Şimdi Ara

QNB Finansbank yeni otomatik fatura ödemesine 50 tl (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
14
Favori
33.881
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne şerefsiz bir banka ya. Kayıt açtık yine de yatirmadilar.

    Kartımı iptal ettireceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada yatmadı müşteri hizmetlerine yazdığımda sorun yok yatar yakında sistemde ne zaman yatacağını bilmiyoruz demişler hala bişey yatmamış.
  • Ayın 15 in de verdiğim talimata rağmen faturaya ödeme yapılmamış..Yani adamlar puan yüklememek için talimatlı faturanın ödemesini sistemden yapmamış..MH ile görüştüğümde sorunun Türk Telekomdan kaynaklandığını söylediler..Diğer kayıtlı olan Türk Telekom faturamın ödemesi yapıldı dediğimde ise error verdiler.Fatura talimatında limit vs. birşey de yok..Ödemeyi yapması lazımdı..
  • Bana da yuklemediler hatta iki farklı kredi kartıyla talimat vermiştim iki fatura da ödendi puanlar yatmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri şikayete dönüş yaptı ve aynı bildirim masalı okudu. 50 lira için milleti işini gücünü bırakıp dilenci konumuna düşünüyorsunuz kapatın kartı dedim önce 50 sonra 60 tl puan teklif ettiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün bize yazın linkinden online olarak şikayet kaydı yazmıştım. Ekran görüntüsünü de eklemiştim. Bugün mail ile cevap gelmiş, yatıracaklar galiba daha yatmamış :)

    **** numarali 08/07/2019 tarihinde bankamiza ilettiginiz talebiniz isteginiz dogrultusunda sonuclandirilmistir. Talebinize konu islemler 2 is gunu icinde tamamlanacaktir. Memnuniyetinizi sagladigimizi umuyor, iyi gunler diliyoruz. 0850 222 2 900

    Edit: tekrar baktım da an itibariyle yatırmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikropzoft -- 9 Temmuz 2019; 16:36:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikropzoft

    Dün bize yazın linkinden online olarak şikayet kaydı yazmıştım. Ekran görüntüsünü de eklemiştim. Bugün mail ile cevap gelmiş, yatıracaklar galiba daha yatmamış :)

    **** numarali 08/07/2019 tarihinde bankamiza ilettiginiz talebiniz isteginiz dogrultusunda sonuclandirilmistir. Talebinize konu islemler 2 is gunu icinde tamamlanacaktir. Memnuniyetinizi sagladigimizi umuyor, iyi gunler diliyoruz. 0850 222 2 900

    Edit: tekrar baktım da an itibariyle yatırmışlar
    Size mail yada sms geldi mi kampanya ile ilgili? halen ısrarla biz bazı müşterilerimize mail sms gönderdik onlar kampanyaya dahil deniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    Size mail yada sms geldi mi kampanya ile ilgili? halen ısrarla biz bazı müşterilerimize mail sms gönderdik onlar kampanyaya dahil deniyor

    Alıntıları Göster
    Yok gelmemişti, buradan gördüm kampanyayı. Ekran görüntüsü ekleyince bana da gelmiş gibi düşündüler heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikropzoft

    Dün bize yazın linkinden online olarak şikayet kaydı yazmıştım. Ekran görüntüsünü de eklemiştim. Bugün mail ile cevap gelmiş, yatıracaklar galiba daha yatmamış :)

    **** numarali 08/07/2019 tarihinde bankamiza ilettiginiz talebiniz isteginiz dogrultusunda sonuclandirilmistir. Talebinize konu islemler 2 is gunu icinde tamamlanacaktir. Memnuniyetinizi sagladigimizi umuyor, iyi gunler diliyoruz. 0850 222 2 900

    Edit: tekrar baktım da an itibariyle yatırmışlar
    www.qnbfinansbank.com
    Sizi Dinliyoruz | Bize Ulaşın | Bize Ulaşın | QNB Finansbank
    https://www.qnbfinansbank.com/bize-ulasin/bize-ulasin/sizi-dinliyoruz?id=3

    buraya fotoğrafları nasıl yüklediniz acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    https://www.qnbfinansbank.com/bize-ulasin/bize-ulasin/sizi-dinliyoruz?id=3
    buraya fotoğrafları nasıl yüklediniz acaba

    Alıntıları Göster
    hizliresim sitesine yükleyip linkini yazdım mesaja

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haziranda talimat verip puanı yatan var mı? Bana kampanya bildirimi gelmedi ama talimat verdim. Size yattiysa kayit açtirayim. Daha yatirmadik vs ayağı yapmasinlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • memis0051 kullanıcısına yanıt
    Kampanya şartlarına göre haziranda ödemesi yapılan talimatlar haziranın son günü yatırılmalıydı. Yatan kimse yok, konuda hiç görmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana kişiye özel bi kampanya olduğunu söylediler o yüzden yatırılmadığımı söylediler. Dedim bu sizin kendi paylaştığınız herkese açık bir kampanyaydı neye göre değişti dedim. Yanlış anlaşılma olmuş kusura bakmayın dediler. Bunu yapmaya hakkınız yok hem bizi hem kendinizi mağdur ediyorsunu dedim . Çok haklısınız dedi. Bende uzatmadım .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bize ulaşın kısmından mail ile başvurdum pazar günü ,

    şimdi sorgulamaya baktım OLUMSUZ çıkmış sözde aranıp nedeni söylenecekmiş ayıp be yahu hiç bu kadarını beklemiyordum....
  • emreklcky E kullanıcısına yanıt
    bugün benide aradılar aynısını söylediler,

    kısmet değilmiş demekki...ama bundan sonrada finans kampnaylarına katılmam artıkın
  • mikropzoft kullanıcısına yanıt
    Benim faturam haziranda ödendi ve puan yattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-753FA63CF -- 19 Şubat 2021; 12:48:55 >
  • merhabalar,

    elinde ekran görüntüsü olanlar bana ulaştırabilirmi, benimde yatmadı, eger 1 ağustosa kadar yatmazsa e devLet üzerinden tüketici hakem heyetine başvuracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dadas15 -- 29 Temmuz 2019; 11:55:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadas15

    merhabalar,

    elinde ekran görüntüsü olanlar bana ulaştırabilirmi, benimde yatmadı, eger 1 ağustosa kadar yatmazsa e devLet üzerinden tüketici hakem heyetine başvuracağım
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=138920929

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qnbfinansbank beni baya şaşırttı.Cep şube üzerinden 13 haziranda kredi kartıma bağladığım faturamın ilk ödemesi 12 temmuzda gerçekleşti.Kapalı müşteri grubuna ait bir kampanya yalanıyla temmuz sonunda yatırılması gereken puanımı yatırmadılar.Üstüne üstlük, mevcut devam eden fatura kampanyasına da ( talimatı kampanya dönemi içinde bozmuş olacağımdan dolayı) dahil edemeyeceklerini ilettiler.2 defa mağdur ettiler yani.Thh başvuru yollarını mı araştırayım ya da komple ilişkimi mi keseyim karar veremiyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende web sitesinden görüp katıldım ama siz kampanyaya dahil değilmişsiniz diyorlar ama kampanya şartlarında kişiye özel diye ibare yok itiraz kaydı açtım olumsuz sonuçlandı şimdi thh ye başvurucam süreç ile ilgili bilgisi olanlar yazarsa iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.