Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sychrius

    BİLMİYORUM AMA BEN ABS Lİ ARABADAN NEFRET EDERİM.. O YÜZDEN HEP ABS SİZ ARABAYI TERCİH EDERİM.. ABS DE İKEN ARABAN IN KONTROLÜ HİSSİ BENDE DEĞİL GİBİ GELİYOR.. BEN ŞU AN Kİ CLİO İLE İNANMAZSINIZ AMA TARLAYA DALAR ARKAYA PULLUK BAĞLAR TARLA SÜRERİM O KADAR GÜVENİYORUM ARABAYA YANİ.. GÜVENSİZ YOK GÜVENLİK YOK DİYENLER HALT YESİNLER.. O ARABAYI NASSI KULLANDIĞINIZA BAĞLI BİŞİ.. BİRDE SYMBOL KASALARA ŞİRKET ARABASI DİYENLERE UYUZ OLUYORUM..
    AYRICA DİZEL MOTORUNDAKİ TORK FARKI NEDENİYLE İNANIN KARLI YOLLARDA BİLE MERCEDESE GÜVENMEM CLİO YA GÜVENİR HATTA ZİNCİRSİZ YOLA ÇIKARIM O KADAR SÖYLÜYORUM..


    Arkadaş kara mizahmı yapıyosun, yoksa kafa mı buluyosun bizle. Yorumların bilimsellikten uzak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: damonbounce

    eline sağlık kardeş.görüntü güzel ayrıca telefonunla bozuşma

    birşey değil.telefon da dünyanın ilk 1.3 megapixel kameralı telefonu-sonyericsson s700i

    tam 5 yıllık
  • 5 yıllık olur mu yahu, 5 yıl önce kameralı telefonlar yeni çıkmıştı daha
    ama iş görmüş, beyler bi yeni city'e bakın bide buna, japon sanat yapıyor bunlarsa söyleyecek söz bulamıyorum siz koyun adını, hondacı falanda değilim şu donanımı ve kokpiti adam gibi yapsa her daim renaultdan şaşmam, ama işte bu tür işler yaptıkları için almıyorum almıyacağamda görün bakın megane III 'de aynı şeyi yapacaklar, boş arabayı 35000e satacaklar
  • kamucu2000 bey arkadaşım.
    en basit mantıkla baktığımızda bile, sıfır clio almak yerine iyi durumda ikinci el bir clioyu çok daha ucuza alabilirsiniz, böylelikle hem bütçenizi sonuna kadar zorlamaz, hem de zaten donanımları aynı olduğu için, tüh kasaya para verdik gibi tribe girmezsiniz diye düşünüyorum.
    ayrıca ikinci ele yönelecekseniz, belki bir honda jazz veya city, veya dediğiniz gibi skodanın bazı modellerine yönelebilirsiniz.
    bence bir megane 2 yi bile zorlayabilirsiniz.
    ( DİKKAT : kardeşime sıfır aldığımız 2008 megane 2, bir türlü servisten çıkamıyor , en son bobin ve yazılım arızalarından sonra klima kompresörü değişti. halen garantisi olduğundan şimdilik para ödemiyoruz, ama kardeşim bu araba yüzünden dert babası oldu. arabaya değil de onun üzüldüğüne üzülüyorum, ve forumda gördüğüm kadarıyla biraz soruna yatkın bir araba )

    bence sıfır clio symbol'e yönelmeyin derim ..

    -- bu yazı yazarın kişisel görüşlerini yansıtır, herhangi bir zümreye, gerçek ve/veya tüzel kişiliğe kötüleme maksadı ile yazılmamıştır.




  • ARKADAŞIM NE KARA MİZAH YAPARIM NEDE KAFA BULURUM.. SEN HİÇ ABS KİTLEMESİ DENEN BİŞİ DUYDUN MU?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackcoupe

    kamucu2000 bey arkadaşım.
    en basit mantıkla baktığımızda bile, sıfır clio almak yerine iyi durumda ikinci el bir clioyu çok daha ucuza alabilirsiniz, böylelikle hem bütçenizi sonuna kadar zorlamaz, hem de zaten donanımları aynı olduğu için, tüh kasaya para verdik gibi tribe girmezsiniz diye düşünüyorum.
    ayrıca ikinci ele yönelecekseniz, belki bir honda jazz veya city, veya dediğiniz gibi skodanın bazı modellerine yönelebilirsiniz.
    bence bir megane 2 yi bile zorlayabilirsiniz.
    ( DİKKAT : kardeşime sıfır aldığımız 2008 megane 2, bir türlü servisten çıkamıyor , en son bobin ve yazılım arızalarından sonra klima kompresörü değişti. halen garantisi olduğundan şimdilik para ödemiyoruz, ama kardeşim bu araba yüzünden dert babası oldu. arabaya değil de onun üzüldüğüne üzülüyorum, ve forumda gördüğüm kadarıyla biraz soruna yatkın bir araba )

    bence sıfır clio symbol'e yönelmeyin derim ..

    -- bu yazı yazarın kişisel görüşlerini yansıtır, herhangi bir zümreye, gerçek ve/veya tüzel kişiliğe kötüleme maksadı ile yazılmamıştır.



    evet biraz daha kararlı duruma gelir gibiyim, ben geniş arabalardan hoşlanıyorum, focus, octavia, megane gibi... bu araca yönelmemin nedeni bütçe, eski kasa symbollerde olmayan donanımlar var, ama bu donanıma göre araç inanın fiyat iyi, ama crash testi yok ve hiç olmamış bu symbollerde, demekki bir bit yeniği var, gücenlik sıfır galiba, aracı beğendim ama içi hala dar, ön cam mesafesinde görüş alanın hala dar vs. vs. halbuki yeni çıkan bir araç eski eleştirilen noktalarını bertaraf ederde çıkar ama bunlarda o yok, bir iki dış makyaj sonra sür, nasıl olsa potansiyel renocular varya...şimdilik arabasızım ve hemen almak istiyorum ne olurs olsun yeterki temiz bişi olsun, bakalım yarın bayileri gezip ellerindeki 2. sınıf araçlara, pazar günüde oto pazarına gideceğim inşallah, artık kımsetse bu hafta alırız, yoksa önümüzdeki maçlara bakacaz artık...




  • ROGUE_JN ARKADAŞIMA CEVAPTIR.. ARKADAŞIM HONDA ARABALARI İLE RENO YU KIYASLAMANIZ BÜYÜK HATA NEDEN DERSENİZ.. RENO HER NE KADAR SÜRÜŞÜ SERTLİĞİ VE SAĞLAMLIĞI İLE DİLLERE DESTAN OLSADA HONDA ARABALARI BUNUN TAM TERSİDİR.. BEN HAYATIMDA Bİ KERE HATA YAPTIM ODA GİTTİM HONDA ALDIM.. VE ARABA HALEN BENDE İNANMAZSIN AMA KUL-LAN-MI-YO-RUM.. NEDEN DERSEN HİÇ BANA HİTAP ETMEDİ.. ARABA LİTERATÖRÜMDE EN BÜYÜK BAŞARIZSIZLIĞIM OLARAK NİTELENDİRİYORUM.. BU ÜLKENİN YOLARI MALUM DÜZ KAYMAK GİBİ ASFALT BULMAK NEREDEYSE MUCİZE HEP YAMA HEP YARALI YÜZEY YOLLAR HONDA BU YOLARI ASLA SEVMİYOR ÇOK NAZİK Bİ ARABA.. KASİSLERDEN BİLE GEÇERKEN ARABANIN ALTINDA KÜTÜR KÜTÜR SESLER GELİYOR.. ULAN ACABA BENDEKİ HONDA MI PATLAK DİYE GEÇİRDİM AKLIMDAN.. GİTTİM 2008 CİVİC ELEGANCE YE BİNDİM.. AYNI YOLLARDAN GEÇTİM YİNE AYNI SONUÇ.. RENO NE KADAR SAĞLAMLIK VE SÜRÜŞ SERTLİĞİ KONUSUNDA ADAMA GÜVEN VERİYORSA HONDADA Bİ O KADAR BENİM KAFAMDA ???? BIRAKTI...
    MALUM HER GÜN TRAFİKTEYİZ.. O YÜZDEN BU ÜLKENİN TÜM ŞARTLARINI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURMANIZI VE RENO DAN ŞAŞMAMANIZI TAVSİYE EDERİM.. HERKEZ TUTTURMUŞ BİR DONANIM SALGININA GİRMİŞ.. ARKADAŞLAR PEKİ ŞUNU HİÇ KENDİNİZE SORDUNUZ MU? SİZLER BU DONANIMIN NE KADARINDAN İSTİFADE EDİYORSUNUZ YADA BU SİZE NE GİBİ KOLAYLIKLAR SAĞLIYOR??

    BU ÜLKE ŞARTLARINDA BİR ARABADAN BEKLENEN NEDİR?

    1-BANA GÖRE BİR ADAMIN BU ÜLKE ŞARTLARINDAKİ YOLLARDA KULLANMAK ALDIĞI 35.000-40.000 YTL VERİP O ÇİL ÇİL ARABAYI YOLARDA HEBA ETMESİ BANA GÖRE BÜYÜK KERİZLİKTİR..

    2- HADİ ÇOK PARAN VAR GİTTİN KENDİNE ÇİL ÇİL 0 KM. 35.000-50.000 ARASI GİTTİN Bİ ARABA ALDIN?
    BU TRAFİK KARMAŞINDA DİĞER ARABALARIN ARASINDAN SANA YOL AÇMIYORLAR KADERİN NEYSE ONU YAŞIYORSUN YOLLARDA.

    TÜM BU FİKİRLER BİR TEK YÖNE ÇIKIYOR ARKADAŞLAR BU ÜLKEDE 4 TEKERE LÜTFEN AMA LÜTFEN ÇOK PARA BAĞLAMAYIN.. BANA GÖRE BİR ARABANIN KRİTERİ BENCE ŞUDUR..

    1- DİZEL OLACAK AZ YAKACAK
    2- KLİMA MUTLAK OLMALI
    3-SERVİS UCUZLUĞU VE ÖN TAKIM SAĞLAMLIĞI VE EN AZ 50.000-60.000 KM ROT BALANSA GİRMELİ BİR ARAÇ
    4-HAFİF AMA MOTORU ATAK OLMALI SIKIŞIK TRAFİKTE BİLE ADAMA BİSİKLET SÜRÜŞ VERİYOR OLMALI
    5-PARK ETMESİ OLDUKÇA KOLAY OLMALI PİRE MİSALİ HER YERE ARALARA VS. GİREBİLİP ÇOK RAHAT PARK ETMELİ..

    TÜM BU SEÇENEKLERİN HEPSİ BİR TEK MARKA VE SERİYİ İŞARET EDİYOR RENAULT CLİO SYMBOL ESKİ KASA SON MAKYAJLI HALİ..

    BU ARADA SİZLERLE BİR ANIMI PAYLAŞMAK İSTİYORUM..

    BİZLER İHT. İHR. İŞLERİ İLE UĞRAŞAN İNSANLARIZ BİR ARKADAŞIM RUSYAYA ARABA İLE GİTMEK İSTEDİ. DEDİ BİR ARABA ALİYİM.. O ZAMAN LAR EN SON CLİO SYMBOL ALİZE VARDI... GİT DEDİM Bİ TANE AL BUNDAN GİTTİK İZMİT KOTAŞTAN ARABAYI ALDIK ARKADAŞ RUSYAYA GİTTİ.. 2 AY SONRA GERİ DÖNDÜ HEMEN İLK İŞİMİZ SERVİSE GİTRMEK OLDU.. ARAÇ RUSYADAKİ HALİNİN FOTOLARINI GÖRDÜM..

    ARABA BU SEYAHAT ESNASINDA 16800 KM YOL GİTTİ

    ARABA SİBİRYA YAKINLARINDA BİR OTELİN PARKINDA TÜM GECE -22 C YE MARUZ KALMIŞ RUS ARABALARI KAPUTUN ALTINA ELK.Lİ BATTANİYE KOYARKEN CLİO DA HİÇ BİŞİ YOK SADECE SABAH KİLİTLER DEN DONDUĞUNDAN SADECE 5DK UĞRAŞTIRMIŞ İLK MARŞTA ARABA ÇALIŞMIŞ

    RUSYANIN MAZOTU İĞRENÇTİR VE O YÜZDEN UCUZDUR BUNA RAĞMEN ENJEKTÖRLERİ KONTROL ETTİRDİĞİMİZDE BİR GRAM BİLE TIKANIKLIK ÇIKMADI

    ÖN TAKIMA BAKTIRDIĞIMIZDA O KADAR REZALET YOLLARDAN GİTMESİNE KARŞIN ÖN TAKIMINDA GRAM NE BİR BOŞUK NEDE AYARLARINDA BİR KAYMA OLDUĞUNU GÖRDÜK.

    SONUÇ OLARAK BÖYLE BİR SEYAHATE BAŞKA MARKA BİR ARAÇLA ÇIKSAYDINIZ SANMIYORUM Kİ BU SONUÇLARLA KARŞILAŞASINIZ.. SONUÇ OLARAK RENAULT CLİO SYMBOL BU ÜLKENİN VE YOLLARI YAKITI BOZUK HER ÜLKE ŞARTININ ARABASIDIR..

    BU ARADA UFAK BİR NOT BİRDE ELİMDE 2004 MODEL KANGO VAR HALEN 156.000 KM OLDU VE ARABA O KADAR DÜZ YOLDA GİTMEYİP LİMAN YOLLARINDA DEYİMİ YERİNDEYSE TROPHY YAPTIĞI HALDE TIK DEMEDEN GİDİYOR...

    SAYGILAR EFENDİM...




  • DİZEL RENO CLİO VE KANGOO KULLANANLARA ALTIN ÖĞÜTLER..

    HEP CLİO VE KANGOO GRUBU KULLANDIĞIM İÇİN BU SÜRE ZARFINDA EDİNDİĞİM TECRÜBELER VAR BUNLARI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SİZDE UYGULARSANIZ ARACINIZ VE MOTORUNUZ (150.000-250.000 KM. ARASI ) UZUN ÖMÜRLÜ OLUR..

    1- SABAHLARI ASLA KONTAĞI ÇEVİRDİĞİNİZDE LAMBALAR SÖNMEDEN ARABAYI NOMİNAL 1.5-2 DK RÖLANTİDE ÇALIŞTIRMADAN HAREKET ETMEYİN ( ENJEKTÖRLERE BÜYÜK ZARAR VERİYOR) BUGÜN SIFIR Bİ ENJEKTÖR TAKIMININ FİYATI REKORLARI DAHİL 2000 YTL CİVARIDIR

    2- YAKIT ALIRKEN MUTLAK 1.ŞEÇENEK OPET 2. ŞEÇENEK TOTAL OLSUN BU ARAÇLAR FRANSIZ MENŞELİDİR VE ÜRETİM ESNASINDA BU ŞİRKETLERİN YAKITLARINA GÖRE AYARLANMIŞTIR MUTLAK EURODİZEL KULLANIN VE YAKIT ALIRKEN SABAHIN ERKEN SAATLERİNİ TERCİH EDİN NEDEN DERSENİZ GECE YAKIT ALIMI FAZLA OLMADIĞINDA İSTANYONDAKİ TANKIN İÇİNDE POMPA SİRKÜLESİ FAZLA OLMAYACAĞI İÇİN YAKIT DİNLENİR VE TORTU DİREKT ALTA ÇÖKER SİZDE DİNLENMİŞ TERTEMİZ YAKIT ALIRSINIZ BÖYLECE HEM MAZOT FİLTRESİ VE POMPASI UZUN ÖMÜRLÜ VE SORUNSUZ GİDER..

    3- CLİO VE KANGO GURUBU ARAÇLARIN DEPOLARI SAC DEĞİL PLASTİK-POLYESTER KARIŞIMI BİR MALZEMEDEN YAPILMIŞTIR BU NEDENLE GÜNDÜZ-GECE DÖNGÜSÜNDE SICAKLIK VE İKLİM FRKI NEDENİYLE DEPO İÇİ TERLEME YAPAR BU DA MAZOTUN İÇİNE ÇOK HAFİF BİR SU KARIŞIMI OLUŞTURUR AMA ENDİŞELENMEYİN RENO BUNU DA DÜŞÜNMÜŞ.. YOLDA GİDERKEN NASSI ANLATSAM HANİ İMZA ATILMIŞ GİBİ Bİ İŞARET YANARSA ENDİŞELENMEYİN ARACIN KİTAPCINA BAKTIĞNIZDA O İŞARETİN MAZOTTA SU VAR YADA ELK. ARIZASI İÇİN YANSIĞINI YAZAR SİZİNKİSİ 1. ŞIKTIR EJNEKTÖR AĞZINDA SU ALGILADIĞINI İŞARET VERİR HEMEN MÜSAİT BİR YERDE KENARA ÇEKİN ARABAYI STOP EDİP YENİDEN KONTAĞI AÇIN IŞIKLAR SÖNENE KADAR BEKLEYİN IŞIĞIN SÖNDÜĞÜNÜ GÖRECEKSİNİZ.. ÇÜNKİ ENJEKTÖRT AĞZINDAKİ REZİSTANSLAR O SUYU KURUTUR..EĞER O IŞIK HALA YANIYORSA BU SEFER MUHTEMEL ELK. ARIZASIDIR..

    4- HAVA FİLTRESİNE ÇOK DİKKAT EDİN.. DİZEL BİR ARAÇTA HAVA FİLTRESİ MOTORUN HERŞEYİDİR FİLTRE TIKANIRSA ZATEN YAKIT SARFİYATININ YÜKSELMESİYLE BUNU ANLAYACAKSINIZ NORMALDE SON JENERASYON BİR CLİO-KANGOO MOTORUNUN SERVİS PERİYODU 10.000 KM DİR SİZ 5000 KM DE BİR MUTLAK 12 YTL VERİP FİLTREYİ DEĞİŞTİRTİN NEDEN DERSENİZ FİLTRE TIKANDIĞINDA BU SEFER MOTOR YAKIT VE TURBOYA YÜKLENİR UZUN SÜRE TURBOYA YÜKLENİRSE TURBO YU ELİNİZE ALIRSINIZ BUGÜN YAKLAŞIK Bİ TURBONUN FİYATI 2250-2500 YTL CİVARIDIR..

    5- MALUMUNUZ BEN DAHİL DİZELDEKİ TORK FARKI ADAMA BAŞKA Bİ HYECAN VERDİĞİNDEN VE RENO DİZEL HEP ÇOK AZ TÜKETTİĞİNDEN BEN EN AZINDAN KENDİ ADIMA KONUŞAYIM ÇOK HIZ YAPARIM VE BU DA MOTORUN HEP YÜKSEK DEVİRDE ÇALIŞTIĞI ANLAMINA GELİR BÖYLE BİR KULLANIMDAN SONRA ARABAYI PARK EDECEKSENİZ LÜTFEN PARK ETTİKTEN SONRA HEMEN MOTORU KAPATMAYIN MOTOR 2-3 DK. MUTLAK RÖLANTİDE ÇALIŞTIRIP TURBOYU DİNLENDİRİN BU ZAMAN ZARFINDA TURBO KENDİNİ YAĞLAYIP NORMAL HALE DÖNECEKTİR.

    6- YAVAŞLARKEN YADA ANİ FREN DURUMLARINDA SAKIN TEK OLARAK FRENLE DURMAYA YELTENMEYİN CLİO VE KANGO ARAÇLARI HAFİF OLDUKLARI VE ARKA BÖLGEDE AĞIRLIĞIN OLMAMASI SEBEBİYLE SAVRULMALARIN VE KAYMALARIN OLMASI OLDUKÇA DOĞALDIR, MANUEL FRENE SAHİP OLSALARDA ÇOK HASSAS OLDUKLARINDAN ANİ DURMA ÖN LASTİĞİN KIZAKLAMASI DURUMU İLE KARŞI KARŞIYA GELİRSİNİZ BUNUN YERİNE MUTLAK VİTESİ KÜÇÜLTÜN VE MOTORU KOMPRESÖRE BİNDİRİN ABS PERFORMANSINDAN DAHA İYİ BİR DURUŞ YAPTIĞINIZI GÖRECEKSİNİZ..

    7- SIFIR YADA İKİNCİ BİR EL CLİO-KANGO ARACI ALACAKSANIZ ALDIĞINIZDA İLK İŞİNİZ MUTLAK LASTİKÇİYE GİDİP LASTİKLERİ DEĞİŞTİRMEK OLSUN.. FABRİKASYON LASTİKLER FABRİKANIN MALİYET PLANLAMA BÜTÇESİNDE OLDUKÇA AĞAR BİR RAKAM ETTİĞİ İÇİN FABRİKA GENELDE KALİTESİ DÜŞÜK LASTİK TAKAR.. BU DA SİZİN YOL GÜVENLİĞİNİZİ RİSKE ATAR.. BENİM SİZE TAVSİYEM BÜTÇENİZE UYGUN OLMASI MAKSADIYLA ( ŞU ARALAR TAKIMI 350-380 YTL CİVARINDA ) BENİM EFSANE OLARAK NİTELENDİRDİĞİM (175 X 65 X R14) BRİGDESTONE B330 EVO'DUR BU LASTİKLERDEN BEN 1 TAKIM ESKİTTİM VE TAM 90.000 KM YOL GİTTİM VE İKİNCİ TAKIMI TAKTIM VE HALEN GİTMEKTEYİM BU LASTİKLERİN ÖZELLİĞİ DERİN TIRNAKLI OLMASI VE LASTİĞİN İÇİNDEKİ KAUÇUK MADDESİNİN DAHA YOUN OLMASI NEDENİYLE YAZ KIŞ LASTİĞİN YOLA TUTUNUMU MUHTEŞEM DİR CLİO-KANGO ARACINIZDA TAKIN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ AYRICA ARACI ALIRKEN Kİ SÖKTÜĞÜNÜZ FABRİKASYON LASTİKLERİ SAKIN ATMAYIN ARACI SATARKEN ONLARI TAKAR VE ÖZELLİKLERİNE SIFIR LASTİK İMGESİNİ DE İŞARETLERSİNİZ:)))




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sychrius

    KOLAYLIKLAR SAĞLIYOR??

    BANA GÖRE BİR ARABANIN KRİTERİ BENCE ŞUDUR..

    1- DİZEL OLACAK AZ YAKACAK
    2- KLİMA MUTLAK OLMALI
    3-SERVİS UCUZLUĞU VE ÖN TAKIM SAĞLAMLIĞI VE EN AZ 50.000-60.000 KM ROT BALANSA GİRMELİ BİR ARAÇ
    4-HAFİF AMA MOTORU ATAK OLMALI SIKIŞIK TRAFİKTE BİLE ADAMA BİSİKLET SÜRÜŞ VERİYOR OLMALI
    5-PARK ETMESİ OLDUKÇA KOLAY OLMALI PİRE MİSALİ HER YERE ARALARA VS. GİREBİLİP ÇOK RAHAT PARK ETMELİ..

    TÜM BU SEÇENEKLERİN HEPSİ BİR TEK MARKA VE SERİYİ İŞARET EDİYOR RENAULT CLİO SYMBOL ESKİ KASA SON MAKYAJLI HALİ..


    hocam sizin kriterlerinize göre aracınız symbol değil clio hb olmalıydı o zaman...son maddeden dolayı söyledim bunuda.malum symbol de kutu gibi bir araç değil!

    @roque_jn

    http://www.ntvmsnbc.com/news/301603.asp

    sanırım 5 seneden de fazlasıama ben 5 senedir kullanıyorum.paranın hakıını verdi bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 19 Eylül 2008; 11:20:56 >




  • sychrius arkadaşım
    vermiş olduğun teknik bilgi ve tavsiyelerin clio kullanıcıları için emsalsiz değerde bir tecrübe paylaşımı olduğu aşikar.

    lakin 2002 yılından 2007 yılına kadar kullandığım 2000 model renault megane'ımda ve
    2007 yılında satın aldığım 2002 model megane'ımda hiç abs kilitlenmesi yaşamadım.
    daha da tuhafı, çevremde herhangi bir marka araba kullanıcısının abs kilitlenmesi yaşadığını ne duydum ne de gördüm.
    abs teknik olacak çok basit bir sistemdir. tahmin edildiği gibi komplike olmadığını bileceksiniz.
  • BAKIN ARKADAŞLAR.. HRŞEYDEN ÖNCE ŞUNU BELİRTEYİM.. SİZ YAŞAMAMIŞ OLABİLİRSİNİZ FAKAT ABS KİTLENMESİNDEN DOLAYI HAYATI TEHLİKE ATLATAN KİŞİLERİ TANIYORUM.. HERŞEYDEN ÖNCE BU BİR ANLAYIŞ SÜRÜŞ VE ZEVK MESELESİDİR.. BEN ABS Lİ SEVMİYORUM EN BAŞTAKİ NEDENİDE ŞU BANA ASLA DURUYOR HİSSİ VERMİYOR SİSTEM VE ANİ FRENLERDEKİ PEDALDAKİ TIRTLAMA SESİNE HİÇ ALIŞKIN DEĞİLİM.. CEVDET KARDEŞİM 2000 MODEL MEGANE MEGANELERİN İÇİNDE EFSANEDİR BU ARAÇ İÇİN SADECE BUNU SÖYLEYEBİLİRİM FAKAT MEGANE II LERDE ABS KİTLENMESİ DAHİL TÜM SORUNLARLA KARŞILAŞILIYOR BANA GÖRE SORSALAR MEGANE II Mİ YOKSA CLİO MU DESELER BEN GÖZÜM KAPALI CLİO DERİM MEGANE TAM BİR BAŞ BELASI..

    HER ALICININ %70 NİN YAŞADIĞI BAŞTA SORUNLAR

    1- FRENLERDEN SES GELİYOR NEDENİ FREN ANA MERKEZ CONTALARININ ÇABUK AŞINIM
    2- AİRBAG LAMBASI SORUNU KOLTUK ALTINDAKİ AİRBAG SOKETLERİNİN YOLDA GİDERLENKİ VİBRASYONDAN DOLAYI GEVŞEMESİ VE ARABAYI ÇALIŞMAZ HALE GETİRMESİ Kİ MEGANE TAMAMEN ELEKTRONİK OLDUĞU İÇİN ÇALIŞMASINA İZİN VERMİYOR
    3- BİZİM MİLLETİMİZ ARACINA BAKMAYA BAYILIR VE SÜREKLİ MOTOR YIKATIR ABİCİM SİZ SİZ OLUN ASLA MOTOR YIKATMAYIN NEDENİ??? MEGANE II VE ÖNCESİNDEKİ TÜM BUJİ VE BOBİN TAKIMINI YIKAMADAN SONRA MOTOR SICAKKEN KAPUT KAPATILIYOR VE İÇİNDE HAPSOLAN SUYUN BUHARI MOTOR SICAKLIĞIYLA KURUMUYOR RUTUBET YAPIP BUJİ BOBİN TAKIMINI OKSİTLENDİRİYOR VE BİR ÖTEKİ SABAH ARABAYI ÇALIŞTIRMAK İÇİN İNDİĞİNİZDE SADECE MARŞ MOTURUNUN SESİSİ DUYUYORSUNUZ..

    ROGUE_JN SANA GELİNCE DOSTUM CLİO HB HİÇ BENLİK Bİ ALET DEĞİL.. NEDEN DERSEN BAGAJ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR VE CLİO SYMBOL UN BAGAJININ NASSI OLDUĞUNU ANLATMAMA GEREK YOK BEN KANGOO İLE BİLE İĞNE DELİĞİNDEN GEÇERİM BENİM ANLATIM TARZIMI LÜTFEN YANLIŞ YORUMLAMAYIN.. SEDAN GRUB İÇİNDEKİ CLİO NUN PARK KOLAYLIĞINI ANLATMAYA ÇALIŞTIM..




  • yorumu ben yazmıştım ama olsun
  • 1.2 16v express.25000 ytl abs dahil hepsi var gerçi o fiyata 5 yıldız almış 1.2 16v clio 3 de var sanırım bir süre sonra symbol fiyatları aşağı iner.
  • sychrius isimli arkadaşım, dediklerine katılmamak elde değil. ABS zaten bildiğim kadarı ile kaygan zeminde devreye giriyor. Yıllardır ABS'siz araba kullandım ve şu an eksikliğini de yaşamıyorum. Kaygan zeminde de çok da hızlı gitmiyorum ve ani fren yapmamaya dikkat edip vites ile durmaya dikkat ediyorum.
    Araba bu. Sürekli geceleri kapının önünde duran ve yol ile temas halinde dört teker ve bir motor'dan imal edilmiş A'dan B'ye gitmeyi sağlayan ulaşım aracı. Klima olsun yeter. Dizel motor kullanıma bağlı şart. Bana mesela dizel gelmez. Ayda 500 km. yılda 10 bin km. yol yapıyorum.
    PArk sensörüymüş, geç bence. Fuzuli bana göre. Arabamın bittiği yeri kestiremeyip görmüyorsam araba sürmeyeyim daha iyi.
    ESP, ASR bilmemne bilmemne. 33 yıldır arabamız var ve ehliyetimi aldığım 1994 yılından beri tam14 yıldır da araba kullanıyorum. Hiç bu 3 harfli donanımların eksikliğini hissetmedim. Arabamı bildikten sonra, yol tutuşunu tanıdıktan sonra viraja girmem gereken hızı ve vitesi bildikten sonra gerisi boş.
    Kimi çıkar der ki bu arabalar ile 120 üstüne çıkılmaz. Geç onları sen. TEM'de 140 ile giderim ortalama ve bazen 1dk. yı geçmeyecek şekilde arabamı deneyip kadranı son hıza dayarım. Ama 1 dk. sürer ve yine 140'a düşerim.
    Bir araba da ne kadar çok donanım ve elektronik, o kadar sorun bence.
    Bizim kasalar bence efsane hatta klasik olacak. Benim 2005 ise kendi bünyesinde efsane olacak. SAğolsun Renault devir saati koymamış. Authantique ya o bakımdan. Ama klima var, o ayrı.
    Şu an 34200 küsür km. deyim ve 30 bin bakımında esktra olarak ön fren balatalarım ve viraj demirim değişti. Yeri gelince o kadar da sert kullanıp, çukur da kasiste yavaşlamam yani.
    Renault ve özellikle de Symbol keçi gibidir, her yolu çıkar. Şirket arabası olarak alanlar olduğu gibi aileler de alıyor.
    O arabanın arması VW ya da emsali başka bir arabanın arması olsaydı kesin millet öve öve bitiremezdi. Bizim millette kusura bakmayın ama gösteriş sevdası vardır. Adam orta hallidir, gidip sıfır Symbol veya Albea'ya burun kıvırıp gidip ikinci el C sınıfı 5-6 yaşında araba alıp kullanır. Ama düşünmez ki parçası ne kadar pahalı. Sanayi de ki ustaya gidersen ucuz olur tabi, sıkıysa servise git de göreyim. En azından ben yetkili servise gidiyorum ve içim rahat. 14 yıllık 1990 ŞAhin arabamı bile Tofaş yetkili servisine götürürdüm 2005 Symbol arabamı alana kadar.
    Symbol'ün parkı kolaydır. Arkası yüksek dahi olsa aynalardan anlaşılıyor bittiği yer ve bazen boyu kadar dar yerlere de girerim. Manevra kabileyeti iyidir.
    Bakalım, belki yeni Symbol iki yıl içerisinde rayına oturur da düzelir. Ama 1.4 motor da halen daha 8V ayıp yahu. Gerçi kullandığım motor, hiç bir zararını görmedim ama olmasın artık. Klima açıkken rampa da bazen bayıyor. Tabi düzde iyi kaptıramadıysan bayar. Ama iyi kaptırırsam düzde, rampanın ortasında vites küçültüp durumu kurtarırım. Gerek İstanbul içi, gerek şehirler arası yolda yormadı beni şahsen bu motor ama 8V teknolojisi eskidi artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 19 Eylül 2008; 14:02:00 >




  • arkadaş niye bu kadar teknoloji düşmanısınız anlamadım? yarın öbürgün bu özelliklere sahip aracınız olduğu zaman (inşallah olursunuz-oluruz *r19 arabaya sahibim*) onu öve öve bitiremezsiniz.sizinki biraz fanatiklik gibi geldi bana
  • Ben ABS li arabada ABS Kilitlenmesi duymadım ama siz ABS siz arabada kızaklama duymuşunuzdur belki
  • HASANMAK ARKADAŞIMA CEVAPTIR : BİZ TEKNOLOJİ DÜŞMANI DEĞİLİZ HOCAM SADECE HADDİMİZİ BİLİRİZ.. BU ÜLKEDE BU YOLLARDA BIRAK ABS Yİ ÖNE 4 ARKAYA 7 TANE DİSK KOYSAN BU MİLLET YİNE KAZA YAPAR YİNE KAZA YAPAR..

    GELELİM SSCASTA ARKADAŞIMA :
    1- ABS SİZ ARABANIN KIZAKLAMASI OLMASI DOĞALDIR.. AMA ABS Lİ ARABANIN ABS KİTLERSE BİR GÜN BAŞINA GELİRSE BENİ HATIRLA...
    2- SABAH BANA BİLİMSELLİKTEN UZAK DEMİŞSİN BİLİMSELLİK BENDE HATİCE'DİR BEN GENELDE GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ NETİCEYLE İLGİLENİRİM..

    3-İMZA YERİNDE BİR TANE FOCUS GÖRÜYORUM YANINDAKİ SEN OLSAN GEREK O ALTINDAKİ ARABAYA ÇOK GÜVENME.... VE BELKİ SENİN BİLMEDİĞİN BİŞİ SÖYLİYİM O FOCUS A GRAM PARA VERMEM NEDEN BİLİYORMUSUN? DEBRİYAJ PEDALI BAKALİTTEN YAPILMA KOÇUN YAPTIĞI ARABA ANCAK BU KADAR OLUR.. BİLMİYORUM HİÇ BAŞINA GELDİMİ FAKAT? O KASAYA SAHİP OLUPTA HER FOCUS SAHİBİ MUTLAK O DEBRİYAJ PEDALINI KIRAR VE GİDERSİN SANAYİYE.. 350-400 YTL FİYATI OLAN O PEDALI ALIR PAŞA PAŞA YERİNE TAKTIRIRSIN.. SERVİSTE BU FİYAT TAA... 650-700 LERE ÇIKAR... DEBRİYAJ PEDALI BAKALİT OLUP TA ABS Sİ OLAN ARABAYA HİÇ BİNMEM....

    GELELİM brkcad34 ARKDAŞIMA : YAWW NİHAYET BENİ ANLAYANA BİRİSİ ÇIKTI YAWW.. WALLA TŞK EDİYORUM BEN BURDA BU KADAR LAF ETTİM.. BU ARKADAŞIN HARİCİNDEKİ HİÇ KİMSE YAWW DOĞRU SÖYLÜYORSUN DEYİP BANA HAK VERMEDİ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanmak

    arkadaş niye bu kadar teknoloji düşmanısınız anlamadım? yarın öbürgün bu özelliklere sahip aracınız olduğu zaman (inşallah olursunuz-oluruz *r19 arabaya sahibim*) onu öve öve bitiremezsiniz.sizinki biraz fanatiklik gibi geldi bana


    Fanatiklik değil. Şahsen teknoloji düşmanı değilim. Şu an ki arabam da yok mesela bunlar. Bundan sonra ki alacağım arabam da olması da beni rahatsız etmez. Şu an mesela arabamı değiştirecek olsam ABS olmasını da isterim. Artık 2010'a doğru gidiyoruz. MEsela şu an gidip yeni Symbol alsam, ABS'li olanını, çift airbag'li olanı alırım.

    ABS'siz araba da kaygan yolda aniden fren yapılınca kızaklıyor. Bunu bizzat denedim. Hem önce ki arabamda hemde bu arabamda bir kereye mahsus boş bir yolda ve düşük hızda denedim. Araba resmen kızakladı ve yavaşçana gaza yüklenip vites küçültüp devam ettim. Ama şu an arabam da ABS yok diye de karalar bağlayıp " tüh yahu şansa bak, ABS'siz arabam" demiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 19 Eylül 2008; 15:57:32 >




  • brkcad34 işte bu arkadaşım bizde bunu söylüyoruz.abs-esp-asr v.b. kötü diyebilir miyiz ?keşke öyle aracımız olsada binsek.
  • bu arac satacak, 1.4 16 valve olan gelsin ama.

    araci inceledim, eski symbol ün, makyajlisi dersem abartmamis olurum. boyutlar ayni, ic haci ayni, yandan gorunum, ozellikle kapi formlari ayni. ön arka kaput haric aracda degisiklik yok.
    inceledim bayide.

    ama satar, hem de cok satar.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.