Şimdi Ara

Radar Dedektörü Tespit Edilebilir mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
5
Favori
39.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Batarang-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Türkiye'de 2009 sonrası RD'lere uyumlu Spectre 4 RDD yok , buna göre cihazınızı alabilirsiniz

    Hocam bilgi sağlammı burası olmaz dersen Pm ile görüşelim

    Alıntıları Göster
    Polisin aracında bulunan RDD'ler buna Spectre 4'de dahil bir dolu yanlış sinyal veriyor. Daha doğrusu dandik radar dedektöründen bile fazla yanlış sinyal veriyor. Dolayısıyla polis sinyal aldığında araçların camına bakıyor ona göre durduruyor.
    Kaliteli radar dedektörlerinin hiçbirini Spectre 4 dahil hiçbir RDD yakalayamaz. Birileri radar dedektörü üretiyor, çünkü radar dedektörlerinin yasal olarak kullanılabildiği ülkeler var, başka birileri de radar dedektörlerinin yasal olmadığı yerlerde kullanılması halinde radar dedektörünü yakalayan RDD üretiyor. Radar dedektörü üreticileri RDD leri alıyor inceliyor ve RDD'ye yakalanmayan dedektör üretiyor, aynı şekilde RDD üreticileri dedektörleri alıyor inceliyor ve onları yakalayacak cihazlar üretiyor. Bu bir kedi fare oyunu gibi.
    Sonuç olarak eğer yeni nesil kaliteli bir radar dedektörünüz varsa şu andaki en gelişmiş RDD olan Spectre 4'e yakalanmazsınız. Ancak belki bu yıl belki gelecek yıl yada daha sonra bir RDD çıkacak ve şu an yakalanmayan dedektörü yakalayacak. Ancak akılda bulundurulması gereken şey araç kullanıcılarının radar dedektörünü değiştirmenin polis teşkiatının RDD'lerini değiştirmesinden çok daha kolay olduğudur.
    Aslında en dandik dedektörle bile biraz bilinçli kullanıcının hiçbir RDD'ye yakalanmaması mümkündür. Radar dedektörünüzden radar uyarısı aldığınızda dedektörünüzü kapatırsanız RDD yani radar dedektör dedektörü sizi asla yakalayamaz. Çünkü sizin radarı yakalayacağınız mesafe RDD'nin sizi yakalayabileceği mesafeden çok daha fazladır.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    hocam eminol konya yolunda hiçliğin ortasında rampada polisler radara yatıyor. yakında ne bir yerleşim yeri var nede bir köy.


    birde bu cihazlarda x-band ve kızılötesi varmış sanırım. bu cihaz x-band çalışıyor ama polis radarları kızılötesiymiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Or_By

    hocam eminol konya yolunda hiçliğin ortasında rampada polisler radara yatıyor. yakında ne bir yerleşim yeri var nede bir köy.


    birde bu cihazlarda x-band ve kızılötesi varmış sanırım. bu cihaz x-band çalışıyor ama polis radarları kızılötesiymiş.

    Oralarda zaten kolay. Konya ovasında 160 civarı seyrederim. Hangi rampadan sonra ne var bilmek ceza yememeye yetiyor. Rampayı 160 ile tırmanıp, rampa sonunda 110'a düşen bir tip görürseniz, biliniz ki o benim. Çok da gıcığım. 100'e düşmem. 110... 10km pay da radarı gördüğüm anda asılacağım frenin payı. Genelde araçların yanından geçerken polis abiler pis pis bakıyor bana...




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Band konusunda yanlışınız var Türkiye'de radar bantlarının tamamı KA BAND dır. Kızılötesini ilk kez duyuyorum...Ancak polisin kullandığı RDD cihazı özellikle Laser ve X-Band gibi frekansları yakalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serverumut

    Band konusunda yanlışınız var Türkiye'de radar bantlarının tamamı KA BAND dır. Kızılötesini ilk kez duyuyorum...Ancak polisin kullandığı RDD cihazı özellikle Laser ve X-Band gibi frekansları yakalıyor.

    Sanırım Or_By arkadaşa yazıyordunuz. Ben bantlar hakkında bir şey demedim. Meselenin teknik detayını bilmiyorum. Sadece Radardan kaçınmanın klasik yollarını anlattım.
  • Uplayalım konuyu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRİSON BREAK-

    Uplayalım konuyu

    uplayalım kullanacağımdan değil :D telefona indirebileceğimiz kaliteli bi uygulama varmıki radarları görebilcegimiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trafik cezaları uçtuya lan :)))

    %10-30 aşmada 235 TL,
    %30-50 aşmada 488 TL,
    %50’den fazla aşmada ise 1.008 TL

    Arkadaşlar geçen hafta 100 le geçtim ceza yemedim diyerek girdiğim ilçe kamerasından 90 ile 1.008,00TL ceza yedim... Ondan sonra yeniden eski yöntemlere başvurayım derken kendimi yine bu başlıkta buldum :)))

    En son 2016 yılında konuşmuşuz ve yıl 2019 sorun hala aynı :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serverumut -- 5 Mart 2019; 13:3:23 >
  • Bu kafa yapisiyla bir yere varilmaz.

    Radarlar, hiz sinirlamalari, kurallar hepsi surucu guvenligi icin var

    Kendi guvenliginizi umursamiyorsaniz bari diger araclarin guvenligini dusunun.

    Su basligi okudugum icin bu hayal kirikligi yasiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pyp -- 5 Mart 2019; 13:41:17 >
  • Kurallara benim kadar uyan çok azdır muhtemelen. Ama uzun yolda bazı bölgelerde 50 km hıza düşüyor aslında ben sadece o bölge de kullanmak adına radar tespit cihazı almayı düşünüyorum.
    Var mı şehirler arasında kullanmak için tavsiye cihaz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brhtn

    Kurallara benim kadar uyan çok azdır muhtemelen. Ama uzun yolda bazı bölgelerde 50 km hıza düşüyor aslında ben sadece o bölge de kullanmak adına radar tespit cihazı almayı düşünüyorum.
    Var mı şehirler arasında kullanmak için tavsiye cihaz?




  • Silivri kınalı güney bilmem ne yolunda ben de yemişim. Hız 93, ve ben asla hız yapmam. Arkadan çekmiş. Bölünmüş yolda d 100 de bu cezayı kesmenin amacı belli.

    En sinir bozucu olan dalu, ceza kesiciler tüm kuralları çiğner, ne ışık ne hız. Hepsi onlara serbesttir. Yakın zaman da alıp kullanan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yandex veya Waze.
    Bir el atıp yaygınlaştıralım.
    Bayram geliyor, harçlıklar cepte kalsın.
    Sadece radar için değil, kaza, tehlikeli yol durumu vs için de kullanmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akinci A kullanıcısına yanıt
    Peki RDDD var mı hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • canozpinar C kullanıcısına yanıt
    600 dolar vereceğine cezayı yer.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Hız sınırları yeterli. Bu tür cihazlara para gömmeye gerek yok. Yandex kullanın, yol uyarılarına dikkat edin.
    Ben teknik konuları bilmiyorum sadece alıntı yaptım.
    Uzun yolda iken bir ilçeden geçiyordum. Hız sınırı 50, arkadan cip korna sellektör ile taciz ederek yol istedi. Yol verdim bastı geçti. İlçe çıkışında ekip otosunun önünde makbuzunu yazıyorlardı. . Bu araçta böyle bir cihaz olsaydı ben yavaş giden enayi o ise uyanık olacaktı.
    Bu tür cihazları bulundurma cezası galiba 5.000 tl civarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Radar bilgilerinin anlık olarak paylaşıldığı harita da içeren aplikasyonların kullanıcı sayısının artması lazım. Böylece çok daha kesin ve sürekli güncel haritalar ile seyehat mümkün olacak.

    Ancak klasik yöntemleri sayayım:

    1) Bilmediğiniz yolda hız yapmayın. Hız yapacağınız yolda hangi yokuş arkasında ne var, hangi viraj aşağı yukarı nasıldı falan biliyor olun. Böylece potansiyel polis sote yerlerini de biliyor olursunuz.

    2) Uzun mesafeye, yolun sağına sürekli bak. Radar makinaları araçların ön camında oluyor. Dolayısı ile yolun sağında yüzü sana dönük araç şüphe uyandırmalı.

    3) Radar aracı ile arana bir başka araç almak, hızlı giderken doğrudan görünmeme... Radarın biraz geç farkına vardınız. O sırada şans eseri bir kamyonu denk getirebilirseniz, Kamyonu sollarken frene asılsanız ve legal hız sınırına düşerseniz ceza yemezsiniz. Hız cezası yemeniz için kanıt gereklidir. Aracın hızı ile plakasını aynı anda okumaları şarttır. Aksi halde o hızın sizin aracınıza ait olduğuna dair bir kanıt yoktur. Kanıt yoksa suç, suç yoksa ceza da yoktur.

    4) Saldım kuçuyu önden... Hızlı araba kullanan ve sizi selektör manyağı yapmış tiplerden birini seçin. Arkasında 300-500 metre mesafe bırakarak takip edin. O geç de olsa radarı görecek ve frene basacaktır. O yavaşladığında siz de yavaşlayın. Siz daha erken yavaşladığınız için siz radara girmeyeceksiniz, o girerse girecek. Virajda, yokuşta mesafeyi kısaltırsınız. Böylece o panik frenini 100 metre önce görürsünüz. O 100 metre de size yavaşlamak için gereken iki saniye zamanı tanır.

    5) Aynı şeritte giden radar aracı... Tespiti zordur. İdeal polis araçlarından konuyor. Symbol olabilir, Accent olabilir. Genelde beyazdır (beyaz dışında bir renk ile henüz görmedim). Bu tarz araçları sollarken içine şöyle bir bakın. Bikaç kere sollarken fren çakıp sakin sakin sollamışlığım vardır. Genelde pis pis bakıyorlar.

    6) Karşı şeritten gelen radar aracı... Kaçınması en zor olan şey. Allah yardımcınız olsun. İki kere ceza yedim. Bir kere yırttım. Yakalama ihtimali son derece yüksektir. Son 6 yılda 3 hız cezam olduğu düşünülürse, en başarılı avlama taktiği budur.

    7) Polis teşkilatı bulunan yerleşimlerin 20km öncesi ve 20km sonrası en riskli yerlerdir. Yerleşime uzaklaştıkça ihtimal düşer. Çünkü polisin daha çok kaynak ve zaman harcaması gerekir.

    Hız sınırı +%10'u çok geçmeyin. Hız sınırının 110 olduğu yerde 121 ile gidebilirsin. 140-145 ile gitsen yukarıdakileri uygulayarak yırtarsın. 160 ile gidersen %50 ihtimal yırtarsın. O yüzden hız sınırlarını da çok geçmemeniz şarttır.

    Ben eskisi kadar hız yapmıyorum. Yeni kararım. Çünkü ayarım bozulmuş, onu anladım. Ankara şoförü o kadar uyuz ve yavaş ki, Ankara'da herkesten hızlı olmak normal bir şey. Geçenlerde İstanbul'a gittim. İstanbul şoförü bana inanılmaz yavaş geldi. Sürüş hızından ziyade, manevra, karar verme, yola bağlanma, şerit değiştirme, sokaktan caddeye bağlanma falan gibi konularda... "Hüseyin" dedim, "Senin yolun yol değil. İstanbul şoförü sana yavaş geliyorsa sen gereksiz hızlısın. Yavaşla, yoksa bir çukuru dolduracaksın..." İstanbul'dan Ankara'ya dönerken otobanda 140'ı geçmedim. İnanılmaz sıkıldım. Sıkılmam da gereksiz hızlı kullandığımı kanıtladı. Şimdi bu konuya dikkat ediyorum. Ara ara İstanbul'a gidip, "ayarlarım sağlam mı" testi yapmak şart.




  • Bence Türkiye de sehirler arasi boydan boya otoban olmali otobanlardada hiz siniri olmamali yani mesela ben istanbuldan karsa gidecem bir sehire girmeden veyahut yakinindan gecmeden direk gidebilmeliyim artik teknoloji de gelisti dag mag birakmiyorlar yani
    Bu sistem olsa genis duz yada duze yakin otobanlar olsa hem kaza orani duser hemde suruculerin radar korkusu olmaz gereksiz cezada olmaz sehir icinede koyarsin radari uyariyi adamlar sehir icinde gazlayamaz yani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Radar bilgilerinin anlık olarak paylaşıldığı harita da içeren aplikasyonların kullanıcı sayısının artması lazım. Böylece çok daha kesin ve sürekli güncel haritalar ile seyehat mümkün olacak.

    Ancak klasik yöntemleri sayayım:

    1) Bilmediğiniz yolda hız yapmayın. Hız yapacağınız yolda hangi yokuş arkasında ne var, hangi viraj aşağı yukarı nasıldı falan biliyor olun. Böylece potansiyel polis sote yerlerini de biliyor olursunuz.

    2) Uzun mesafeye, yolun sağına sürekli bak. Radar makinaları araçların ön camında oluyor. Dolayısı ile yolun sağında yüzü sana dönük araç şüphe uyandırmalı.

    3) Radar aracı ile arana bir başka araç almak, hızlı giderken doğrudan görünmeme... Radarın biraz geç farkına vardınız. O sırada şans eseri bir kamyonu denk getirebilirseniz, Kamyonu sollarken frene asılsanız ve legal hız sınırına düşerseniz ceza yemezsiniz. Hız cezası yemeniz için kanıt gereklidir. Aracın hızı ile plakasını aynı anda okumaları şarttır. Aksi halde o hızın sizin aracınıza ait olduğuna dair bir kanıt yoktur. Kanıt yoksa suç, suç yoksa ceza da yoktur.

    4) Saldım kuçuyu önden... Hızlı araba kullanan ve sizi selektör manyağı yapmış tiplerden birini seçin. Arkasında 300-500 metre mesafe bırakarak takip edin. O geç de olsa radarı görecek ve frene basacaktır. O yavaşladığında siz de yavaşlayın. Siz daha erken yavaşladığınız için siz radara girmeyeceksiniz, o girerse girecek. Virajda, yokuşta mesafeyi kısaltırsınız. Böylece o panik frenini 100 metre önce görürsünüz. O 100 metre de size yavaşlamak için gereken iki saniye zamanı tanır.

    5) Aynı şeritte giden radar aracı... Tespiti zordur. İdeal polis araçlarından konuyor. Symbol olabilir, Accent olabilir. Genelde beyazdır (beyaz dışında bir renk ile henüz görmedim). Bu tarz araçları sollarken içine şöyle bir bakın. Bikaç kere sollarken fren çakıp sakin sakin sollamışlığım vardır. Genelde pis pis bakıyorlar.

    6) Karşı şeritten gelen radar aracı... Kaçınması en zor olan şey. Allah yardımcınız olsun. İki kere ceza yedim. Bir kere yırttım. Yakalama ihtimali son derece yüksektir. Son 6 yılda 3 hız cezam olduğu düşünülürse, en başarılı avlama taktiği budur.

    7) Polis teşkilatı bulunan yerleşimlerin 20km öncesi ve 20km sonrası en riskli yerlerdir. Yerleşime uzaklaştıkça ihtimal düşer. Çünkü polisin daha çok kaynak ve zaman harcaması gerekir.

    Hız sınırı +%10'u çok geçmeyin. Hız sınırının 110 olduğu yerde 121 ile gidebilirsin. 140-145 ile gitsen yukarıdakileri uygulayarak yırtarsın. 160 ile gidersen %50 ihtimal yırtarsın. O yüzden hız sınırlarını da çok geçmemeniz şarttır.

    Ben eskisi kadar hız yapmıyorum. Yeni kararım. Çünkü ayarım bozulmuş, onu anladım. Ankara şoförü o kadar uyuz ve yavaş ki, Ankara'da herkesten hızlı olmak normal bir şey. Geçenlerde İstanbul'a gittim. İstanbul şoförü bana inanılmaz yavaş geldi. Sürüş hızından ziyade, manevra, karar verme, yola bağlanma, şerit değiştirme, sokaktan caddeye bağlanma falan gibi konularda... "Hüseyin" dedim, "Senin yolun yol değil. İstanbul şoförü sana yavaş geliyorsa sen gereksiz hızlısın. Yavaşla, yoksa bir çukuru dolduracaksın..." İstanbul'dan Ankara'ya dönerken otobanda 140'ı geçmedim. İnanılmaz sıkıldım. Sıkılmam da gereksiz hızlı kullandığımı kanıtladı. Şimdi bu konuya dikkat ediyorum. Ara ara İstanbul'a gidip, "ayarlarım sağlam mı" testi yapmak şart.
    10 senede toplamda 4 kere radar cezası yedim ve hepsi aynı şeritte arkamdan yazılmış. (birisi otobanda 138, diğeri bölünmüş yol 126 diğer ankara içinde ankara blv. 99 km/h son olan ve en acısı ise şehir içinde 50'lik yerde 102 km hız ile)
    büyük konuşmayım da bana dönük radar arabasından ceza yemem, yani bu tarz sotelerden ceza yemek için önüne bakmamak lazım. kabak gibi duruyor işte. tepe üstü v.s. zaten yüksek süratte girmem hiç bir zaman güvenlik için. karşına ne çıkacağı belli olmaz.
    aynı şeritte aynı istikamette giden aracı tespit etmek gece kolay oluyor. arka camından, ön camına yapıştırılmış aletlerin ekran ışıkları kabak gibi parlıyor. Ankara - Kırıkkale arasında giderken onlarca kez yanında kazık fren yapıp adama gülümsemişliğim var.
    Şu anda Ankara'da beyaz 2014 - 2015 corolla, Siyah (tamda siyah değil) veya beyaz eski kasa sümbül, Beyaz Ford Connect, Beyaz veya siyah fluence radar araçları mevcut. hepsinin camlarıda en koyu tonda film mevcut
    Karşı şeritten gelen radara rastlamadım. tam finish him olur




  • Artık pusuda duran sayısı azaldı, yerini plastik accentlere bıraktılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.