Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • türkiye için en ideal araç symboldür.bakım maliyetleri düşüktür neticede o bir renault'tur.unutulmamalıdır renault otomobiller yaratır :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ucarikarga

    İç dizaynı mevcut kasa ile aynı diyen arkadaşları kınıyorum, baksanıza 4'lülerin düğmesini değiştirmişler:)
    Düşünün o meşhuur, clio'sundan megane'ına, scenic'ine, tüm modellerde aynı olan 4'lü düğmesini yeniden tasarlamışlar:)

    Şaka bir yana hakikaten olmamış.Şu cd çaları, şu direksiyonu daha kaç yıl ve kaç modelde daha kullanacaklar tahmin bile edemiyorum.

    Bu araç için benim açımdan en önemli nokta %94 oranında yerli imalat parça ile yapılmış olması.Bir tek bu mutlu etti beni..

    quote:

    Orjinalden alıntı: beto

    ---

     >>>RENAULT SYMBOL<<<





    güzelim 4lü düğmesini mahvetmişler bence o ne öyle kocaman yaa kör mü sanıyorlar bizi




  • Bir depo ile 1700 km!
    Renault'ın piyasaya çıkarmaya hazırlandığı yeni Symbol yakıt tüketimi ile şaşırttı.
    Renault Symbol'ün 85 beygir güç üreten 1.5 dCi motoru, 100 litrede 3.15 litre yakıt tüketti. Bir başka ifade ile kilometrede 9 YKr yakıt harcadı.

    Renault, yeni Symbol'ün yakıt testini Türkiye'de gerçekleştirdi. Renault'un ekonomik araç kullanma rehberi kuralları dahilinde yapılan testte araçların 45 litrelik deposu önce tam olarak dolduruldu.

    İstanbul'dan yola çıkan araçlar iki günlük periyotta önce İzmir üzerinden Çeşme'ye gittiler, sonra da Bursa üzerinden İstanbul'a döndüler. 1430 kilometrelik bu rotayı 37 litre yakıt tüketimi ile tamamladılar.

    Renault'tan yapılan açıklamada, rotanın bitiminde depoda halen 8 litre yakıt olduğu ve bu yakıtın da harcandığı düşünüldüğünde tam bir depo ile 1700 km yol yapılabileceği belirtildi.
    http://www.arabam.com/haber.aspx?HID=1&PID=681&haberID=284446




  • zaten kötü olan Symbol tasarımını eskisinden daha kötü yapmışlar,
    güzelliği tartışılır olan sanderonun kopyası yapmanın ne anlamı var.
    ama insanlar alır bu arabayı,
    çünkü ne yaparsa yapsın ayakları renoya doğru gidiyor.

    Megane ve laguna gibi güzel tasarımları olan bir firmanın
    sırf B sınıfına hitap edeceğim derken tasarımı bozması ve
    B sınıfındaki araçları alanlara bunu layık görmesi anlaşılamaz.
    bence bu bir aşağılamadır.
    Renault'un saygısızlığıdır.
    Megane nire, Symbol nire.

    Aynı şey Honda Civic ve City için de geçerlidir.

    Tekrar söylüyorum.
    Bu B segmenti müşterilerine SAYGISIZLIKTIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rtal -- 26 Eylül 2008; 16:19:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gpunto

    zaten kötü olan Symbol tasarımını eskisinden daha kötü yapmışlar,
    güzelliği tartışılır olan sanderonun kopyası yapmanın ne anlamı var.
    ama insanlar alır bu arabayı,
    çünkü ne yaparsa yapsın ayakları renoya doğru gidiyor.

    Megane ve laguna gibi güzel tasarımları olan bir firmanın
    sırf B sınıfına hitap edeceğim derken tasarımı bozması ve
    B sınıfındaki araçları alanlara bunu layık görmesi anlaşılamaz.
    bence bu bir aşağılamadır.
    Renault'un saygısızlığıdır.
    Megane nire, Symbol nire.

    Aynı şey Honda Civic ve City için de geçerlidir.

    Tekrar söylüyorum.
    Bu B segmenti müşterilerine SAYGISIZLIKTIR.





    Hak veriyorum sana. B sınıfı arabaya biniyoruz diye tasarımları niye bu kadar kötü ve uyduruk oluyor? HAydi bazı donanımları anladık. Gidipte ısıtmalı koltuk beklemiyorum B segmenti bir arabadan ama neden bu tasarım bu kadar kötü? Bence eski kasa yeni kasadan daha şık. Bu durum onu gösteriyor. Aslında bu konu içerisinde yeni Symbol'ü övmeyip kötü tasarımını dile getirsek, mutlaka Renault'dan birileri okur ve bunu belki de dikkate alıp çizgisini değiştirirler.
    Bence bu araba çok satmasın. Evet, ciddi söylüyorum, almayın bu yeni Symbol'ü. Şöyle 2. 3. 4. sıraya düşsün de belki o vakit Renault anlar da bazı ufak oynamalar yapıp durumu kurtarır.
    CLİO III daha şık keşke onu sedan yapsalarmış.




  • hoca ne b sınıfı yaa fiyatı 30 milyarı geçiyor full donanımlısı resmen adam kekliyorler git o fiyata megane al
  • Kotu B segmenti arabalar uretmek tamamen Renault, Fiat, Hyundai gibi firmalarin mantigi. Volkswagen, Seat, Opel gibi firmalarin B segmenti arabalari C segmentleri ile kapisiyor bence. Yeni ibiza nasil olmus oyle, birde dikiz aynalari BMW gibi katlaniyormus. Gel o B segmenti arabayi sümbülün yanina koy bakim. Sümbül nasil duruyor.
    Biliyorsunuz Megane III çıkıyor ancak duyduğuma göre Renault Türkiye Avrupa'da satılan Megane III'u Türkiye'de satmak yerine daha kalitesiz olan ve pek çok parçası orjinalinden farklı olacak yerli Megane III'ü üretmeye hazırlanıyormuş. O sebeple Renault ve Tofaş zihniyetinde firmaların arabalarını alma taraftarı değilim. Sıfır sümbül alacağına git astra classic al, ikinci el guzel bir araba al bence hem kullananina daha fazla ozguven ve keyif verir hem daha az sorun cikartir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: gpunto

    zaten kötü olan Symbol tasarımını eskisinden daha kötü yapmışlar,
    güzelliği tartışılır olan sanderonun kopyası yapmanın ne anlamı var.
    ama insanlar alır bu arabayı,
    çünkü ne yaparsa yapsın ayakları renoya doğru gidiyor.

    Megane ve laguna gibi güzel tasarımları olan bir firmanın
    sırf B sınıfına hitap edeceğim derken tasarımı bozması ve
    B sınıfındaki araçları alanlara bunu layık görmesi anlaşılamaz.
    bence bu bir aşağılamadır.
    Renault'un saygısızlığıdır.
    Megane nire, Symbol nire.

    Aynı şey Honda Civic ve City için de geçerlidir.

    Tekrar söylüyorum.
    Bu B segmenti müşterilerine SAYGISIZLIKTIR.







  • Yeni kasayı ilk resimlerini gördüğümde ve geçen hafta incelemeye gittiğimde pek beğenmemiştim. Ancak, bu gün öğlen vakti tekrar alıcı gözü ile incelemeye gittim ve dışarı da 2 tane park halinde gördüm yetkili satıcının önünde. Arabayı iyicene inceledim. Aslında çok da kötü durmuyor. Göz alışınca göze iyi geliyor yavaş yavaş. Yetmedi test ettim. 1.2 16V / 75 HP Expression full paketi test ettim. Benim arabam 1.4 8V/75 HP. Ve yanımda ki görevli 1.2 olduğunu söylemese 1.4 sanacaktım arabayı. Gerçi motor sesi değişik geliyordu tabi ki 1.4 olmadığını sesten anladım. 1.2 16V/75 HP'in hızlanması bence gayet başarılı. Şu an kullandığım 1.4 8V motoru aratmadı. Yaklaşık 6 km. E-5 üzerinde test ettim. Daha doğrusu Acıbadem Kemal Tepretoğullarından çıkıp Göztepe köprüsünden döndüm. 90'ı geçme dedi bana geçmedim. Ama araba çok rahat 5.vites ile 90 km/h'da dönerken Acıbadem'e doğru rampayı vites küçültmeden çıkıyor. Hatta görevli arkadaş klimayı da açtı. Görüş mesafesi aynı gibi ama yine de kullandığım arabaya göre farklı.
    Neyse, 1.2 16V/75 HP Expression full paket için 25500 lira da fiyat verdiler. Galiba yeni Symbol'den alacağım. Ama şimdi değil, en az bir yıl geçsin öyle. En azından eleştiriler sonucu makyaj vs. yaparlar belki. Dediklerine göre bu arabanın yol tutuşu daha iyiymiş. Hatta ön takımları Clio II HB ile aynıymış. Clio II HB'nin ön takımları bu zamana kadar en iyisiymiş. Ne kadar doğru bilemem, öyle dediler.
    Sonuç olarak, bu arabadan bir Jetta veya Corolla ya da Audi ya da Honda Civic konforu beklemiyorum. Araba malum, yerli üretim ve %90'a yakın tüm parçaları yerli malı. Sitesinde öyle yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Bana göre şu an 25500 liraya 1.2 16 V/75 HP motor ve sunduğu donanıma göre de (Expression + full paket) gayet makul. Neticede Renault. Yılların bilinen arabası. Her türlü yola da giden bir araba. Servisi, yedek parçası yaygın ve 2.eli de güçlü bir araba. Unutmayalım, 70'ler de bu arabalar ilk çıktığında alan kişiler parmakla gösterilirmiş. Gerçi bizde 124 vardı o ayrı. 80'ler de ve özellikle 90'lar da bu arabalar için sıraya giriyorduk. Mesela R9 Broadway oldukça fiyakalı ve konforluydu. Şirketler R12 Toros alırken aileler de genelde Broadway alırdı. Yalanmı? Doğru bence. Gerçi biz hep Tofaş kuş serisini kullandık o ayrı.
    2000'li yıllar da ise 2001 krizine rağmen kredi almak kolaylaştı. İnsanlar borca teşvik edilmeye başlandı. Bankalar günde beş sefer arayıp "şu kadar kredi kullanma hakkı kazandınız" diye telefon açıp söylüyorlar. Eh, ne oldu? Millet yerli üretime artık burun kıvırıp "Symbol veya Albea ya da Era alacağıma gider ikinci el bilmem kaç model Avrupa ya da Japon araba alırım daha iyi" demeye başladı. Ya da Symbol'e veya Albea'ya vereceği parayı peşin verip sıfır km. C sınıfı hatta D sınıfı araba almaya başladılar 24 ya da 36 ay krediyi de çekerek. Ondan sonra krediler ödenemeyince galeriler de, sahibinden.com'da 1 yaşında veya 6 aylık sahibinden çok temiz veya ihtiyaçtan satılık arabalar görünmeye başlandı.
    Hepinize sevgiler, saygılar.




  • Arkadaşlar niye kötü tasarım olsun,bu kadar kötü olacak ne var arabada,çok beğenen insanlarda var..Size hoş gelmeye bilir.Geçen gazetede okudum,tasarımı,içi,otomobil gazeteçileri tarafından çok beğenilmiş.Bidahaki kasa yenilenirken Renault a söyleyelim de sizin zevkinize göre tasarım yapsınlarŞaka bi yana göreceli kavramlar üzerine bu kadar keskin konuşmasak daha hoş olur bence..Hiç olmazsa beğenipte alan arkadaşlarımız için
  • brkcad34 arkadaşım düşüncelerine aynen katılıyorum,benimde söylemek istediğim buydu zaten.Ben arabayı birebir inceleme fırsatı bulamadım ama resimlerden(koyan arkadaşlar sağolsun)incelediğim kadarıyla parasına göre çok güzel bence..Alt sınıf için tam bi aile arabası,daha ne olsun arkadaşlar,tabiki beğenmeyende olabilir,göreceli kavram ama tasarımı berbat olmuş diyecek kadar da değilSenin dediğin gibi eski muratlardan renaultlardan şahinlerden geldik,neyse herkezin zevki1.2 16v yeni symbol test ettiğin araba yol tutuş nasıl,oturma pozisyonu iç haçim genişlemesi varmı,eskiye göre nasıl bi fark var paylaşırsan bizide aydınlatırsın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hay-bey

    Arkadaşlar niye kötü tasarım olsun,bu kadar kötü olacak ne var arabada,çok beğenen insanlarda var..Size hoş gelmeye bilir.Geçen gazetede okudum,tasarımı,içi,otomobil gazeteçileri tarafından çok beğenilmiş.Bidahaki kasa yenilenirken Renault a söyleyelim de sizin zevkinize göre tasarım yapsınlarŞaka bi yana göreceli kavramlar üzerine bu kadar keskin konuşmasak daha hoş olur bence..Hiç olmazsa beğenipte alan arkadaşlarımız için


    Aynen, bazen fotoğraflar yanıltıcı olabiliyor. Şahsen o fotoğraflarda pek beğenmemiştim. Onun üstüne show room'a geldiği gün gidip incelemiştim ve yine pek beğenmemiş ve garipsemiştim arkasını. Bu gün öğlen bir daha önünden geçerken uğradım ve 2 Symbol Show Room'un önünde park halinde duruyordu. Arabalar dışarı da gözüme daha hoş geldi ve arkası göz alışınca çok da kötü durmuyor. Ön panjur biraz düz gibi o kadar. Önünü Laguna'ya benzetmişler. Bir de arka cam otomatikleri el freninin arkasında yerde duruyor. Onun dışında araba gayet uygun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 28 Eylül 2008; 14:44:12 >




  • kabul etsekde etmesekte çok zorlama bir model olduğu apaçık ortada malesef
  • adamlar b segmentini ucuz araba kullanan tuketiciye hitaben cıkartıyor bırak allah askına katlanan aynadan bize ne biz arabanın fiyatına bakıyoruz onun için vw seat yırtınsa renault kadar satamaz cunku beklentiye hitap etmek durumundasın arz talep meselesi tip konusunda sonuna kadar katılıyorum

    city albea fabia sedan eski toledo clio symbol ve yeni clio symbol bu arabalar hiç üretilmemeliydi
  • alın arkadaşlar ARACI satın aldım buyrun fotolar
    quote:

    Orjinalden alıntı: sissil

    adamlar b segmentini ucuz araba kullanan tuketiciye hitaben cıkartıyor bırak allah askına katlanan aynadan bize ne biz arabanın fiyatına bakıyoruz onun için vw seat yırtınsa renault kadar satamaz cunku beklentiye hitap etmek durumundasın arz talep meselesi tip konusunda sonuna kadar katılıyorum

    city albea fabia sedan eski toledo clio symbol ve yeni clio symbol bu arabalar hiç üretilmemeliydi


    arabayı görsen öyle demezsin sissil arkadaş.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<




  • Taklit hint ve çin arabaları gibi duruyor.
    Aşkın gözü körmüş


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz

    alın arkadaşlar ARACI satın aldım buyrun fotolar
    quote:

    Orjinalden alıntı: sissil

    adamlar b segmentini ucuz araba kullanan tuketiciye hitaben cıkartıyor bırak allah askına katlanan aynadan bize ne biz arabanın fiyatına bakıyoruz onun için vw seat yırtınsa renault kadar satamaz cunku beklentiye hitap etmek durumundasın arz talep meselesi tip konusunda sonuna kadar katılıyorum

    city albea fabia sedan eski toledo clio symbol ve yeni clio symbol bu arabalar hiç üretilmemeliydi


    arabayı görsen öyle demezsin sissil arkadaş.

     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<


     >>>RENAULT SYMBOL<<<





  • 2008 kasası daha iyi gibi geldi, bu biraz Megane andırıyor.
  • grande punto dan kat kat iyidir
  • bunu alan adam biraz akıllı olsa 32 milyar buna veren kadar sıfır gibi olan satılık makyazlı megane 2 laır be heç mi mantık yok insanda.gerci bende zamanında sıfır aldıydım clioyu ama şte nabacan galeriye girdimmi sırtına baglıyolar arabayı dikkat etmek lazım
  • ncap in sitesine baktım teste girmemiş bu endişe verici ama girmesi için daha vakti var . yakıt tüketimi ise bildiğim çoğu dizelden cimri(4.3) karma). bagajı ise tartışılmaz bi aile için ideal.konforpaketli 85 bg lik dizel 32000 ytl bu fiyata full ve bu kadar az yakan geniş bagajlı bi araç daha varsa onu alın derim.
    ben şahsen almayı düşünüyorum.
  • öncelikle ogyz hayırlı olsun.güle güle kullan.
    bende ilk başta bu aracı yadıgamıştım.ancak 3-4 gün önce aracı inceleme fırsatım oldu.tepeden tırnağa her yerini inceledim ve gerçekten beğendim.araç çıplak gözle çok farklı.
    bu araç yine çok satar.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.