Tüm renault master sahibi ve hayranları burada buluşuyor.Renault master hakkında her şeyi konuşalım tartışalım.herkesi buraya bekliyorum.bu araç hakkında herkes kendi düşüncesini söylesin,masterciler arabanın iyi ve kötü yönlerini tartışalım ve kendi masterimizi burada fotoğraflarını koyalım varsa modifiyeleri hakkında bilgi alışverişi yapalım;
öncelikle kendi aracımdan bahsedeyim 12.6m3 panelvan 2008 ağustos çıkışlı 2009 model ve çok güzel çok memnunum basınca gitmem demeyen bir araç aksesuar olarak ön karlık arka karlık yan marşbiyel ön karlık altına ince sislerin içine flash lamba taktık üstte uçak üst spoiler arka park kamerası iç bölümde ise goldmaster tv var aracımda godfather korna var 6 kavallı.Aracım şuan 40100 kmde yakıtıda uzun yolda 100 km de 7-8 lt ye kadar düşüyor fazla basmaz isen şehir içi 100 kmde 11-12 lt sakin kullanımda maz hız 175 i gördüm bir depo ile en fazla 1300 km yol yaptım deposu 100 litre
Aracın özellikleri;
Estetik ve Dış Ekipmanlar Sağ Sürgülü Kapı 180 Derece Açılır Asimetrik Arka Kapılar Camlı Arka Kapılar Darbe Emici Yan Koruma Çıtaları Kasa ve Yakıt Deposu Koruma Zırhı Karoseriden Bağımsız Marşpiye Bölümü Arka Cam Rezistans Sistemi Aktif ve Pasif Güvenlik Acil Fren Destek Sistemi (AFU) Hareket Halinde Kapıların Otomatik Kilitlenmesi ABS Kumanda İle Açılan Elektronik Motor Kilidi (Immobiliser) Sürücü Hava Yastığı Ön Gergili ve Güç Limitörlü Ön Emniyet Kemerleri Sürücü Arkası Koruyucu Barlar Yan Koruma Barları Yük Sabitleme Sistemi Konfor ve İç Ekipmanlar Renkli Camlar Elektrikli Ön Camlar Takviyeli Direksiyon Dış Isı Göstergesi "Farlar Açık" Sesli Uyarı Sinyali Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit Tavanda Eşya Rafı Direksiyondan Kumandalı Radyo - CD Dijital Yakıt ve Hararet Göstergesi Elektrikli Yan Aynalar Güçlendirilmiş Alternatör Ön Konsola Entegre Vites Kolu Ön Konsolda Döküman Kıskacı Sırtlık Eğim Ayarlı Sürücü Koltuğu Sürücü Koltuğu Kol Desteği (Kolçak) Sürücü ve Yolcu İçin İçecek Gözü Yan Kapılarda Eşya ve Su Şişesi Gözü Yükseklik ve Minder Eğim Ayarlı Sürücü Koltuğu 4 x 15 W Radyo - CD
modifiye görmeden önceki resimleri
modifiye işlemleri
sinyal ve stopları kapatma işlemi
boyama işleminden sonra ön karlığa bir ek daha ve 4 adet büyük kapaklı sis lambası
onun sonrasında arkaya ek karlık işlemi
onun sonrasında arka ek karlığa iki adet egsoz kafası
daha sonra yan marşbiyel
so0n olarak ta yan çıtaları boyama işlemi
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
modifiye işlemleri
sinyal ve stopları kapatma işlemi
boyama işleminden sonra ön karlığa bir ek daha ve 4 adet büyük kapaklı sis lambası
onun sonrasında arkaya ek karlık işlemi
onun sonrasında arka ek karlığa iki adet egsoz kafası
daha sonra yan marşbiyel
so0n olarak ta yan çıtaları boyama işlemi
Sinyal kapatma işlemi çok güzel olmuşYalnız tepesindeki o şeyle çamurluktaki farları çıkarın isterseniz, daha güzel gözükecektir
quote:
Orijinalden alıntı: .:Power:.
Sinyal kapatma işlemi çok güzel olmuşYalnız tepesindeki o şeyle çamurluktaki farları çıkarın isterseniz, daha güzel gözükecektir
Renault Master önden çekişli değil mi? Bu araca 1,5 - 2 ton ağırlık yüklediğin hiç oldu mu? Araç kaldırıyor mu o ağırlığı?
Alıntıları Göster
en son 2.5 tonluk halı yükledim ankaradan banamısın demiyor önden çekişli evet sinop yollarını bilen bilir hep rampadır o dik rampaları 4. vitesle çıktım transit yeni kasa jumbo yu o yükle düz yolda geçemedim rampaya gelince fordu geçtim rampaları çok iyi 120 beygir 290 tork
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
en son 2.5 tonluk halı yükledim ankaradan banamısın demiyor önden çekişli evet sinop yollarını bilen bilir hep rampadır o dik rampaları 4. vitesle çıktım transit yeni kasa jumbo yu o yükle düz yolda geçemedim rampaya gelince fordu geçtim rampaları çok iyi 120 beygir 290 tork
Alıntıları Göster
Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım. Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar. Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?
quote:
Orijinalden alıntı: demirparcasi
Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım. Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar. Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?
yüklü iken yokuşlarda biraz daha devirli kaldırman gerekiyor yoksa motor titriyor ve ben servise sordum neden bu titreme diye bu aracın motoru askıdaymış ve yüklü iken kalkışlarda biraz daha devir ister dedi yani çok dik bir yokuş ise yerde ıslaksa başlangışta patinaja kalkar ama transiit o kadar dik yokuşta boşta iken epey bi patinaja kalkar yakıt olarak master a basmazsan çok az yakar otomobil kadar yakar 100 km de 7-8 lt
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
quote:
Orijinalden alıntı: demirparcasi
Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım. Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar. Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?
yüklü iken yokuşlarda biraz daha devirli kaldırman gerekiyor yoksa motor titriyor ve ben servise sordum neden bu titreme diye bu aracın motoru askıdaymış ve yüklü iken kalkışlarda biraz daha devir ister dedi yani çok dik bir yokuş ise yerde ıslaksa başlangışta patinaja kalkar ama transiit o kadar dik yokuşta boşta iken epey bi patinaja kalkar yakıt olarak master a basmazsan çok az yakar otomobil kadar yakar 100 km de 7-8 lt
Alıntıları Göster
YENİ BİR RESİM DAHA
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu2009
YENİ BİR RESİM DAHA
Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli
Orijinalden alıntı: .:Power:.
Orijinalden alıntı: sinoplu2009
YENİ BİR RESİM DAHA
Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli
o rampa bu araba için baş aşağı
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
Orijinalden alıntı: .:Power:.
Orijinalden alıntı: sinoplu2009
YENİ BİR RESİM DAHA
Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli
o rampa bu araba için baş aşağı
Alıntıları Göster
allah kaza bela vermesin
master en sevdiğim ticaridir benim de
ama sanki tr de motor çeşitliliği olsa iyi olurdu gibi
yurt dışındaki modellerde navigasyon bile var
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
Orijinalden alıntı: .:Power:.
Orijinalden alıntı: sinoplu2009
YENİ BİR RESİM DAHA
Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli
o rampa bu araba için baş aşağı
Alıntıları Göster
Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor. Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: demirparcasi
Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor. Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.
ben yetkili servisin dışında başka bir yere götürmüyorum şuanda hiçbir problemi yok bakım aralığı 15.000 km de bir 300 ile 350 arası birşey tutuyor bizde daha öncede master vardı 2006 model ama o çok hırpalandı 6 tane şöförü vardı hepside aracı hor kullandı ama genede arabanın gidişinde bi sorun yoktu 300 000 kmde sattık motor saat gibiydi
quote:
Orijinalden alıntı: sinoplu
quote:
Orijinalden alıntı: demirparcasi
Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor. Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.
ben yetkili servisin dışında başka bir yere götürmüyorum şuanda hiçbir problemi yok bakım aralığı 15.000 km de bir 300 ile 350 arası birşey tutuyor bizde daha öncede master vardı 2006 model ama o çok hırpalandı 6 tane şöförü vardı hepside aracı hor kullandı ama genede arabanın gidişinde bi sorun yoktu 300 000 kmde sattık motor saat gibiydi