Şimdi Ara

RACE CHIP (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    @ayaramis

    İhtiyacın olan sadece aracına uygun kablo seti.Burada pahalıysa Almanyadan getirt, fiyat düşük olursa gümrükte takılmaz.

    yurt dışından takım halinde geldiği zaman uygun fiyata geliyor ama ozamanda gümrüğe takılıyor,sadece kablo istesem 40 euro kargo parası istiyorlar. şimdilik en iyisi türkiyeden 0 almak gibi gözüküyor.
  • sonunda bende race chip pro aldım, yanlız fabrika ayarı resimdeki gibi f-b şeklinde geldi bu ayar arabanın gücünde hiçbir değişiklik yapmadı,sonra bu ayarları sırayla
    0-0 , 0-1, 0-2 , 3-3 , 3-1 ,5-1, 5-3, 0-4, 3-4, 4-2 ,anlıyacağınız forumda yazılan bütün kombinasyonları denedim ,her defasında ayarlayıp yola çıktığımda 1 km sonra araba kendini korumaya alıp gaz yemiyor,aracı durdurup ayarları değiştirince düzeliyor.bu şekilde 300 km ye yakın deneme amaçlı yol yaptım en son 1-4 konumunda ,şimdilik hata lambası ve stop etme olmadı ,yanlız rolantide alışık olmadığım sesler duymaya başladım. sizinde başınıza bu tür olaylar geldimi? kullandığınız en iyi sorunsuz ayarlar hangisi? şimdilik tek tesellim daha önce kullandığım analog box gibi araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atmıyor,

    arabayı ertesi gün 1-4 konumuda biraz sıkıştırdım ,aynı şekilde kendini korumaya aldı,şaşılacak olay bir önceki gün yapmadığım işgence kalmadı ona rağmen stop etmedi,ertesi gün gene durum aynı,bu testler sırasında 2 günde 1 depo mazot bitirmişim ,sinirden haberim olmamış bu gün ürünü satıcıya geri gönderdim ,yeni yazılım filan yüklüyeceğiz dediler ama benim pek bir umudum kalmadı doğrusu.

     RACE CHIP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 6 Mart 2012; 0:41:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    sonunda bende race chip pro aldım, yanlız fabrika ayarı resimdeki gibi f-b şeklinde geldi bu ayar arabanın gücünde hiçbir değişiklik yapmadı,sonra bu ayarları sırayla
    0-0 , 0-1, 0-2 , 3-3 , 3-1 ,5-1, 5-3, 0-4, 3-4, 4-2 ,anlıyacağınız forumda yazılan bütün kombinasyonları denedim ,her defasında ayarlayıp yola çıktığımda 1 km sonra araba kendini korumaya alıp gaz yemiyor,aracı durdurup ayarları değiştirince düzeliyor.bu şekilde 300 km ye yakın deneme amaçlı yol yaptım en son 1-4 konumunda ,şimdilik hata lambası ve stop etme olmadı ,yanlız rolantide alışık olmadığım sesler duymaya başladım. sizinde başınıza bu tür olaylar geldimi? kullandığınız en iyi sorunsuz ayarlar hangisi? şimdilik tek tesellim daha önce kullandığım analog box gibi araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atmıyor,

    arabayı ertesi gün 1-4 konumuda biraz sıkıştırdım ,aynı şekilde kendini korumaya aldı,şaşılacak olay bir önceki gün yapmadığım işgence kalmadı ona rağmen stop etmedi,ertesi gün gene durum aynı,bu testler sırasında 2 günde 1 depo mazot bitirmişim ,sinirden haberim olmamış bu gün ürünü satıcıya geri gönderdim ,yeni yazılım filan yüklüyeceğiz dediler ama benim pek bir umudum kalmadı doğrusu.

     RACE CHIP


    Öncelikle hayırlı olsun diyeceğim ama pek memnun kalmamışsınız.

    Laguna 3 aracımda ilk başta ben 5-7 pozisyonunda yaklaşık 3 ay kadar kullandım.Fakat rampalarda veya uzun yolda özellikle gaz pedalına yüklendiğim anlarda enjeksiyon arızası veriyordu.Aracı durdurup yeniden çalıştırdığımdaysa uyarı kayboluyordu.

    Sonra deneye deneye 4-5 ayarında kaldım,ne arıza uyarısı ne de başka birşey kaldı.Şu anda sanki araç uçuyor,hatta yakıt ekonomisi bile sağladım.Eskisinden daha iyi oldu.

    Diyeceğim o ki siz de ayarlarla biraz uğraşmalısınız,uygun ayarı elbet bulursunuz.

    Ben çok memnunum,ve bu saatten sonra race chipsiz bir hayat düşünemiyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    sonunda bende race chip pro aldım, yanlız fabrika ayarı resimdeki gibi f-b şeklinde geldi bu ayar arabanın gücünde hiçbir değişiklik yapmadı,sonra bu ayarları sırayla
    0-0 , 0-1, 0-2 , 3-3 , 3-1 ,5-1, 5-3, 0-4, 3-4, 4-2 ,anlıyacağınız forumda yazılan bütün kombinasyonları denedim ,her defasında ayarlayıp yola çıktığımda 1 km sonra araba kendini korumaya alıp gaz yemiyor,aracı durdurup ayarları değiştirince düzeliyor.bu şekilde 300 km ye yakın deneme amaçlı yol yaptım en son 1-4 konumunda ,şimdilik hata lambası ve stop etme olmadı ,yanlız rolantide alışık olmadığım sesler duymaya başladım. sizinde başınıza bu tür olaylar geldimi? kullandığınız en iyi sorunsuz ayarlar hangisi? şimdilik tek tesellim daha önce kullandığım analog box gibi araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atmıyor,

    arabayı ertesi gün 1-4 konumuda biraz sıkıştırdım ,aynı şekilde kendini korumaya aldı,şaşılacak olay bir önceki gün yapmadığım işgence kalmadı ona rağmen stop etmedi,ertesi gün gene durum aynı,bu testler sırasında 2 günde 1 depo mazot bitirmişim ,sinirden haberim olmamış bu gün ürünü satıcıya geri gönderdim ,yeni yazılım filan yüklüyeceğiz dediler ama benim pek bir umudum kalmadı doğrusu.

     RACE CHIP


    arac marka model nedir turbo kac bin devirde giriyor devreye bunlarida yazabilirseniz yardimci olabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    sonunda bende race chip pro aldım, yanlız fabrika ayarı resimdeki gibi f-b şeklinde geldi bu ayar arabanın gücünde hiçbir değişiklik yapmadı,sonra bu ayarları sırayla
    0-0 , 0-1, 0-2 , 3-3 , 3-1 ,5-1, 5-3, 0-4, 3-4, 4-2 ,anlıyacağınız forumda yazılan bütün kombinasyonları denedim ,her defasında ayarlayıp yola çıktığımda 1 km sonra araba kendini korumaya alıp gaz yemiyor,aracı durdurup ayarları değiştirince düzeliyor.bu şekilde 300 km ye yakın deneme amaçlı yol yaptım en son 1-4 konumunda ,şimdilik hata lambası ve stop etme olmadı ,yanlız rolantide alışık olmadığım sesler duymaya başladım. sizinde başınıza bu tür olaylar geldimi? kullandığınız en iyi sorunsuz ayarlar hangisi? şimdilik tek tesellim daha önce kullandığım analog box gibi araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atmıyor,

    arabayı ertesi gün 1-4 konumuda biraz sıkıştırdım ,aynı şekilde kendini korumaya aldı,şaşılacak olay bir önceki gün yapmadığım işgence kalmadı ona rağmen stop etmedi,ertesi gün gene durum aynı,bu testler sırasında 2 günde 1 depo mazot bitirmişim ,sinirden haberim olmamış bu gün ürünü satıcıya geri gönderdim ,yeni yazılım filan yüklüyeceğiz dediler ama benim pek bir umudum kalmadı doğrusu.

     RACE CHIP


    arac marka model nedir turbo kac bin devirde giriyor devreye bunlarida yazabilirseniz yardimci olabilirim

    Aracımı 4 ay önce sıfır aldım TOYOTA VERSO 2.0 D-4D 126 BEYGİR,320 NM TORK ,sabahları turbo soğukken 1700-1800 lerde hafif ıslık sesi geliyor ,büyük ihtimalle o devirlerde turbo devreye giriyor.
    boxdan gerçekten performans aldığım aralık ,her iki tarafında 3-3 ve üzerinde olduğu aralık bu seferde araba hemen korumaya geçiyor gaz yemiyor,0-0 ve altında zaten box takmanın bir espirisi yok, aracın kendi gücü zaten muhteşem o gücü box dahada düşürüyor.

    satıcı firmaya kalsa devir kısmıyla hiç oynamıyacakmışım yani b de kalacakmış0-b ,1-b,2-b,3-b gibi denememi söyledi bu seferde turbo devreye çok geç giriyor alt devirler ölüyor.
    cihaz şimdi satıcıda, başka bir yazılım yükleyeceklermiş ,benim pek umudum kalmadı ,aracın kendi güvenlik yazılımı buna engel oluyor heralde,eğer genede çalışmazsa mehmet gazihana götürüp chip tuning yaptıracam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e d d a i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    sonunda bende race chip pro aldım, yanlız fabrika ayarı resimdeki gibi f-b şeklinde geldi bu ayar arabanın gücünde hiçbir değişiklik yapmadı,sonra bu ayarları sırayla
    0-0 , 0-1, 0-2 , 3-3 , 3-1 ,5-1, 5-3, 0-4, 3-4, 4-2 ,anlıyacağınız forumda yazılan bütün kombinasyonları denedim ,her defasında ayarlayıp yola çıktığımda 1 km sonra araba kendini korumaya alıp gaz yemiyor,aracı durdurup ayarları değiştirince düzeliyor.bu şekilde 300 km ye yakın deneme amaçlı yol yaptım en son 1-4 konumunda ,şimdilik hata lambası ve stop etme olmadı ,yanlız rolantide alışık olmadığım sesler duymaya başladım. sizinde başınıza bu tür olaylar geldimi? kullandığınız en iyi sorunsuz ayarlar hangisi? şimdilik tek tesellim daha önce kullandığım analog box gibi araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atmıyor,

    arabayı ertesi gün 1-4 konumuda biraz sıkıştırdım ,aynı şekilde kendini korumaya aldı,şaşılacak olay bir önceki gün yapmadığım işgence kalmadı ona rağmen stop etmedi,ertesi gün gene durum aynı,bu testler sırasında 2 günde 1 depo mazot bitirmişim ,sinirden haberim olmamış bu gün ürünü satıcıya geri gönderdim ,yeni yazılım filan yüklüyeceğiz dediler ama benim pek bir umudum kalmadı doğrusu.

     RACE CHIP


    Öncelikle hayırlı olsun diyeceğim ama pek memnun kalmamışsınız.

    Laguna 3 aracımda ilk başta ben 5-7 pozisyonunda yaklaşık 3 ay kadar kullandım.Fakat rampalarda veya uzun yolda özellikle gaz pedalına yüklendiğim anlarda enjeksiyon arızası veriyordu.Aracı durdurup yeniden çalıştırdığımdaysa uyarı kayboluyordu.

    Sonra deneye deneye 4-5 ayarında kaldım,ne arıza uyarısı ne de başka birşey kaldı.Şu anda sanki araç uçuyor,hatta yakıt ekonomisi bile sağladım.Eskisinden daha iyi oldu.

    Diyeceğim o ki siz de ayarlarla biraz uğraşmalısınız,uygun ayarı elbet bulursunuz.

    Ben çok memnunum,ve bu saatten sonra race chipsiz bir hayat düşünemiyorum :)

    sadece motorun uyarı ışığını yaksa gene kullanırım ama araba resmen gaz yemiyor ve olduğu yerde kalıyor dahada ilerlemiyor. şuana kadar dediğiniz kombinasyonda dahil 50 tane ayar denedim hepside aynı arızayı verdi.forumlarda bir arkadaşında peugeot 2.0 dizel 407 sindede aynı arızayı vermiş oda bir türlü ayar tutturamamış ,en sonunda chip tuning yaptırmış.




  • @ayarmis

    peki chip tuningden memnun kalmismi arkadasin?

    Ilginctir ben chip tuningden randiman alamadim race chipe gecerek aradigim huzuru buldum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    @ayarmis

    peki chip tuningden memnun kalmismi arkadasin?

    Ilginctir ben chip tuningden randiman alamadim race chipe gecerek aradigim huzuru buldum...

    ben daha önce 30 bin km analog boxla dizel corollaya bindim ,tek sıkıntım aracı sıkıştırdığım zaman eksozdan siyah duman atıyordu.ona rağmen aracımdan sökmedim,benim için box herzaman ,chip tuningden önce gelir,okadar para veripde , hiç değilse elimde somut bir parça isterim, o yüzden yeni aracımada ilk işim box takmak oldu,duman atma olmasın diye race chip aldım ama oda benim aracıma uyum sağlamadı, en az 50 tane ayar denedim hepsindede ,500 metre sonra araba stop edip kendini korumaya aldı,aynı durum forumda bir arkadaşın 407 sinde meydana gelmiş,demekki race chip her araçta randıman vermiyor,407 li arkadaşı ben şahsen tanımıyorum, sadece yazdıklarını okudum .yani anlıyacağınız ,benim için chip tuningden başka seçenek kalmıyor,bu arada siz chip tuningi kime yaptırdınız , neyinden memnun kalmadınız.




  • Chip tuning sonrasi astram gitmiyor diye bir konu acmistim gunlerce tartistik simdi telefonumfan yaziyorum yarin link eklerim...
  • 2011 captiva da kullandığım race chipin için açtım ayarlar C-F şeklinde yapılmış.
    Ekonomi için en uygun ayar nasıl olmalı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    2011 captiva da kullandığım race chipin için açtım ayarlar C-F şeklinde yapılmış.
    Ekonomi için en uygun ayar nasıl olmalı?

    satıcı busefer bana 1-b olarak ayarlamış öyle göndermiş,daha öncede f-b ayarındaydı, f-b ayarı ile aracın gidişindede, yakıtındada fark olmamıştı.1-b ona göre daha iyi.sağ taraftaki devir potunu nekadar sağa doğru çevirirsen chip daha erken devreye giriyor,hem performans artıyor ,hemde yakıt artıyormuş.benim arabada devir potu b nin üzerinde motor arıza moduna geçip , stop ediyor.o yüzden ayarı ilk baştaki potla yapacakmışım.
    ithalatçı firma,1-b , 2-b, 3-b ,4-b , 5-b şeklinde ayar yapabileceğimi söyledi,bu ayarla hem az yakarmış hemde performanslı olurmuş,bakacağız artık.


     RACE CHIP


     RACE CHIP




  • Arkadaşlar kusura bakmayın, kızmayın, gücenmeyin ama siz kafayı mı sıyırdınız?

    Bu türden cihazların yaptığı şey, ECU üzerinde kayıtlı haritaları devre dışı bırakarak kapalı bir sistem üzerinden aracın motorunu daha fakir çalıştırmaktan ibarettir. İçten yanmalı bir motorda, sabit devirde motorun sağlıklı çalıştığı hava/yakıt karışımında havayı sabit tutar, yakıtı bir miktar kısarsanız motor devirlenir ve ürettiği güç artar. Ancak artık motor tehlikeli derecede fakir bir karışımla çalıştığı için bu motor açısından çok sağlıksızdır, zamanla motorun canına ot tıkar. Motoru tehlikeye atmayacak derecede hassas hava/yakıt karışımı ancak ölçümlerle gözlenerek yapılan bir chip tuning neticesinde sağlanabilir.

    Bu cihazları kullanarak birazcık yakıt ekonomisi, birazcık performans uğruna büyük risk alıyorsunuz. Özellikle de aracınızı kısa zaman içerisinde satmayı düşünmüyorsanız.

    Edit: İlgilenen, merak eden arkadaşlar varsa meseleyi detaylıca anlatabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcalakol -- 9 Mart 2012; 7:23:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcalakol

    Arkadaşlar kusura bakmayın, kızmayın, gücenmeyin ama siz kafayı mı sıyırdınız?

    Bu türden cihazların yaptığı şey, ECU üzerinde kayıtlı haritaları devre dışı bırakarak kapalı bir sistem üzerinden aracın motorunu daha fakir çalıştırmaktan ibarettir. İçten yanmalı bir motorda, sabit devirde motorun sağlıklı çalıştığı hava/yakıt karışımında havayı sabit tutar, yakıtı bir miktar kısarsanız motor devirlenir ve ürettiği güç artar. Ancak artık motor tehlikeli derecede fakir bir karışımla çalıştığı için bu motor açısından çok sağlıksızdır, zamanla motorun canına ot tıkar. Motoru tehlikeye atmayacak derecede hassas hava/yakıt karışımı ancak ölçümlerle gözlenerek yapılan bir chip tuning neticesinde sağlanabilir.

    Bu cihazları kullanarak birazcık yakıt ekonomisi, birazcık performans uğruna büyük risk alıyorsunuz. Özellikle de aracınızı kısa zaman içerisinde satmayı düşünmüyorsanız.

    Edit: İlgilenen, merak eden arkadaşlar varsa meseleyi detaylıca anlatabilirim.

    RaceChip motoruma zarar verir mi?
    Hayır, çünkü araçların motorlarını geliştirilirken araç üreticileri, RaceChip ile kullandığımız performans rezervleri ni tasarım hesaplamalarına dahil ediyorlar.

    RaceChip, sadece performansı gerçekten kullanacağınız zaman (örneğin hızlanırken) devreye girdiği için motor, vites, şanzıman ve frenler gibi zorlanan aksamlar teknik açıdan kabul edilebilir bir çerçevede zorlanır. Motorun tüm koruyucu fonksiyonları (acil durum programı) korunur. Her tür motor için Tuning’in yalnızca dişli kayışları, yağ değişimi vs. gibi düzenli bakımlar yapıldıktan sonra uygulanması tavsiye edilir.

    kendi sitelerinde bize yalan mi söylüyorlar o zaman ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi troy -- 9 Mart 2012; 15:18:31 >




  • racechip Türkiye'yi aradım, captiva için F-1 ayarlanması gerektiğni söyledi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcalakol

    Arkadaşlar kusura bakmayın, kızmayın, gücenmeyin ama siz kafayı mı sıyırdınız?

    Bu türden cihazların yaptığı şey, ECU üzerinde kayıtlı haritaları devre dışı bırakarak kapalı bir sistem üzerinden aracın motorunu daha fakir çalıştırmaktan ibarettir. İçten yanmalı bir motorda, sabit devirde motorun sağlıklı çalıştığı hava/yakıt karışımında havayı sabit tutar, yakıtı bir miktar kısarsanız motor devirlenir ve ürettiği güç artar. Ancak artık motor tehlikeli derecede fakir bir karışımla çalıştığı için bu motor açısından çok sağlıksızdır, zamanla motorun canına ot tıkar. Motoru tehlikeye atmayacak derecede hassas hava/yakıt karışımı ancak ölçümlerle gözlenerek yapılan bir chip tuning neticesinde sağlanabilir.

    Bu cihazları kullanarak birazcık yakıt ekonomisi, birazcık performans uğruna büyük risk alıyorsunuz. Özellikle de aracınızı kısa zaman içerisinde satmayı düşünmüyorsanız.

    Edit: İlgilenen, merak eden arkadaşlar varsa meseleyi detaylıca anlatabilirim.

    aracın ecusundaki yazılımı ,baştan aşşağı yazacak memlekette sayılı mühendis var ,onlarda bu işlerle uğraşmıyorlar zaten.chip tuningciler aracın ecusundaki yazılımı bilgisayara aktarıp ,ya almanyadaki anlaşdıkları yazılımcılara gönderip ,üzerinde bir kaç parametre ile oynatma yapıyorlar ,ya da almanyadan gelen programla ,orjinalinin nerelerde farklı olduğunu görüp ,yeni gelen araçlarda o parametreyi kendisi değiştiriyor.
    bu konuya hakim olmamın sebebi ,5 yıl güney koreden uydu reciver ithal ettik ve bu cihazlardaki yazılımlar, aracın ecusundakinden çok daha karmaşık . 3 tane koreli yazılım mühendisi her sene 1 ay benim evimde kalırdı .yaptıklarını görseniz ağzınız açık kalırdı .ogs ve akbili hacklemek bizim için çocuk oyuncağı demişlerdi,o dönemde kırmadıkları şifreli yayın kalmamıştı.Banada yazılımla ilgili benim yapabileceğim şeyler öğretmişlerdi , uydu reciverlara program yüklemekle ,aracın ecusuna yazılım yüklemek arasında hiçbir fark yok ,tek fark fiyatı,birini elektronikçiler 10 tl ye yapıyor , chip tuningçiler ise 700 tl ye yapıyor.

    daha önce piyasanın en uyduruk anolog baxını aracımda 30bin km takılı dolaştım ,arabaya yapmadığım eziyet kalamadı,aracı satarken 65 bin km deydi ,bırakın arıza yapmayı, arıza ışığı bile yakmadı,ucuz analog boxların tek sıkıntısı dip gazlarda eksozdan siyah duman attırıyordu. şimdi race chip aldım, bunda siyah duman olayı bile yok,ayarını fazla açarsan zaten motor kendini korumaya alıyor.
    chiptuningcilerin yaptığı şeyi fazla abartmayın . adamlar maliyeti sıfır olan şeyi, insanlara 700-800 tl ye yüklüyorlar ,böyle bir kazançtan mahrum olmamak için piyasaya box zararlıdır diye şehir efsaneleri yayıyorlar.yazılım yüklemek için ,ellerinde laptop,uçakla il il dolaşıyorlar,yani sektördeki kazancı siz düşünün.yaptıkları uygulamada boxın yaptığına çok yakın . madem box zararlı ,ecusuna müdahale yapılamayan araçlara neden kendileri box takıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    racechip Türkiye'yi aradım, captiva için F-1 ayarlanması gerektiğni söyledi

    gerçekten de adamların söylediği ayarlar doğru çıkıyor.bende devir podu b nin üzerinde motor korumaya geçiyor,güç podu ise 2 nin üzerinde koruma geçiyor,2-b şuan için çıka bildiğim maximum ayar,
    size söyledikleri ayarı ben yapsam 500 metre sonra araba korumaya girer,demekki her araç için bu ayarlar farkllık gösteriyor,banada bu ayarları tavsiye ettiler.
  • Daha denemedim hafta sonu değiştireceğim bakalım nasıl olacak?
    Benim amacım ekonomi ama B de güç açısından normal sayılır ama ikinci pot 1 olunca turbo daha erken devreye girecek anlaşılan.
  • mrb forumda yeni olmama rağmen yazdıklarınızı uzun süredir takip ediyorum.Bmw 320d e92 kullanıcısıyım araç 2011 ve 184 ps araca race chip pro kullanmak istiyorum deneyimi olan arkadaşlardan fikir bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    mrb forumda yeni olmama rağmen yazdıklarınızı uzun süredir takip ediyorum.Bmw 320d e92 kullanıcısıyım araç 2011 ve 184 ps araca race chip pro kullanmak istiyorum deneyimi olan arkadaşlardan fikir bekliyorum

    ben bu konuda bayağı denyim kazandım,2010 yılında ucuz diye anolog box aldım ,araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atıyordu ama performansı gerçekten çok güzeldi,o şekilde 30 bin km bindim bir kere olsun arıza ışığı bile yakmadı,sonra bu race chipin eksozdan siyah duman atmadığını duydum ve en az 50 kişiden bunu teyit ettirince siparişini verdim ,ayarı her araca göre farklılık gösteriyor ,ayarlamak sabır istiyor,fabrika ayarını 100km de 1 kademe yükseltilmesi gerekiyor,bu şekilde en ideal ayar olan 2-4 ayarına çıkılması gerekiyor.boxların performansı, yazılımla yapılan işleme çok yakın ama ben yazılıma oldum olası soğuk bakıyorum,boxın bir avantajıda aracı değiştirdiğin zaman 100 tl ye alacağın kabloyla yeni aracına taka bilirsin.
    alman arabalarının boxla daha uyum içinde çalışdığından bahsediyorlar,benim araba toyota bizde motor güvenlik uygulaması çok hassas ,boxın ayarının birden yükseltilmesi ,motorun anında korumaya geçmesine sebeb oluyor ,o yüzden yavaş yavaş yükseltiyoruz.
    boxın motora zarar verdiği, tamamen şehir efsanesi,chip tuningden sonra turbo kıran, enjektörü bozulan çok duydum ama boxda yok denecek kadar az duydum




  • race chip kullanan arkadaşlar ,hiçbir yerde resimin en sağındaki jumper ların ne olduğu hakkında bilgi bulamadım,,acaba bu kırmızı jumper ne işe yarıyor?

     RACE CHIP
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.