Şimdi Ara

Pug 307 boşa alınca stop ediyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
8.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. 2004 model 1.6 307 sahibiyim. Arabamda milano marka sıralı sistem var. Lpg sistemimdem zaten memnun değilim ama bana esas mesela çıkaran şu. Arabayla giderken, biraz da zorlayınca, ışığa gelip vitesi boşa alınca araba stop ediyor. Anlamadığım, araba giderken değil de durunca stop ediyor ve tam olarak neden böyle yaptığını da çözemedim. Bir de kalkışlarda araba titriyor. Neden olabilir arkadaşlar? Yardımcı olursanız sevinirim..



  • merhabalar,
    Sizin sorunuza Kimse Cevap Vermemiş !! Ama Arabama lpg taktıracak deseydiniz En az 10 usta zıplardı hemen Bende Dahil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    merhabalar,
    Sizin sorunuza Kimse Cevap Vermemiş !! Ama Arabama lpg taktıracak deseydiniz En az 10 usta zıplardı hemen Bende Dahil
    Şimdi Beraber Şöyle bir Mantık Yürütelim,
    Araç ışıkta durmak üzereyken Olan şey Rolantinin Birdenbire 700-800 seviyesine inmesiyle stop problemi yaşanıyorsa tabi bu büyük ihtimalle benzinde olmuyordur ama küçük bir belirti vermesi gerekiyor, bence hafif rolanti dalgalanması yapma olasılığı yüksek fakat benzinde toparlıyor ve stop etmediği için sizin dikkatinizden kaçmış olabilir neyse şimdi bana sorarsanız araç rolantiye düşüyor ve frene basıyorsunuz araçta güç gereksinimi artıyor ve güç gereksimini karşılayan kaynak ne ? AKÜ Akü zayıfsa Veya Kutup Başlarında Korozyon Oluşmussa Bu dediğiniz stop olayını meydana getirir.
    Tabi kalkıştada Bu Olay Aynı şekilde titreme yapabilir. bir Başka İhtimal ise Rolanti motorunun arızalı boğazın kirli olması fakat bunu baktırmışsınızdır diye son ihtimal olarak yazıyorum.
    İyi Akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    Şimdi Beraber Şöyle bir Mantık Yürütelim,
    Araç ışıkta durmak üzereyken Olan şey Rolantinin Birdenbire 700-800 seviyesine inmesiyle stop problemi yaşanıyorsa tabi bu büyük ihtimalle benzinde olmuyordur ama küçük bir belirti vermesi gerekiyor, bence hafif rolanti dalgalanması yapma olasılığı yüksek fakat benzinde toparlıyor ve stop etmediği için sizin dikkatinizden kaçmış olabilir neyse şimdi bana sorarsanız araç rolantiye düşüyor ve frene basıyorsunuz araçta güç gereksinimi artıyor ve güç gereksimini karşılayan kaynak ne ? AKÜ Akü zayıfsa Veya Kutup Başlarında Korozyon Oluşmussa Bu dediğiniz stop olayını meydana getirir.
    Tabi kalkıştada Bu Olay Aynı şekilde titreme yapabilir. bir Başka İhtimal ise Rolanti motorunun arızalı boğazın kirli olması fakat bunu baktırmışsınızdır diye son ihtimal olarak yazıyorum.
    İyi Akşamlar


    O zaman şöyle anlatayım. Araba benzinde bunu yapmıyor. Tüpte ve de ara sıra yapıyor ben de o yüzden tam olarak bilemiyorum neden yaptığını. Mesela bu sabah evden okul giderken 2 kere stop etti. Kullanırken de 'bundan kaynaklanıyor' diyebileceğim birşey yapmıyorum/olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    Şimdi Beraber Şöyle bir Mantık Yürütelim,
    Araç ışıkta durmak üzereyken Olan şey Rolantinin Birdenbire 700-800 seviyesine inmesiyle stop problemi yaşanıyorsa tabi bu büyük ihtimalle benzinde olmuyordur ama küçük bir belirti vermesi gerekiyor, bence hafif rolanti dalgalanması yapma olasılığı yüksek fakat benzinde toparlıyor ve stop etmediği için sizin dikkatinizden kaçmış olabilir neyse şimdi bana sorarsanız araç rolantiye düşüyor ve frene basıyorsunuz araçta güç gereksinimi artıyor ve güç gereksimini karşılayan kaynak ne ? AKÜ Akü zayıfsa Veya Kutup Başlarında Korozyon Oluşmussa Bu dediğiniz stop olayını meydana getirir.
    Tabi kalkıştada Bu Olay Aynı şekilde titreme yapabilir. bir Başka İhtimal ise Rolanti motorunun arızalı boğazın kirli olması fakat bunu baktırmışsınızdır diye son ihtimal olarak yazıyorum.
    İyi Akşamlar


    O zaman şöyle anlatayım. Araba benzinde bunu yapmıyor. Tüpte ve de ara sıra yapıyor ben de o yüzden tam olarak bilemiyorum neden yaptığını. Mesela bu sabah evden okul giderken 2 kere stop etti. Kullanırken de 'bundan kaynaklanıyor' diyebileceğim birşey yapmıyorum/olmuyor.

    Alıntıları Göster
    aynı sorun oğlumun pejo 106 sında vardı. sorun rolanti valfinden kaynaklandığı tesbit edildi. rolanti valfi değişince sorun düzeldi. yalnız benzindede aynı sorunu yapması gerekir. belki lpg de ayar hassas olduğundan toparlayamıyordur, benzinde toparlıyor yani tolere ediyordur. zaten bu pejolar oldum olası lpg ile uyumsuz. yada taktıracaksan bilndik, sorunsuz markaları taktıracaksın. oğlumun aracındada ramses diye bir marka takılı. zamanında ilk sahibi taktırmış. devamlı sorun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ft19

    aynı sorun oğlumun pejo 106 sında vardı. sorun rolanti valfinden kaynaklandığı tesbit edildi. rolanti valfi değişince sorun düzeldi. yalnız benzindede aynı sorunu yapması gerekir. belki lpg de ayar hassas olduğundan toparlayamıyordur, benzinde toparlıyor yani tolere ediyordur. zaten bu pejolar oldum olası lpg ile uyumsuz. yada taktıracaksan bilndik, sorunsuz markaları taktıracaksın. oğlumun aracındada ramses diye bir marka takılı. zamanında ilk sahibi taktırmış. devamlı sorun.

    Alıntıları Göster
    Cumartesi sanayiye götürdüm. Ustaya da söyledim. Kendisi biglisayarda kurcaladı, stop etme için birşey diyemedi ama buji veya buji kablolarında sorun olduğunu söyledi, onu da kalkıştaki titreme için söyledi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Cumartesi sanayiye götürdüm. Ustaya da söyledim. Kendisi biglisayarda kurcaladı, stop etme için birşey diyemedi ama buji veya buji kablolarında sorun olduğunu söyledi, onu da kalkıştaki titreme için söyledi...

    Alıntıları Göster
    bende aynı problem olmuştu arıza ışığı yanıp araç gaz yemiyor boştayken yada debriyaja basılınca stop etme sorunu yapıyorsa bu kelebekten kaynaklı oluyor, gaz kelebeğini temizletin. bende de aynı şey olmuştu tüpten diye çok uğraştım sonra bir fark ettik ki hava filtresi ile gaz kelebeüğinin birleştiüği yerdeki kelepçe açılmış hava filtresi dışarıdan hava çektiği için kelebek kirlenmiş usta söktü balata spreyi ile güzelce temizleyip sensör kalibrasyonu yaptı bilgisayarda o gün bu gün ( 6 ay ve yaklaşık 5 000 km oldu) hiç bir sorun kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnTEC

    bende aynı problem olmuştu arıza ışığı yanıp araç gaz yemiyor boştayken yada debriyaja basılınca stop etme sorunu yapıyorsa bu kelebekten kaynaklı oluyor, gaz kelebeğini temizletin. bende de aynı şey olmuştu tüpten diye çok uğraştım sonra bir fark ettik ki hava filtresi ile gaz kelebeüğinin birleştiüği yerdeki kelepçe açılmış hava filtresi dışarıdan hava çektiği için kelebek kirlenmiş usta söktü balata spreyi ile güzelce temizleyip sensör kalibrasyonu yaptı bilgisayarda o gün bu gün ( 6 ay ve yaklaşık 5 000 km oldu) hiç bir sorun kalmadı.

    Bende arıza ışığı her zaman yanıyor. Şöyle oluyor genelde. Bir ışıktan çıkıyorum. Arabayı birazda devirli kullanıp 4-5 vites gördükten sonra diğer ışıkta arabayı boşa atınca bir bakıyorum stop etmiş. Hatta bir keresinde de uzun yolda vites küçültmek isterken stop etti, ben vitese atınca ise çalışmaya devam etti. Tabi bu genelde yemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator


    quote:

    Orijinalden alıntı: OnTEC

    bende aynı problem olmuştu arıza ışığı yanıp araç gaz yemiyor boştayken yada debriyaja basılınca stop etme sorunu yapıyorsa bu kelebekten kaynaklı oluyor, gaz kelebeğini temizletin. bende de aynı şey olmuştu tüpten diye çok uğraştım sonra bir fark ettik ki hava filtresi ile gaz kelebeüğinin birleştiüği yerdeki kelepçe açılmış hava filtresi dışarıdan hava çektiği için kelebek kirlenmiş usta söktü balata spreyi ile güzelce temizleyip sensör kalibrasyonu yaptı bilgisayarda o gün bu gün ( 6 ay ve yaklaşık 5 000 km oldu) hiç bir sorun kalmadı.

    Bende arıza ışığı her zaman yanıyor. Şöyle oluyor genelde. Bir ışıktan çıkıyorum. Arabayı birazda devirli kullanıp 4-5 vites gördükten sonra diğer ışıkta arabayı boşa atınca bir bakıyorum stop etmiş. Hatta bir keresinde de uzun yolda vites küçültmek isterken stop etti, ben vitese atınca ise çalışmaya devam etti. Tabi bu genelde yemiyor.



    arızanın kaynağı rolanti motoru yada gaz kalişbrasyonudur... başka bir sebepten ötürü yapmaz.. büyük ölçüde ayar sorunudur.. milano marka lpg niz var.. en yakın milano serbvisine gidip ayar verdirseniz sorununuz kalkar... saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: superminator


    quote:

    Orijinalden alıntı: OnTEC

    bende aynı problem olmuştu arıza ışığı yanıp araç gaz yemiyor boştayken yada debriyaja basılınca stop etme sorunu yapıyorsa bu kelebekten kaynaklı oluyor, gaz kelebeğini temizletin. bende de aynı şey olmuştu tüpten diye çok uğraştım sonra bir fark ettik ki hava filtresi ile gaz kelebeüğinin birleştiüği yerdeki kelepçe açılmış hava filtresi dışarıdan hava çektiği için kelebek kirlenmiş usta söktü balata spreyi ile güzelce temizleyip sensör kalibrasyonu yaptı bilgisayarda o gün bu gün ( 6 ay ve yaklaşık 5 000 km oldu) hiç bir sorun kalmadı.

    Bende arıza ışığı her zaman yanıyor. Şöyle oluyor genelde. Bir ışıktan çıkıyorum. Arabayı birazda devirli kullanıp 4-5 vites gördükten sonra diğer ışıkta arabayı boşa atınca bir bakıyorum stop etmiş. Hatta bir keresinde de uzun yolda vites küçültmek isterken stop etti, ben vitese atınca ise çalışmaya devam etti. Tabi bu genelde yemiyor.



    arızanın kaynağı rolanti motoru yada gaz kalişbrasyonudur... başka bir sebepten ötürü yapmaz.. büyük ölçüde ayar sorunudur.. milano marka lpg niz var.. en yakın milano serbvisine gidip ayar verdirseniz sorununuz kalkar... saygılar

    Alıntıları Göster
    Yardımlarınız için sağolun. Bir de dediğiniz yerlere baktıralım. Sorun çözülür veya devam ederse tekrar yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Yardımlarınız için sağolun. Bir de dediğiniz yerlere baktıralım. Sorun çözülür veya devam ederse tekrar yazarım.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu stop etme işinin çözümü ne boğaz kelebeğinde ne kam mili kaptöründe 1 aydır canıma tak etti sonra bu gaz yazılım programını kendisi kurcalayan bi arkadaş kendi kendine çözmüş . 2006 megan kullanıyorum cut off(gaza basmayıunca araba sıfır yakıyor o özellik bu) özelliği var eğer sizin arabanızda da bu özellik varsa gazcılar bunun ayarını yapmayı bilmiyorar. cut off tan dönme diye bir menü var ordaki ayarların değiştirilmesi gerekiyor kesin çözüm bu benim arabamda sorun tamemen düzeldi ama tabi bi dünya uğraş ve paradan sonra. benim Arabamda Lovato kit takılı ve bi dünya özelliği var ama gazcılar sağolsun takıp bırakıyorlar ayar attık diye neyse sonuç şu .Lambalarda stp etme sorununa kesin çözüm beyinden cut off tan dönme ayarlarının yapılmış olması. Bir de bu ayar hepsinde olmayabiliyormuş bizim arabadaki lovato easy fast. İnşallah işinize yarar ben bi dünya masraf yaptım ama çok basitmiş ÇÖZÜLDÜ Buji kam mili kaptörü falan hepsi hikaye .Gaz Beyni ayarı gerekiyor çok basit bir menüden halloluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onadron -- 3 Ocak 2011; 17:01:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    arkadaşlar bu işin çözümü ne boğaz kelebeğinde ne kam mili kaptöründe 1 aydır canıma tak etti sonra bu gaz yazılım programını kendisi kurcalayan bi arkadaş kendi kendine çözmüş . 2006 megan kullanıyorum cut off(gaza basmayıunca araba sıfır yakıyor o özellik bu) özelliği var eğer sizin arabanızda da bu özellik varsa gazcılar bunun ayarını yapmayı bilmiyorar. cut off tan dönme diye bir menü var ordaki ayarların değiştirilmesi gerekiyor kesin çözüm bu benim arabamda sorun tamemen düzeldi ama tabi bi dünya uğraş ve paradan sonra. benim Arabamda Lovato kit takılı ve bi dünya özelliği var ama gazcılar sağolsun takıp bırakıyorlar ayar attık diye neyse sonuç şu .Lambalarda stp etme sorununa kesin çözüm beyinden cut off tan dönme ayarlarının yapılmış olması. Bir de bu ayar hepsinde olmayabiliyormuş bizim arabadaki lovato easy fast. İnşallah işinize yarar ben bi dünya masraf yaptım ama çok basitmiş ÇÖZÜLDÜ Buji kam mili kaptörü falan hepsi hikaye .Beyin ayarı gerekiyor çok basit bir menüden halloluyor

    Bu stop etme olayı sende de bendeki gibi ara sıra mı oluyordu bu? Bir de araç kendisi stop ettikten 2-3 denemeden sonra çalışıyor. Hemen marş almıyor. Sende de aynı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    arkadaşlar bu işin çözümü ne boğaz kelebeğinde ne kam mili kaptöründe 1 aydır canıma tak etti sonra bu gaz yazılım programını kendisi kurcalayan bi arkadaş kendi kendine çözmüş . 2006 megan kullanıyorum cut off(gaza basmayıunca araba sıfır yakıyor o özellik bu) özelliği var eğer sizin arabanızda da bu özellik varsa gazcılar bunun ayarını yapmayı bilmiyorar. cut off tan dönme diye bir menü var ordaki ayarların değiştirilmesi gerekiyor kesin çözüm bu benim arabamda sorun tamemen düzeldi ama tabi bi dünya uğraş ve paradan sonra. benim Arabamda Lovato kit takılı ve bi dünya özelliği var ama gazcılar sağolsun takıp bırakıyorlar ayar attık diye neyse sonuç şu .Lambalarda stp etme sorununa kesin çözüm beyinden cut off tan dönme ayarlarının yapılmış olması. Bir de bu ayar hepsinde olmayabiliyormuş bizim arabadaki lovato easy fast. İnşallah işinize yarar ben bi dünya masraf yaptım ama çok basitmiş ÇÖZÜLDÜ Buji kam mili kaptörü falan hepsi hikaye .Beyin ayarı gerekiyor çok basit bir menüden halloluyor

    Bu stop etme olayı sende de bendeki gibi ara sıra mı oluyordu bu? Bir de araç kendisi stop ettikten 2-3 denemeden sonra çalışıyor. Hemen marş almıyor. Sende de aynı mı?

    Alıntıları Göster
    boğaz kelebeğini temizletten devam,
    3-5 lira alırlar
    ben yaptırdım ordan biliyorum
    boşuna gazcıya ,servise gitme




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    arkadaşlar bu işin çözümü ne boğaz kelebeğinde ne kam mili kaptöründe 1 aydır canıma tak etti sonra bu gaz yazılım programını kendisi kurcalayan bi arkadaş kendi kendine çözmüş . 2006 megan kullanıyorum cut off(gaza basmayıunca araba sıfır yakıyor o özellik bu) özelliği var eğer sizin arabanızda da bu özellik varsa gazcılar bunun ayarını yapmayı bilmiyorar. cut off tan dönme diye bir menü var ordaki ayarların değiştirilmesi gerekiyor kesin çözüm bu benim arabamda sorun tamemen düzeldi ama tabi bi dünya uğraş ve paradan sonra. benim Arabamda Lovato kit takılı ve bi dünya özelliği var ama gazcılar sağolsun takıp bırakıyorlar ayar attık diye neyse sonuç şu .Lambalarda stp etme sorununa kesin çözüm beyinden cut off tan dönme ayarlarının yapılmış olması. Bir de bu ayar hepsinde olmayabiliyormuş bizim arabadaki lovato easy fast. İnşallah işinize yarar ben bi dünya masraf yaptım ama çok basitmiş ÇÖZÜLDÜ Buji kam mili kaptörü falan hepsi hikaye .Beyin ayarı gerekiyor çok basit bir menüden halloluyor

    cut-off zayıflama seçeneği sorununuzu çözmüş olabilir bu seçenek sorun lu araçlar içindir zaten.aracın herşeyi normalken kullanmaya gerek yoktur.aracın problemi kelebek ve rölanti motoru temiz ise lpg filtresi ve düzgün bir kalibrasyon ilehalledilebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by feristah

    quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    arkadaşlar bu işin çözümü ne boğaz kelebeğinde ne kam mili kaptöründe 1 aydır canıma tak etti sonra bu gaz yazılım programını kendisi kurcalayan bi arkadaş kendi kendine çözmüş . 2006 megan kullanıyorum cut off(gaza basmayıunca araba sıfır yakıyor o özellik bu) özelliği var eğer sizin arabanızda da bu özellik varsa gazcılar bunun ayarını yapmayı bilmiyorar. cut off tan dönme diye bir menü var ordaki ayarların değiştirilmesi gerekiyor kesin çözüm bu benim arabamda sorun tamemen düzeldi ama tabi bi dünya uğraş ve paradan sonra. benim Arabamda Lovato kit takılı ve bi dünya özelliği var ama gazcılar sağolsun takıp bırakıyorlar ayar attık diye neyse sonuç şu .Lambalarda stp etme sorununa kesin çözüm beyinden cut off tan dönme ayarlarının yapılmış olması. Bir de bu ayar hepsinde olmayabiliyormuş bizim arabadaki lovato easy fast. İnşallah işinize yarar ben bi dünya masraf yaptım ama çok basitmiş ÇÖZÜLDÜ Buji kam mili kaptörü falan hepsi hikaye .Beyin ayarı gerekiyor çok basit bir menüden halloluyor

    cut-off zayıflama seçeneği sorununuzu çözmüş olabilir bu seçenek sorun lu araçlar içindir zaten.aracın herşeyi normalken kullanmaya gerek yoktur.aracın problemi kelebek ve rölanti motoru temiz ise lpg filtresi ve düzgün bir kalibrasyon ilehalledilebilir.

    Alıntıları Göster
    SERVİSİMİZDE SİZE YARDIMCI OLMAKTAN MUTLULUK DUYARIZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmr otogaz

    SERVİSİMİZDE SİZE YARDIMCI OLMAKTAN MUTLULUK DUYARIZ

    Alıntıları Göster
    Otogazcılardan hala aynı cevaplar ;araçta sorun vs hiç bir şey yok tıkır tıkır çalışıyor. Benzinde Zaten bir Şey yok. Gazda da o ayarları açınca araba direk düzeltti stop etmeyi; arabanın bi hatasından falan kesinlikle değil. Serviste araba bilgisayara takıldı tek bir problem bile yok. Zaten o denilen şeylerin hepsini de yaptırttım dünya para harcadım kelebekti bilmemneydi. Hala arabaya sorun bulunuyor inanılır gibi değil kelebek vs inanın hepsi hikaye Çok ciddiyim. Bu ayarı yapmadıkları için 1 ay çile çektim ve kesinlikle de düzeltemiyorlardı araba stop etmesin diye bütün değerleri sonuna kadar açmışlardı bir de dünya gaz yakıyordu. Lambalarda Stop Etme Sorununun Çözümü Bu Arkadaşlar Megane DE en Azından ;Cut Off tan dönüş Ayarı yapılmadıysa oluyor. Evet arada bir stop ediyordu ama stop ettirme yöntemi de kolay 3000 devri biraz geçin sonra lambalara yavaşlarken yaptığınız gibi ayağınızı gazdan çekip bi süre gidin yavaşlayana kadar; çok kısa olmasın; hafif fren vs . sonra 1. 2. vites seviyesine gelince araba basın bakalım debriyaja direk stop. Çözümü bu işte gidin gazcınızda ayarlara bakın. Yok kardeş benimki direk çalışıyordu şimdi zaten normal maşallah da arada bir yapıyordu devir çok aşağıdan topluyordu zaten stop etmediğinde de; ama sonra stop ettirme yöntemini de çözdük işte . Bi kaç seferde Çalışıyorsa Benzin depon hep boş gezme tarzı bi durum varsa benzin pompan kuruyup bozulmuş olabilir çeyrek deponun altına düşmemek lazım ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onadron -- 3 Ocak 2011; 16:35:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    Otogazcılardan hala aynı cevaplar ;araçta sorun vs hiç bir şey yok tıkır tıkır çalışıyor. Benzinde Zaten bir Şey yok. Gazda da o ayarları açınca araba direk düzeltti stop etmeyi; arabanın bi hatasından falan kesinlikle değil. Serviste araba bilgisayara takıldı tek bir problem bile yok. Zaten o denilen şeylerin hepsini de yaptırttım dünya para harcadım kelebekti bilmemneydi. Hala arabaya sorun bulunuyor inanılır gibi değil kelebek vs inanın hepsi hikaye Çok ciddiyim. Bu ayarı yapmadıkları için 1 ay çile çektim ve kesinlikle de düzeltemiyorlardı araba stop etmesin diye bütün değerleri sonuna kadar açmışlardı bir de dünya gaz yakıyordu. Lambalarda Stop Etme Sorununun Çözümü Bu Arkadaşlar Megane DE en Azından ;Cut Off tan dönüş Ayarı yapılmadıysa oluyor. Evet arada bir stop ediyordu ama stop ettirme yöntemi de kolay 3000 devri biraz geçin sonra lambalara yavaşlarken yaptığınız gibi ayağınızı gazdan çekip bi süre gidin yavaşlayana kadar; çok kısa olmasın; hafif fren vs . sonra 1. 2. vites seviyesine gelince araba basın bakalım debriyaja direk stop. Çözümü bu işte gidin gazcınızda ayarlara bakın. Yok kardeş benimki direk çalışıyordu şimdi zaten normal maşallah da arada bir yapıyordu devir çok aşağıdan topluyordu zaten stop etmediğinde de; ama sonra stop ettirme yöntemini de çözdük işte . Bi kaç seferde Çalışıyorsa Benzin depon hep boş gezme tarzı bi durum varsa benzin pompan kuruyup bozulmuş olabilir çeyrek deponun altına düşmemek lazım ...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım verdiğin bilgiler için çok sağol ama ben milanonun programını indirdim baktım da cut off ile ilgili bir ayar göremedim. Belki de programda gerçekten öyle bir ayar yoktur. O zaman ne yapıcam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superminator

    Arkadaşım verdiğin bilgiler için çok sağol ama ben milanonun programını indirdim baktım da cut off ile ilgili bir ayar göremedim. Belki de programda gerçekten öyle bir ayar yoktur. O zaman ne yapıcam?

    Alıntıları Göster
    ilginç olan başka bir durum var. lovato ve atiker ikisi de aeb ecu kullanıyor. lovatoda cut off ayarı var iken atiker safefastte bu ayar yok. sanırım yazılıma atiker arayüz hazırlarken bu özellik ne işe yarar yav, gavur bunu fazladan koymuş diye düşünmüş ve arayüze dahil etmemiş. bu stop etme sorununun aynısı bende de var maalesef bu sorunu çözmeyi bırakın kabul eden servis bile bulamadım. benzinde problem var deyip geçiştiriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    ilginç olan başka bir durum var. lovato ve atiker ikisi de aeb ecu kullanıyor. lovatoda cut off ayarı var iken atiker safefastte bu ayar yok. sanırım yazılıma atiker arayüz hazırlarken bu özellik ne işe yarar yav, gavur bunu fazladan koymuş diye düşünmüş ve arayüze dahil etmemiş. bu stop etme sorununun aynısı bende de var maalesef bu sorunu çözmeyi bırakın kabul eden servis bile bulamadım. benzinde problem var deyip geçiştiriyorlar.

    Alıntıları Göster
    Valla Miloanoyla ilgili hiç bir bilgim yok o bakımdan herhangi bir şey demem mümkün değil . Ama Yazılımının son versiyonun internetten tekrar bi araştırın derim ama ne yapılır edilir bir bilgim yok, ben sadece kendi arabamdan dolayı lovato daki çözümü biliyorum . İnşallah bi çözümü vardır onun da ..
    Aynen kabul ettirmek mümkün değil onlara kalsa araba bozuk hiç bir zaman hatalı olmuyorlar nedense




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onadron

    Valla Miloanoyla ilgili hiç bir bilgim yok o bakımdan herhangi bir şey demem mümkün değil . Ama Yazılımının son versiyonun internetten tekrar bi araştırın derim ama ne yapılır edilir bir bilgim yok, ben sadece kendi arabamdan dolayı lovato daki çözümü biliyorum . İnşallah bi çözümü vardır onun da ..
    Aynen kabul ettirmek mümkün değil onlara kalsa araba bozuk hiç bir zaman hatalı olmuyorlar nedense

    Alıntıları Göster
    Aynı dertten ben de muzdaribim. Atikerin yazılımında cut-off ayarı neden yok? Belki bizim sorunu da çözerdi bu olay. Bu arada boğaz kelebeğini temizletmek her zaman sorunu çözmüyor.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.