Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nasıl 1-2 ay perşembe gecesi en az 7 tır sadece yeni symbol izmir e doğru gidiyodu ihraç içinmi bilmem ama 1-2 haftaya satışta olur.
  • Bodrum hava alanının oto parkında 20-30 tane kadar var bu araçdatan hepside aynı renk yarısı 16 T .... sarı plakalı yarısıda 34 plaka, plakalarda seri.

    Sanırım bayi tanıtımı yada onun gibi bişi yapılacak orda, benim tahminim öyle. Telefonda kamera olmadığı için fotoğraf çekemedim.
  • Benim gördüklerimde her renkten vardı.Bej renkli olan çok şık ve biraz daha lüx duruyodu.Satışları yakındır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 15 Eylül 2008; 15:01:54 >
  • Bence yeni Symbol'ün ilk 1 yıl alınması mantıklı değil, zira yeni çıkan kasaların ne kadar testleri yapılırsa yapılsın mutlaka kalite sorunları oluyor. Ortaya çıkan sorunlar, Renault servisleri tarafından merkeze bildiriliyor ve mühendislik değişikliği ile sorunlar gideriliyor. 1 yıl sonra, daha sorunsuz bir otomobil satışa sunuluyor. İlave olarak, ilk yıl talep nedeniyle satışa sunulan modellerin fiyatları olması gerekenden yüksek. 1 yıl sonra arz-talep oranı dengeye giriyor ve piyasası oturuyor. Bu durum Symbol dahil yeni satışa sunulan bütün otomobiller için geçerli. Bu nedenle, halihazırda Symbol almayı düşünen arkadaşlarımıza eski kasayı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Bence yeni Symbol'ün ilk 1 yıl alınması mantıklı değil, zira yeni çıkan kasaların ne kadar testleri yapılırsa yapılsın mutlaka kalite sorunları oluyor. Ortaya çıkan sorunlar, Renault servisleri tarafından merkeze bildiriliyor ve mühendislik değişikliği ile sorunlar gideriliyor. 1 yıl sonra, daha sorunsuz bir otomobil satışa sunuluyor. İlave olarak, ilk yıl talep nedeniyle satışa sunulan modellerin fiyatları olması gerekenden yüksek. 1 yıl sonra arz-talep oranı dengeye giriyor ve piyasası oturuyor. Bu durum Symbol dahil yeni satışa sunulan bütün otomobiller için geçerli. Bu nedenle, halihazırda Symbol almayı düşünen arkadaşlarımıza eski kasayı tavsiye ederim.





  • arkadaşlar bu yeni nesil symbol motorları hakkında bilginiz var mı ?
    yani 1,4 8v 1,4 16v ve 1,5 dci motorları eski symbollerdeki motorların aynısımı?
  • Yaw yenisi varken nasıl eskisi tavsiye edilir ???? Aynı paraya eski araba alınır mı?? Zaten eski kasanın üzerine makyajlı olarak çıkıyo asıl eskisindeki sorunlar giderilerek bu çıktı.

    Motorlar aynı dizeller yeni nesil 70 hp ve 85hp birde benzinlilere 1.2 16v 75hp eklenmiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Bence yeni Symbol'ün ilk 1 yıl alınması mantıklı değil, zira yeni çıkan kasaların ne kadar testleri yapılırsa yapılsın mutlaka kalite sorunları oluyor. Ortaya çıkan sorunlar, Renault servisleri tarafından merkeze bildiriliyor ve mühendislik değişikliği ile sorunlar gideriliyor. 1 yıl sonra, daha sorunsuz bir otomobil satışa sunuluyor. İlave olarak, ilk yıl talep nedeniyle satışa sunulan modellerin fiyatları olması gerekenden yüksek. 1 yıl sonra arz-talep oranı dengeye giriyor ve piyasası oturuyor. Bu durum Symbol dahil yeni satışa sunulan bütün otomobiller için geçerli. Bu nedenle, halihazırda Symbol almayı düşünen arkadaşlarımıza eski kasayı tavsiye ederim.



    Aynen katılıyorum. 2010-2011 gibi almayı tercih ederim. Çünkü bazı olumsuz özellikler bir iki yıl içinde giderilip rayına oturur ve araba makyaj görüp bir kaç yıl o şekilde gider. Mesela hatırlayın, 2000 model ilk çıkan Symbol'ler de ön cam açma düğmeleri küllüğün olduğu bölgedeydi ve eğilip açmak gerekiyordu. 2002'de makyajlandı ve ön cam düğmeleri hoparlör'ün üzerine alınıp daha kullanışlı oldu. 2007'de ki makyajda kapı kolçağına alındı ve daha ergonomik oldu. Mesela 2002'de ki o makyajda ön kaput, ön far grubu, ön panjur ciddi makyaj gördü ve değişti. Halen daha bu şekilde devam ediyor. 2007'de sadece ön panjur hafif değişti o kadar. Tabi bunun yanında 2005'den itibaren arka stoplar beyaz sinyalli oldu ve halen böyle. Yine ön ve arka tamponlar 2002'de değişti ve 2007'ye kadar öyle devam edip 2007'de ki makyaj da yine değişip şimdiki halini aldı.
    Böyle yani, bir iki yıl beklerim diyorum ben. Bakalım, bir gelsin ve görelim bayilerde.




  • Aslında son çıkacak symbol de yeni diil 2001 de yenilenen clio 2 hb şimdi aynısı oldu cam açma düğmeleri o zamanda kapıda kolçaktaydı ama symbolde bir önceki clio hb in cam yerleri kullanıldı.Şu an son çıkan symbol clio hb tamamen aynısı oldu alt takımı diskleri,frenleri amortisörleri vs.
    Yani daha önceden başarı kazanmış sorunsuz arabadan alındı.Yani symbol şu an en olgun döneminde. 2010 -2011 gibi symbol muhtemel clio-3 üzerine yenilecek belki daha da sonra...
  • Yeni Symbol 9 Ekim 2008 tarihinde 23.630 Ytl den başlayan fiyatlarla satışa sunulacak...
  • ARKADAŞLAR 2009 YENİ KASA SYMBOLLERİ BUGÜN TIRIN ÜSTÜNDE GÖRDÜM.
    İLGİLENENLERİN BİLGİSİNE.
  • bu arabanın indoor fotosu yok mu yahu, millet gördük falan dio hatta baya foto çekmişler bi indoor yakalayamadınız mı???
    benim fikrim yakıt olayında yine tasarrufluysa coşar gider bu araba, eski kasa bile deli sattı buna millet megane diye biner
  • SYMBOL GüN SAYIYOR!
    Yeni Renault Symbol, Türkiye'de 9 Ekim'den itibaren 23 bin 630 YTL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacak.
    Yeni Renault Symbol'ün basın deneme sürüşü Bodrum'da gerçekleştirildi. Burada otomobilin tanıtımı amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Oyak Renault Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, Türkiye pazarı için öngörülmese de aracın 1,6 motor seçeneği bulunduğunu, ihtiyaç duyulduğu takdirde üretileceğini söyledi.

    İşte yeni Renault Symbol

    Tunalıoğlu, önceki Symbol'e göre aracın yük kapasitesinde bir fark bulunmadığını belirterek, "Bunun altına düşürmemiz mevzu bahis değil" dedi.

    Üretilen otomobillerin Türkiye'den önce ihracat pazarlarına gönderilmeye başlandığını kaydeden Tunalıoğlu, "Yeni Symbol'ün bütün bu arabaya has parçalarının yüzde 90'ı yerli. Dolayısıyla yan sanayinin de bir gurur kaynağı..." diye kaydetti.

    Tunalıoğlu, yerli parçaların yeni motorla birlikte toplamda yüzde 75'ler civarına geldiğini söyledi.

    Yeni Megane üretimine ilişkin olarak da Tunalıoğlu, 2009'da yeni bir projeleri bulunduğunu, Nissan ile şu anda yürüyen bir projeleri olmadığını bildirdi.

    Tunalıoğlu, global krize ilişkin bir soru üzerine ise, "Daha rekabetçi olunabildiği ve tek pazara bağlı kalınmadığı zaman bu tip fırtınalardan az yarayla kurtulursunuz. Önemli olan krizin etkilemediği pazarlara yönelik ürünlerin Türkiye'de yapılıyor olması" dedi.

    Bir gazetecinin "Mevcut Symbol üretimi durdu mu?" şeklindeki sorusunu, Tunalıoğlu, "Evet durdu, ikisini aynı ayna üretmedik. Biri durdu, öteki imalata geçti" şeklinde yanıtladı.

    "YIL SONUNA KADAR 8 BİN ADET SATACAK"

    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar da şu an itibariyle en çok Symbol'ün Türkiye'de satılmış durumda olduğunu belirterek, Türkiye'deki satış rakamlarının da bunu göstermeye devam ettiğini söyledi.

    Rusya'da da gelişme olduğunun görüldüğünü dile getiren Aybar, "2009'da Rusya ile çekişeceğiz" dedi.

    Aybar, Symbol'ün gerçekten gerek "keseye uygunluğu", gerek verdiği statü ve sağlamlığı gibi özelliklerinden dolayı Türk ailesine son derece uygun olduğunu ifade ederek, aracın ikinci el fiyatının yüksek olduğunu ve yatırımlara da cevap verdiğini vurguladı.

    Aracın müşterilerin gerçek ihtiyacını, onlardan önce keşfedip onlara aktardığı için çok başarılı olduğunun altını çizen Aybar, aracın Türkiye'de Autoshow 2008 ile birlikte 9 Ekim 2008'de 23 bin 630 YTL'den başlayan fiyattan satışa sunulacağını bildirdi.

    Geçen yıl 23 bin adet satılan Symbol'ün yılın 8 aylık döneminde 13 bin 500 adet satış rakamına ulaştığını aktaran Aybar, "Bu araca çok güveniyoruz. Tanıtımdan itibaren 10 bini buluruz diye düşünüyoruz" dedi.

    İbrahim Aybar, "Toplam olarak bu aracımız yıl sonuna kadar, 3 ayda 8 binin üzerinde satacak" diye konuştu.

    İşte yeni Renault Symbol

    Toplantıda verilen bilgiye göre yeni model 1,5 DCi 85 bg motorda 100 kilometrede 4,3 litre, 1,2 16 V 75 bg benzinli motorda ise 100 kilometrede 5,9 litre yakıt tüketiyor.

    Yeni Renaul Symbol'ün yatırım bütçesi 100 milyon avroyu bulurken, araç Renault'un mühendislik ekipleri arasında uluslararası işbirliğinin bir ürünü oldu.

    Üretimde Oyak Renault Otomobil Fabrikalarının seçilmesi ürünlerin pazarlandığı ülkelere mümkün olan en yakın yerde üretim yapmak amacıyla projenin erken evrelerinde kararlaştırıldı.

    Rusya, Türkiye, Romanya ve Cezayir bu model için en önemli pazarlar olurken, toplam üretim miktarının yüzde 80'inden fazlasının bu ülkelerde satılması bekleniyor.

    2008 Haziran sonu itibariyle Symbol 13 bin 412 adet satış rakamıyla Türkiye'de sınıfının "lideri" konumundayken, Romanya, Fas ve Cezayir'de ikinci sırada yer alıyor.

    Yeni Renault Symbol Türkiye'de Authentique ve Expression olmak üzere iki donanım seviyesiyle pazara sunulacak.
    http://www.arabam.com/haber.aspx?HID=1&PID=681&haberID=284050#




  • ŞİMDİ HABERTURKTE OKUDUM..DAG FARE DOGURMUŞ...1,2 BENZİNLİ 75 HP - 1,4 BENZİNLİ 75 HP - 1,5 DCİ Dizel... Hepsi bu kadar...!,6 varmış ama talep olursa çıkacakmışşşş... YERSEN BU VATANDAŞ...YEMEZSEN MOTORU BÜYÜTECEGİZ... Dag fare dogurdu...Başka yorumum yok...Tek hesapları MEGANE SATIŞIMIZ BİTER....Sakın....1,6 Benzinli...110 beygir....Sakın....Olurmu hiiiççç?... Nasıl olsa kasa güzel, bu motorla satabidigimiz kadar satalım....Kılıfta hazır...Ekonomikmiş.... Bende soruyorum 1,4 cc 16 V 98 HP MOTOR....Yada 1,6 cc 16 V benzinli motor olunca ekonomik olmuyormu?...Sür piyasaya 22 milyara - 25 MLYRA::bak kaç aylık kuyruk olacak ?...Neyse...Kendileri daha iyisini bilir..Ben sıradan bir vatandaşım...Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 16 Eylül 2008; 18:30:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    ŞİMDİ HABERTURKTE OKUDUM..DAG FARE DOGURMUŞ...1,2 BENZİNLİ 75 HP - 1,4 BENZİNLİ 75 HP - 1,5 DCİ Dizel... Hepsi bu kadar...!,6 varmış ama talep olursa çıkacakmışşşş... YERSEN BU VATANDAŞ...YEMEZSEN MOTORU BÜYÜTECEGİZ... Dag fare dogurdu...Başka yorumum yok...Tek hesapları MEGANE SATIŞIMIZ BİTER....Sakın....1,6 Benzinli...110 beygir....Sakın....Olurmu hiiiççç?... Nasıl olsa kasa güzel, bu motorla satabidigimiz kadar satalım....Kılıfta hazır...Ekonomikmiş.... Bende soruyorum 1,4 cc 16 V 98 HP MOTOR....Yada 1,6 cc 16 V benzinli motor olunca ekonomik olmuyormu?...Sür piyasaya 22 milyara - 25 MLYRA::bak kaç aylık kuyruk olacak ?...Neyse...Kendileri daha iyisini bilir..Ben sıradan bir vatandaşım...Saygılarımla..


    Görüşlerinize aynen katılıyorum arkadaşım. Eğer gerçekten bu şekildeyse, maalesef Renault'un pazarlama departmanı yine geçer not alamadı. 2006 yılında Symbol'ler makyajlandığında, 80 BG'lik 1,5 DCI 36.000 YTL'den satışa sunulmuş, 1 yıl sonra fiyatı 30.000 YTL'ye inmişti.Ayrıca, Avrupa'ya sunulan donanım ve motor seçeneklerinden neden Türk tüketicisi mahrum bırakılır, akıl alır gibi değil.. Zaten,

    quote:


    İlk yıl talep nedeniyle satışa sunulan modellerin fiyatları olması gerekenden yüksek. 1 yıl sonra arz-talep oranı dengeye giriyor ve piyasası oturuyor. Bu nedenle, halihazırda Symbol almayı düşünen arkadaşlarımıza eski kasayı tavsiye ederim.


    görüşümdeki kasıt buydu. 1 yıl sonra Renault "Talep Geldi. 1,6 16V veya 1,4 16V motorlu seçenekleri de üretmeye başladık" diyecek, 1-2 makyaj yapacak ve "Symbol olgunlaştı" diye reklam yapacaklar. Bunu şimdiden kestirmek güç değil..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    ŞİMDİ HABERTURKTE OKUDUM..DAG FARE DOGURMUŞ...1,2 BENZİNLİ 75 HP - 1,4 BENZİNLİ 75 HP - 1,5 DCİ Dizel... Hepsi bu kadar...!,6 varmış ama talep olursa çıkacakmışşşş... YERSEN BU VATANDAŞ...YEMEZSEN MOTORU BÜYÜTECEGİZ... Dag fare dogurdu...Başka yorumum yok...Tek hesapları MEGANE SATIŞIMIZ BİTER....Sakın....1,6 Benzinli...110 beygir....Sakın....Olurmu hiiiççç?... Nasıl olsa kasa güzel, bu motorla satabidigimiz kadar satalım....Kılıfta hazır...Ekonomikmiş.... Bende soruyorum 1,4 cc 16 V 98 HP MOTOR....Yada 1,6 cc 16 V benzinli motor olunca ekonomik olmuyormu?...Sür piyasaya 22 milyara - 25 MLYRA::bak kaç aylık kuyruk olacak ?...Neyse...Kendileri daha iyisini bilir..Ben sıradan bir vatandaşım...Saygılarımla..


    1.6 16v 110 hp motor daha önce 2003 yılında clio symbol de piyasaya sunuldu ara hızlanmaları passat 1.8T ,alfa romeo 156 2.0 dan daha iyiydi(bknz arabam.com test)
    Fakat araç tutulmadı nedense symbol alanların %90 nı ya 1.4 75hp yada 1.5dci 65 hp alıyor(tabiki ucuz fiyat için).

    Ancak 1.2 16v motor çok iyi olmuş şu an kullanıyorum ve hacminden çok büyük işler yapıyor.Sessiz ve tutumlu 1.4 75hp den kat kat iyidir.

    1.6 16v motor logan da da kullanıldı ama bu motor makiyetli olduğundan loganın 1.6 16v de çok pahalı oldu tıpkı symbolde olduğu gibi.Çoğu alıcı da 1.6 16v symbol yerine 1.4 16v megane alıyor.Sonuçta clio 3 hb dede 1.6 16v veya 1.4 16v alan sayılıdır...




  • 1,2 16V motor, vergi avantajı nedeniyle tercih edilebilir, ancak düşük hacim nedeniyle üretilen güç ve tork sınırlı.. Sonuçta 1149 cc'lik atmosferik bir motordan bahsediyoruz. Bu motor, ağırlıklı şehir içi araç kullanmayı planlayanlara hitap edebilir. Bu motorla, uzun yol kullanımında önünüzü iyice görmeden sollamalara çıkmamakta ve yokuş yukarı çok fazla performans beklememekte fayda var. Özellikle araç yüklü ise.. Bu dezavantajlarını kabul ediyorsanız, elbette yeterli bir araç. Benim kanaatim, bu motora sahip Symbol'ün çok tercih edilmeyeceği yönündedir. Ancak, belki de tahminlerim beni yanıltabilir. Zaman içerisinde göreceğiz.
  • resimler izmir ecabat vapurundamı cekildi?
    bu araba 34 liraya geliyor arkadaşlar 34 bin ytl
    megene yada lagunanın ne özelliği kaldı hay yarabbi ya
    alan olurmu bu aracaı yada en azından ben alıcam diyen varmı?
  • İKTİSAT DİLİYLE YAZAYIM..." Her firmanın amacı kar maksimizasyonu...En fazla kar edecegi pozisyonları, üretim koşullarını, üretim miktarını saglamak..." Burada hedef en küçük en ucuz motorla ve en düşük maliyetlerle üretip en yüksek kar marjıyla satabilecegi kadar mal satmak....Hiç bir firma hayır kurumu degil...Kar edemezse batar, kapanır....Olayı bu şekilde düşünün....Bizimde secme ve başka markaları tercih etme şansımız var... Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 17 Eylül 2008; 6:32:49 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.