Billboard; şehir merkezi alanı yaya ve araç yoğunluğunun olduğu bölümlere monte edilen trafiği ve görüş şeklini engellemeyecek halde olmak üzere kare tarzında net kullanım alanları olan en yaygın açık hava reklam araçlarıdır. Yaygın olabilmesi tarzından belli bir standartı elde etmiş olmakta olan şehir içi billboardları belirtilen net kullanılan yerlere yapışkan madde tasarlanan afişlerle büyük ve estetik bir görsel alan ile en tesirli kayseri reklam metotu olarak kabul edilmektedir.
İllerarası araç yolları üstünde bulunan yol panoları sabit bakımından değişik ölçüler taşımakta olabilirler fakat billboardların çerçeveleri, yerden yükselikleri ve renkleri değişik olabilse dahi afiş kullanım bölümleri sabittir. Billboardlar açık bölüm reklam araç gereçlerinin en bilinmekte olanı ve bilinenidir. Reklam planlaması geliştirirken yalnızca bir alana sabitleme kalmamalıdır. Çünkü reklam ile amaçlanan her kesime hitap edebilecek tüm yolların kullanılması projenin tanıtılmasıdır. Son zamanlarda yaşamımıza eklenmiş olan e-ticaret ve dijital reklam araçları yanında açıkhava reklam araçlarını da en iyi biçimde kullanmak gerekmektedir. Sadece dijital dünyayı ve interneti kullanırsanız ürününüzden diğer kişilerin haberinin olmasını engellemiş olursunuz.
Açıkhava’daki reklam kiralama panolarının birçoğuna günlük kullanımda billboard denilmektedir. Ancak genel olarak “reklam panosu” şeklinde algılanan billboard açık hava reklam araçlarından sadece bir tanesidir. Açıkhava reklam araçları için kullanılan genel bir ifade olarak bilinse de teknik olarak billboard başlı başına en yaygın reklam aracıdır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme