Şimdi Ara

RENAULT KANGO MU YOKSA FİAT DOBLO MU KARAR VEREMEDİM.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
100
Cevap
1
Favori
226.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR.AYLARDIR DUSUNUYORUM RENAULT KANGOMU YADA FIAT DOBLO MU ALAYIM DİYE BİR TÜRLÜ KARAR VEREMEDİM.RENAULT MU YADA FIAT DOBLO HANGISI DAHA AZ YAKIYOR.YADA HANGISINI ALIRSAM BENIM ICIN AVANTAJLI OLUR.TOPTANCI İŞİNDE KULLANACAĞIM.VE 14 15 MİLYARA 2004 VEYA 2005 MODEL ALMAYI DUSUNUYORUM FIYATLAR NASIL.ALACAĞIM MODEL CAMSIZ OLACAK.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Kangoo mu Fiat Doblo mu: Seçim Rehberi

    Ticari araçlar arasında seçim yapmak zorlu bir görev olabilir, özellikle de Renault Kangoo ve Fiat Doblo gibi popüler seçenekler söz konusu olduğunda. Bu iki model, benzer özellikler ve yetenekler sunsa da, karar vermeden önce dikkate alman gereken bazı farklılıklar vardır.

    Yük Kapasitesi ve Pratiklik:

    Kangoo ve Doblo, benzer yük kapasitelerine sahiptir. Ancak Kangoo, sınıfının en iyilerinden biri olan 800 kg'a kadar yük taşıyabilirken, Doblo 750 kg'a kadar yük taşıyabilir. Doblo'nun daha geniş bir yükleme alanı vardır, bu nedenle hacimli eşyaları veya çok sayıda küçük parçayı taşıman gerekiyorsa bu daha iyi bir seçenek olabilir.

    Motor Performansı ve Yakıt Verimliliği:

    Renault Kangoo, dizel ve elektrikli dahil olmak üzere çeşitli motor seçenekleriyle mevcuttur. Doblo ise yalnızca dizel motorla gelir. Kangoo'nun dizel motoru daha güçlüdür ve daha yüksek tork üretir, ancak Doblo'nun dizel motoru daha yakıt verimlidir.

    İç Mekan ve Konfor:

    Hem Kangoo hem de Doblo, sürücü ve yolcular için iyi donanımlı kabinler sunar. Kangoo'nun iç mekanı daha modern ve şık görünse de, Doblo'nun sürücü koltuğu daha ergonomiktir ve daha iyi görüş sağlar.

    Fiyat ve Değer:

    Renault Kangoo, Fiat Doblo'dan biraz daha pahalıdır. Ancak Kangoo daha güçlü bir motor ve daha yüksek yük kapasitesi gibi bazı ek özellikler sunar. Doblo, daha düşük fiyatı ve daha yakıt verimli motoru nedeniyle daha uygun fiyatlı bir seçenektir.

    Sonuç:

    Renault Kangoo ve Fiat Doblo, benzer özellikler sunan iki mükemmel ticari araçtır. Kangoo, daha yüksek yük kapasitesi ve daha güçlü bir motor isteyenler için daha iyi bir seçimdir. Doblo ise daha uygun fiyatlı ve yakıt verimli bir seçenek arayanlar için daha uygundur. Kararını vermeden önce her iki modeli de test etmeni ve bireysel ihtiyaçlarını ve bütçeni göz önünde bulundurmanı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • arabam.com da reno ve fiat doblo fiyatları var.yada ilgili arabaların in.net sitelerinde benzin harcama miktarları var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    arabam.com da reno ve fiat doblo fiyatları var.yada ilgili arabaların in.net sitelerinde benzin harcama miktarları var....
    bu ikisinden doblo derim..

    bir 3. de düşünürsen ford connect derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    bu ikisinden doblo derim..

    bir 3. de düşünürsen ford connect derim


    Alıntıları Göster
    ben doblo derim...
    hele bide 1.9jtd si yarış arabası gibi nasıl bir gidişi var hala anlamıyorum
    bence her koşulda doblo almasın bikere o bir fiat ve 2. el alıcağın için parça yada sorun cıkarırsa sana en ucuz yoldan sorununu söyler ve halolur...
    connect te süper bişi ama biraz fazla onlara göre yakıt sarfiyatı ben doblonun senin işine geliceğini düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slazer

    ben doblo derim...
    hele bide 1.9jtd si yarış arabası gibi nasıl bir gidişi var hala anlamıyorum
    bence her koşulda doblo almasın bikere o bir fiat ve 2. el alıcağın için parça yada sorun cıkarırsa sana en ucuz yoldan sorununu söyler ve halolur...
    connect te süper bişi ama biraz fazla onlara göre yakıt sarfiyatı ben doblonun senin işine geliceğini düşünüyorum...

    Alıntıları Göster
    doblo daha geniş gibi duruyor istersen bi hacimlerinide değerlendir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eflatun

    doblo daha geniş gibi duruyor istersen bi hacimlerinide değerlendir

    Alıntıları Göster
    Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?

    Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin

    Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.

    Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?

    Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin

    Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.

    Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?

    Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin

    Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.

    Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok


    kangoo mu az yakar? partner mi?

    doblo 1.3 multijet al kardeşim .sınıfının en az yakan aracı bu motorlu doblo
    bu kadar basit




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane mı clio mu?
    5 yıl önce açıldı
    İ20 mi Clio mu? Aveo mu? Yada?
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?

    Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin

    Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.

    Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok


    kangoo mu az yakar? partner mi?

    doblo 1.3 multijet al kardeşim .sınıfının en az yakan aracı bu motorlu doblo
    bu kadar basit

    Alıntıları Göster
    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fosters

    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters



    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)




    senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.

    o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.

    45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal

    benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.

    ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.

    1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters



    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)




    senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.

    o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.

    45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal

    benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.

    ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.

    1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters



    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)




    senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.

    o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.

    45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal

    benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.

    ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.

    1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.









    benim aklimdada bi aralar doblo vardi o yuzden cok inceledim arabayi ama ne yazıkki servistekiler 1.9 degildi her marka ve modelden vardı doblo . bi ara fiat servisine yolunuz düşerse sizde dikkat edin .

    ben hem iş için (malzeme taşıyabilecegim) hemde rahatça gezebilecegim ( özel kullanım icin )bir araba arıyordum doblo - kangoo arasında kararsızdım ikisinide çok kötülediler gerek yol tutuşları gerek görünüşleri açısından bende SW bi araba aldım gayet te memnunum arkadaşa da öneririm (her ne kadar ne işte kullanacağını bilmesemde)

    SW arabalarıda düşünebilirsin doblo - kango yerine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fosters

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fosters



    bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur

    çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.

    bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)




    senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.

    o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.

    45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal

    benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.

    ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.

    1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.









    benim aklimdada bi aralar doblo vardi o yuzden cok inceledim arabayi ama ne yazıkki servistekiler 1.9 degildi her marka ve modelden vardı doblo . bi ara fiat servisine yolunuz düşerse sizde dikkat edin .

    ben hem iş için (malzeme taşıyabilecegim) hemde rahatça gezebilecegim ( özel kullanım icin )bir araba arıyordum doblo - kangoo arasında kararsızdım ikisinide çok kötülediler gerek yol tutuşları gerek görünüşleri açısından bende SW bi araba aldım gayet te memnunum arkadaşa da öneririm (her ne kadar ne işte kullanacağını bilmesemde)

    SW arabalarıda düşünebilirsin doblo - kango yerine.

    Alıntıları Göster
    periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç

    ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.

    tofaş servislerini gayet iyi inceledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç

    ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.

    tofaş servislerini gayet iyi inceledim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç

    ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.

    tofaş servislerini gayet iyi inceledim.




    demekki servisteki ustalar bana yanlış söylemiş

    " doblo alın sınıfındaki en mükemmel araçtır kendileri aynı zamanda 2006 yılında da en iyi van seçilmiştir "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fosters

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç

    ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.

    tofaş servislerini gayet iyi inceledim.




    demekki servisteki ustalar bana yanlış söylemiş

    " doblo alın sınıfındaki en mükemmel araçtır kendileri aynı zamanda 2006 yılında da en iyi van seçilmiştir "

    Alıntıları Göster
    belki sen gittiğinde doblo faz 2 ye geçmemişti ,büyük ihtimal de makyajlı tipi yoktu.

    durum değişti, ama 1.9 turbosuzlar sorunluydu o konuda haklısın zaten üretimden kaldırılması buna işaret.

    bu ödülü uzmanlar veriyor servis çalışanları değil.

    ayrıca kendi çalıştığı yeri kendine göre sebepleri olup da kötüleyen birçok insan olabilir.

    yani olaya kullanıcılardan bakmak gerek ben 1.3 multijet tavsiye ediyorum çünkü konuştuğum kullanıcı arkadaşlarım hiçbir problemle karşılaşmadıklarını söylüyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    belki sen gittiğinde doblo faz 2 ye geçmemişti ,büyük ihtimal de makyajlı tipi yoktu.

    durum değişti, ama 1.9 turbosuzlar sorunluydu o konuda haklısın zaten üretimden kaldırılması buna işaret.

    bu ödülü uzmanlar veriyor servis çalışanları değil.

    ayrıca kendi çalıştığı yeri kendine göre sebepleri olup da kötüleyen birçok insan olabilir.

    yani olaya kullanıcılardan bakmak gerek ben 1.3 multijet tavsiye ediyorum çünkü konuştuğum kullanıcı arkadaşlarım hiçbir problemle karşılaşmadıklarını söylüyorlar.

    Alıntıları Göster
    hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehennem

    hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..

    Alıntıları Göster
    1.3 multıjet motorlu doblo bence en güzeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehennem

    hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennem

    hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..


    vw evet boru gibi bir fiyat çekmişti şimdi 1 milyar indirmiş ama ne fark eder 2. sürgülü kapı 1 milyar metalik boya 1 milyar(üstelik tampon da boya yok)

    yani 1 milyarda toslasan tampon pis bir gri.

    paraya kıyıp caddy almıyorsun kazık yiyorsun bu sonıfın en uygun aracı doblo dur.

    daha iyi yol tutuş isteyen de gider paraya kıyar connect alır.

    kıydığınız para bişeye deysin en azından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennem

    hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..


    vw evet boru gibi bir fiyat çekmişti şimdi 1 milyar indirmiş ama ne fark eder 2. sürgülü kapı 1 milyar metalik boya 1 milyar(üstelik tampon da boya yok)

    yani 1 milyarda toslasan tampon pis bir gri.

    paraya kıyıp caddy almıyorsun kazık yiyorsun bu sonıfın en uygun aracı doblo dur.

    daha iyi yol tutuş isteyen de gider paraya kıyar connect alır.

    kıydığınız para bişeye deysin en azından.

    Alıntıları Göster
    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar





    1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir.
    yanlış bilgi vermeyelim
    ödüle aldanmayın ne demek?

    o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.

    ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.


    işi içinde günlük kullanım içinde doblo.

    marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.

    bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar





    1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir.
    yanlış bilgi vermeyelim
    ödüle aldanmayın ne demek?

    o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.

    ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.


    işi içinde günlük kullanım içinde doblo.

    marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.

    bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar





    1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir.
    yanlış bilgi vermeyelim
    ödüle aldanmayın ne demek?

    o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.

    ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.


    işi içinde günlük kullanım içinde doblo.

    marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.

    bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim




    Bence Kango. Doğru Doblo daha perofrmanslı donanımlı falan. Ama Kangoo eşşek gibidir. Uzun süre kullanırsın. Fren mesafesi iyi değildir, yolda durusu da iyi değil. Konforu da iyi diyemeyiz. Ama çok sağlamdır. Hem motor hem de diğer aksam. Bir tane eskittik eskilerden şimdi 1.5dci'yi tepe tepe kullanıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myro

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyler

    İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo

    -Bakım servis maliyetleri daha düşük
    -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok
    -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı)
    -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar





    1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir.
    yanlış bilgi vermeyelim
    ödüle aldanmayın ne demek?

    o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.

    ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.


    işi içinde günlük kullanım içinde doblo.

    marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.

    bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim




    Bence Kango. Doğru Doblo daha perofrmanslı donanımlı falan. Ama Kangoo eşşek gibidir. Uzun süre kullanırsın. Fren mesafesi iyi değildir, yolda durusu da iyi değil. Konforu da iyi diyemeyiz. Ama çok sağlamdır. Hem motor hem de diğer aksam. Bir tane eskittik eskilerden şimdi 1.5dci'yi tepe tepe kullanıyoruz.

    Alıntıları Göster
    eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.

    üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor

    iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.

    hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.

    kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.

    kangoo bitti.yenisi gelsin o zaman konuşuruz

    doblo varken doblo alınır




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.