|
Redli Limitsiz Hız Testlerimizi Paylaşalım (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Ben hiçbir zaman buradaki yorumlara göre hareket etmem ha o kadar övdüler turkcelle geçtik 4.5g çekmiyor 5mbit hız bana dediler burada 3gye al öyle kullan dalga geçer gibi...
Attan inip eşşeğe binecek halim yok..Kendim test eder kendim notunu veririm kimsenin lafıyla vodafone bırakmam bu forumda yazılan abartılanın aksine çok kaliteli bir hizmet veriyor vodafone..Herkes için aynı olmayabilir ama benim için gayet şahane..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin memnun olmanız Vodafone da şarj sorunu olduğu gerçeğini değiştirmiyor, sizin için böyle bir sorun yok gibi görüyorsunuz ama bir çok kişi için var, ayrıca müşteri hizmetlik bir sorununuz olursa şimdiden çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum... -
Bir söz söylenirken altının boş mu dolu mu olduğuna bakılır..
Ben geçtim bizzat göremedim, ha varsada bunu sayısal verilerle ortaya koyun şarj sorunu var demek sadece bir teoriden ibaret kalıyor.Test yapmak önemli kullanılan uygulamalar önemli,batarya performansı,parlaklık önemli birçok etken var bataryayi etkileyen..
Ben dedim ve tekrar diyorum vodafone şarj sorunu tamamen bir şehir efsanesidir benim için NET!
2.5 yıldır kullanıyorum gözlemlediklerim turkcell gibi müşterisini soymuyor ve telekom gibi saç baş yoldurmuyor o yüzden gayet keyifli yani..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 31 Ocak 2021; 23:44:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim böyle bir tespit yapmak gibi bir görevimde yok vaktimde yok, aynı kullanımda insanlar böyle bir sorun yaşıyorsa bi durup acaba demek lazım, bir birini tanımayan yüzlerce insan neden diğer iki firma için hiç bir şikayette bulunmazken birlik olup Vodafone için bu şikayeti yapıyor, toplu bir ruh hastası grubumuyuz biz, birbirimizi tanımayıp böyle bir payda da buluşan hunililer miyiz, sen şarj sorunu yaşamıyorum diyorsun bir sürü insan yaşıyoruz diyor, ben şarjı geçtim adam fatura kestiği resmi kuruma sen bireysel abonesin kurumsal değilsin, taşımak için nüfus getir diyor (tekrar altını çiziyorum resmî devlet kurumuna), ben daha ne diyeyim bu firma için... -
Hocam kusura bakmayın ama şarj sorunu var diye herhangi bir sayısal veri veya anket bulunmaz. Kullanıcı yorumunda çoğunluk ne diyorsa o geçerlidir (abone sayısı gibi veriler sayısal ile ölçülür, sorunlar sayısal olarak ölçülebilen birşey değildir) Vodafone'da bende şarj sorunu yaşamıyordum, köye gittiğim zamanlarda cayır cayır şarj harciyordu, çünkü sürekli frekans değiştirip duruyordu. Bölgesel diyip geçelim. -
Lütfen konudan ayrıl ben bu başlığı ,şarj sorunu varmı yokmu diye açmadım ,şehir efsanelerini kendine sakla bizde şarj sorunu morunu yok kardeş -
Sen bu şikayeti vodafone için yaşamışsın dile getiriyosun normal.Senin gibi her firmadan sorun yaşayan milyonlarca insan var.Bende diyorum ki açalım şikayetvar,twitter vs sayfalarca akla mantığa sığmayan hatalar faturalar gel beraber şahit olalım turkcell vs telekom keza vodafone içinde..
Ben 3-5 kişinin yorumuna bakmam genel ne diyorsa odur turkcell şuan lider konumda,vodafone tek dezavantajı aldığı düşük frekans.O hızlara rağmen Türkiye'de telekomun önünde.Tek sıkıntısı hız aksi taktirde bir Allahın kulu turkcell veya telekom kullanmaz zaten pass paketleri varken,red limitsiz,uygulama içi ayrıcalıklar..
Yarın öbür gün 5G ihalesi yapılır vodafone iyi bandlar alma niyeti varsa zaten turkcell veya telekom yanına yaklaşamaz o isterse alır, şimdi saydıran o zaman tıpış tıpış vodafone geçenleri gördükçe ben arkalarından güleceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum firma kıyaslaması övmesi gömmesi yapmıyorum, vaktinde o kadar sorun yaşadım ki 5g de üstüne para verse ben artık yüzüne bakmam, herkesin kendi kararı, benim itirazım çok ilginç bir husus üzerinden bu denli şikayet varken, ki bu şikayet saçma sapan kullanım hatası yada 3 5 kuruş fazla geldi gibi olmayan çok spesifik bir şikayet olmasına karşın bizi yok sayman... -
Bizde sorun morun yok hadi git sorununu başka yerde paylaş ,biz çok memnunuz şuan😃 -
Bulunduğum konumda alt yapı olmadığı için 3 yıldır aralıksız aylık en az 40 gb net kullanıyorum. Neyse Vodafone da sınırsız teklifi almak için 3 ay Vodafone kullandım. Ben bu süre zarfınca daha önce hiç yaşamadığım kadar hızlı şarj tükenmesi, telefonun ısınması gibi sıkıntılar gördüm. Bundan daha da önemlisi ciddi şekilde bu üç ay boyunca baş ağrısı yaptı. Hadi baş ağrısı neyse de şarj ve ısınma sorunu birçok kullanıcı da vardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Sene olmuş 21 hala GB ile internet alıyoruz bizden olmaz. Yurt dışında adamalr neredeyse bedava paraya cepten sınırsız interneti var. Biz de satılmis 3-4 kurumun ağzına bakıyoruz zam yapmasın diue -
-
Sen nedense yüksek hızlar göremiyorsun pek ,telefonun modeli nedir 🙂 -
Cihazdan ziyade benim vakit geçirdiğim yerlerde yoğunluk var. Bazı yerlerde veya işyerinde bazen 150'yi rahat görebiliyorum.
Cat11 modem var 3 band birleştirebiliyor ama yinede istasyon kapasitesiyle alakalı. Çoğu yerde sadece band8 veya band20 görüyorum. Heryerde minimum 2 banddan yayın yapsan daha üstü çok rahat görebilicem ama maalesef.
Gerçi bu hızlarda benim için yeterli. 15'in altına düşmesin sorun yok. Öyle uçayım kaçayım derdinde değilim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 2 Şubat 2021; 11:6:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X