Şimdi Ara

Renault clio 0.9 mu ?, Ford fiesta 1.0 mı ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRangulity

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    fiesta nın yol tutuşu nasıl kimisi çok iyi diyor kimisi çok kötü az daha şarampole uçacaktım diyor?

    Yeninin bi alt kasa Fiesta ile 180 bastım yol tutuşu çok iyiydi.Şarampole yuvarlanan arkadaş ne yapmış merak ettim

    ben fiesta nasıl iyimi diye sormuştum bir defasında kendisi arabalara ilgili bir arkadaştır baya araba gelmiş geçmiş elinden ne 1.4tsi sciroco nun gidişini beğenir ne fiesta nın yol tutuşunu bende anlamadım bu işten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35UltrAslan1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    fiesta nın yol tutuşu nasıl kimisi çok iyi diyor kimisi çok kötü az daha şarampole uçacaktım diyor?

    Candan Erçetinin kedi söyledi diye bi şarkısı var :D
    Ben istemedim gitmeni kedi istedi.Yani kadın kendisi istedi ama suçu kediye atıyor. Sonrada şarkının diğer sözlerinde gururuna yedirip geri dön diyemiyo kedi geri dön dedi diyo :D herneyse zaten anlamışsınızdır ne demek istediğimi.

    vallahi ne demeye çalıştığınızı anlayamadım hocam?

    Takla atan adam suçu kendinde değil arabada bulmuş diyorum. Sen 150 ile giderken direksiyonu 180 derece bük sonra takla attı de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslında aklımda i30 1.6 benzinli vardı yada astra 1.6 benzinli yakıtlari biraz kafami kurcaladi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35UltrAslan1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35UltrAslan1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    fiesta nın yol tutuşu nasıl kimisi çok iyi diyor kimisi çok kötü az daha şarampole uçacaktım diyor?

    Candan Erçetinin kedi söyledi diye bi şarkısı var :D
    Ben istemedim gitmeni kedi istedi.Yani kadın kendisi istedi ama suçu kediye atıyor. Sonrada şarkının diğer sözlerinde gururuna yedirip geri dön diyemiyo kedi geri dön dedi diyo :D herneyse zaten anlamışsınızdır ne demek istediğimi.

    vallahi ne demeye çalıştığınızı anlayamadım hocam?

    Takla atan adam suçu kendinde değil arabada bulmuş diyorum. Sen 150 ile giderken direksiyonu 180 derece bük sonra takla attı de

    iyide bunu söyleyen kişi fiestayla takla atmadıki hocam. yol tutuşunun abarttıkları kadar iyi olmadığını hatta kötü olduğunu olduğunu söyledi forumdakiler çok iyi yol tutuyor diyorlar canlı örneği ise tam tersi en temizi kendim test edip görmek anlaşılan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35UltrAslan1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35UltrAslan1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    fiesta nın yol tutuşu nasıl kimisi çok iyi diyor kimisi çok kötü az daha şarampole uçacaktım diyor?

    Candan Erçetinin kedi söyledi diye bi şarkısı var :D
    Ben istemedim gitmeni kedi istedi.Yani kadın kendisi istedi ama suçu kediye atıyor. Sonrada şarkının diğer sözlerinde gururuna yedirip geri dön diyemiyo kedi geri dön dedi diyo :D herneyse zaten anlamışsınızdır ne demek istediğimi.

    vallahi ne demeye çalıştığınızı anlayamadım hocam?

    Takla atan adam suçu kendinde değil arabada bulmuş diyorum. Sen 150 ile giderken direksiyonu 180 derece bük sonra takla attı de

    iyide bunu söyleyen kişi fiestayla takla atmadıki hocam. yol tutuşunun abarttıkları kadar iyi olmadığını hatta kötü olduğunu olduğunu söyledi forumdakiler çok iyi yol tutuyor diyorlar canlı örneği ise tam tersi en temizi kendim test edip görmek anlaşılan.

    Hocam yazdıklarımı 30 saniye düşünseydin beni yormazdında neyse takla atan adama diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Terekeme363436 kullanıcısına yanıt
    aslında atmosferik olması daha iyi çok yakarsa gerekirse subap değişimi yapmayı göze alıp LPG uygulatırsınız. clio veya fiesta minik motorlu alırsanız yakıt tüketimleri çok da az değil testlerden okuduğum ve duyduğum kadarıyla. LPG de bunlara çok zor uygulanır bence. uygulansa bile verimliliği tartışılır. TSİ motorlarda mesela bazen turbo sebebiyle benzin kullanıyor motor ve tüketim artıyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Fiesta kullanıcısı olarak kesinlikle Fiesta diyorum.
  • 75hp 7 kullanıcısına yanıt
    Ibreyi i30 ve astraya gerimi ceviriyim diyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Terekeme363436 kullanıcısına yanıt
    kullanım amacınıza uygunsa evet. yok değil b sınıfı istiyorsanız en azından clio ve fiestanın atmosferik olanları derim. daha da ucuz olur herhalde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford yerine başkası olsaydı o derdim bu yüzden clio ford bana amme hizmeti için üretilmiş gibi geliyor arkaşımda 2010 focus var konfor ve izolasyon sıfır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obmann

    Yurt disindaki adamların çocuğun eline vermekten utandigi araclara biz burda milyarlar bayiliyoruz.

    +1000000

    Diğer ülkelerde emisyon değerlerini tuttursun diye küçük motorlu araç üretilir, bizim ülkemizde de bu araçlarla fabrika değerlerinin altına düşmeye çalışırız. İşte bunlar hep 5 liralık benzinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio tip olarak daha güzel kalite hissi olarak fiesta. Geniş bir iç hacime ihtiyacın varsa clio yoksa fiesta. Ama ben clio alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni ikilemi yasadim ve Fiesta 1.0 Ecoboost aldim. Almadan once 2 araci da uzun uzun denedim, sonunda Fiesta agir basti. Clio da cok guzel bir arac ve donanim olarak daha tatmin edici. Ayrica Clionun ic hacmi cok az daha genis ama ferahlik hissi Fiestaya gore epey fazla. Fiestayi secmemdeki en buyuk etken odullu Ecoboost motoru ve ozellikle on gogus ve kokpit ayrica dis tasarimdaki keskin hatlar oldu. Clionun dis tasarimi da mukemmel olmasina karsin ic tasarimda Fiesta 1 adim onde diyebilirim. Clioda ESP standart olmasina karsi Fiestada ayri paket olarak satiliyor. Benim aracim Titanium X olmasina karsin ne yazik ki ESP yok. Mobilden verebilecegim bilgiler bu kadar. Spesifik bir soru varsa yanitlarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • powermoon kullanıcısına yanıt
    Fiesta çok mu basık içi herkes öyle diyor,ben biraz ferahliga önem veririm de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geniş iç hacim ve donanım lazımsa kesinlikle yaris e bakın, illa bu ikisi olacaksa yol tutuş ve direksiyon hissi açısından fiesta derim. Is yerimdeki geçen sene alınan cliolar bu sene dökülüyor klasik fransız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisini de alma. Aslında bu yazacağım tarz yoruma ben sinir olurdum genelde ama 1.2 TSI motorlu SEAT LEON fiyat, boyut, segment vs. olarak daha cazip FIESTA ve CLIO'ya göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 4 Ağustos 2014; 8:15:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.




  • Terekeme363436 kullanıcısına yanıt
    Evet Fiesta'nın içi basık ve dardır. Belki de sınıfının en basık aracı olabilir.
    Clio bu yönden çok önde, içi oldukça ferah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-kelepir-modus-acilgf-174192093/detay
    Arka kapılarında bile bir parça olsa da kumaş var. Öyle sadece polo da var sanma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 4 Ağustos 2014; 13:27:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    1. 2013 model makyajlı fiesta 1.6 powershift sahibiyim, Clio' da kuzenimde var. Her iki aracıda çok iyi tanıyorum.

    2. Yaşım 30, uslubumda bir problem görmüyorum açıkcası.

    3. Bir aracın yol tutuşunu SADECE şasi belirlemez. Süspansiyonlar, amortisörler, şasi burulma direnci, rijitlik, ağırlık merkezi, lastiklerin bile etkisi vardır.

    4. Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.

    5. B segmentinden mükemmel kalite elbette ki beklenemez. Hitap ettiği, hedeflediği kitleler belli. Ama Clio' da kullanılan berbat leğen plastikleri, taş gibi ön konsol, çıtırtılar, tıkırtılar falan varken, Fiesta Clio' dan 2 gömlek kalitelidir rahatlıkla diyebilirim. Bakın 1 değil, 2 ;) Fiesta' da kullanılan ön konsol kalitesi, cam düğmelerinde ki krom süslemeler, göstergeler, direksiyon simidi, kapılar, koltuk rahatlığı ve kumaş kalitesi Clio' dan bariz iyi. Clio' nun malzeme kalitesini şuan güncel İ20 ile mukayese ederim. O da yakında kasa değiştirecek, Clio bu konuda dımdızlak kalacak anlayacağınız :) Her iki aracıda sıkça kullanan birisi olarak, Clio 150' yi geçince müthiş bir güvensizlik hissi verirken, Fiesta bu konuda bir sıkıntı yaşatmıyor. Segmentinin en iyi yol tutan aracını, güven hissiyatında sınıfta kalan Clio ile aynı demenin bir mantığı yoktur.

    6. B segmentinde ki araçların hepsi dar zaten. Arada ki farklar çok az. Sadece Jazz bu araçlardan daha geniş, o da tek hacimli hafif kübik bir yapıya sahip olduğundan dolayıdır.

    7. Markaların planlamalarını çok iyi biliyorum merak etmeyin. Rakiplerini çokda iyi analiz ediyorlar. 1 sene sonra satacağı satış adedini bile hesaplıyor adamlar.

    Vermiş olduğunuz linkte ki araç Modus :) Clio ile ne ilgisi var. Ayrıca Fiesta' nın ön kapılarında bir kumaş kullanılmış, Clio' da yok... Bunu söyleme gereği bile duymamıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 4 Ağustos 2014; 14:15:57 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.