08 Ekim 2012 tarihinde Opel Vectra C marka otomobilimi eksperin arabama bakması için trafik kazası tutanağıyla birlikte Ankara Eskişehir yolundaki Reis Opel servisinine saat 08:45 de bıraktım. Aynı gün saat 13:20’de arabamı teslim almaya geldiğimde, hasar danışmanı arkadaş arabamın dışarıda olduğunu söyleyip anahtarımı teslim etti. Dışarıyı çıktığımda arabamı bulamadım. Bu durumu o sırada dışarıda bulunmakta olan Servis Müdür yardımcısına ilettim. Servis müdür yardımcısı telefonla görüştükten sonra, arabamın farlarını açık unuttuklarını için akümün boşaldığını ve arabamın stok otoparkına çekildiğini belirtti. Birlikte oraya gittiğimizde, arabamın toprak zeminli otoparkta kazalı, araçların arasında en uç kısımda durduğunu gördüm. Akü takviye cihazını getirip yanımda arabaya bağladılar ve takviyeyle çalıştırdılar. Arabayı servise çektiler.
Müşteri ilişkileri temsilcisine memnuniyetsizliğimi iletip tekrar arabamın yanına geldiğimde tekrar farların açık unutulduğunu gördüm. Bunun sonucunda tekrar marşın basmadığını, ikinci kez takviye yapılarak aracımın çalıştırıldığını dile getirmek istiyorum. Farlar açık kaldığında ikaz sesi olmasına karşın yapılan ve tekrar eden hatadan, personelin ne kadar ilgisiz olduğu anlaşılmaktadır. Daha sonra işe gideceğimi akşam iş çıkışı arabam aküden dolayı çalışmazsa ne yapacağımı sordum. Öyle bir durumda bana bir telefon numarası verdiler ve numarayı aradığımda hemen yol yardımı göndereceklerini söylediler.
Dün 10 ekim akşamı işten çıkıp otoparkta bulunan arabama bindiğimde arabamın marşı basmadı. Reis otoyu arayıp müşteri ilişkilerinde bulunan bayana durumu anlattığımda yol yardımı göndereceklerini ücretin 40 TL olduğunu söylediler. Hata sizin hatanız neden ücret verecekmişim dediğimde ücret almaktan lütfedip vazgeçtiler. Gelen yol yardımındaki arkadaş arabamın aküsünün bittiğini yeni akü almam gerektiğini söyledi. Başından beri yaşanan olayların içinde olan servis müdür yardımcısı aradım. Arabamı servise bıraktığımda tek marşda çalıştığını ve hiçbir akü sorunumun olmadığını, iki sefer serviste farların açık unutulup akünün boşaldığını ve durumdan servisin sorumlu olduğunu zararımın karşılanması gerektiğini söyledim. Bunun üzerine servis müdür yardımcısı arkadaş pişkin pişkin arabamın onlarda 1 saat kaldığını ve bu kadar sürede farklar açık kalsa bile akünün normalde bitmeyeceğini söyledi. Bu lafın üzerine bende arabamı saat 08:45 de servise teslim ettiğimi ve öğlen 13:30 da almaya geldiğimi, bu arada geçen sürenin 1 saat olduğuna emin misiniz diye sorduğumda, gene ukalaca utanmadan tamam 4.5 saat geçmiş bu sürede de farlar açık kalsa akünün bitmemesi gerektiğini söyledi. İnsanlarda biraz utanma olur birde yalan söyleyip yaklaşık 4.5 saat serviste kalma süresini 1 saate indiriyor ve servisin kusurunu örtbas etmeye çalışıyor.
Yapılan hatanın telafi edilmesi yoluna gidilmeksizin müşteriye böyle kaba davranılan bir firmayla ilk defa karşılaşıyorum. Koskoca opel yetkili servisinin müşteriye bu şekilde davranmasından çok rahatsız ve memnuniyetsiz olduğumu belirtmek istiyorum.
Bu konuda hakkımı aramak için ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Siz az once akum bitti takviyeyle calistirdik hatta lcd ekranim bozuldu diye konu acan kisi degil misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Opele mail atın.Hakkınızı arayın
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme