Şimdi Ara

RaceRoom Racing Experience (2013) [ANA KONU] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
904
Cevap
15
Favori
39.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    Suzuka şu an ki pistlerin alayını alır aşağı bence

    Ama Spa gelirsee Bu adamlar pistleri çok iyi yapıyorlar, tabi o büyük oklar hariç Spa çıksa oyundan çıkmam birkaç gün herhalde

    Zonda aldım bugün fena ya valla Suzuka da içim açıldı

    549 vrp var,2 araç alacağım

    Hangilerini önerirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    Suzuka şu an ki pistlerin alayını alır aşağı bence

    Ama Spa gelirsee Bu adamlar pistleri çok iyi yapıyorlar, tabi o büyük oklar hariç Spa çıksa oyundan çıkmam birkaç gün herhalde

    Zonda aldım bugün fena ya valla Suzuka da içim açıldı

    549 vrp var,2 araç alacağım

    Hangilerini önerirsin

    Şimdi sende hangileri olduğunu bilmiyorum ama;

    Zonda'yı öneririm, çok deli motor sesi var marşa bastığın an gelen ses insanı kışkırtıyor Zaten rüzgar gibi gidiyor biliyorsundur 299 vrp en çok bu araca değer bence.
    M3 ve Ruf RT12R. M3 çok iyi. Corvette'yi bilmiyorum bende merak ediyorum
    BMW 3.20 Turbo Bu kesinlikle favorilerimden biri acayip eğlenceli bişey. Capri'den daha çok seviyorum bunu.
    GT3 ler pek sarmıyor beni ama McLaren fos çıktı diyebilirim. Abi gitmiyor sanki araba ya çekmiyor Ruhsuz biraz pek önermem. Audi R8 LMS veya Z4 GT3 daha iyi.

    Ama 549 vrp olduğu için ben olsam Zonda+ M3 e30 alırdım yada Zonda varsa yerine M3 GT2 veya Z4 GT3.
    Tabi bunlar benim kullandıklarım arasından. Forumlardan duyduklarıma göre Carlsson C25 Gt de çok iyiymiş. Bunların arasından bir kombinasyon olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    Suzuka şu an ki pistlerin alayını alır aşağı bence

    Ama Spa gelirsee Bu adamlar pistleri çok iyi yapıyorlar, tabi o büyük oklar hariç Spa çıksa oyundan çıkmam birkaç gün herhalde

    Zonda aldım bugün fena ya valla Suzuka da içim açıldı

    549 vrp var,2 araç alacağım

    Hangilerini önerirsin

    Şimdi sende hangileri olduğunu bilmiyorum ama;

    Zonda'yı öneririm, çok deli motor sesi var marşa bastığın an gelen ses insanı kışkırtıyor Zaten rüzgar gibi gidiyor biliyorsundur 299 vrp en çok bu araca değer bence.
    M3 ve Ruf RT12R. M3 çok iyi. Corvette'yi bilmiyorum bende merak ediyorum
    BMW 3.20 Turbo Bu kesinlikle favorilerimden biri acayip eğlenceli bişey. Capri'den daha çok seviyorum bunu.
    GT3 ler pek sarmıyor beni ama McLaren fos çıktı diyebilirim. Abi gitmiyor sanki araba ya çekmiyor Ruhsuz biraz pek önermem. Audi R8 LMS veya Z4 GT3 daha iyi.

    Ama 549 vrp olduğu için ben olsam Zonda+ M3 e30 alırdım yada Zonda varsa yerine M3 GT2 veya Z4 GT3.
    Tabi bunlar benim kullandıklarım arasından. Forumlardan duyduklarıma göre Carlsson C25 Gt de çok iyiymiş. Bunların arasından bir kombinasyon olabilir


    BMW M3 GT2
    BMW M3 E30
    Ruf RT12 R
    Chevy Daytona Prototype
    Mistral M530

    Ben Zonda veya Apollo almayi düşünüyordum. Corvette yi her oyunda oynadım nerdeyse onu istemiyorum ama almadığım tek GT2 aracı da o. Camaro ya baktım YouTube dan ne ses ne kokpit olarak pek hoşuma gitmedi.

    320 yi bugün test drive da denedim ama Capri beni daha çok etkiledi sanki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 6 Eylül 2013; 22:24:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet genel de Capri'yi beğenenler daha fazla zaten 320 turbo nun fizikleri çok hoşuma gidiyor FFB bir başka sanki bu arabada.

    Bende de 285 vrp var Carlsson almayı düşünüyordum ama Apollo'yu araştırayım bir unutmuştum onu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurakBilgin -- 6 Eylül 2013; 22:39:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    Evet genel de Capri'yi beğenenler daha fazla zaten 320 turbo nun fizikleri çok hoşuma gidiyor FFB bir başka sanki bu arabada.

    Bende de 285 vrp var Carlsson almayı düşünüyordum ama Apollo'yu araştırayım bir unutmuştum onu.

    Apollo'yu pCars ta çok gördüm ama optimizasyon sorunlarından pek kullanamadım zaten fizikler de uzaylı şeysi gibi olunca değmez

    Youtube'dan kokpit videolarına bakıp alıyorum eğer P4/5 veya Koengseeng ( bir türlü yazamam şu markayı ) basıksa almıyorum.

    Onboarddan süremeyeceğim arabayı ne yapayım




  • Oyun klasöründe veya lisans alındığı açıklanıp oyuna henüz eklenmeyenler

    Araçlar ;

    Nissan R35 GT-R GT1
    BMW M1 Procar
    Mercedes SLS AMG GT3
    Volvo 240 Turbo

    Pistler ;

    Mid Ohio
    Hungaroring
  • Kapalı beta da 2 tane Nissan varmış GT1 ve GT3. Hazır durumdalar aslında lisans problemi olmuş Nissan'la. Spa üzerindede çalışıyorlar sanırım lisans alınırsa yayınlanacakmış öyle söyledi Diego amca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    Kapalı beta da 2 tane Nissan varmış GT1 ve GT3. Hazır durumdalar aslında lisans problemi olmuş Nissan'la. Spa üzerindede çalışıyorlar sanırım lisans alınırsa yayınlanacakmış öyle söyledi Diego amca

    dandik EA bile alıyorsa Spa lisansını Simbin'de alır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26




    Direksiyon görünürlüğü kapalı bende 2 direksiyon kafa karışıklığı yaratıyor

    Nice lap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakBilgin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26




    Direksiyon görünürlüğü kapalı bende 2 direksiyon kafa karışıklığı yaratıyor

    Nice lap

    Bu gidişle bende kapatacağım,direksiyon ile oyun içindeki direksiyon aynı açıda dönmüyor.Oyunda sanki 200 den sonrası yok gibi

    Dün Carlsson aldım ben pek beğenmedim,alt devirleri kağnı gibi.İndirimde diye dayanamadım aldım P4/5'i,sürmeye çalışacağız artık




  • Direksiyon istediğin açıda dönüyor aslında ama elleri kapatman lazım. Wheel&hands olan yeri sadece Wheel yap tamamdır Ama genede direksiyonsuz daha gerçekçi geliyor bana

    Söylediğin iyi oldu Carlsson almayim bari
  • Oyuna yaz boyunca 6 araç ve 3 pist eklendi.

    Daha hızlı çalışsalar hiç fena olmaz

    Vazgeçtim C25 GT güzelmiş,yeniden denedimde fena değil ama aynı fiyata Chevrolet Daytona Prototype var,daha almaya değer bir araç bence

    Monza ve P4/5'teki % 30 indirimler devam ediyor.İkisi 799 vrp yerine 558 vrp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 9 Eylül 2013; 12:14:52 >
  • vrp hediyeli olan competitors ta adeta yırtındım ilk 50 ye girmek için ama olmuyor.

    M3 GT2 ile Hockenheim GP versiyonunda etkinlik.Zaman zaman saçma cut hataları veriyor.

    0.2 sn ye ihtiyacım var,61.sıradayım.Ama o zamanı nasıl kazanacağımı bilmiyorum.

    Araç,ayarları elledikçe yavaşlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 10 Eylül 2013; 12:07:44 >
  • Hiç sorma ya anlamıyorum o Hockenheimring'den Bende bir iki tur attım ama 1.42 falan olması lazım. Pistin inceliklerini bilmiyorum yani nerde zaman kaybettiğim konusunda bir fikrim yok uğraşmadım da Aslında birinin ghost'u olsa bende inerim 1.38 lere Ozan bir onboard video çek hayrına

    Suzuka'da olsaydı ama kapardım birkaç vrp




  • aksama koyarım

    muhtemelen ilk virajda gidiyor zaman,ghost u açmadım olmazsa onuda açacam.

    40-50 arasına bile 500 vrp veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • traction controlü 100 yapıp oynayınca oyun bildiğin atari yarışlarına dönüyor. Refleksin aracı yolda tutmanın hiçbir anlamı kalmıyor, bu nedenle deilk 50'ye gamepad ile oynayanlar giriyor. Çünkü oyun direksiyonun ve pedalların hassasiyetine hiç ihtiyaç duymuyor, bu traction control olayını denedikten sonra daha yüzüne bakmaz oldum oyunun.Rfactor 2 de de tc high oynuyorum ama spinler havada uçuşuyor.
  • Yok abi ilk virajı kaptım sanırım 2. virajda gidiyor giden çok garip bir viraj birkaç onboard video izledim yanlış apex'e dokunuyorum diyim sana Yarış çizgim yanlış anlayacağın Aracıda iyi ayarlamak lazım Hockenheim'a göre. Kız arkadaşım burda bu aralar malum dokunamıyoruz oyunlara yoksa yaparım birşeyler ilk 50 ye girmek lazım

    Çekiş kontrolü sadece koneigsegg de kullandım bu zamana kadar araba altından kayıp gidiyo çünkü, yoksa zevk falan kalmıyor açınca. Gamepad le oynayanların videolarına baktım dediğin gibi çekiş kontrol açık adamlarda geç fren yapıyorlar sanki arcade oyunu gibi sürüyorlar ama zamanlar gayet iyi bu nasıl işdir anlamadım Ben suzuka da 2.2.xx lere inene kadar baya uğraştım hatta 1.yi yakaladım son virajda cut track oldu gitti 1.lik. Ama millet her pistte gayet hızlı gamepad le.Bizdemi game pad le oynayalım be yapalım




  • akşam Ghost lap açacağım ,olmayacak böyle
  • Frankurt Fuarı'nda stand açan Simbin ve Carlsson sayesinde C25 GT - Hockenheim GP etkinliği var

    denemek istiyordun,al sana fırsat

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.