< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Qashqai'ye rakip Opel Grandland X ortaya çıktı (12. sayfa)
-
-
2'si arasında Opel daha yenilikçi duruyor -
Fena yaspmadı Opel ama artık Opel dıye bır marka kalmadı çünkü PSA yanı adamlar yenı yatırımlar AR-GE calısmalrı yok zaten mevcut PSA teknolojılerını kullanıyorlar yanı Devsırme bır marka oldu .Insıgnıa aracımda arızaları bıtırememıstım en sonunda sattım ama tanktı yığidi oldür hakkını yeme demısler ole saglam bır arac bırtek merso E CLassde var zaten .Zaten adam gıbı arabalar yapsalardı ne musterısı daıglırdı nede kendılerı G.M. Grup satılırdı PSA ya.. -
Selamlar bu araç için kapora verdim ay sonu gelecek inşaallah
Araç ile ilgili kullanıcı tecrübelerinizden istifa etmek isterim selamlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
yıllardır opel grandland X kullanıyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim çok sorunsuz ve suv segmentinde çok memnun edici bir araç -
grandlandx tasarım konusunda yine çok iyi olmuş. opel suvlarında çok başarıllı bence -
Merhaba, Bu kadar geç cevap verdiğim için kusura bakmayın görmemişim. Amortisor olarak c5, ds 7, 3008 gibi aynı alt yapıyı kullanan araçlar içerisinde en sportif ve sert olanı diyebilirim. Şehir içerisinde bu sertlik can sıkıcı olabiliyorsa da uzun yolda ve 70 80 üzeri her hızda boyutundan, ağırlığından yüksekliğinden bekleyenmeyen bir kullanımı mevcut. Tam bir uzun yol aracı, sessiz, çok iyi yol tutuyor, sallanmadan silkelenmeden 150 180 ile otoban sürüşleri yapabiliyorsunuz. Elbette aynı motor daha alçak bir araba ile daha fazla performans alırsınız ama yüksek araç istiyorsanız ve bol bol da yol yapıyorsanız çok memnun olursunuz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gaksuMerhaba, Bu kadar geç cevap verdiğim için kusura bakmayın görmemişim. Amortisor olarak c5, ds 7, 3008 gibi aynı alt yapıyı kullanan araçlar içerisinde en sportif ve sert olanı diyebilirim. Şehir içerisinde bu sertlik can sıkıcı olabiliyorsa da uzun yolda ve 70 80 üzeri her hızda boyutundan, ağırlığından yüksekliğinden bekleyenmeyen bir kullanımı mevcut. Tam bir uzun yol aracı, sessiz, çok iyi yol tutuyor, sallanmadan silkelenmeden 150 180 ile otoban sürüşleri yapabiliyorsunuz. Elbette aynı motor daha alçak bir araba ile daha fazla performans alırsınız ama yüksek araç istiyorsanız ve bol bol da yol yapıyorsanız çok memnun olursunuz.
C5Aircross ve Ds7'nin amortisör sisteminin, 3008 ve Grandlandx ile alakası yok.
-
Yazdığım araçlar tamamıyla aynı alt yapıyı kullanan farklı süspansiyon ayarları, tasarımlar ve bunun gibi bir sürü farklı seçimin olduğu araçlar. Sizin söylediğiniz doğru ancak zaten benim söylediğimde her şeylerinin aynı olduğu değil. Altyapı konusunu biraz araştırır iseniz nelerin ortak olduğunu kolayca görebilirsiniz. Basit ayarlarlar ve dış görünüşler ile farklı kişilere hitap etmesini istedikleri araçların elbetteki birebir aynı süspansiyon sertliği ayarları ya da yapısı ile gelmeleri mümkün değil. İlaveten C5 ile Ds7 nin en uygun versiyonlarının süspansiyonları aynı olmakla beraber üst versiyonlar da tamamen farklıdır. Uygun fiyatlı olanların mekanik, üst versiyonların active scan teknolojili elektronik kontrollüdür. Sonunda ikisi de konfor odaklıdır, 3008 daha ortada, Grandland X ise aynı alt yapıyı kullanan en sert ve en sportif versiyondur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaksu -- 12 Mart 2021; 12:9:48 > -
Altyapı aynı, hatta adı da EMP2 platformu...quote:
Orijinalden alıntı: gaksuYazdığım araçlar tamamıyla aynı alt yapıyı kullanan farklı süspansiyon ayarları, tasarımlar ve bunun gibi bir sürü farklı seçimin olduğu araçlar. Sizin söylediğiniz doğru ancak zaten benim söylediğimde her şeylerinin aynı olduğu değil. Altyapı konusunu biraz araştırır iseniz nelerin ortak olduğunu kolayca görebilirsiniz. Basit ayarlarlar ve dış görünüşler ile farklı kişilere hitap etmesini istedikleri araçların elbetteki birebir aynı süspansiyon sertliği ayarları ya da yapısı ile gelmeleri mümkün değil. İlaveten C5 ile Ds7 nin en uygun versiyonlarının süspansiyonları aynı olmakla beraber üst versiyonlar da tamamen farklıdır. Uygun fiyatlı olanların mekanik, üst versiyonların active scan teknolojili elektronik kontrollüdür. Sonunda ikisi de konfor odaklıdır, 3008 daha ortada, Grandland X ise aynı alt yapıyı kullanan en sert ve en sportif versiyondur.
Geriye kalan farklı özellikler markanın genetiğiyle şekilleniyor. Kim yazmışsa bravo aynı şey benim de dikkatimi çekmişti; Grandland X'in daha sportif, daha sert, daha hırçın bir görünümü var ve bu durum yol hakimiyeti konusunda tartışılmaz bir şekilde markayı üst sıralara taşıyor. Konfor konusunda sıkıntı yok, yeni Volkswagen Taos da çok benziyor Opel Grandland X'e
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: gaksuYazdığım araçlar tamamıyla aynı alt yapıyı kullanan farklı süspansiyon ayarları, tasarımlar ve bunun gibi bir sürü farklı seçimin olduğu araçlar. Sizin söylediğiniz doğru ancak zaten benim söylediğimde her şeylerinin aynı olduğu değil. Altyapı konusunu biraz araştırır iseniz nelerin ortak olduğunu kolayca görebilirsiniz. Basit ayarlarlar ve dış görünüşler ile farklı kişilere hitap etmesini istedikleri araçların elbetteki birebir aynı süspansiyon sertliği ayarları ya da yapısı ile gelmeleri mümkün değil. İlaveten C5 ile Ds7 nin en uygun versiyonlarının süspansiyonları aynı olmakla beraber üst versiyonlar da tamamen farklıdır. Uygun fiyatlı olanların mekanik, üst versiyonların active scan teknolojili elektronik kontrollüdür. Sonunda ikisi de konfor odaklıdır, 3008 daha ortada, Grandland X ise aynı alt yapıyı kullanan en sert ve en sportif versiyondur.
Olay süspansiyon sertliği değil. Citroen’de kullanılan progressive hydraulic süspansiyon 3008 ve Grandlandx te sunulmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
yazdığımda "süspansiyon ayarları ya da yapısı" derken bunu da söylemiş oluyorum. Aynı şeyi söylemekle beraber ben ikna edemedim sizi aynı şeyi söylediğimize, onun için burada noktalıyorum.
-
Tasarımı güzel bir araç
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dizeli gerçekten 4 litre civarı yakıyor mu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öyle bir şey olamaz
Dümdüz yola çıkarsınız gaza basıp basıp bırakır 80-90 la giderseniz olur onu zaten hemen her dizel yapar
Sürdürülebilirliği olmayan tamamen saçma boş bir veri
Benim 1.6 136hp ile genel ortalamam 6,9-7,0 lt , insignia grandaport 1.6 136 dizel -
C5 aircross'ta, ds7'nin active scan'sız verisyonlarda kullanılan süspansiyonun benzerini kullanıyor. Citroën bunu küçültüp, inceltip c segment ayarına getirip progessive hydraulic cushions diye piyasaya sundu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mordawey -- 5 Nisan 2021; 10:38:53 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.5 130 bg olan 4,5-4 lt gösteriyor internette. Bana çok az geldi. Gerçekten öyleyse hemen almak lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Dr.GU
1.5 130 bg olan 4,5-4 lt gösteriyor internette. Bana çok az geldi. Gerçekten öyleyse hemen almak lazım.1.5 130 olan 1.6 136ya göre az yakar fakat 4.5 gibi değerleri ancak boş ve düz otobanda 90a sabitleyerek görürsünüz.
-
İşte güzel tasarlanmış bir araç. Her türlü satışı olur avrupada
-
İnişli çıkışlı yaklaşık 160 km yolda 7 litre yakıt tüketiyor, sadece wow diyorum O cüssesine rağmen inanılmaz gelebilir ama öyle, bir de gerçekten çok temiz ve özenli kullanmaktayız...quote:
Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE541.5 130 olan 1.6 136ya göre az yakar fakat 4.5 gibi değerleri ancak boş ve düz otobanda 90a sabitleyerek görürsünüz.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X