Şimdi Ara

Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BebeBiskuvisi kullanıcısına yanıt
    koltuğun konumu normal. aşağıdaki resimden bakabilirsin. ayrıca yolcu araca oturmak(sığmak) istiyorsa bacaklarını ayırıp sürücünün yanına koymak zorunda. niye diretiyorsunki.

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 5 Temmuz 2013; 22:00:38 >




  • Norveç'te heryerde görüyordum. Mitsubishi nin elektrikli bi arabası vardı. Biz hayal edelim adamlar çoktan gerceklestirmisler bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    koltuğun konumu normal. aşağıdaki resimden bakabilirsin. ayrıca yolcu araca oturmak(sığmak) istiyorsa bacaklarını ayırıp sürücünün yanına koymak zorunda. niye diretiyorsunki.

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı


    Cidden bunun arka koltuğuna kim sığabilir ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üstü kapalı motorsiklet :)

    Benim hoşuma gitti gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    koltuğun konumu normal. aşağıdaki resimden bakabilirsin. ayrıca yolcu araca oturmak(sığmak) istiyorsa bacaklarını ayırıp sürücünün yanına koymak zorunda. niye diretiyorsunki.

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı


    Koltuğun konumu normal değil, en geride duruyor. Farketmiyor musun? :) 190'lık sürücü'nün arkasında yer kalmaması doğal. B sınıfı araçlarda bile bu boyda birisi koltuğu geriye dayayınca arkada oturacak yer kalmıyor.
    170 boylarında bir şoförün arkasında yine aynı boylarda biri rahatlıkla oturabilir.

    Bu arada evet sürücünün kenarlarında ayak koyma yerleri. Yani bacaklarını ayırmak zorunda durumu doğru çünkü öyle tasarlanmış :)

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı

    Renault elektrikli en küçük otomobil Twizy'nin Cargo versiyonunu tanıttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 5 Temmuz 2013; 22:10:53 >




  • BebeBiskuvisi kullanıcısına yanıt
    öyle tasarlanmak zorunda kalınmış desen daha doğru.o aracın arkasına otur bakayım kaç dakika dayanıyorsun. neyse kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    öyle tasarlanmak zorunda kalınmış desen daha doğru.o aracın arkasına otur bakayım kaç dakika dayanıyorsun. neyse kolay gelsin.

    Fortwo'dan 20 cm kısa bir arabaya arka arkaya 2 kişi sığdırmış mühendisler. Daha ne bekliyordun? Zaten şehir içi için tasarlanmış bir araba, kaç dakika duracaksın ki içinde?
  • arkadaş adamlar yamış ne için üretildiğini bizim sivri zekalarda normal arabayla karşılaştırmışlar yorumlarda. Motor kurye pizza vb şeylerde fiyatı uygun olursa en birinci kullanılccak araç tipi. Elektirikli 4 teker üzerinde ve üstü kapalı yani bir motora göre bir sürü artısı var.Sadece işe yarayıp yaramıyacağını fiyatı belirliyecek bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    öyle tasarlanmak zorunda kalınmış desen daha doğru.o aracın arkasına otur bakayım kaç dakika dayanıyorsun. neyse kolay gelsin.

    Fortwo'dan 20 cm kısa bir arabaya arka arkaya 2 kişi sığdırmış mühendisler. Daha ne bekliyordun? Zaten şehir içi için tasarlanmış bir araba, kaç dakika duracaksın ki içinde?

    belirtmek istediğim husus gayet netti. insan sığmayan arabaya ''cargo'' takısı ekli bir model sunmaları. bunda anlaşılmayacak bir şey yok aslında. ama sen anlamamak için elinden geleni yaptın. mühendislerin yapmaya çalıştğı şey böyle saçma bir sonucu doğurmuş.




  • Türkiye'de tırın rüzgarından uçar gider bunlar
  • Yea işte yolcu kabini yerine bagaj yapmışlar gayet basit. Ben buna tek başıma binerim diyenler için uygun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 5 Temmuz 2013; 22:31:13 >
  • bu aracın en büyük sıkıntısı camlarının olmayışı, ayrıca bu kargo versiyonu yerine iki koltuklu olan versiyon daha kullanışlı, 5. vites programında test edildi bu araç pratik hoş ama ingilterenin yağmurlarında camsız araç perişan oldu...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

    Türkiye'de tırın rüzgarından uçar gider bunlar

  • süper şirin birşey olmuş... tam istanbul trafiği için üretilmiş bir araç...

  • Radyo var mı radyo :)
  • Fransızlar resmen bu aracı paris için yapmış,güzel de olmuş ama istanbulda satması imakansız.Bizim halk araba dedim mi biraz havalı olsun ister.Elektrik olmasıda bi yerde iyi ama şarj sıkıntı

  • Benim dikkatimi daha çok çeken 00:07 saniyede yaşlı çift aracın yanında sonrasında gerisinde
  • önemli olan parası en az 15 k dır bu
  • o ne yav öyle bisiklete motor takmışlar ama başarılı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.