Şimdi Ara

rc araba modifiye yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • muhammed98emin M kullanıcısına yanıt
    daha buyuk bi sase dusuynm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki nasıl değiştireceksin
  • muhammed98emin M kullanıcısına yanıt
    bu kadar nasil yaptiysam Oyle :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi öyleyse yapınca bi foto koyda görelim nasıl bi şey yaptığını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg

    Dişli hesaplarken, sürtünme katsayısı, hava direnci, tork gibi şeyleri hesapladın mı?

    Hava direnci

    Geometrik olarak arttığı için, arabanın son hızına göre önemli olabilir

    Yok dostum ya hava direncinin bu tip kumandalı araçlara etkisi miniminnacıktır ki zaten araç yerinden kalkamamış. Fırtınada falan test ettiyse yorum yapamıyacağım ama İşin gırgırı tabi şakalaşıyoruz.

    Ben en son 120 km/h lık nitro lu gördümde o hızda etki etmesi lazım, o hızın şokuyla kumandalılara bakış açım değişti

    Şunu baştan desene ya.

    Hazır yeri gelmişken sorayım, acaba, kalkış için ve belirli hızlarda gidebilmek için gerekli kw hp güçlerinin formülünü biliyor musunuz? Bir aralar hepsini not etmiştim kayboldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • pilini güclendir. motor mil ile dişli baglantısını saglamlaştır.
    o motor ilk kalkışta 12 voltta 15 amper civarı ceker.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edi_büdü -- 2 Şubat 2014; 23:44:57 >
  • 30 amperlik adator bgldm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl


    quote:

    Orijinalden alıntı: Q7ahg

    Dişli hesaplarken, sürtünme katsayısı, hava direnci, tork gibi şeyleri hesapladın mı?

    Hava direnci

    Geometrik olarak arttığı için, arabanın son hızına göre önemli olabilir

    Yok dostum ya hava direncinin bu tip kumandalı araçlara etkisi miniminnacıktır ki zaten araç yerinden kalkamamış. Fırtınada falan test ettiyse yorum yapamıyacağım ama İşin gırgırı tabi şakalaşıyoruz.

    Ben en son 120 km/h lık nitro lu gördümde o hızda etki etmesi lazım, o hızın şokuyla kumandalılara bakış açım değişti

    Şunu baştan desene ya.

    Hazır yeri gelmişken sorayım, acaba, kalkış için ve belirli hızlarda gidebilmek için gerekli kw hp güçlerinin formülünü biliyor musunuz? Bir aralar hepsini not etmiştim kayboldu

    Yok dostum maalesef bilgim yok. :) Formüle ulaşırsan bende öğrenmek isterim bu arada pm atarsın artık




  • Aracın kendi devresine kullanıyorsan motora yeteri kadar akım ve gerilim sağlayamıyordur, bu yüzden araç yerinden bile hareket etmiyordur. Çözüm: Kendi devreni basman lazım yada eski motorunu kullnarak dişli oranlarını değiştireceksin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasim33

    30 amperlik adator bgldm

    sıkıştırmalı kablolar ısınmıyor mu peki ?

    smps ise korumaya geçiyor olabilir mi ? ben o motor yirmi amper cekecek ve dönmeyecek buna inanmıyorum : dc motorların kalkış torku yüksektir:
  • kablolar acaip usiniyor erime noktasina geldi artik motoda baya isindi yanacak dye korkuyom

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.