasından dolayı (kendi hatamdan dolayı :)) ) değiştirildi. Değişen makine 1 sene oldu ya da olacak tam emin değilim hiç sorunsuz çalısıyor.
  • SWAP cihaz demek şudur: Fabrikadan çıkış yapmış cihazlar eğerki herhangi bir sebepten ötürü arızalanmışsa tekrar fabrikaya değişik ülkelerden geri döner.Bu geri dönen cihazlar parçalara ayrılır.Sağlam olan parçalar SWAP cihazlara yerleştirilir.Örneğin cihazın garanti süresi içinde lazeri bozulmuş olsun.Cihazı garantiye verdiniz SWAP cihaz ile değişim kararı verildi.Sizin cihazınız fabrikaya iade edilir.Orda parçalara ayrılır sağlam yada çok çok yeni görünen herhangi bir sorun çıkartmayacak olan parçalar diğer cihazlara takılır.Tabi aynı kasa aynı parçalar vs sadece lazeri değişmiş cihazların size tekrar geri dönmesi milyarda bir ihtimaldir.Çünkü dünyanın bütün arızalanmış cihazları tek merkezde toplanır.Bu cep telefonları içinde aynıdır.SWAP işleminde kutulu cihaz vermezler.sadece arıza yapmış makinayı yenilenmiş şekilde size teslim ederler.
    Şunu sakın unutmayın burda yanlış bilgilerde gördüm yanlış aydınlatmayın insanları. SWAP DEĞİŞEN CİHAZLARIN GARANTİSİ DEĞİŞTİĞİ GÜN BAŞLAMAZ.İLK CİHAZI ALDIĞINIZ GÜN FATURASI NEYSE O FATURA TARİHİ İŞLEMEYE DEVAM EDER.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS
    günde en fazla 1-2 saat oynayan sana; ps3 cafeden çıkma sarı ışık tamiri görmüş makineyi itelemenin adını "swap" koymuşlar. durum kısaca bu.

    Sozun bittigi yer, cok dogru soylemis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cllyldrm


    quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS
    günde en fazla 1-2 saat oynayan sana; ps3 cafeden çıkma sarı ışık tamiri görmüş makineyi itelemenin adını "swap" koymuşlar. durum kısaca bu.

    Sozun bittigi yer, cok dogru soylemis


    Sonuçta bu cihazların toplandığı yere sadece ps3 cafelerden cihaz gelmiyor, dünyanın her yerinden geliyor.

    Sizce swap olayı olmasa, sony Türkiye' de ps3lerin onarım imkanı olan bir servis kursa kullanıcı açısından avantajları ve dezavantajları ne olurdu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mck67

    SWAP cihaz demek şudur: Fabrikadan çıkış yapmış cihazlar eğerki herhangi bir sebepten ötürü arızalanmışsa tekrar fabrikaya değişik ülkelerden geri döner.Bu geri dönen cihazlar parçalara ayrılır.Sağlam olan parçalar SWAP cihazlara yerleştirilir.Örneğin cihazın garanti süresi içinde lazeri bozulmuş olsun.Cihazı garantiye verdiniz SWAP cihaz ile değişim kararı verildi.Sizin cihazınız fabrikaya iade edilir.Orda parçalara ayrılır sağlam yada çok çok yeni görünen herhangi bir sorun çıkartmayacak olan parçalar diğer cihazlara takılır.Tabi aynı kasa aynı parçalar vs sadece lazeri değişmiş cihazların size tekrar geri dönmesi milyarda bir ihtimaldir.Çünkü dünyanın bütün arızalanmış cihazları tek merkezde toplanır.Bu cep telefonları içinde aynıdır.SWAP işleminde kutulu cihaz vermezler.sadece arıza yapmış makinayı yenilenmiş şekilde size teslim ederler.
    Şunu sakın unutmayın burda yanlış bilgilerde gördüm yanlış aydınlatmayın insanları. SWAP DEĞİŞEN CİHAZLARIN GARANTİSİ DEĞİŞTİĞİ GÜN BAŞLAMAZ.İLK CİHAZI ALDIĞINIZ GÜN FATURASI NEYSE O FATURA TARİHİ İŞLEMEYE DEVAM EDER.



    valla arkadaşım bak bana servis ilk swap işlemimde yok garantiyi uzatmıyor hiç bir şey olmuyor dediler, swaptam cihazım geldiğinde yeni fatura verdiler ve o günün tarihini yazmışlardı, ve bu işlemi 6 kez yaptım ps3ü alalı 3 buçuk yıl olucak ve daha 5 ay garanti sürem var




  • @brknsmnc
    quote:

    valla arkadaşım bak bana servis ilk swap işlemimde yok garantiyi uzatmıyor hiç bir şey olmuyor dediler, swaptam cihazım geldiğinde yeni fatura verdiler ve o günün tarihini yazmışlardı, ve bu işlemi 6 kez yaptım ps3ü alalı 3 buçuk yıl olucak ve daha 5 ay garanti sürem var


    Şimdi kafam karışmaya başladı. Sony müşteri hizmetleri ve bazı arkadaşlar garantinin ilk tarih üzerinden devam ettiğini söylüyor ama siz garantinin yenilendiğini belirtmişsiniz ve cihazınızın 3,5 yıldır da garanti kapsamında olduğunu söylüyorsunuz.

    Peki bunu nasıl sağlıyorsunuz ? Servis sizin herhangi bir etkiniz olmadan normal olarak mı bu işlemi yapıyor yoksa sizin servis üzerinde bir etkiniz var mı ?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.