Şimdi Ara

RENAULT KANGO MU YOKSA FİAT DOBLO MU KARAR VEREMEDİM. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
226.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır


    Torku iyi performanslı araç içi daha geniş neyse ama Kango kadar sağlam değil. Çabuk dökülüyor. Ticari araçta önemli olan ilk özellik dayanıklı olmasıdır. Eşşeklik bir özelliktir. Benim söylediğim manada. Diğer örnekler olarak Toros'a veya Broadway'e bakabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myro

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır


    Torku iyi performanslı araç içi daha geniş neyse ama Kango kadar sağlam değil. Çabuk dökülüyor. Ticari araçta önemli olan ilk özellik dayanıklı olmasıdır. Eşşeklik bir özelliktir. Benim söylediğim manada. Diğer örnekler olarak Toros'a veya Broadway'e bakabilirsin.

    Alıntıları Göster
    doblo çabuk dökülüyo mu?



    bana dökülmüş doblo gösterir misin?

    subjektif yorum yazma.

    kangoo 2 eski kasa clio dan türetildi.ne sağlamlığı?

    kangoo zamanını doldurdu .yeni kasa clio hb çıktı modus da tamam sıra kangoo da.yenilensin o zaman konuşuruz.şimdi bitik kangoo yu tartışmanın hiçbir anlamı yok.

    doblo hertürlü 5 çeker.

    sen bence doblo dahi kullanmamışsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    doblo çabuk dökülüyo mu?



    bana dökülmüş doblo gösterir misin?

    subjektif yorum yazma.

    kangoo 2 eski kasa clio dan türetildi.ne sağlamlığı?

    kangoo zamanını doldurdu .yeni kasa clio hb çıktı modus da tamam sıra kangoo da.yenilensin o zaman konuşuruz.şimdi bitik kangoo yu tartışmanın hiçbir anlamı yok.

    doblo hertürlü 5 çeker.

    sen bence doblo dahi kullanmamışsın.

    Alıntıları Göster
    diğer aksamlarını bilemem ama eski dobloda şasi tenekeden yapılmış sanki
    30-35 km ile yandan albea'nın kapısına giydirdi
    şasi mefta ön kısım yamuldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar




    doblo alırsın kango alırsın her neyse ama
    kangonun servis maaliyetleri düşük demişsin yanlış!
    jtd commonrail değil demişsin oda yanlış!
    bilmediğin bir konu hakkında bir yorum yapmışsın bu kadar olur
    unutma tr de en uygun servis ve yedek parça fiattadır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar




    doblo alırsın kango alırsın her neyse ama
    kangonun servis maaliyetleri düşük demişsin yanlış!
    jtd commonrail değil demişsin oda yanlış!
    bilmediğin bir konu hakkında bir yorum yapmışsın bu kadar olur
    unutma tr de en uygun servis ve yedek parça fiattadır


    Alıntıları Göster
    ben doblo 1.9jtd premio kullanıyorum ve çok memnunum
    aracı binek olarak kullanıyorum
    yakıtı 135bin ile 145bin tl/km arasında değişiyor genelde heryer yadar kaynadığı için 100km/st geçmiyorum
    sadece şehirlerarası kullansam yakıt 120bin e kadar düşüyor
    bu benim 2. doblom öncekini 50 000 civarında sattım araç hiç arıza yapmamıştı sadece bakıma giderdi her türlü yolada girerdi ve 50000 de araçltan ses gelmiyordu. satma nedenim premioların full oluşu ve model yükseltmekti.
    şimdiki aklım olsa 1.3 multijetini alırdım çünkü yolda hiç utandırmıyor, ağabeyini aratmıyor ve vergisi daha az
    kangoyu 1 kere kullandım oda fena araç değil ama kasa biraz küçük, renault yedek parçaları fiattan pahalıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    ben doblo 1.9jtd premio kullanıyorum ve çok memnunum
    aracı binek olarak kullanıyorum
    yakıtı 135bin ile 145bin tl/km arasında değişiyor genelde heryer yadar kaynadığı için 100km/st geçmiyorum
    sadece şehirlerarası kullansam yakıt 120bin e kadar düşüyor
    bu benim 2. doblom öncekini 50 000 civarında sattım araç hiç arıza yapmamıştı sadece bakıma giderdi her türlü yolada girerdi ve 50000 de araçltan ses gelmiyordu. satma nedenim premioların full oluşu ve model yükseltmekti.
    şimdiki aklım olsa 1.3 multijetini alırdım çünkü yolda hiç utandırmıyor, ağabeyini aratmıyor ve vergisi daha az
    kangoyu 1 kere kullandım oda fena araç değil ama kasa biraz küçük, renault yedek parçaları fiattan pahalıdır

    Alıntıları Göster
    bence 2 side deil partner veya berlingo hatta pahalı ama caddy




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthavc

    bence 2 side deil partner veya berlingo hatta pahalı ama caddy

    Alıntıları Göster
    burada gazı osman paşa da renault tuzcuoğlu fırması kango 1.5 in 100 bin kilometreden sonra motorda sorun cıkardığını soyledi.o kafamı bıraz daha karıstırdı.abilerim iki tane doblo aldılar.biri 2004 model (14 milyar,50 bin km,65 beygir;diğeri 2005 model 15.5 milyar 105 beygir 20 bin km)su ana kadar bir sorun yok.ama renault tavsıye edenler cok fazla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmanla1

    burada gazı osman paşa da renault tuzcuoğlu fırması kango 1.5 in 100 bin kilometreden sonra motorda sorun cıkardığını soyledi.o kafamı bıraz daha karıstırdı.abilerim iki tane doblo aldılar.biri 2004 model (14 milyar,50 bin km,65 beygir;diğeri 2005 model 15.5 milyar 105 beygir 20 bin km)su ana kadar bir sorun yok.ama renault tavsıye edenler cok fazla.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar tofaş a olan önyargınızı kırın ve gidin şu doblo yu bir inceleyip test edin

    ben başka birşey söylemiyorum,bu araba boşuna ödül almadı kangoo falan gerçekten yanında hikaye kalıyor isteyen gider 7 kişilik doblo bile alabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    doblo çabuk dökülüyo mu?



    bana dökülmüş doblo gösterir misin?

    subjektif yorum yazma.

    kangoo 2 eski kasa clio dan türetildi.ne sağlamlığı?

    kangoo zamanını doldurdu .yeni kasa clio hb çıktı modus da tamam sıra kangoo da.yenilensin o zaman konuşuruz.şimdi bitik kangoo yu tartışmanın hiçbir anlamı yok.

    doblo hertürlü 5 çeker.

    sen bence doblo dahi kullanmamışsın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo çabuk dökülüyo mu?



    bana dökülmüş doblo gösterir misin?

    subjektif yorum yazma.

    kangoo 2 eski kasa clio dan türetildi.ne sağlamlığı?

    kangoo zamanını doldurdu .yeni kasa clio hb çıktı modus da tamam sıra kangoo da.yenilensin o zaman konuşuruz.şimdi bitik kangoo yu tartışmanın hiçbir anlamı yok.

    doblo hertürlü 5 çeker.

    sen bence doblo dahi kullanmamışsın.



    Yorumum tabiiki subjektif. Bundan doğal ne olabilir ki. Kullandığım ve çevremdekilerin kullandığı araçları göz önünde bulundurarak fikir söyülüyorum. Senin nasıl objektif olabildiğini de merak ettim. Herhalde Fiat serviisnde çalıştın çok araba baktın sonra reno servisinde çalıştın çok araba baktın... Başka nasıl objektif olabilirsin ki... Veya teknik verilerine bakıp da objektif olmuş olabilirsin.

    Neyse olay başka tabii. Arkadaşa faydası olur diye fikrimi söyledim. O kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myro

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    doblo çabuk dökülüyo mu?



    bana dökülmüş doblo gösterir misin?

    subjektif yorum yazma.

    kangoo 2 eski kasa clio dan türetildi.ne sağlamlığı?

    kangoo zamanını doldurdu .yeni kasa clio hb çıktı modus da tamam sıra kangoo da.yenilensin o zaman konuşuruz.şimdi bitik kangoo yu tartışmanın hiçbir anlamı yok.

    doblo hertürlü 5 çeker.

    sen bence doblo dahi kullanmamışsın.



    Yorumum tabiiki subjektif. Bundan doğal ne olabilir ki. Kullandığım ve çevremdekilerin kullandığı araçları göz önünde bulundurarak fikir söyülüyorum. Senin nasıl objektif olabildiğini de merak ettim. Herhalde Fiat serviisnde çalıştın çok araba baktın sonra reno servisinde çalıştın çok araba baktın... Başka nasıl objektif olabilirsin ki... Veya teknik verilerine bakıp da objektif olmuş olabilirsin.

    Neyse olay başka tabii. Arkadaşa faydası olur diye fikrimi söyledim. O kadar.

    Alıntıları Göster
    Benimde çevremde çok doblo kullanan tadıklarım var ,hatta komşumda doblo vip var.

    bugüne kadar da hiç problem çıkarmadı,ben gayet objektifim.

    zaten turbosuzların problemli olduğunu ve üretimden kaldırıldığını söyledim,benden daha nasıl objektiflik beklenebilir ki.

    ne biliyorsam ne görüyosam söylüyorum.

    zaten ödül alan bir araç için benim bişey söylememe gerek yok ki.

    gider araştırırsın doblo nun kangoo ya hertürlü 5 çekeceğini kendin de görürsün.

    zaten kangoo nun yeni kasa resimleri görünmeya başladı bile kasasını değiştirsin o zaman konuşalım.

    şimdilik kalite ve fiyatı en iyi dengeleyen araç doblo.ayrıca yerli olması da en büyük avantajı.

    multijet 1.3 ise rakiplerinde olmayan hem verg,den hem tüketimden kurtaran mükemmel bir özellik.

    dikkatini çekerse ben 1.9 bile demiyorum.1.3 yeter de artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Benimde çevremde çok doblo kullanan tadıklarım var ,hatta komşumda doblo vip var.

    bugüne kadar da hiç problem çıkarmadı,ben gayet objektifim.

    zaten turbosuzların problemli olduğunu ve üretimden kaldırıldığını söyledim,benden daha nasıl objektiflik beklenebilir ki.

    ne biliyorsam ne görüyosam söylüyorum.

    zaten ödül alan bir araç için benim bişey söylememe gerek yok ki.

    gider araştırırsın doblo nun kangoo ya hertürlü 5 çekeceğini kendin de görürsün.

    zaten kangoo nun yeni kasa resimleri görünmeya başladı bile kasasını değiştirsin o zaman konuşalım.

    şimdilik kalite ve fiyatı en iyi dengeleyen araç doblo.ayrıca yerli olması da en büyük avantajı.

    multijet 1.3 ise rakiplerinde olmayan hem verg,den hem tüketimden kurtaran mükemmel bir özellik.

    dikkatini çekerse ben 1.9 bile demiyorum.1.3 yeter de artar.

    Alıntıları Göster
    ikisinide boşwer caddy al araba gör




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bito

    ikisinide boşwer caddy al araba gör

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bito

    ikisinide boşwer caddy al araba gör


    caddy de binek yok ne arabası kazık ticari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: bito

    ikisinide boşwer caddy al araba gör


    caddy de binek yok ne arabası kazık ticari

    Alıntıları Göster
    Bende 2002 model 1.9 doblo cargo var aracın camları sonradan takıldı şu an 140 000 km deyim ama arabamı hiç bir şeye değimem arada bir koltukları yatırıp ticari kullanıyoruz geçenlerde bilgisayar kasasının birazdaha büyüğünü düşün o büyüklükte 42 tane kutu koydum hacim iyi kango alırsan bunların hiçbiri olmaz ama 15 milyar demişsin o paraya kaç model bulursun bilemem işlerinde başarılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_kosta

    Bende 2002 model 1.9 doblo cargo var aracın camları sonradan takıldı şu an 140 000 km deyim ama arabamı hiç bir şeye değimem arada bir koltukları yatırıp ticari kullanıyoruz geçenlerde bilgisayar kasasının birazdaha büyüğünü düşün o büyüklükte 42 tane kutu koydum hacim iyi kango alırsan bunların hiçbiri olmaz ama 15 milyar demişsin o paraya kaç model bulursun bilemem işlerinde başarılar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: by_kosta

    Bende 2002 model 1.9 doblo cargo var aracın camları sonradan takıldı şu an 140 000 km deyim ama arabamı hiç bir şeye değimem arada bir koltukları yatırıp ticari kullanıyoruz geçenlerde bilgisayar kasasının birazdaha büyüğünü düşün o büyüklükte 42 tane kutu koydum hacim iyi kango alırsan bunların hiçbiri olmaz ama 15 milyar demişsin o paraya kaç model bulursun bilemem işlerinde başarılar...

    1.9 jtd değil galiba anladığım kadarıyla
    140 bin km yapmışsın bu süre içinde aracınla ilgili masraf,arıza falan biraz yazarmısın

    sorma sebebim milletin ağzında doblo çabuk dökülür, 100 binden fazla gitmez gibi laflar var
    objektif bir değerlendirme yaparsan sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: by_kosta

    Bende 2002 model 1.9 doblo cargo var aracın camları sonradan takıldı şu an 140 000 km deyim ama arabamı hiç bir şeye değimem arada bir koltukları yatırıp ticari kullanıyoruz geçenlerde bilgisayar kasasının birazdaha büyüğünü düşün o büyüklükte 42 tane kutu koydum hacim iyi kango alırsan bunların hiçbiri olmaz ama 15 milyar demişsin o paraya kaç model bulursun bilemem işlerinde başarılar...

    1.9 jtd değil galiba anladığım kadarıyla
    140 bin km yapmışsın bu süre içinde aracınla ilgili masraf,arıza falan biraz yazarmısın

    sorma sebebim milletin ağzında doblo çabuk dökülür, 100 binden fazla gitmez gibi laflar var
    objektif bir değerlendirme yaparsan sevinirim

    Alıntıları Göster
    bence seçimini doblodan yana kullan!
    gerek hacim olsun gerek motor olsun renaulttan daha ii,motordan kastım 1.3 multijet,bizde palio van war aynı motor herşeyi taşıyo walla,ama onun yükleme kapasitesi az,yol tutştan falan bahseden arkadaşlar olmuş ama sonuçta bu arabayla ralliye katılmıycak alıcak olan arkadaş sanırım,efendi gibi işini görücek,motorda rahatlıkla götürür o arabayı zaten,torku çok ii
    Bence daha fazla bekleme ve kafana yatan makul fiyatlı bi dobloyu kap kardeşim,serviside sorun olmas,yedek parçasıda,evinde rahat rahat uyursun,uykuların kaçmaz...
    bu arada fiatı sewdiğimden söölemedim bunları ama motor gerçekten kusursuz,yoksa bizim palio da iç mekanda ufak tefek ama insanı çığrından çıkarıcak arızalar yapıyor! sadece o sınıfta alınabilecek en ii ve en makul araba doblo...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicem

    bence seçimini doblodan yana kullan!
    gerek hacim olsun gerek motor olsun renaulttan daha ii,motordan kastım 1.3 multijet,bizde palio van war aynı motor herşeyi taşıyo walla,ama onun yükleme kapasitesi az,yol tutştan falan bahseden arkadaşlar olmuş ama sonuçta bu arabayla ralliye katılmıycak alıcak olan arkadaş sanırım,efendi gibi işini görücek,motorda rahatlıkla götürür o arabayı zaten,torku çok ii
    Bence daha fazla bekleme ve kafana yatan makul fiyatlı bi dobloyu kap kardeşim,serviside sorun olmas,yedek parçasıda,evinde rahat rahat uyursun,uykuların kaçmaz...
    bu arada fiatı sewdiğimden söölemedim bunları ama motor gerçekten kusursuz,yoksa bizim palio da iç mekanda ufak tefek ama insanı çığrından çıkarıcak arızalar yapıyor! sadece o sınıfta alınabilecek en ii ve en makul araba doblo...

    Alıntıları Göster
    düne kadar bende dobloyu çabuk dökülen dandik bi araba olarak biliyordum ama ramaznda akraba ziyaretine orduya gittiymizde orda gördüyüm doblo beni bu fikrimden caydırdı orduyu bilen bilir evler dağ yamaçlarında yiyecek su gibi ihtiyaçlar deyim yerindeyse dağlardan aşışılıp getiriliyor doblo 1.9 jtd sırtında alabildiyine odun yüklenmiş bir şekilde dağlarda adeta tazı gibi dolaşıyordu yada şehirden yine arkası alabildiyine yüklenmiş doblo o dağ yollarınıda inanılmaz bir performans ve ataklıkla nasıl ilerliyordu anlatamam araba 2003 model ve 95.000 km deydi gayet iyi durumdaydı altına bir muhafaza koydurmuştu tamponlardada çizikler vardı sürtmekten içide baya kirlenmişti odun bile taşıyordu normal karşılamak gerek ama hala mükemmel işliyordu sordum dayı memnunmusun diye adam ben doblodan başka arabaya binmem diyor bu kahrı bu arabadan başkasının çekmesi mümkün deyil üstelik yakarıda az diyordu kullanma fırsatıda buldum gerçekten 1.9 motor deli fişek gibi o dağ yollarında inanılmaz ataklık sağlıyor gerçi senin kullanım alanın farklı ama buda bi tecrübe işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    düne kadar bende dobloyu çabuk dökülen dandik bi araba olarak biliyordum ama ramaznda akraba ziyaretine orduya gittiymizde orda gördüyüm doblo beni bu fikrimden caydırdı orduyu bilen bilir evler dağ yamaçlarında yiyecek su gibi ihtiyaçlar deyim yerindeyse dağlardan aşışılıp getiriliyor doblo 1.9 jtd sırtında alabildiyine odun yüklenmiş bir şekilde dağlarda adeta tazı gibi dolaşıyordu yada şehirden yine arkası alabildiyine yüklenmiş doblo o dağ yollarınıda inanılmaz bir performans ve ataklıkla nasıl ilerliyordu anlatamam araba 2003 model ve 95.000 km deydi gayet iyi durumdaydı altına bir muhafaza koydurmuştu tamponlardada çizikler vardı sürtmekten içide baya kirlenmişti odun bile taşıyordu normal karşılamak gerek ama hala mükemmel işliyordu sordum dayı memnunmusun diye adam ben doblodan başka arabaya binmem diyor bu kahrı bu arabadan başkasının çekmesi mümkün deyil üstelik yakarıda az diyordu kullanma fırsatıda buldum gerçekten 1.9 motor deli fişek gibi o dağ yollarında inanılmaz ataklık sağlıyor gerçi senin kullanım alanın farklı ama buda bi tecrübe işte

    Alıntıları Göster
    doblo kaya gibi araba ben jeep niyetine binen bile tanıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    doblo kaya gibi araba ben jeep niyetine binen bile tanıyorum

    Alıntıları Göster
    yabiki doblo derim ..kangonun iğrenç bir görüntüsü var ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KinGEagLE

    yabiki doblo derim ..kangonun iğrenç bir görüntüsü var ..

    Alıntıları Göster
    LOKOSİT Öncelikle soruna bukadar geç cevap verdiğim için bağışla işlerim yoğun bu aralar neyse konumuz doblo ve 140 000 e gelene kadar verdiği arızalar. Evet benim araç jtd değil hatta turbo bile yok gerçekten bütün samimiyetimle bu mesajı sizlere yazıyorum çünkü doblo nun sağlamlığını herkezle paylaşmak istiyorum öncelikle ne marka olursa olsun arabanıza kendiniz ilgi göstermeniz lazım yağıdır suyudur değişmesi gereken filtreler vs. aracımda gerekli km lerde gerekli bakımları yapılıyor onun haricinde benim ufak bir kazam sonucu manifolt karter ekzos çatalı değişti ee kaza yaptıkya onlarsız gezemem heralde :) onun dışında 130 000 km deyken şanzıman indirttim bilenler bilir şanzıman ile motorun arasında kalan yumruk büyüklüğünde bir bilye var sürtünme yapıyor açıkçası ne işe yaradığını bilmiyorum baya ses vermeye başladı bende mecburen şanzımanı indirttim evet hepsi bukadar allah kaza bela vermezse dahada böyle gider saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır

    Alıntıları Göster
    Binekte ÖTV 1.6 motorlardan sonra artmaya başlıyor
    Ticari araçta motor 1.3 veya 1.5 olsada Ötv ve Kdv vergi avantajı yok
    vergi avantajı derken neyi kastediyorsunuz ?
    bu arada eski 1.9 jtd motorunun common rail değil biliyordum araştıracağım yarın ama eski 1.9 jtd multijet değildi bundan eminim.
    yedek parça fiyatları en ucuz Fiat demişsiniz Renault'yu es geçerek bunu bu söylemek çok zor hatta imkansız


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.