Şimdi Ara

ps4 bu gün garantiye veriyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gecen ay aldigim dünya kupasi logolu cihazimin acilip kapanma problemi artik can sıkıcı bi seviyeye ulastigi için servis e goturecegim... Cihazda mavi İSK agrizasi gibi bir problem var cihaz i aciyorum mavi isik yaniyor 2 sn sonra kapaniyor tekrar güç tuşuna basiyorum yine ayni şeyi tekrarlıyor taki 4 denemede falan cihaz normal şekilde aciliyor...inş servisde değişim yaparlar ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben de bluray okumama ve kızak sorunu oldu cuma günü garantiye verdim. Teknosadan alınma cihaz. Sony servisine kendim teslim ettim. Bakalım ne zaman gelecek. Hangi sehirdesiniz, servise mi teslim ettiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmirdeyim media mark dan aldim direk media mark a goturecem artik onlar ilgilensin bakalim ne zaman gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öncelikle geçmiş olsun. Ama kafanızdaki bir algıyı biraz değiştirelim ona göre kendiniz de takip etmek istersiniz belki.
    3 yıl kadar önce Vatandan bir bb telefon aldım 1 yıl sonra telefon bozuldu. Götürdüm Vatana bıraktım. Sonuçda benim yapmama göre koskoca Vatan ilgilenirse daha iyi olur diye düşünüyordum. Yasal olarak 20 iş günü olan süre 60 takvim gününe ulaştı hala ses yok. Önce bi servise gittim hiç bizi kaale alan yok. O sırada bi baktım Vatanın servis şerfi elinde 4-5 adet telefon servise getirdi bıraktı gitti. E bunu biz de yapardık dedim içimden. Vatana döndüm tel nerede dedim. Sisteme baktı. Yenisi geliyomuş dediler. E dedim 20 iş günü vs. Görevli gitti servis şefine sordu geldi; tüketici hakem heyetine başvurun dedi. E dedim Vatan? Biz ne yapabiliriz beyefendi dedi. Yani dedim siz benim yerime takip ediyosunuz, götürüp getiriyosunuz o kadar. Hani en azından bi avukat arkadaş falan olsa mevzuyu kabaca bi özet geçse gene içim rahatlayacak, o da yok. O günden beri aslında bu gibi cihazları perk garantili almıyorum. Olabildiğince ucuz hali ile alıp bozulursa da kaldırıp atarım, zaten ucuz aldıydık derim. Ama ps4 de böyle olmadı. Piyasadaki satıcılara pek güvenmediğim için mecburen Sony garantili aldım. Ama denk getirebilseydim USA dan alırdım.
    Sonuç olarak aldığınız yere fazla güvenmeyin servisden kendiniz de takip edin diye bir önerim olucak. Aldığınız bu yerler daha fazla arkanızda duruyosa da bizi de bilgilendirirseniz sevinirim.
    Çok geçmiş olsun,İnşallah hemen hallolur.




  • 20 iş gününü çokdan geçti daha ps4 den bi haber yok media markt a sordum servis i arayıp sizi bilgilendireceğiz dediler kaç gün geçti ses yok bir kaç gün bekleyip tüketici haklarını baş vurup para iadesi isteyeceğim gibi görünüyor
  • Geçmiş olsun hocam sanırım media markta verdiniz.Ben ocak ayında stok sıkıntısı yaşandığı dönemde sony yetkili servise sorunlu ps4 bırakmıştım.2-3 gün içinde yeni ps4 teslim ettiler.
  • Tasud0 kullanıcısına yanıt
    bir arkadaşda sony servis e bıraktıktı 27. günde yani geçen hafta teslim aldı cihazı siz şanslıymışşsınız =)
  • hocam geçenlerde de bir arkadaş özel mesaj yoluyla ulaştı sony götürmesini söyledim.Ona 1 gün içinde değişim yapmışlar.Şans önemli tabi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.