Şimdi Ara

Renault edc sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
98
Cevap
3
Favori
28.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    servis ilgisi iyiymiş sanırım.
    Umarım edc mevzusu da dsg ye dönmez.
    Rönonun çok başı ağrır bu işten.

    Asıl edc nin durumu kritik. Dsg problemi vw sevmeyenlerin taktığı bir kulp ama edc arızasını bende çok işitir oldum.

    doğru doğru dsg vw sevmeyenlerin taktığı kulp
    bu yüzden Vw Resmen özürdileyip(offical) Çin ve Rusyaaa garantiyi 10 yıla çıkardı
    buradakiler memnun! olduğu için sorun yok
    aklıma tam buna uyan bir fıkra geldi bir çoğu biliyordur o yüzden kısa keseceğim hızlıca anlatayım
    kimse üstüne alınmasın
    eki zamanlarda bir padişah hazine durumu kötü olunca köprü başına bir adam koymuş gelenden 1 akçe almalarını istemiş sonra vezirine sormuş tepki varmı diye veziri yok efendim halk gayet memnun demiş bunun üzerine padişah köprü ortasına sonra köprü sonuna da bir adam koyup 1'er akçe daha almalarını istemiş vezirinde sormuş yine tepki yok bu sefer padişah sinirlenmiş halkım bu kadar koyunmu oldu diye dellenmiş. köprünün başına bir adam daha dikin geleni Öpsün demiş
    sonra bu kez halktaki tepkiyi görmek için kendi dolaşmaya çıkmış
    gördüğü ahaliye sormuş varmı bir şikayetiniz kimseden ses yok sinirlenmiş tekrar sormuş yine ses yok derken arkandan cılız bir ses işitmiş
    padişah söyle demiş adam efendim demiş akşam vaktinde köprünün başında bizi öpen adamda çok sıra oluyor mümkünse bir tane daha adam koysanız




  • DSG de EDC de sorunlu problemli olabilir hiç problemsiz de olabilir.
    Neden bu kadar savunuluyor ya da neden bu kadar yerden yere vuruluyor ANLAYAMIYORUM !!!

    Problemi olan yazacak çizecek , bize okuyup sahteyle gerçeği ayırt etmek düşecek.
    Avukatlık için ya da karalamak için ücret alıyorsanız bilemem ama eğer almıyorsanız gerisini siz düşünün...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    Kardeşim kötü düşmüşün.Tartıştığın kişiden bir alıntı:
    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat
    Evet fanatiğim

    Lütfen bir daha günerkanatla vag grubu veya dsg tartışmasına girme:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    Kardeşim kötü düşmüşün.Tartıştığın kişiden bir alıntı:
    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat
    Evet fanatiğim

    Lütfen bir daha günerkanatla vag grubu veya dsg tartışmasına girme:)

    fanatik olduğunu tahmin etmiştim ama itiraf ettiği kısmı atlamışım
    bundan sonra ona göre davranırım
  • arkadaslar merhaba,

    Mst edc 2012 aracımda ozellikle 6dan 5e gecerken yaptıgı (bazen diger viteslerde de yapıyor. cok nadir) yuksek surtunme sesi problemi var.ugrastik bir sonuc cıkmadı. sonuc, genel merkezin cevabı "efendim bu konuya son 1 aydır yogunlastık. sorunun cozumunu biliyoruz. yazılım uzerinde calısılıyor. bitince davet edileceksiniz" oldu.

    ben bu arada you tube'a, cektigim videoları yukledim.

    isteyen arkadaslar, izleyip kendi sorunlarının hangi mertebede oldugunu gorebilir. cunku ses bazılarında yuksek bazılarında dusuk mertebede.degerlendirirken videodaki yol sesini de referans olarak almakta fayda var diye dusunuyorum.forumlarda en az 8-10 kisi var bu problemden muzdarip.hatta bazıları sanırım bir yılı askın süredir problemi yaşıyor.

    Videolar, bu sorunu olan veya EDC sanzimana sahip bir Renault araç almak isteyenler için faydalı olabilir düşüncesiyle aşağıdaki linkleri veriyorum.

    saglıcakla.

    Mahir Kosanyoutube
    RENAULT EDC GEARBOX PROBLEM DURING SHIFT DOWN
    http://www.youtube.com/watch?v=OUU6JmJqnv8&feature=youtu.be


    Mahir Kosanyoutube
    RENAULT EDC GEARBOX PROBLEM
    http://www.youtube.com/watch?v=DGFHDZDEzXo&feature=youtu.be


    http://www.youtube.com/watch?v=eNNZiB0nk6s&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Fluence EDC aracım 20.000 km de hiçbir sıkıntı olmadı aksine çok hızlı ve verimli .Zaten Getrag DCT marka bu şanzumanlar Alman malı FORD,VOLVO vs bunları kullanıyor. Düşük viteslerde geçmeme sorunu bende hiç olmadı ama şöyle söyleyim bu şanzımanın değişik sürme şartlarına karşı hafızaya alıp vites değiştirme zamanlarını ayarlamsı söz konusu.Bu konuyla ilgili sanırım bazen şaşırıyor.Yinede sıkıntı bende hiç olmadı.Dsg gibi arıza yapan DCT hiç duymadım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_1977

    Merhaba,

    Fluence EDC aracım 20.000 km de hiçbir sıkıntı olmadı aksine çok hızlı ve verimli .Zaten Getrag DCT marka bu şanzumanlar Alman malı FORD,VOLVO vs bunları kullanıyor. Düşük viteslerde geçmeme sorunu bende hiç olmadı ama şöyle söyleyim bu şanzımanın değişik sürme şartlarına karşı hafızaya alıp vites değiştirme zamanlarını ayarlamsı söz konusu.Bu konuyla ilgili sanırım bazen şaşırıyor.Yinede sıkıntı bende hiç olmadı.Dsg gibi arıza yapan DCT hiç duymadım ...


    Yarım debriyajda çok kalıyor ve dolayısıla da ısınma ve ileriye yönelik çabuk bitme sorunu var diye okumustum forumda. Sizde varmı bu tür problemler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf_1977

    Merhaba,

    Fluence EDC aracım 20.000 km de hiçbir sıkıntı olmadı aksine çok hızlı ve verimli .Zaten Getrag DCT marka bu şanzumanlar Alman malı FORD,VOLVO vs bunları kullanıyor. Düşük viteslerde geçmeme sorunu bende hiç olmadı ama şöyle söyleyim bu şanzımanın değişik sürme şartlarına karşı hafızaya alıp vites değiştirme zamanlarını ayarlamsı söz konusu.Bu konuyla ilgili sanırım bazen şaşırıyor.Yinede sıkıntı bende hiç olmadı.Dsg gibi arıza yapan DCT hiç duymadım ...


    çok problemli diyelim de milletin içindeki yağlar erisin rahatlasınlar.
  •  Renault edc sorunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Demek ki biraz daha fazla yakmasını peşinen kabullenip tam otomatik şanzımanlı, benzinli olursa Honda-Hyundai, dizel olursa da yine Hyundai-Kia grubundan bir araç almak gerekiyor. :)

    Konunun özeti: Ne varsa çekik gözlülerde var.

    Katılıyorum haluk abi al birinden vur ötekine..

    hepsi dertli valla yada hilholderlı bir manuel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemozguler

    arkadaşlar otomatik honda kullanıcısı olarak bir tartışmaya son vereyim edc yi ve dsg yi yapan firma aynı

    zaten çıkan sonuçtan durum belli oluyor ellerine yüzlerine..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

     Renault edc sorunu


    tamamdır. bu arada sizi amerika'dan aramışlar.. oradaki araçların %90ı otomatik olduğu için "real man" sıkıntısına düşmüşler de o bakımdan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

     Renault edc sorunu


    tamamdır. bu arada sizi amerika'dan aramışlar.. oradaki araçların %90ı otomatik olduğu için "real man" sıkıntısına düşmüşler de o bakımdan..

    hangi dilde irtibat kurdunuz




  • bu kadar kötümü ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azaxacavab

    bu kadar kötümü ya

    Kötü değil kardeşim merak etme, EDC nin bilinen iki sorunu vardır. Birincisi yokuş aşağı vites büyütme (manuele alıp vites büyütürsün) İkinci şanzıman yeniyken 6 dan 5 e düşerken sürtünme sesi (bir süre sonra kaybolur) Öyle ağır bir arızadan muzdarip benim tanıdığım kimse yok.
  • Alman otomobilleri özelliklede vw grubu (dsg) konfor ve kalite yönünden daha iyi
    Ama konu Renault için EDC şanzımana gelince biraz farklı. Gerçekten tereddüt etmeden alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 2011 megane 3 edc dizel aracım var. yaklaşık 2 senedir yaşadığım ve bir türlü problemi çözülemeyen bir problemim var. Bu linkten basitçe anlatıyorum.

    Savaş İncekarayoutube
    2011 model Renault Megane 3 edc vites problemi
    https://www.youtube.com/watch?v=UAfuOKEF4AA


    araçta geçen sene beyin, debriyaj baskı balata ve vites değiştirmeye yarayan captör denilen birşey değişti. 2 ay aradan sonra tekrar "Vites Kutusunu Kontrol ettiriniz" yazısı çıktı.

    Bu problemi yaşayan başka bir kişi var mı merak ediyorum. çünkü ben göremedim internette araştırdığımda.

    Bu yazı çıktığında aracım 1. vites'e hiç düşmüyor. Diğer tüm vites'lere geçiyor. 2-3-4-5-6 ve geri vites. sadece 1'e düşmüyor...
    Öyle yoğun trafikte filan bir hata da değil. yola çıktığımda boş trafikte 3-4 km gidip geliyorum. Durduğumda göstergeye bir bakıyorum bu hata. Araç hep 2.viteste kalkıyor bu durumda iken...

    Renault bir çözüm bulamıyor ve garantiside geçtiği için değiştirmiyor. abuk sabuk nedenlerle garanti süresi bitene kadar oyaladılar. şimdi sorsan hemen değiştirirler istersem vitesi. tabi allah bilir ne kadar fiyata!!!




  • savasin S kullanıcısına yanıt
    Arıza garantideyken zaten varmış, o şanzımanın en başta değişmesi gerekiyormuş, garanti bitti diye nasıl değiştirmiyorlar, durumu detaylı olarak açıklayarak doğrudan Mais'e yazın.
  • EDC Sorunları

    1- Aşırı Isınma Sorunu (servis çözümü 5-10 dk yolun kenarında bekleyin)
    2- 1 den 2 geçerken irkilme sorunu
    3- Frene sasınca sarsılarak vites düşürme sorunu
    4- 2-4-6 veya 1-3-5 viteslerine geçmeme sorunu
    5- Sıkışık trafikte manuel kullanma sorunu (ısınmasın diye)
    6- 6 dan 5 düşürünce sürtünme sorunu (bu normal diyorlar)
    7- Beyin sorunu
    8- Suya girmeme suya girerseniz arızalanacak sorunu
    9- Yağ kaçırma sorunu
    10- Şanzıman üzerindeki keçe ve conta sorunu
    11- Baskı Balata sorunu (5300 TL + 900 Tl işçilik)
    12- Vites topuzundaki derinin soyulma sorunu
    vs.vs.

    bunlar olmasa EDC 10 numara şanzuman. :) (töbe töbe)

    benim sorun ise 6 numaradaki 11 bin tl istediler yapmak için.

    Sırf bu yüzden EDC sorunlarını yazabilinecek bir forum sitesi açmak
    istiyorum. Mais e karşı.

    İnanın Fransada ve italyadaki forum sitelerinde de aynı sorunlar var.

    Hatta ABD de de çok sorun olduğu için EDC garanti süresini uzatmışlar.

    Yapan firma 6 ileri Kuru şanzımandan çok çektiği için yağlı tipini getirmiş.
    bkz GETRAG




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mihmander

    EDC Sorunları

    1- Aşırı Isınma Sorunu (servis çözümü 5-10 dk yolun kenarında bekleyin)
    2- 1 den 2 geçerken irkilme sorunu
    3- Frene sasınca sarsılarak vites düşürme sorunu
    4- 2-4-6 veya 1-3-5 viteslerine geçmeme sorunu
    5- Sıkışık trafikte manuel kullanma sorunu (ısınmasın diye)
    6- 6 dan 5 düşürünce sürtünme sorunu (bu normal diyorlar)
    7- Beyin sorunu
    8- Suya girmeme suya girerseniz arızalanacak sorunu
    9- Yağ kaçırma sorunu
    10- Şanzıman üzerindeki keçe ve conta sorunu
    11- Baskı Balata sorunu (5300 TL + 900 Tl işçilik)
    12- Vites topuzundaki derinin soyulma sorunu
    vs.vs.

    bunlar olmasa EDC 10 numara şanzuman. :) (töbe töbe)

    benim sorun ise 6 numaradaki 11 bin tl istediler yapmak için.

    Sırf bu yüzden EDC sorunlarını yazabilinecek bir forum sitesi açmak
    istiyorum. Mais e karşı.

    İnanın Fransada ve italyadaki forum sitelerinde de aynı sorunlar var.

    Hatta ABD de de çok sorun olduğu için EDC garanti süresini uzatmışlar.

    Yapan firma 6 ileri Kuru şanzımandan çok çektiği için yağlı tipini getirmiş.
    bkz GETRAG


    beinmki şuan 50 bin km de şuana kadar bir sorun yok ama yazdıklarını okuyunca korktum satsam mı acaba şuan düzgünken ? gerçi şuana kadar araçtan da memnunum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.