Şimdi Ara

RENAULT SYMBOL 2012 1.2 NASILDIR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
39.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknaydmr


    geçen sene 20km kadar kullanmıştım 1.2 symbol.eğer performans beklentiniz yoksa "ben ekonomi isterim gitmesede olur" derseniz hayal kırıklığı yaşatmaz size.ama megane ın yol tutuşunu ve konforunu mumla aratır

    bizede az öyle olacak gibi geldi vazgeçtik
  • Megan dan sonra symbol e binersen ağlarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bemsar

    Megan dan sonra symbol e binersen ağlarsın

    öyle diyorlar vazgeçtik
  • geçtiğimiz cu<martesi direksiyon sınav aracı 1.2 symboldü.2-3 aday, kalkışlarda zorlandı, arabayı stop ettirdi..malesef sınavı geçemediler.
  • Bazıları da maşallah çok iyi sallamışlar yok gitmiyor yok her yerinden tıkırtı geliyor.Megane 2 den sonra symbol e binmek attan inip eşeğe binmeye benzer.2009 30.000 km 1.2 16v 75 hp euro 5 motorlu-expression plus symbol paket sahibiyiz.Yerden yüksek olduğundan ve C-D segmentine göre dar dingil aralığı yüzünden virajlara hızlı girildiğinde sağa,sola ivmelenme eğilimi çok gösterir.Arka çamurluk içlerinde yalıtım malzemesi kullanılmadığından arkada oturan teker ve taş seslerini çok net duyarlar.Sedan araç olmasına rağmen arka diz mesafesi az,1.85 cm den uzun boylular için sıkıntı yaratabilir.Yakıt olarak lpg de 21-22 kuruş civarı şehir içi tüketim sergiler,100 km/7.5 lt civarı.Ön konsol sert plastiktir,100 km üzeri hıza çıkıldığında B sütunu kapı aralığında fitil kullanılmadığından bariz rüzgar sesi gelir.

    Kemikli ve hissiz bir vites geçişi vardır.Vitesi değiştirdiğinizde acaba vites geçti mi ? diye kafanızda soru işaret belirir.Aracın sürüş karakterine alıştıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız.Manevra kabiliyeti uzun olduğundan olsa gerek zayıftır.İçeriye 3000 devri geçmediğiniz sürece rahatsız edici motor sesi gelmez,aksine tatlı ve hafif bir mırıltı kulağınızı tırmalar.Hızınızı koruduğunuz sürece yokuşu vites küçültmeden çıkabilirsiniz.Ön koltukları arka koltuğa nazaran daha rahattır.Bütün bunların aksine düşük yakıtı,ucuz ve bol yedek parçası,Türkiye şartlarına uygun altının yüksekliği ve sağlam ön takımıyla parasını hak eden sorunsuz bir araç.




  • 2 gün kiralık olarak 300-400 kilometre kadar kullanmıştım 1.2 Symbolü. 7,5 litre benzin yakmıştı büyük bölümü şehirlerarası yol olmasına rağmen. Direksiyonu dönmüyordu, kaç kere hızlı döneyim derken toslayayazmıştım. 100 km/sati geçmemiştim ama çok da zorlandığını düşünmüyorum. Yol tutuşu zayıftı zaten çok daha yüksek hızlarda güven vereceğini sanmıyorum. Amortisörler çok yumuşak olduğundan belki de yol hiç hissetmedim, araç sanki yüzüyor, hareket halindeki bir trende saman balyası üstünde yaylana yaylana gidiyor gibi bir his veriyordu. Belki zamanla sürüşe verdiği tepkiler anlaşılabilir.
  • 1.4 ideal dir maceraya gerek yok bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Bazıları da maşallah çok iyi sallamışlar yok gitmiyor yok her yerinden tıkırtı geliyor.Megane 2 den sonra symbol e binmek attan inip eşeğe binmeye benzer.2009 30.000 km 1.2 16v 75 hp euro 5 motorlu-expression plus symbol paket sahibiyiz.Yerden yüksek olduğundan ve C-D segmentine göre dar dingil aralığı yüzünden virajlara hızlı girildiğinde sağa,sola ivmelenme eğilimi çok gösterir.Arka çamurluk içlerinde yalıtım malzemesi kullanılmadığından arkada oturan teker ve taş seslerini çok net duyarlar.Sedan araç olmasına rağmen arka diz mesafesi az,1.85 cm den uzun boylular için sıkıntı yaratabilir.Yakıt olarak lpg de 21-22 kuruş civarı şehir içi tüketim sergiler,100 km/7.5 lt civarı.Ön konsol sert plastiktir,100 km üzeri hıza çıkıldığında B sütunu kapı aralığında fitil kullanılmadığından bariz rüzgar sesi gelir.

    Kemikli ve hissiz bir vites geçişi vardır.Vitesi değiştirdiğinizde acaba vites geçti mi ? diye kafanızda soru işaret belirir.Aracın sürüş karakterine alıştıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız.Manevra kabiliyeti uzun olduğundan olsa gerek zayıftır.İçeriye 3000 devri geçmediğiniz sürece rahatsız edici motor sesi gelmez,aksine tatlı ve hafif bir mırıltı kulağınızı tırmalar.Hızınızı koruduğunuz sürece yokuşu vites küçültmeden çıkabilirsiniz.Ön koltukları arka koltuğa nazaran daha rahattır.Bütün bunların aksine düşük yakıtı,ucuz ve bol yedek parçası,Türkiye şartlarına uygun altının yüksekliği ve sağlam ön takımıyla parasını hak eden sorunsuz bir araç.

    bende anlamıyorum kullananlar iyi diyor kullanmayanlar veya deneyenler kötü diyor ya kullananlar fanatiklik yapıyor yada gerçekten iyi araba




  • Saçma sapan yanıtlar var güldürüyosunuz Hiç kimse değinmemiş ama o paraya daha iyi bir araba YOK !
    Mart ayından beri büyük bölümü şehir içi olmak üzere tam 70000 km yol yaptım 2011 model 1.2 LPG li symbolümle.
    Ve bütün izlenimlerim:
    Öncelikle 2011 Megane ile arasındaki yakıt-fiyat farkından haberiniz var mı? Bu araba Klima aktif istanbul içinde 23.krş yakıt harcamakta. Ki 1.2 zaten ekonomi için tasarlanmış bir motordur siz yollarda basın edin diye değil. Uzun yolda 90-110 arası 18 krş. yakıt sarfiyatı var. Klimanın açık kapalı olması 2 krş. farkettiriyor. Ayrıca çok geniş bir bagaj hacmine sahip. Ailecek kullanacaksanız en full versiyonu alın çünkü bendeki en boşunda arkada kol tutacakları bile yok düğüne giderken ceketimi asamadım. Eğer ivme sürat hakkında bilgi istiyorsanız da vereyim. LPG de son hız 170 km. benzinde 200 ü görüyo. 6500 devirde bas bas bağırsa da tık demeden gidiyo. 4000 devirin altında hiç kullanmadığım zaman da oldu 25 kuruş yaktı. Parça fiyatları megandan çok daha uygun. Tek kişi kullanıyosanız en boşu gayet ideal. Çekmiyo gibi saçmalıklara sadece gülüyorum. He tabi sen 1.6 105 bg vb. arabalarla kıyaslarsan tabi çekmez. 4 kişilik ailem ve bagaj doluyken bi dünya rampa da çıktım süratli de gittim.

    Gördüğüm en eksi yönler ise

    Araba 50000 km de buji kablosu değişimi istiyor ve bu her 50000 için geçerli
    Buji kablosu değişmediğinde araba eski bedford kamyonlar gibi çalışıyor rolanti sapıtıyor.
    Direksiyon normal hidroliğe göre daha sert
    Elektrik sistemi biraz sıkıntılı. Xenon farları yakınca devir biraz düşüyor.
    Yol tutuş vasatın biraz üzerinde. Ama spor yay bu konuda süper oldu. Hem araba daha yakışıklı göründü hem de yol tutuş daha güven verdi.
    ABS yoksa frenlerin eski renolardan pek farkı yok.
    Arka ses izolasyonu biraz sıkıntılı




  • Symbol dediğiniz araç 920kg.

    O zaman diğer 1.2 ler ölsün. Başka 1.2 kullanan araçlar örneğin benim i20 gibi 1050 kg civarında.
  • kaza yaptığımızda bir haftalığına kasko şirketi vermişti 1.2 2012 symbol. bizim yan sokakta bir yokuş var yokuşun başında market var marketten bir şeyler alıp çıkmıştım yokuşta arabayı kaldırayım dedim hayatımda ilk kez yokuşta gaz pedalına sonuna kadar bastım ve ona rağmen araba zor kalktı. ayrıca el freni tutmuyordu ama bu kiralık araba olması sebebiyle olabilir.
  • ekonomiden başka amaç yoksa 1.2 symbol iyidir.dikkatli kullanımda lpg ile çok komik değerler yakalanabilir, 15-18 kuruş gibi :)

    ama performans - güvenlik beklenemez.
  • Bu aracta bi arkadasimda var, lastik olculerini biliyor musunuz???
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.