vatan bilgisayar dan aldığım r9 280 ekran kartım fanlar ses yaptığı için servise verdim 09.06.2015. dün vatan bilgisayara gittim kartın durumunu öğrenmeye sistemde hala yetkili servis kontrolunde olduğu yazıyor, vatandaki çalışan ekran kartının 22.06 da servisten geldiğini incelediklerini ve tekrar servise gittiğini söyledi ki benim hiç haberim yok bundan Ben çalışan arkadaşa 20 iş günü geçtiği için değişim talep ettiğimi söyledim onun bana söylediği kart tekrar servide gittiği için 20 iş günü tekrar başlamış ve yine bekleyecekmişim birde pişkin pişkin tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim diyorum et bişe yapamassın diyip dalga geçti neymiş şikayet etsemde yenisini alamazmışım kazansam bile davayı kartım kutu içeriği eksiksiz olması gerekiyormuş ki bana saçma geldi ben oradaki çalışana sizin bu durumda hiç bir yaptırımınız yokmu dedim ben kiminle muhattap olucam dedim bizim bir ilgimiz yok biz üretici değiliz biz satıcıyız diyor bana data gate diye bir firma varmış onları arayacak onlarla muhattap olcakmışım
sizlere sormak istediğim şunlar
* değişim istesem bende kartı eksiksiz isteme hakları varmı *değişim isteğimi kime yapacağım (vatan biz kabul etmiyoruz diyor firmayı arayın diyor müdürleriyle konuşamadım çalışanın söylediği bu)
vatanbilgisayarın bu kadar sattığı malın arkasında duramayan bir firma olduğunu bilmiyordum ben vatandan ürün alıyorsam serviste başkalarıyla muhattap olmamam gerek kimden aldıysam ürünü sorumlu o olmalı bence
yardım ederseniz sevinirim kartım hala serviste
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme