Şimdi Ara

RACE CHIP (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
294.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    race chip kullanan arkadaşlar ,hiçbir yerde resimin en sağındaki jumper ların ne olduğu hakkında bilgi bulamadım,,acaba bu kırmızı jumper ne işe yarıyor?

     RACE CHIP


    onun direnc olma ihtimali nedir ?
  • yurtdışındaki sitelerin resimlerinde kırmızı jumper hiç takılı değil,bazılarında ortada bir yerde takılı duruyor. nasıl bir aletmiş ardakaş herşeyi sanki devlet sırrı gibi saklı tutuluyor,sizler olmasanız baştaki tripotlrın bile ne işe yaradığını bilemeyecektik. aletin içinden birtane kullanma klavuzu bile çıkmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihtnc

    mrb forumda yeni olmama rağmen yazdıklarınızı uzun süredir takip ediyorum.Bmw 320d e92 kullanıcısıyım araç 2011 ve 184 ps araca race chip pro kullanmak istiyorum deneyimi olan arkadaşlardan fikir bekliyorum

    ben bu konuda bayağı denyim kazandım,2010 yılında ucuz diye anolog box aldım ,araba sıkıştırılınca arkadan siyah duman atıyordu ama performansı gerçekten çok güzeldi,o şekilde 30 bin km bindim bir kere olsun arıza ışığı bile yakmadı,sonra bu race chipin eksozdan siyah duman atmadığını duydum ve en az 50 kişiden bunu teyit ettirince siparişini verdim ,ayarı her araca göre farklılık gösteriyor ,ayarlamak sabır istiyor,fabrika ayarını 100km de 1 kademe yükseltilmesi gerekiyor,bu şekilde en ideal ayar olan 2-4 ayarına çıkılması gerekiyor.boxların performansı, yazılımla yapılan işleme çok yakın ama ben yazılıma oldum olası soğuk bakıyorum,boxın bir avantajıda aracı değiştirdiğin zaman 100 tl ye alacağın kabloyla yeni aracına taka bilirsin.
    alman arabalarının boxla daha uyum içinde çalışdığından bahsediyorlar,benim araba toyota bizde motor güvenlik uygulaması çok hassas ,boxın ayarının birden yükseltilmesi ,motorun anında korumaya geçmesine sebeb oluyor ,o yüzden yavaş yavaş yükseltiyoruz.
    boxın motora zarar verdiği, tamamen şehir efsanesi,chip tuningden sonra turbo kıran, enjektörü bozulan çok duydum ama boxda yok denecek kadar az duydum

    ben bugün bi kaç tane bu işle uğraşan yerle konuştum onlarda power box önerdiler race chip pro die bişey vardı o sanırsam performansı oldukça artırıyor onu alıcam umarım bi sıkıntı çıkmaz gerçi satıcılar kendilerinden çok eminler.230 hp ye kadar çıkacağını idda ediolar . Umarım sorun çıkarmaz bu arada verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim




  • ayrıca 2011 bmw lere sanırsam superchip yapamayılarmış henüz ankarada ki bayisi öle söledi
  • Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertbasaran -- 15 Mart 2012; 14:26:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.



    Peki hocam, kararınıza saygı duyarım Benim aracımda da çok uğraşıldı, Beyin sökülmekle kalmadı, Eprom da söküldü. Ancak o şekilde erişilebildi beyne Ki bu işlem 1 kere değil; 2 kere tekrarlandı. Aracım 2011 Focus 1.6 Tdci 109 hp idi. 2011 Focuslarda(MK 2.5); özellikle 2011 Ocak sonrası piyasaya çıkanlarda Ford farklı bir beyin koymuş araçlara. Bu yüzden OBD soketinden yapılamadı; beyin açılarak da yapılamadı. Direk Eprom'a müdahale edildi. Fakat şuanda yaklaşık 1 hafta oldu; oldukça memnunum işlemden. Şuanda araç ortalama 137 hp civarlarında, Mehmet Hocam'ın da söylediğine göre Torkda 305-315 nm arasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    unuttuğum bir şeyide eklemek istedim. haklısınız bazı servisler bu tür cihazlar takılmasına ön ayak olabiliyor. ancak; onlarda sizin dediğiniz gibi çikacak arızalardan hiç bir mesuliyet kabul etmeyerek, yani aracın garantisi falan varsa garanti kapsamından düşürerek yapıyolar bu işi. yanlışım varsa düzeltin lütfen.

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xrace

    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    unuttuğum bir şeyide eklemek istedim. haklısınız bazı servisler bu tür cihazlar takılmasına ön ayak olabiliyor. ancak; onlarda sizin dediğiniz gibi çikacak arızalardan hiç bir mesuliyet kabul etmeyerek, yani aracın garantisi falan varsa garanti kapsamından düşürerek yapıyolar bu işi. yanlışım varsa düzeltin lütfen.

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.




  • Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    1.6 1.8 farketmiyor, daha çok dizel araçlarda kullanılıyor ve alt devir performansı düşük araçlarda daha güzel sonuç veriyor.Resmi sitesinde daha ayrıntılı bilgi ve araç listesi var, üstelik Türkçe.

    Mesela ben LagunaIII 1.5 de kullanıyorum, gayet memnunum.
  • Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    Benim aracım için sadece tek modeli var her nedense bilmiyorum onun fiyatı 179 euro
    aslına bakarsanız aracımın torkundan çok memnunum belki biraz daha seri
    ve aynı sürüş tarzında yakıt tasarrufu edebilirmiyim acaba diye düşünüyorum.




  • Nitrodata
    Nitro Data aracınıza dışarıdan takılan ve istenildiği zaman geri sökülebilen chip tuning modülüdür. Chip tuningin
    bugüne kadar ulaştığı en yüksek teknolojiye sahip olan Nitro Data; Chip tuning yapma şansını artık son
    kullanıcıların yani sizlerin kontrolune sunuyor.Aracınızın motorunda %35'e kadar performans artışı, %10'a
    kadar yakıt tasarrufu sağlayan bu ürünü normal chip tuning'den ayıran en büyük özellik ise kolayca sökülüp
    hiç bir iz bırakmadan aracınızı eski haline getirebilme keyfini size yaşatmasıdır.

    Üzerindeki ayar butonları
    sayesinde Nitro Data'dan dilediğiniz performansta verim alabilirsiniz.Aynı zamanda bu özellik sayesinde Nitro
    Datayı aracınızda yaptığınız donanımsal tuningler ile daha kombine çalıştırabilir ve maximum performans
    artışı sağlayabilirsiniz.

    Nitro Data aracınıza hiç bir şekilde zarar vermemekte olup her marka araca uygundur.Aracınızdan çıkardıktan
    hemen sonra aracınız hiç bir değişiklik olmadan fabrika performansına geri döner.

    %100 Alman malı olan Nitro Data piyasada satılan rakiplerinin yarı fiyatında ve Pro modellerine denktir.




  • ya birakin su nitro datayi racechip yilardir bu isi yapiyor pro modeline denk oldugunu bana kanitlaman lazim sn kac bin sinyal gönderiyor ?Pro modeline denktir demekle olmuyor yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Passat B7 2.0 TDI 140 HP kullanıyorum.
    Önceki arabam 2008 Passat B6 2.0 TDI 170 HP' idi. O motor kadar performans almak istyorum.
    Bugün firma ile konuştum, mümkün olduğunu söyledi. Tüm sayfaları okudum genelde yaptıranlar memnun kalmış.
    Bana tavsiyeniz olabilir mi ? DSG şanzımanın maximum 350Nm tork değeri mevcut. Bu değerin aşılmaması tavsiye ediliyor.

    Hocam şanzıman 6 ile DSG ise tork limiti yaklaşık olarak 350 nm. Fakat 7 ileri DSG ise; 250 nm. olarak lanse ediliyor. Acaba sizin şansıman hangisi? Eğer 6 ileri ise sorun yok. Bu arada bana kalırsa aracınızı chipletme şansınız varsa chipletin; eğer yoksa Modül olayına başvurun Chipletirseniz, modüle göre daha yüksek performans ve daha fazla verim alırsınız. Her ihtimalde eski aracınızdan daha performanslı olur (170 hp'e çıkarılsa bile). Çünkü alt devirler Orj. 170 hp'lik motora göre daha güçlenecek(yani daha fazla torka sahip olacak); üst devirlere de daha rahat çıkacak aracınız, yani aracınız daha rahat devir çevirebilecek

    Cevabınız için teşekkürler.
    Aracım 6 DSG yani 350 Nm. Chipletirsem yeni Passat'lar da beynin sökülmesi gerekiyormuş. Bunu istemiyorum
    Daha önce sökülen arabalar gördüm. Chipe ulaşmak için module çok zarar veriyorlar. Fabrika açılmasın diye bayağı bir uğraşmış.

    Söylediklernizi aynen bana da ilettiler bugün. Alt devirlerdeki belirgin artıştan sonra 170 Hp'den bile daha keyifli olacakmış.
    Ama henüz Passat'a yaptıran biri ile konuşamadım.



    Peki hocam, kararınıza saygı duyarım Benim aracımda da çok uğraşıldı, Beyin sökülmekle kalmadı, Eprom da söküldü. Ancak o şekilde erişilebildi beyne Ki bu işlem 1 kere değil; 2 kere tekrarlandı. Aracım 2011 Focus 1.6 Tdci 109 hp idi. 2011 Focuslarda(MK 2.5); özellikle 2011 Ocak sonrası piyasaya çıkanlarda Ford farklı bir beyin koymuş araçlara. Bu yüzden OBD soketinden yapılamadı; beyin açılarak da yapılamadı. Direk Eprom'a müdahale edildi. Fakat şuanda yaklaşık 1 hafta oldu; oldukça memnunum işlemden. Şuanda araç ortalama 137 hp civarlarında, Mehmet Hocam'ın da söylediğine göre Torkda 305-315 nm arasında.

    siz o epromun nasıl söküldüğünü görseydiniz içiniz cız ederdi,biz senelerdir elektronik cihaz ithal edip, bozulanlarınıda tamirini yapıyoruz ,smd compenanti yerinden sökmek gerçekten çok hassas ve zor bir işlemdir,bu yapılan işlemde en az 150 bacağı olan bir epromu yerinden söküp ,tekrar yerine lehimlemek çok riskli bir hareketdir ,birde bu hareketi fiyatı 3-4 bin tl olan bir ecu da yapıyorsanız çok daha risklidir.
    ben bu işin içinde olmama rağmen, aracımın ecusundan bırakın eprom söktürmeyi,soketinden yazılım bile yükletmem.
    en risksiz performans arttırımı race chip dir.ben en dandik boxı bile 30 bin km kullandım, bir defa olsun arıza ışığı bile yakmadı.race chip zaten box işinin profösörü,aracın üzerine takıp ayarlarınıda tam yaparsanız ,tadına varılmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    turbo dizel araçların %90 nına oluyor,motor hacmi önemli değil
  • Orijinalden alıntı: xrace

    Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    .

    duygularınıza canı gönülden katılıyorum ,bende 2.0 dizel verso var ,fabrika çıkışı 126 hp tork 320 nm ,araba resmen uçak gibi gidiyor.standart hali bile bmw 320 d lere 210 km ye kafa tutuyor, ben bu arabaya bile race chip taktım ,arabanın içindeki gizli şeytanı çıkarıyor ve en güzel yanıda bukadar güç artışı olurken ,yakıtda artma olmuyor.ben 329 euro ya pro modelini aldım ama satıcı gerekyok ikiside aynı ,okadar para verme desede ,almışken en iyisi olsun dedim .yoksa 179 euroluk modelde iş görüyormuş.ben bu ürünü bütün dizel araçlara şiddetle tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaramis -- 19 Mart 2012; 0:25:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaramis

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizalican

    Arkadaşlar bu uygulamayı ne tür güçte araçlarda kullanabilirz? Yani 1.6 1.8 motor mu olması gerekiyor ? Ne tür araçlarda daha olumlu sonuç elde edilir ? Bilgisi olan var mı

    turbo dizel araçların %90 nına oluyor,motor hacmi önemli değil

    Tamamdır çok teşekkür ettim.
  • Orijinalden alıntı: ayaramis

    Orijinalden alıntı: xrace

    Orijinalden alıntı: e d d a i


    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 2010 Caddy Life 1.9 Tdi 105 Hp 6 ileri Dsg şanzumanlı aracım için dün VW yetkili servise gittim
    Chip tuning için servis bana ARACIN RESMİ GARANTİSİ BOZULMADAN
    yazılım yükleyebileceklerini ve maliyetin 4.000 TL olduğunu söylediler ve tabiki hemen tüydüm oradan,
    Şimdi bu RACE CHİP i inceledim ve sanırım benim aracıma uygun olanıda var ve 179 Euro ya alabiliyorum,
    bu boxı Caddy için kullanan varmı acaba?
    varsa ayarlarını kaç yaptınız paylaşırsanız sevinirim.

    Pro modelini o fiyata alabiliyorsanız çok iyi fiyat.
    Tabii zevkler tartışılmaz ama, Caddy için neden Race Chip e ihtiyaç duydunuz?
    Şirkette biz de kullanıyoruz, torku yüksek ve performanslı, ondan soruyorum.


    .

    duygularınıza canı gönülden katılıyorum ,bende 2.0 dizel verso var ,fabrika çıkışı 126 hp tork 320 nm ,araba resmen uçak gibi gidiyor.standart hali bile bmw 320 d lere 210 km ye kafa tutuyor, ben bu arabaya bile race chip taktım ,arabanın içindeki gizli şeytanı çıkarıyor ve en güzel yanıda bukadar güç artışı olurken ,yakıtda artma olmuyor.ben 329 euro ya pro modelini aldım ama satıcı gerekyok ikiside aynı ,okadar para verme desede ,almışken en iyisi olsun dedim .yoksa 179 euroluk modelde iş görüyormuş.ben bu ürünü bütün dizel araçlara şiddetle tavsiye ediyorum.

    Verso 2.0 dizelin; Racechip taktıktan sonra 0-100'ü kaç sn. civarında şuan? Hocam eprom'un sökülmesi işleminin riskli olduğunu biliyorum; zaten bu yüzden Mehmet hocam'ı tercih ettim. Şansımıza bize OBD soketinden; yada Ecu'yu söküp; işlem yapılacak bir araç denk gelmemiş. Lacetti'ye Hidrogas uygulaması yapmıştık; emin olun o işlem bundan daha riskliydi. Çünkü bunda en kötü Ecu değiştirilir; fakat o işlemde komple motoru değiştirmek zorunda bile kalabilirdiniz. Yani eğer faydası olacaksa; bazı riskleri, maximum tedbirle birlikte(!) almaktan yanayım; körü körüne risk almak istemem. İşlem sonrası bizdeki Focus'ta; Insignia 1.6 Turbo 180 Hp ile; 0-100'de kafa kafaya kalkıyor; tabi 100'den sonra insignia yardırmaya başlıyor. Fakat 2. vites sonuna kadar Insignia'nın önünde yer almak güzel bir durum. 3. vites atınca; 100 km'ye kadar insignia farkı kapatıyor; 100'den sonra da o farkı açmaya başlıyor. 100'den sonra da deneme gereği duymadık zaten. Acaba siz verso 2.0 dizel ile; Racechip modülünü taktıktan sonra Insignia 1.6 turbo ile kalkış yaptınız mı? Sizdeki durum nedir?

    Bu arada hocam, sonuçta Chip tuningde tüm verilere müdahale ediliyor. Fakat Modül(yada Box) ile sadece belli değerler değiştirebildiği için, bu yüzden Chip kesinlikle daha avantajlı. Sadece birazcık daha riskli; bu yüzden de güvendiğiniz firmayı tercih etmeniz gerekli... Sonuçta birinde beyini kandırmış oluyorsunuz; diğerinde direk beyin sizin isteğinize göre komut veriyor...




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.