Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • * Doğu Avrupa'ya ve Yunanistan'a satılan modeller "Thalia",

    * Kuzey Afrika, Türkiye ve Rusya'ya satılan modeller "Symbol",

    * Arabistan'a satılan modeller "Clio Classic" adıyla pazarlanıyor.
  • * Doğu Avrupa'ya ve Yunanistan'a satılan modeller "Thalia",

    * Kuzey Afrika, Türkiye ve Rusya'ya satılan modeller "Symbol",

    * Arabistan'a satılan modeller "Clio Classic" adıyla pazarlanıyor.
  • bence yeni symbol yeni astra sedana benziyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    bence yeni symbol yeni astra sedana benziyor.


    Aynen arkasını bende yeni astra sedan a benzetmiştim önceki mesajalrım da da var.
  • Dün REM'de 5 tane gördüm .. servislere eğitim vermeye başlamışlar.. içine baktım ve clio 2 'nin içinden çok da farklı olmadığını gördüm... bana ucuza çıkarmak amacıyla sağlam bir makyaj yapılmış gibi geldi... yürüyen aksam clio 2 nin mi 3 un mu bilen var mı...
  • http://otomot.net/2008/07/19/2009-renault-symbol-2/

    arkadaşlar birde şu siteye bir göz atın
  • Avrupada 1.2 16v ve 1.5 dci 85 hp likleri satılacak umarım bizdede 1.2 16v satılır aerodynamic biraz daha iyileştirilmiş ve kilosu 904 kg den başlıyor.
    Dış basından alıntı

    A range of engines that combine performance and low running costs
    The New Renault Symbol range features the latest-generation engines that power all Renault's entry level range (Twingo, Clio and Modus), providing the market's best level fuel consumption, performance and acoustic comfort. Depending on country and equipment level, the petrol engine range comprises the 1.2 16V 55kW (75hp), the 1.4 55kW (75hp), the 1.4 16V 72kW (98hp) and the 1.6 16V 77kW (105hp). Meanwhile, the 1.5 dCi diesel engine is available in a choice of two power outputs: 48kW (65hp) and 62kW (85hp). Depending on market, these engines comply with Euro1, Euro3 or Euro4 depollution standards. The two most powerful petrol engines can be mated with fourspeed proactive automatic transmission.


    Best level fuel efficiency
    New Renault Symbol features segment-leading fuel consumption performance. In their respective categories, the 1.5 dCi 85hp diesel engine and the petrol 1.2 16V 75hp return record low combined cycle fuel consumption and CO2 emissions for a three-box vehicle of this size, i.e. 4.3 litres/100km (equivalent to CO2 emissions of 116g/km) and 5.9 litres/100km (equivalent to CO2 emissions of 140g/km). To achieve such low figures, Renault's engineers paid especially close attention to New Renault Symbol's aerodynamics (CdA = 0.691) and to keeping weight to a minimum. Indeed, the 1.2 16V 75hp-powered version tips the scales at a low 904kg to give it a best level performance-fuel consumption ratio. New Renault Symbol contributes actively to the '120-140' pledge outlined in the Renault Commitment 2009 plan which saw Renault commit to selling one million vehicles in 2008 that emit less than 140g of CO2/km, including one third that emit less than 120 g/km.




  • Arkadaşlar bu linkte sayfanın altında symbol ün a-dan z ye tüm resimleri var.İçi son clio 2 hb in hafif makyajlısı olmuş.Güzel olmuş.Resimler güzel hatta biri 07 plakalı.

    http://news.auto.cz/nove-modely/renault-thalia-podorbne-informace-technicka-data.html
  • www.renault.com sitesindeki açıklamalarda da 1.2 16v motor eklendiği ve yakıt tüketimlerinin düşürüldüğü

    Akustik konforun artırıldığı,Isıtma ve soğutmanın iyileştirildiği
    Yol tutuş ve konforun artırıldığı
    Fren disk ve kampanaların büyütüldüğü
    Direksiyonun iyileştirildiği
    Bagaj 506 lt.
    14" ve 15" jantların olduğu
  • renault sitesinden okudum bu aracada 65bg motor koymuşlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    renault sitesinden okudum bu aracada 65bg motor koymuşlar.


    Renault'dan başka ne beklenir ki?
  • izlenimlerim :

    renault firması çakallık peşinde,
    şasi aynı şasi, geliştirmek için ödenek ayırmadıkları besbelli, aynı şasinin üzerine, kasayı makyajlayıp montajlamışlar. Symbol'deki bütün yenilik bu . bu da demektir ki, önceki nesil Symbol'de varolan ( sorun varmı yokmu bilmiyorum, hiç symbol kullanmadım ama yol tutuşta biraz zaafiyetleri olduğunu burdaki arkadaşların yazılarından okudum ) sorunlar, ve iyi özellikler, bu yeni Symbol'de de var.

    Renault'un son numarası . gene de görünüşü güzel . orta sınıf güzel görünüşlü bir arabaya kavuşuyor.
    eski kasa symbolü bagaj görünümünden dolayı hiç beğenmiyordum, bu seferki güzel olmuş bence.
    :)
  • sırf megane' a biraz arkasının yandan yemişi benzerliği ve bagajından dolayı ayda 2000 satar !!!!
    bu nedir ya 506 lt
    bir üst sınıf megane bile 520 lt focus 525 lt
  • Çok şükür içini de gördük. Ama şu an güncel kasa ile aynı çizgiler taşıyor ön konsol. Kapı içleri aynı hatta kapının iç tutamakları ve özellikle arka kapı şimdikinin aynısı. Direksiyon simidi bile aynı. Hatta direksiyon kolonu da aynı. İçi gözüken resimde arka camlar otomatik ve kumandalar el freninin arkasında ve yerde. Şimdi arka yolcu öne eğilip düğmeye öyle mi basacak? Arka cam manual alırım daha iyi. Vites kolu Megane'den alınma. Bakalım, canlısı gelsin görelim. Fotoğraflar yanıltııcı olabilir.
    ABS, ÇİFT HAVA YASTIĞI ARTIK STANDART OLSUN!..... Ve direksiyon simidi aynı bu resimde ki gibi ise, ayıp etmiş RENAULT diyorum. 2002'den beri aynı simit. Kasa değişti yine aynı.
  • eski symbolun yol tutuşu ve frenleri zayıftı yenisi nasıl çıkınca anlayacağız renault turrkşye sitesinde bir takım bilgiler var.

    Yeni Renault Symbol’ün sürüş özellikleri, her koşulda, hatta ıslak zeminde bile öngörülebiliyor. Ön tekerlek izi (1,41 m) ve dingil aralığı (2,47 m), büyük bir denge ve sağlıklı ve hoş bir sürüşü garanti ederek, sürücüyü sürprizlerden uzak tutuyor. Yol tutuşu iki temel beklentiyi etkinlikle karşılıyor:

    Güvenlik ve konfor
    Önde, hidrolik amortisörlü ve helezon yaylı McPherson tipi ön takım kullanılıyor. Viraj demiri yalpa kontrolüne katkıda bulunuyor. Süspansiyon ayarı optimize edilerek daha iyi sürüş özelliği ve daha fazla konfor sağlanıyor.

    Planlı tasarımlı H biçimindeki arka dingil kompakt ve hafif. Filtraj ve konfor sağlamak için, düşey konumlu amortisörler ve değişken esnekliğe sahip helezon yaylarla donatıldı. Bu yaylar, üst ve alt dayanak noktalarında kauçuk pabuçlarla filtre ediliyor ve böylece titreşimlerin kasaya direkt olarak aktarılması sınırlandırılıyor.

    1.5 dCi
    Dizel arzı 1.5 dCi (K9K) motoru üzerinde yoğunlaştırıldı. Bu motorun ikinci nesil Common Rail 1600 enjeksiyon sistemi, yanma kalitesinin daha iyi kontrol altına alınmasıyla daha düşük bir tüketimi mümkün kılıyor. Bu motor, randımanı ve özellikle titreşimleri filtre eden esnek volanı sayesinde sessiz çalışmasından dolayı tüketicilerin büyük beğenisine sahip. 1461 cm3’lük bu motor iki farklı güç kademesinde öneriliyor.

    - 48 kW (65 bg) : En düşük devirlerden itibaren mevcut olan 160 Nm (16,3 mkg) torku ile, 1.5 dCi’nin bu versiyonu, güçlü yeniden hızlanmalar sağlıyor. Yeni Renault Symbol’ün gerçek bir çok yönlülük özelliği ile her tür yol koşulunda kullanılabilmesine olanak veriyor. Bu motorla donatılan bu model düşük bir tüketim sergiliyor.

    - 62 kW (85 bg) : Daha güçlü versiyonunda, 1.5 dCi daha da üstün özellikler içeriyor. Düşük ataletli turbo-kompresörü sayesinde, 1750 d/d’dan itibaren ürettiği 200 Nm’lik torku (18,9 mkg) otomobile çok yüksek bir sürüş konforu kazandırıyor. Bu motor, Avrupa tipi karma parkurda 100 km’de sadece 4,3 l ile (km’de 116 g CO2) sınıfının en düşük dizel tüketimine sahip. Ayrıca bu versiyonda Euro4 çevre standardına uyum gösteriyor.




  • bu araba TR de ne tutar ne zmn tanıtılcak bilgisi olan warmı yada tanıtıldı mı
  • resimlerde klima otomatik görünüyor ama ben full'ünü görmüş otomatik değildi türkiyede otomatik klimalıları satmayacaklar sanırım ihraç edicekler..
  • Bugün saat 13:00 gibi bir tır dolusu yeni Symbol Edirne istikametine doğru gidiyordu. Dağıtıma başladılar galiba...
  • İlk dikkatimi çeken ön ızgara-ablem ikilisi güncel Renault tasarımıyla çok farklı. Ablem sanki 90ların Renault ablemleri gibi yerleştirilmiş. Arka farın biçimi yeni C serisini anımsatıyor.
    Bu aracın çok satacağına eminim. Yıllardır Renault bu sınıfta çok araç satıyor. Bir zamanlar Broadway daha sonra da Clio Sybol.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anka1400

    http://otomot.net/2008/07/19/2009-renault-symbol-2/

    arkadaşlar birde şu siteye bir göz atın



    bu sitede birde böyle bir yazı var

    quote:

    İşin garip tarafınıda yayınlayalım. Ne gariplikse Donanımhaber forumlarında Otomobil kategorisinde yayınlanmış bu fotoğraflar hiçbir kaynak belirtilmeden başka sitelerde hatta özel sitelerde yayınlanıyor. Bunu yapanda büyük bir kuruluş. Yazdığım hiçbir yoruma onay bile verilmiyor. Madem sen telifini ödedin fotoğrafların neden bilgsinide vermiyorsun kalkıp haklıysan bile haksız duruma düşüyorsun. Sıkıyosa onayla yorumların hepsini..


    NOT: Detaylı bilgilere, güncel yorumlarahttp://forum.donanimhaber.com/m_24508280/mpage_1/key_/tm.htm başlık altından ulaşabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kürsad -- 1 Eylül 2008; 2:10:18 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.