Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YAWW BEN ABS NİN GEREKSİZ BİŞİ OLDUĞUNU SAVUNMUYORUM BEN SADECE SEVMİYORUM.. MUTLAK Kİ BİR YARARI VARDIR.. AMA
    brkcad34 ARKADAŞIMINDA DEDİĞİ GİBİ İLLAKİ OLSUN DİYEDE KAYGIM DA YOK ÇÜNKİ BEN İYİ ARABA KULLANIRIM.. BİRDE ŞUNU BANA İZAH EDİN ABİCİM..

    SİZİNLE BİR ANIMI PAYLAŞAYIM..
    BUNDAN 1 SENE ÖNCE ALTIMDA KANGO İLE AMBARLIDAN ÇIKMIŞ AVCILARDA E-5 "DEN İSTANBUL YÖNÜNE GELİYORUM ÖNÜMDE Bİ TANE 3.20 SON MODEL ÖNÜNDEDE YİNE SON MODEL MERCEDES VAR VE MESAFELERİMİZDE NERDEYSE AYNI VE HAVA YAĞMURLU TRAFİK Bİ ANDA ŞİŞTİ KİTLENDİ VE FRENLE BERABER MOTORUDA DEVREYE SOKARAK ZINK DİYE DURDUM.. O ÖNÜMDEKİ FULL ABSLİ 4 ARABA BİRBİRİNE GİRDİ YAWW BANA BUNU İZAH EDİN PEKİ NASSI OLDU İŞ??????
  • HASANMAK ARKADAŞIM ŞU AN SENDE R19 VARMIŞ DİLERİM YARIN BÜR GÜN ŞÖYLE CİLLOP GİBİ BİR MEGANE II SAHİBİ OLURSUN AMAAAAAAA.................... PROBLEMLERİNİ DE BERABERİNDE KABUL EDECEKSİN... VE DİLERİM O MEGANE ALTINDAYKEN R19 U ARAMAZSIN...
  • Böyle yeni kasaya Renault neden 1,4 16v motor koymaz anlamş değilim.Aslında isteğe göre 1,6 16v de lazım ki o zaman görün symbol ü
  • YENİ KASA CLİO LARI PEK TUTMADIM ESKİSİNE GÖRE ÇOKKK AMA ÇOK TİPSİZ.... BİRDE ARABAYI GEREĞİNDEN FAZLA ŞİŞİRMİŞLER ESKİ KASADINDAKİ SADELİK KAYBOLMUŞ.. BU ALET MEGANE İLE CLİO ARASINDA SIKIŞIP KALMIŞ YERTSİZ YURTSUZ BİR GARİP GİBİ DURUYOR ARKADAŞLAR BEN DAHA ÖNCEKİ YAZILARIMDADA BAHSETTİĞİM GİBİ ARABA TAMAMEN BİR MÜHENDİSLİK PİYASKOSU

    1-ÖN KONSOLU ÇOK SÜSLEMİŞ VE ŞİŞİRMİŞLER (NE GEREK??)

    2- ARACIN LASTİK ÖLÇÜLERİ KASA DENKLEMİYLE UYUŞMUYOR (EBATLARI BENCE DAHA BÜYÜK VE GENİŞ OLMALIYDI)

    3- ZATEN YENİ NESİL HB CLİO NUN ESTEĞİNİ BEĞENMİYORDUM (BU DAHA BETER OLMUŞ)

    4- BU ARABA İLE SAKIN KAZAR YAPMAYIN RADYATÖR VE IZGARA ARASINDA HİÇ BİR ŞEY YOK VE TIPKI MEGANE GİBİ TAMPON + IZGARA YEKPARE = AŞAĞI YUKARI 3500+4000 YTL CİVARINDA MASRAF ÇIKAR BİR DOKUNUŞTA BUNA ASLA KASKOSUZ BİNİLMEZ ABİCİM...

    KISACASI BU ARABA TEKNOLOJİSİ VE ARAÇ TİPLERİ HİÇ KÖTÜDEN İYİYE GİTMİYOR HEP İYİDEN KÖTÜYE GİDİYOR VE GİTTİKÇE İŞÇİLİK+KALİTE DÜŞÜYOR BU İŞİN ÖZÜ BUDUR BENCE...




  • Almam! clio 2 privilagemi satıp 2 tane verselerde almam.. fil devrinden araçççç
  • 34.ooo değil arkadaşlar 26.630 den başlayan fiyatlarla satışa sunulacakmış..http://www.arabam.com/haber.aspx?PID=681&HID=1&haberID=284050
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Çok şükür içini de gördük. Ama şu an güncel kasa ile aynı çizgiler taşıyor ön konsol. Kapı içleri aynı hatta kapının iç tutamakları ve özellikle arka kapı şimdikinin aynısı. Direksiyon simidi bile aynı. Hatta direksiyon kolonu da aynı. İçi gözüken resimde arka camlar otomatik ve kumandalar el freninin arkasında ve yerde. Şimdi arka yolcu öne eğilip düğmeye öyle mi basacak? Arka cam manual alırım daha iyi. Vites kolu Megane'den alınma. Bakalım, canlısı gelsin görelim. Fotoğraflar yanıltııcı olabilir.
    ABS, ÇİFT HAVA YASTIĞI ARTIK STANDART OLSUN!..... Ve direksiyon simidi aynı bu resimde ki gibi ise, ayıp etmiş RENAULT diyorum. 2002'den beri aynı simit. Kasa değişti yine aynı.


    Ben bugün galeride aracı inceleme fırsatı buldum.bana göre eskisinden kalite olarak farklı değil.hele kapı kolları daha dokunmadan bile görünüşünden kalitesiz olduğunu hissettiriyor,sanki zorlasan yerinden kopacakmış gibiydi.hele arka yolcu pencere otomatiklerinin el freninin arkasında yerde olması
    şaka gibiydi valla ön konsol hiçde kalite hissi vermeyen yetersiz bir tasarıma sahip.aracın beğendiğim tek yeri ise oldukça büyük olan bagajı tüm eksiklerine rağmen yeni symbol istenilen başarıyı yakalar diye tahmin ediyorum özellikle filolar için rağbet görecektir.saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Çok şükür içini de gördük. Ama şu an güncel kasa ile aynı çizgiler taşıyor ön konsol. Kapı içleri aynı hatta kapının iç tutamakları ve özellikle arka kapı şimdikinin aynısı. Direksiyon simidi bile aynı. Hatta direksiyon kolonu da aynı. İçi gözüken resimde arka camlar otomatik ve kumandalar el freninin arkasında ve yerde. Şimdi arka yolcu öne eğilip düğmeye öyle mi basacak? Arka cam manual alırım daha iyi. Vites kolu Megane'den alınma. Bakalım, canlısı gelsin görelim. Fotoğraflar yanıltııcı olabilir.
    ABS, ÇİFT HAVA YASTIĞI ARTIK STANDART OLSUN!..... Ve direksiyon simidi aynı bu resimde ki gibi ise, ayıp etmiş RENAULT diyorum. 2002'den beri aynı simit. Kasa değişti yine aynı.


    Ben bugün galeride aracı inceleme fırsatı buldum.bana göre eskisinden kalite olarak farklı değil.hele kapı kolları daha dokunmadan bile görünüşünden kalitesiz olduğunu hissettiriyor,sanki zorlasan yerinden kopacakmış gibiydi.hele arka yolcu pencere otomatiklerinin el freninin arkasında yerde olması
    şaka gibiydi valla ön konsol hiçde kalite hissi vermeyen yetersiz bir tasarıma sahip.aracın beğendiğim tek yeri ise oldukça büyük olan bagajı tüm eksiklerine rağmen yeni symbol istenilen başarıyı yakalar diye tahmin ediyorum özellikle filolar için rağbet görecektir.saygılar




  • yok ya clio sw alırım. 6 yıldır kullandığım Clio HB den daha iyi değil.ama artık aracımı değiştirmek istesem ne alırım bilmiyorum ortada kaldım...
    aşağıda iki aracın fotosu kullandığım araç 4 airbag abs afu ebd klima 1,4 16 w daha bir çok özellik değiştirmeye değmez.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biz -- 20 Eylül 2008; 0:16:14 >




  • Arkadaşlar yeni Symbol'ün özellikle dizel versiyonları çok zor satar. İşte fiyatı:32.822 YTL!
    Yaklaşık 700 YTL daha verseniz, 33.500 YTL'ye bir üst sınıfta olan Opel Astra 1,3 CDTI Enjoy Spor Paket alırsınız. Daha önceki mesajımda da belirttiğim gibi Renault'un pazarlama departmanı geçer not alamadı.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 20 Eylül 2008; 11:46:48 >




  • 30 milyar vermem bu tipsiz arabaya arkadaşında söylediği gibi biraz daha ekleyin astra 1.3 alın
  • 32 bin liranın üstüne az daha koyup Corolla 1.6 Class donanım alırım daha iyi. Renault bence bu yeni kasa ile sınıfta kaldı.
    Ayıp vallahi, aynı çizgiler ve direksiyon simidine kadar aynı. Sadece ön ve arkası değişik. Yandan bak aynı. Aynı motorlar ve fiyat 32 bin lira.
  • Donanım yine berbat...http://www.renault.com.tr/model/equipment_list.asp?modelID=37
    bu araba satarsa yazıklar olsun türkiyeye..
  • peşin paraya pazarlıkla 30000 ytl'ye alınır, donanıma bakmadım şimdi ne var ne yok diye, zaten bu sınıftaki arabayı alan elbette şuda olsun buda olsun ister ama ana tema az yaksın ucuz olsundur, açıkcası kimse 30000ytl vermeye yanaşmaz, daha ucuzu varken
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Roque_Jn

    peşin paraya pazarlıkla 30000 ytl'ye alınır, donanıma bakmadım şimdi ne var ne yok diye, zaten bu sınıftaki arabayı alan elbette şuda olsun buda olsun ister ama ana tema az yaksın ucuz olsundur, açıkcası kimse 30000ytl vermeye yanaşmaz, daha ucuzu varken


    Araç piyasaya yeni çıktığı için, peşin para bile olsa pazarlıkla 30.000 YTL'ye almak biraz zor gibi.. Ancak, yeni Symbol talebi doyma noktasına gelen bir araç olsa veya Aralık ayında pazarlığı yapılsa, 30.000 YTL civarına alınabilir. Kaldı ki yeni çıkan bir araç olduğu için, yoğun ilgi nedeniyle talebi şu an yüksek ve halihazırda Eylül ayındayız. 30.000 YTL bile olsa, yine de çok yüksek rakamlar bunlar.. Bu aracın bırakın 32.800 YTL'yi, 26000-27.000 YTL civarında satılması lazım ki, talebi yüksek olsun. Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi, bu araç en az 1 yıl alınmaz. 1 yıl sonra 32.800 YTL etiket taşıyan bu aracın 29.000 YTL'ye satıldığını görmek çok zor bir tahmin değil.




  • 23680 YTL çok yüksek bir giriş fiyatı. Aynı fiyata Clio 3 alınabiliyor.

    Giriş seviyesi için yüksek derken siteye girip baktım, Expression 85 HP dizel full alınırsa 32800 yapıyor ki bu sefer de gözüme çok fazla gözükmedi. bu fiyatı 30000 seviyesine çekerlerse gayet iyi bir seçim olur.

    Bu aracın bir üst versiyonu daha var (Dynamique) fakat sanırım MAIS Türkiye'ye satmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seko92 -- 21 Eylül 2008; 13:35:47 >
  • Arkadaşlar, bir özellik daha dikkatimi çekti. Renault bu araçlara maalesef yine 175/65R-14 ebadında lastikleri monte etmiş. 15 inch jantlar ise ekstra ücrete tabi.. Aracın kasası ile lastikler arası büyük uyumsuzluk var. Özellikle yüksek torka sahip dizel motor taşıyan kasaya hala 175/65R-14 ebadında lastik olur mu? En az 185/60R-14 ebadında olması lazım ki, aracın yüksek torku nedeniyle oluşabilecek patinajların önüne geçilebilsin. Dizel motor taşıyan Megane'da 205 ölçülerinde lastik kullanılıyor iken, Symbol'de hala 175?? Yine Renault'un ucuzculuk politikası. Sadecehttp://www.renault.com.tr/model/techspec_list.asp?modelID=37 adresini ziyaret edin, Renault'un halkı kazıklamak adına yeni Symbol'ün lastik ölçülerini bile sitesine yazmadığını görürsünüz.

    Bu marka, zamanında tasarruf edebilmek adına;

    * Yuvası olduğu halde Toros binek modellerinin fren ışıklarını fabrikasyon olarak koymayan marka.

    * Toros ve Spring modellerine iki noktalı manuel arka emniyet kemeri takan marka.

    * İhraç edilen versiyonlarda olduğu halde, yerli Clio Symbol'lere (2005 modele kadar) 3 adet 3 noktalı emniyet kemeri koymayan marka.

    * Yeni Symbol'lerde hala 1,4 8V motoru tüketicilere reva gören marka.

    ve daha neler neler.. Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi, Renault sunduğu fiyatlarla yine sınıfı geçemedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 21 Eylül 2008; 14:01:56 >




  • 2010 lu yıllara geldik hala teknolojiye alışamayan arkadaşlar var abs bir araba için önemlidir çok az zamanda devreye girer ama o zamanlarda hayati tehlikeler atlatabilirsin abs sadece kaygan zeminde devreye girmez frene sert basıldığında yani acil frene ihtiyaç olduğunda devreye ve tekerleğin kitlenmesini engeller ve manevra yapma olanağı sağlar girer park sensörüne laf eden arkadaş da bi kere kullansın ne kadar rahat olduğunu anlayacaktır birde airbag lambası bir kere yanmış sorunmu allah korusun ihtiyaç olduğunda ne kadar gerekli olduğunu anlarsın esp yi anlatmayacam o üst sınıf arbalarda standart zaten birde arabanın dağa taşa çıkması o arabanın güvenli olduğu anlamına gelmez
    bu yüzden araba alırken teknoloji tabiki önemli her zaman ihtiyaç olmaz ama gerektiğinde hayat kurtarır, ekonomik olması, içindeki yaşam alanının yeterli olması güvenli olması ve arızanın minimum olması önemlidir
    50 milyara laguna almış adama bu araba dağa taşa çıkmaz sağlam değil symbol alsaydın derseniz güler
    herkesin ihtiyacına göre en iyi arabaya binmesi dileğiyle




  • Arkadaşlar öncelikle yeni SYMBOL (hala clio symbol) diyenler var,Symbol severlere hayırlı olsun..Çok eleştiren arkadaşlara söylüyorum,B segmenti bir araçtan daha fazla ne bekleyebilirsiniz ki..Tabiki eski kasaya göre direksiyon simiti benzeyeçek,ön konsul benzeyecek vs..vs..Her yerini değiştirmemiz lazım diye adamlar, uçuk bişeylermi yapmaları lazım.Eski kasada ki beğenilen tarafları aynen koyacaklar..Ama bazı istenmeyen durumlar olacak tabi(Arka cam açma düğmeleri gibi).İki yeni Symbol bir Laguna parası olduğunu düşünürsek,ne kadar ekmek o kadar köfte olduğu anlaşılır..Renault insanları enayi yerine koyuyor görüşü bence yanlış.Renault bu işi biliyor arkadaşlar,sen daha kalite beklentin varsa megane al,dahada varsa laguna al.Alt gelir gurubu içinde araba satmak zorunda adamlarAraç güzel olmuş,sınıfının en çok terçih edileni olacağı kesin,hayırlısı olsun




  • 1.2 16v yakıt sarfiyatı ne kadar düşükŞehir içi 7.7 şehirler arası 5 lt gerçekten mükemmel.Uzun yolda 0.170 kr çivarı yakıyor,bedavadan az pahalıAma 1.4 16v motor olmazsa olmaz

     >>>RENAULT SYMBOL<<<




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.