Orada bir mantık hatası yok mu işte yapımcı daha az yorulsun diye ben 2 katı 3 katı pahalı ekran kartı alıp oyunu belki aynı efektlerle daha çok uğraşan kaliteli yapımcının yapmasına göre Ray trace açıkken 2 katı belki 3 katı daha yavaş oynamak zorundayım hani tüketici ne kazanıyor burda? Adam gibi reflection efektleri hızında çalıştırdığında çıkaracaktın bunu bizde evet ya iyi oldu diyecektik şimdi berbat tüketici açısından kullanışsız bir vaziyette ne anladım ben bu işten? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 7 Aralık 2020; 12:35:8 > |
Ray tracing aldatmacası - yeni pazarlama terimi (2. sayfa)
-
-
baked in ışıklandırma paylaşarak aha ray tracing bu, yeni kartlara ne gerek var diyenler var, güya donanım forumundayız
-
Olay aslında şundan ibaret bu yansıma tasarımları oyun üreticilerine fazladan iş yükü olmaktan çıkacak ve bu sayede buna harcadıkları eforu farklı şeylere harcayabilecekler.Bu demek değildir ki bu bir satış hamlesi değil Nvidia 2080ti larda bunu gösterdi zaten 3070 ler kadar performans veremeyen kartı fahiş fiyatlarla piyasaya sürerek.Bu teknoloji zamanla oturacak bir şey şu an Ray tracing destekli bir kart almak gerekli mi tartışılır.Yeni konsollara Ray tracing desteği geldi yeni oyunlarda bu doğrultuda ray tracing desteği ile gelecek ve eski tip yansıma efektine kimse mesai harcamayacak fakat bence 1-2 sene daha normal kartlarda idare edilebilir.
-
Konsollar amd ekran kartı kullanıyor adam gibi hızlı çalıştırmak için full amd ekran kartı optimizeli yapmaları gerekiyor ray tracing efektlerini bu da dirt 5 de ki gibi amd yi ray trace da zamanla avantajlı kılabilir.. Ama bütün oyunların ray trace ile çıkacağı ve çok fark falan yaratacaği diye birşey yok çıksa çıksa %10-20 si çıkar. Çünkü çok verimsiz ve oyun motorları inanılmaz gelişmiş vaziyette ms flight simulator veya forza horizon 4 gibi oyunlara bakarsak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 7 Aralık 2020; 15:1:39 > -
quote:
Orijinalden alıntı: TimeguardOrada bir mantık hatası yok mu işte yapımcı daha az yorulsun diye ben 2 katı 3 katı pahalı ekran kartı alıp oyunu belki aynı efektlerle daha çok uğraşan kaliteli yapımcının yapmasına göre Ray trace açıkken 2 katı belki 3 katı daha yavaş oynamak zorundayım hani tüketici ne kazanıyor burda?
Adam gibi reflection efektleri hızında çalıştırdığında çıkaracaktın bunu bizde evet ya iyi oldu diyecektik şimdi berbat tüketici açısından kullanışsız bir vaziyette ne anladım ben bu işten?
Buyuk yapimcilar da ona harcadiklari zamanla yeni grafik teknikleri koyacaklar yine onlarinki daha iyi gorunecek onemli olan citanin yukselmesi.
-
Ray tracing konusuna bir şey diyemem ama yeni kartlar eski nesile göre çok daha güçlü çıktı. Yarı fiyatına aynı performansı veriyor.
-
İşte onu söylüyorum zaten performans %30-50-60 vs. düşüyorsa nasıl yeni grafik teknolojisi ekleyecekler oyunlara.. Dlss de berbat çalışıyormuş neredeyse bütün oyunlarda titreme detay kaybı 50 tane sıkıntı o da tekel bir teknoloji zaten ona da güvenilmez.. Sen bana performans kaybettirmeden getirseydin ya da çok kaybettirmeseydi bugün müthiş gelişmiş oyun grafik motorlarının yanında sırıtmazdı ama zaten grafiklerin arşa erdiği bir dönemde teknik olarak bunu getiripte yüksek performans kaybı maliyeti ile standart olarak oturtmaya çalışınca adam dolandırmaktan niyet o olmasa bile bir farkı kalmadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 7 Aralık 2020; 15:15:58 > -
Şu kadarını söyliyim: God of War'un PS5'teki 60fps'lik halini görünce, PS4'ün harbiden eskidiğini anladım.
Not: Hiçbir zaman bir PS sahibi olmadım.
Fikirlerinizin "sürekli satmaya ihtiyaçları var" kısmından sonrasına katılmıyorum. Satmaya ihtiyaçları olduğu için sürekli yenilik ve performans üretmek zorundalar. Bu da işimize geliyor
-
Seus PTGI ile Minecraft java da Path Tracing olayini denedim ve hayran kaldim. Ekran kartim kaldirsa sadece o sekilde kullanirim. Kimse ray tracing icin almiyor demissin ama ben Özellikle 6800xt ile 3080 arasinda secim yaparken direk buna baktim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: TimeguardKonsollar amd ekran kartı kullanıyor adam gibi hızlı çalıştırmak için full amd ekran kartı optimizeli yapmaları gerekiyor ray tracing efektlerini bu da dirt 5 de ki gibi amd yi ray trace da zamanla avantajlı kılabilir.. Ama bütün oyunların ray trace ile çıkacağı ve çok fark falan yaratacaği diye birşey yok çıksa çıksa %10-20 si çıkar. Çünkü çok verimsiz ve oyun motorları inanılmaz gelişmiş vaziyette ms flight simulator veya forza horizon 4 gibi oyunlara bakarsak.
Dediğiniz gibi AMD konsollar sayesinde avantajlı duruma geçebilir fakat kullanıcılarını yıldırdı bu intibayı kırması kendisi için biraz zor olacak ama umarım kırar rekabet her zaman son kullanıcıya yarar Buna ek olarak Gerçek Zamanlı Işın izleme teknolojisinin %10-20'ler ile sınırlı kalacağını düşünmüyorum.Çünkü ileride oyun motorları da bu değişime kendini adapte edecektir.Kimse bir işin basit bir yolu varken zor olanı uygulamak istemez.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X