Şimdi Ara

RENAULT'A İLK ACI DENEYİMİ YETMEDİ GALİBA... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iyi de bu arabaların hiç birini yollrda goremedik
  • Mümkün ise görmeyelim. Önüne gelen suv yapmaya başladı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    tam benim pedere göre..

    bizim scenicin altı alçak geliyor; iki kişi ile bile kasislerde yere sürttüğü oluyor..4x4 çok da gerekli değil zaten; araziye girecek halin yok ya bununla..

    scenic 4x4 güzel bir araçtı; freelandera tercih ederdim..çok daha güvenli ve içi çok daha büyüktü rakiplerinden..ama pek satmadı..yanlış zamanda çıkartılmıştı çünkü..



    freelander ezer onu mck o kadar da değil
  • Bu fotoğraftaki Scenic Conquest bana da photshop hem de başarısız bir photoshop örneği gibi geldi.
    Bi defa motor kaputunun eni 30cm kadar. Aracın üstüde, orantısızlık belli olmasın diye koyu gri ir renkte gösterilmiş. Ayrıca Renault bile olsa, bu kadar dandik bi tasarım çıkarmaz heralde. Ve ilginç bi şekilde, photoshop unu yapanlar tekerlekleri hafifte olsa büyütmeyi unutmuşlar.
    --Photoshop diilse bile bunun çıkmamasını tüm içtenliğimle diliyorum. Tasarım yapmaya bu kadar fransız kalınmaz yaa
  • Birincisi photoshop diil.Renault un kendi sitesinde yayınlanan fotodur.Bu araç cenevre otomobil fuarında sergilenecek araç.Renault.com da ayrıntıları bulabilirsiniz.4x4 olan koleos da bu sene sonunda üretilecek diye biliyorum.artık herkes yerden yüksek araö istiyo.Kazalarda avantajlı,her türlü yola girebiliyo ve 4x4 e gerek yok %80-90 ı araziye hiç girmiyo.Aceleyle fuara yetiştirilmeye çalışılmış gibi duruyo...
  • quote:

    Birincisi photoshop diil.Renault un kendi sitesinde yayınlanan fotodur.Bu araç cenevre otomobil fuarında sergilenecek araç.Renault.com da ayrıntıları bulabilirsiniz.4x4 olan koleos da bu sene sonunda üretilecek diye biliyorum.artık herkes yerden yüksek araö istiyo.Kazalarda avantajlı,her türlü yola girebiliyo ve 4x4 e gerek yok %80-90 ı araziye hiç girmiyo.Aceleyle fuara yetiştirilmeye çalışılmış gibi duruyo...

    Ben yüksek araçların kazalarda avantaj sağladığı konusuna katılmıyorum. İki açıdan;
    1) Yüksek araçlar, ağırlık merkezleri yukarıda olduğu için yüksek hızlı virajlarda çok daha çabuk savrulup takla atabilirler. Örneğin jipler, virajlara hızlı giremezler. Başka bir örnek; pist araçları (Formula 1 vs...) olabildiğince alçak yapılırki ağırlık merkezi aşağıda olsun...)
    2) Eğer kaza anında sağladığı güvenliği kastediyorsan ise şayet, 4.4 araçların güvenlik testlerine bir bak bence. 4 yıldızı geçebilen yok benim bildiğim.
    (Benim bildiğim yüksek araçların, sürüş dinamiği veya kaza güvenliği olarak pek bir avantaJları olmadığı..)
    Ayrıca 4.4 olmadıktan sonra ve araziye girmeyeceğini kendin söylüyorsun, yüksek olsa ne oalcak ki? Kaygan zeminde ne gibi bir avantajı olabilir?? 4.4 olmadığı sürece, patinaja yine düşer... E başka bi avantajı da aklıma gelmiyor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:

    Birincisi photoshop diil.Renault un kendi sitesinde yayınlanan fotodur.Bu araç cenevre otomobil fuarında sergilenecek araç.Renault.com da ayrıntıları bulabilirsiniz.4x4 olan koleos da bu sene sonunda üretilecek diye biliyorum.artık herkes yerden yüksek araö istiyo.Kazalarda avantajlı,her türlü yola girebiliyo ve 4x4 e gerek yok %80-90 ı araziye hiç girmiyo.Aceleyle fuara yetiştirilmeye çalışılmış gibi duruyo...

    Ben yüksek araçların kazalarda avantaj sağladığı konusuna katılmıyorum. İki açıdan;
    1) Yüksek araçlar, ağırlık merkezleri yukarıda olduğu için yüksek hızlı virajlarda çok daha çabuk savrulup takla atabilirler. Örneğin jipler, virajlara hızlı giremezler. Başka bir örnek; pist araçları (Formula 1 vs...) olabildiğince alçak yapılırki ağırlık merkezi aşağıda olsun...)
    2) Eğer kaza anında sağladığı güvenliği kastediyorsan ise şayet, 4.4 araçların güvenlik testlerine bir bak bence. 4 yıldızı geçebilen yok benim bildiğim.
    (Benim bildiğim yüksek araçların, sürüş dinamiği veya kaza güvenliği olarak pek bir avantaJları olmadığı..)
    Ayrıca 4.4 olmadıktan sonra ve araziye girmeyeceğini kendin söylüyorsun, yüksek olsa ne oalcak ki? Kaygan zeminde ne gibi bir avantajı olabilir?? 4.4 olmadığı sürece, patinaja yine düşer... E başka bi avantajı da aklıma gelmiyor...



    yüksek yapılı araçlar kafa kafaya kazalarda, çok çok avantajlılar, hatta öyleki volvo xc 90 için kaza sırasında diğer araca daha az zarar verebilmek amacıyla büyük araştırmalar yaptı.

    avantajın sebebide, yüksek yapısı sayesinde diyer aracı altına alması, internette jiplerle binek araçların kafadan çarpmışma testlerine bakarsan , ne denli vahim sonuçlara yol açttıklarını rahatlıkla görebilirsin.

    aktif güvenlik konusında söylediklerine katılıyorum.

    son olarak renaultun yanında bu sefer 4x4 konusunda bir derya olan nissan var, kısaca başarısız olmaları büyük süpriz olur.




  • quote:


    yüksek yapılı araçlar kafa kafaya kazalarda, çok çok avantajlılar, hatta öyleki volvo xc 90 için kaza sırasında diğer araca daha az zarar verebilmek amacıyla büyük araştırmalar yaptı.

    avantajın sebebide, yüksek yapısı sayesinde diyer aracı altına alması, internette jiplerle binek araçların kafadan çarpmışma testlerine bakarsan , ne denli vahim sonuçlara yol açttıklarını rahatlıkla görebilirsin.

    aktif güvenlik konusında söylediklerine katılıyorum.

    son olarak renaultun yanında bu sefer 4x4 konusunda bir derya olan nissan var, kısaca başarısız olmaları büyük süpriz olur.

    Kafa kafaya çarpışmalarda daha üstün olmalarını açıklamışsın tamam da, kaza testlerinde neden başarısız çıkıyorlar onu anlamadım. Önden çarptıkları aracı altına alması bana da mantıklı geliyor ama euro ncap' te çarpılan, duvar da çok yüksek değil ki zaten?? Neden, merc. jipler bile yüksek puan alamıyor?
    ---Belki de yüksek araç üretip, güvenliği düşünen tek firma volvo' dur. Diğerleri sanırım yüksek araçlarda aracın genel direncini boşveriyorlar. Ve tahminimce Reno' da boşverir gibi. Resimde gördüğüm araç bana oyuncak gibi geliyor çünkü??




  • bence c-max cross daha iddalı olacak 4*4 sistemi ile...

     RENAULT'A İLK ACI DENEYİMİ YETMEDİ GALİBA...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    quote:


    yüksek yapılı araçlar kafa kafaya kazalarda, çok çok avantajlılar, hatta öyleki volvo xc 90 için kaza sırasında diğer araca daha az zarar verebilmek amacıyla büyük araştırmalar yaptı.

    avantajın sebebide, yüksek yapısı sayesinde diyer aracı altına alması, internette jiplerle binek araçların kafadan çarpmışma testlerine bakarsan , ne denli vahim sonuçlara yol açttıklarını rahatlıkla görebilirsin.

    aktif güvenlik konusında söylediklerine katılıyorum.

    son olarak renaultun yanında bu sefer 4x4 konusunda bir derya olan nissan var, kısaca başarısız olmaları büyük süpriz olur.

    Kafa kafaya çarpışmalarda daha üstün olmalarını açıklamışsın tamam da, kaza testlerinde neden başarısız çıkıyorlar onu anlamadım. Önden çarptıkları aracı altına alması bana da mantıklı geliyor ama euro ncap' te çarpılan, duvar da çok yüksek değil ki zaten?? Neden, merc. jipler bile yüksek puan alamıyor?
    ---Belki de yüksek araç üretip, güvenliği düşünen tek firma volvo' dur. Diğerleri sanırım yüksek araçlarda aracın genel direncini boşveriyorlar. Ve tahminimce Reno' da boşverir gibi. Resimde gördüğüm araç bana oyuncak gibi geliyor çünkü??



    çünkü o jiplerin ağırlıklar 2 ton seviyesinde, ve duvara çarptığında 1 tonluk bir aracın 2 katı enerjiyi abzorve etmeleri gerekiyor, fakat bunu başarabilecek kadar sağlam bir şasi-kaporta vs henüz üretilemiyor.

    fakat bu demek değildir ki 2 tonluk 2 yıldızlı bir araç ile 5 yıldızlı 900 kg lik bir araç çarpıştığında, yıldızı yüksek olan araçtakiler sağ kalacak, öbürleri ölecek.

    muhtemelen tam tersi olacaktır, çünkü çarpışma esnasında ortaya çıkan toplam enerji, 2 araç arasında eşit olarak paylaşılır. (etki=tepki)




  • görünümü arazi aracına benziyor ama önden çekiş olması ii olmamış
    doğan görünümlü şahin gibi olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.