Şimdi Ara

Renault clio 0.9 mu ?, Ford fiesta 1.0 mı ??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benimde onerim ayni fiyatlara c segmenti bir arac bakmniz yonunde olacaktir.yada clionun station modeli gayet guzel bir arac ve uzun vadede daha iyi idarr eder
    Kalabalik coluk cocuk vs..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    1. 2013 model makyajlı fiesta 1.6 powershift sahibiyim, Clio' da kuzenimde var. Her iki aracıda çok iyi tanıyorum.

    2. Yaşım 30, uslubumda bir problem görmüyorum açıkcası.

    3. Bir aracın yol tutuşunu SADECE şasi belirlemez. Süspansiyonlar, amortisörler, şasi burulma direnci, rijitlik, ağırlık merkezi, lastiklerin bile etkisi vardır.

    4. Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.

    5. B segmentinden mükemmel kalite elbette ki beklenemez. Hitap ettiği, hedeflediği kitleler belli. Ama Clio' da kullanılan berbat leğen plastikleri, taş gibi ön konsol, çıtırtılar, tıkırtılar falan varken, Fiesta Clio' dan 2 gömlek kalitelidir rahatlıkla diyebilirim. Bakın 1 değil, 2 ;) Fiesta' da kullanılan ön konsol kalitesi, cam düğmelerinde ki krom süslemeler, göstergeler, direksiyon simidi, kapılar, koltuk rahatlığı ve kumaş kalitesi Clio' dan bariz iyi. Clio' nun malzeme kalitesini şuan güncel İ20 ile mukayese ederim. O da yakında kasa değiştirecek, Clio bu konuda dımdızlak kalacak anlayacağınız :) Her iki aracıda sıkça kullanan birisi olarak, Clio 150' yi geçince müthiş bir güvensizlik hissi verirken, Fiesta bu konuda bir sıkıntı yaşatmıyor. Segmentinin en iyi yol tutan aracını, güven hissiyatında sınıfta kalan Clio ile aynı demenin bir mantığı yoktur.

    6. B segmentinde ki araçların hepsi dar zaten. Arada ki farklar çok az. Sadece Jazz bu araçlardan daha geniş, o da tek hacimli hafif kübik bir yapıya sahip olduğundan dolayıdır.

    7. Markaların planlamalarını çok iyi biliyorum merak etmeyin. Rakiplerini çokda iyi analiz ediyorlar. 1 sene sonra satacağı satış adedini bile hesaplıyor adamlar.

    Vermiş olduğunuz linkte ki araç Modus :) Clio ile ne ilgisi var. Ayrıca Fiesta' nın ön kapılarında bir kumaş kullanılmış, Clio' da yok... Bunu söyleme gereği bile duymamıştım.

    yav hehe diyorum yine.

    . Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.




    Şundan sonrasını okumadım. Gittiğim bir ford bayisinin genel müdürü aynen şunu dedi : Zaten arabayı şehir içi kullanmayacakmısınız. Hava yastıklarına espye ne gerek var?


    Yani bence ben senin kararını değiştiremem sen de benimkini. Hayatımda hiçbir alışverişi satış danışmanlarının palavralarına bakarak yapmadım. Zaten mantıklı bir insan yapmaz. Git çin malı satan atama kendi malını över. Ben aksi olana rastlamadım.


    Yani siz farklı yerdesiniz ben farklı yerde. Kendinizi fenomen sanmaya da devam edin üç kuruşluk ucuz olması maksadıyla üretilmiş araçları birbirinden farklı görmeye çalışmaya da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    1. 2013 model makyajlı fiesta 1.6 powershift sahibiyim, Clio' da kuzenimde var. Her iki aracıda çok iyi tanıyorum.

    2. Yaşım 30, uslubumda bir problem görmüyorum açıkcası.

    3. Bir aracın yol tutuşunu SADECE şasi belirlemez. Süspansiyonlar, amortisörler, şasi burulma direnci, rijitlik, ağırlık merkezi, lastiklerin bile etkisi vardır.

    4. Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.

    5. B segmentinden mükemmel kalite elbette ki beklenemez. Hitap ettiği, hedeflediği kitleler belli. Ama Clio' da kullanılan berbat leğen plastikleri, taş gibi ön konsol, çıtırtılar, tıkırtılar falan varken, Fiesta Clio' dan 2 gömlek kalitelidir rahatlıkla diyebilirim. Bakın 1 değil, 2 ;) Fiesta' da kullanılan ön konsol kalitesi, cam düğmelerinde ki krom süslemeler, göstergeler, direksiyon simidi, kapılar, koltuk rahatlığı ve kumaş kalitesi Clio' dan bariz iyi. Clio' nun malzeme kalitesini şuan güncel İ20 ile mukayese ederim. O da yakında kasa değiştirecek, Clio bu konuda dımdızlak kalacak anlayacağınız :) Her iki aracıda sıkça kullanan birisi olarak, Clio 150' yi geçince müthiş bir güvensizlik hissi verirken, Fiesta bu konuda bir sıkıntı yaşatmıyor. Segmentinin en iyi yol tutan aracını, güven hissiyatında sınıfta kalan Clio ile aynı demenin bir mantığı yoktur.

    6. B segmentinde ki araçların hepsi dar zaten. Arada ki farklar çok az. Sadece Jazz bu araçlardan daha geniş, o da tek hacimli hafif kübik bir yapıya sahip olduğundan dolayıdır.

    7. Markaların planlamalarını çok iyi biliyorum merak etmeyin. Rakiplerini çokda iyi analiz ediyorlar. 1 sene sonra satacağı satış adedini bile hesaplıyor adamlar.

    Vermiş olduğunuz linkte ki araç Modus :) Clio ile ne ilgisi var. Ayrıca Fiesta' nın ön kapılarında bir kumaş kullanılmış, Clio' da yok... Bunu söyleme gereği bile duymamıştım.

    yav hehe diyorum yine.

    . Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.




    Şundan sonrasını okumadım. Gittiğim bir ford bayisinin genel müdürü aynen şunu dedi : Zaten arabayı şehir içi kullanmayacakmısınız. Hava yastıklarına espye ne gerek var?


    Yani bence ben senin kararını değiştiremem sen de benimkini. Hayatımda hiçbir alışverişi satış danışmanlarının palavralarına bakarak yapmadım. Zaten mantıklı bir insan yapmaz. Git çin malı satan atama kendi malını över. Ben aksi olana rastlamadım.


    Yani siz farklı yerdesiniz ben farklı yerde. Kendinizi fenomen sanmaya da devam edin üç kuruşluk ucuz olması maksadıyla üretilmiş araçları birbirinden farklı görmeye çalışmaya da.

    Konumuz satış değil öncelikle bunu belirtmek isterim.

    Çok biliyorsanız buyrun Vw bayisine satış danışmanı olarak girinde görelim. Bakalım girebiliyor musunuz ? Satış danışmanının aldığı eğitimlerden haberiniz var mı ? Pehh ! satış danışmanının palavralarıyla alışveriş yapmıyormuş. Ben fenomen falan saymıyorum kendimi, aldığım eğitimlere, bilgime, tecrübeme güveniyorum o kadar. Sizde Dacia Sandero ile Vw Polo' yu bir görmeye devam edin o zaman üç kuruşluk ucuz olsun diye üretilen araçlar ya bunlar, o bakımdan söyledim.

    Ekleme : Bu arada Ford bayisi genel müdürünün ne söylediği ve satış politikasının ne olduğu beni ilgilendirmez. Adam bilgisizse, sırf aracını satmak için saçma sapan şeyler söylüyorsa, suç o adamı oraya koyanda zaten. Pire için yorgan yakmanın alemi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 4 Ağustos 2014; 18:01:35 >




  • Bence fiesta o sinifta arabalardan bir adim önde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    1. 2013 model makyajlı fiesta 1.6 powershift sahibiyim, Clio' da kuzenimde var. Her iki aracıda çok iyi tanıyorum.

    2. Yaşım 30, uslubumda bir problem görmüyorum açıkcası.

    3. Bir aracın yol tutuşunu SADECE şasi belirlemez. Süspansiyonlar, amortisörler, şasi burulma direnci, rijitlik, ağırlık merkezi, lastiklerin bile etkisi vardır.

    4. Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.

    5. B segmentinden mükemmel kalite elbette ki beklenemez. Hitap ettiği, hedeflediği kitleler belli. Ama Clio' da kullanılan berbat leğen plastikleri, taş gibi ön konsol, çıtırtılar, tıkırtılar falan varken, Fiesta Clio' dan 2 gömlek kalitelidir rahatlıkla diyebilirim. Bakın 1 değil, 2 ;) Fiesta' da kullanılan ön konsol kalitesi, cam düğmelerinde ki krom süslemeler, göstergeler, direksiyon simidi, kapılar, koltuk rahatlığı ve kumaş kalitesi Clio' dan bariz iyi. Clio' nun malzeme kalitesini şuan güncel İ20 ile mukayese ederim. O da yakında kasa değiştirecek, Clio bu konuda dımdızlak kalacak anlayacağınız :) Her iki aracıda sıkça kullanan birisi olarak, Clio 150' yi geçince müthiş bir güvensizlik hissi verirken, Fiesta bu konuda bir sıkıntı yaşatmıyor. Segmentinin en iyi yol tutan aracını, güven hissiyatında sınıfta kalan Clio ile aynı demenin bir mantığı yoktur.

    6. B segmentinde ki araçların hepsi dar zaten. Arada ki farklar çok az. Sadece Jazz bu araçlardan daha geniş, o da tek hacimli hafif kübik bir yapıya sahip olduğundan dolayıdır.

    7. Markaların planlamalarını çok iyi biliyorum merak etmeyin. Rakiplerini çokda iyi analiz ediyorlar. 1 sene sonra satacağı satış adedini bile hesaplıyor adamlar.

    Vermiş olduğunuz linkte ki araç Modus :) Clio ile ne ilgisi var. Ayrıca Fiesta' nın ön kapılarında bir kumaş kullanılmış, Clio' da yok... Bunu söyleme gereği bile duymamıştım.

    yav hehe diyorum yine.

    . Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.




    Şundan sonrasını okumadım. Gittiğim bir ford bayisinin genel müdürü aynen şunu dedi : Zaten arabayı şehir içi kullanmayacakmısınız. Hava yastıklarına espye ne gerek var?


    Yani bence ben senin kararını değiştiremem sen de benimkini. Hayatımda hiçbir alışverişi satış danışmanlarının palavralarına bakarak yapmadım. Zaten mantıklı bir insan yapmaz. Git çin malı satan atama kendi malını över. Ben aksi olana rastlamadım.


    Yani siz farklı yerdesiniz ben farklı yerde. Kendinizi fenomen sanmaya da devam edin üç kuruşluk ucuz olması maksadıyla üretilmiş araçları birbirinden farklı görmeye çalışmaya da.

    Konumuz satış değil öncelikle bunu belirtmek isterim.

    Çok biliyorsanız buyrun Vw bayisine satış danışmanı olarak girinde görelim. Bakalım girebiliyor musunuz ? Satış danışmanının aldığı eğitimlerden haberiniz var mı ? Pehh ! satış danışmanının palavralarıyla alışveriş yapmıyormuş. Ben fenomen falan saymıyorum kendimi, aldığım eğitimlere, bilgime, tecrübeme güveniyorum o kadar. Sizde Dacia Sandero ile Vw Polo' yu bir görmeye devam edin o zaman üç kuruşluk ucuz olsun diye üretilen araçlar ya bunlar, o bakımdan söyledim.

    Ekleme : Bu arada Ford bayisi genel müdürünün ne söylediği ve satış politikasının ne olduğu beni ilgilendirmez. Adam bilgisizse, sırf aracını satmak için saçma sapan şeyler söylüyorsa, suç o adamı oraya koyanda zaten. Pire için yorgan yakmanın alemi yok.

    Bak ben güzellikle bir daha söylüyorum.

    Ford da renault da bütün büyük markalar da olduğu gibi rakiplerini inceler, trendleri belirler, üretecekleri ürünün pazar ömrü boyunca da satışını hedeflerler.

    Clio 4 modeli hem güncel fiestaya hem de yeni çıkacak fiesta ve polo ya karşı mücadele verecek. Elbette bunların yeni çıkanları kadar iyi olamayacak ama bırak da en az eskileri kadar iyi olsun ki satış yapabilsin. Daha sonra clio yenilenecek bu seferde o kendinden önceki başka markaların b segmenti araçları kadar iyi olacak.


    Otomobil tarihi bu şekildedir. Örnek olarak kompak sınıfa kalite golf ile geldi. Diğer markalar rekabet edebilmek için kendi kaliteli kompak modellerini geliştirdiler.


    Genel anlamda clio iyi yol tutan bir araç. Bu aracın kullanıcı kitlesi normal insanlar. Normal insanlar için clio, polo, fiesta gibi modeller arasında uçurum olacak bir yol tutuş farkı yoktur. Ancak renault direksiyon, pedalve vites hissiyatında daha zayıftır. Bu da genel olarak alman araçları ile fransız araçları arasındaki farktır. Buna da örnek vermek gerekirse polo sahibi olan birinin kıbrısta i20 kulanıp polo kadar iyi bir araç olduğunu söylediği konuya bakabilirsin.


    İşi zaten komple olarak düşündüğünde clio daha yeni bir model olmasının avantajlarını gösteriyor. Sınıfının en dişli 2 rakibinden de daha geniş bir araç. Donanımları ve motorları da daha iyi. Elbette bunlar yeni fiesta ve polo nun çıkmasıyla onların lehine dönecektir.

    Ben kendim şuan sıfır b segmenti araç alacak olsam maddiyatta önemli değilse poloyu tercih ederdim. Çünkü clio da asla katlanamayacağım şeyler var. Onu da ilk mesajımda belirttim.


    Bunların dışında herkesin işi kendine. Ben saygı duymadığım meslek guruplarını yapmam. Zaten sizinki gibi bir mesleği yapmam aldığım eğitime, içinde bulunduğum kültüre ihanet etmek demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 4 Ağustos 2014; 20:10:13 >




  • Fiesta nın Ecoboost motoru yeter. Üst üste 4 yıldır sınıfının en iyi motoru seçildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Fiesta önce kapılarına kumaş koysun. Ne kalitesi? Fiestaya kaliteli diyen kaliteli araca binmemiştir.

    Clio 0.9 ise motoru her daim sesli ve titreşimli çalışan bir araç. Üstelik hissettirdiği kadar gitmiyor kadrana bakınca. Start stopu olukça hissediliyor. Touch donanımda koltuk döşemeleri kaliteli değil. İcon nasıldır bilmiyorum.

    İkisi arasında oturum farkı var. Clioya oturan bir kişinin rahat edememesi için boyunun 2 metrenin üzerinde olması gerekir. Fiesta bana giydiğim tshirtın 2 boy dar gelmesi gibi dar geliyor.


    Yol tutuş konusunda clio 4 e kötü diyen ama başka bir b segmetine iyi diyen kişinin konu hakkında bir bilgisi yoktur.

    B segmentinde kapılarda kumaş olan benim bildiğim Polo var sadece. Fiesta' da yok diyorsun ama Clio' da var mı sanki ? Fiesta, Clio' dan kalite olarak 2 gömlek üstün. Segmentinde de Polo' dan sonra en kalitelisi. Yol tutuş konusunda da biraz amiyane ve abartı bir tabir olacak ama Clio' nun üzerinden atlar.

    Yavv hehe.

    Şahsen bunların hiçbirine bindiğini sanmıyorum.


    Türkçen ve üslubundan ehliyet alacak yaşta olmadığında anlaşılıyor.

    Clionun iz açıklığı 1506mm Fiestanın ise 1478mm. Yani clio yaklaşık 3 cm daha geniş. Clio nun yüksekliği ise 1448mm fiestanın ki ise 1498mm. Yani clio fiestadan 5 cm daha alçak. Clio nun şasi uzunluğu 2589mm fiestanın ise 2489mm. Yani clio nun şasisi 10cm daha uzun.


    Bir aracın dinamiklerini etkileyen faktörler hakkında hiçbir bilgiye sahip olduğunu düşünmesem de clio daha geniş, daha alçak ve daha uzun bir araç. Yani kasa olarak önde.

    İki araçta da serte dönük süspansiyon var.

    Yani iki aracın birbiriyle kıyaslayabileceğin bir yol tutuşu yok. Clio da zerre yana yatmıyor, Fiesta da. Üstelik clionun kasa olarak önde olduğunu da unutma.


    Kalite olarak yine hiçbir b segmenti araçlar arasında sıralama yapamazsın. Çünkü bir çok b segmentini az da olsa gördüm. Kaliteli diyebileceğin bir araç yok. Polo bir nebze dahi bunlardan kaliteli gözükse de araların da öyle büyük bir kalite farkı yok. Ayrıca boyun 1.5 civarı ise fiesta sana sınıfın kalitesinde geliyordur. Örneğin benim 1.90. Bana 90 model küçük araçmış gibi geliyor. İçine rahatça oturamadıgın bir aracın içi altından olsa ne olur olmasa ne olur?


    Azıcık otomobil bilgin olsa şunu farketmiş olurdun. Ford vw opel renault vs hep avrupanın ilk beşinde olan markalardır. Fiestanın güncel kasası 2009 da çıktı. Clio ise 2012 de. Sen öyle birşey diyorsunki avrupanın bu üst ligindeki markaları yeni araç çıkardıklarında rakiplerinin modellerini, satış ömürlerini, trendleri düşünmüyor. Bunu normal bir insanın kafası almaz açık söylemek gerekirse.

    Söylemeyide unuttum. Clionun lansman zamanında editörler fiesta kadar iyi yol tutan araç olarak bahsediyorlardı clio için. Ama senin ceolardan daha fazla bilgili olduğun gibi bu konuda da daha bilgili ve tecrübelisindir.

    1. 2013 model makyajlı fiesta 1.6 powershift sahibiyim, Clio' da kuzenimde var. Her iki aracıda çok iyi tanıyorum.

    2. Yaşım 30, uslubumda bir problem görmüyorum açıkcası.

    3. Bir aracın yol tutuşunu SADECE şasi belirlemez. Süspansiyonlar, amortisörler, şasi burulma direnci, rijitlik, ağırlık merkezi, lastiklerin bile etkisi vardır.

    4. Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.

    5. B segmentinden mükemmel kalite elbette ki beklenemez. Hitap ettiği, hedeflediği kitleler belli. Ama Clio' da kullanılan berbat leğen plastikleri, taş gibi ön konsol, çıtırtılar, tıkırtılar falan varken, Fiesta Clio' dan 2 gömlek kalitelidir rahatlıkla diyebilirim. Bakın 1 değil, 2 ;) Fiesta' da kullanılan ön konsol kalitesi, cam düğmelerinde ki krom süslemeler, göstergeler, direksiyon simidi, kapılar, koltuk rahatlığı ve kumaş kalitesi Clio' dan bariz iyi. Clio' nun malzeme kalitesini şuan güncel İ20 ile mukayese ederim. O da yakında kasa değiştirecek, Clio bu konuda dımdızlak kalacak anlayacağınız :) Her iki aracıda sıkça kullanan birisi olarak, Clio 150' yi geçince müthiş bir güvensizlik hissi verirken, Fiesta bu konuda bir sıkıntı yaşatmıyor. Segmentinin en iyi yol tutan aracını, güven hissiyatında sınıfta kalan Clio ile aynı demenin bir mantığı yoktur.

    6. B segmentinde ki araçların hepsi dar zaten. Arada ki farklar çok az. Sadece Jazz bu araçlardan daha geniş, o da tek hacimli hafif kübik bir yapıya sahip olduğundan dolayıdır.

    7. Markaların planlamalarını çok iyi biliyorum merak etmeyin. Rakiplerini çokda iyi analiz ediyorlar. 1 sene sonra satacağı satış adedini bile hesaplıyor adamlar.

    Vermiş olduğunuz linkte ki araç Modus :) Clio ile ne ilgisi var. Ayrıca Fiesta' nın ön kapılarında bir kumaş kullanılmış, Clio' da yok... Bunu söyleme gereği bile duymamıştım.

    yav hehe diyorum yine.

    . Bir aracın dinamiklerini bana öğretmeye kalkmayınız bence :) Zaten şasi ölçülerine bakarak Clio' nun kasa olarak önde olduğunu söyleyen birisinin bana hiçbirşey öğretme gibi bir durumu olamaz. 3 sene Vw' de satış danışmanlığı yaptım, bu markada derecelerim var, sektörün dibine kadar içindeyim. Sert kayaya çarptınız anlayacağınız.




    Şundan sonrasını okumadım. Gittiğim bir ford bayisinin genel müdürü aynen şunu dedi : Zaten arabayı şehir içi kullanmayacakmısınız. Hava yastıklarına espye ne gerek var?


    Yani bence ben senin kararını değiştiremem sen de benimkini. Hayatımda hiçbir alışverişi satış danışmanlarının palavralarına bakarak yapmadım. Zaten mantıklı bir insan yapmaz. Git çin malı satan atama kendi malını över. Ben aksi olana rastlamadım.


    Yani siz farklı yerdesiniz ben farklı yerde. Kendinizi fenomen sanmaya da devam edin üç kuruşluk ucuz olması maksadıyla üretilmiş araçları birbirinden farklı görmeye çalışmaya da.

    Konumuz satış değil öncelikle bunu belirtmek isterim.

    Çok biliyorsanız buyrun Vw bayisine satış danışmanı olarak girinde görelim. Bakalım girebiliyor musunuz ? Satış danışmanının aldığı eğitimlerden haberiniz var mı ? Pehh ! satış danışmanının palavralarıyla alışveriş yapmıyormuş. Ben fenomen falan saymıyorum kendimi, aldığım eğitimlere, bilgime, tecrübeme güveniyorum o kadar. Sizde Dacia Sandero ile Vw Polo' yu bir görmeye devam edin o zaman üç kuruşluk ucuz olsun diye üretilen araçlar ya bunlar, o bakımdan söyledim.

    Ekleme : Bu arada Ford bayisi genel müdürünün ne söylediği ve satış politikasının ne olduğu beni ilgilendirmez. Adam bilgisizse, sırf aracını satmak için saçma sapan şeyler söylüyorsa, suç o adamı oraya koyanda zaten. Pire için yorgan yakmanın alemi yok.

    Bak ben güzellikle bir daha söylüyorum.

    Ford da renault da bütün büyük markalar da olduğu gibi rakiplerini inceler, trendleri belirler, üretecekleri ürünün pazar ömrü boyunca da satışını hedeflerler.

    Clio 4 modeli hem güncel fiestaya hem de yeni çıkacak fiesta ve polo ya karşı mücadele verecek. Elbette bunların yeni çıkanları kadar iyi olamayacak ama bırak da en az eskileri kadar iyi olsun ki satış yapabilsin. Daha sonra clio yenilenecek bu seferde o kendinden önceki başka markaların b segmenti araçları kadar iyi olacak.


    Otomobil tarihi bu şekildedir. Örnek olarak kompak sınıfa kalite golf ile geldi. Diğer markalar rekabet edebilmek için kendi kaliteli kompak modellerini geliştirdiler.


    Genel anlamda clio iyi yol tutan bir araç. Bu aracın kullanıcı kitlesi normal insanlar. Normal insanlar için clio, polo, fiesta gibi modeller arasında uçurum olacak bir yol tutuş farkı yoktur. Ancak renault direksiyon, pedalve vites hissiyatında daha zayıftır. Bu da genel olarak alman araçları ile fransız araçları arasındaki farktır. Buna da örnek vermek gerekirse polo sahibi olan birinin kıbrısta i20 kulanıp polo kadar iyi bir araç olduğunu söylediği konuya bakabilirsin.


    İşi zaten komple olarak düşündüğünde clio daha yeni bir model olmasının avantajlarını gösteriyor. Sınıfının en dişli 2 rakibinden de daha geniş bir araç. Donanımları ve motorları da daha iyi. Elbette bunlar yeni fiesta ve polo nun çıkmasıyla onların lehine dönecektir.

    Ben kendim şuan sıfır b segmenti araç alacak olsam maddiyatta önemli değilse poloyu tercih ederdim. Çünkü clio da asla katlanamayacağım şeyler var. Onu da ilk mesajımda belirttim.


    Bunların dışında herkesin işi kendine. Ben saygı duymadığım meslek guruplarını yapmam. Zaten sizinki gibi bir mesleği yapmam aldığım eğitime, içinde bulunduğum kültüre ihanet etmek demektir.

    Son satıra kadar herşeyi iyi güzel yazmışsınız fakat '' saygı duymadığım meslek gruplarını yapmam '' dedikten sonra sizinle tartıştığım değerli zamanıma ihanet ettiğimi anladım. İnsanların mesleğine saygı duymayan biriyle daha fazla tartışamam. BLOK !




  • Beyler tartışmaya gerek yok burada herkes kendi fikrini yazar ortam gerilmesin.

    Bu arada listeye yeni rioda eklendi 1.4 crdi sporty

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.