Şimdi Ara

Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
5.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hamdi0555 H kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle doğru.

    Standart Fluence modelini elektrik motoruyla sunuyorsun. En baştan elektrikli otomobil olarak geliştirilmediği için bataryalarla birlikte ağır bir otomobil ortaya çıkıyor.

    Bahsettiğiniz gibi aşırı karmaşık bir motor yok, bildiğimiz anlamda bir vites kutusu yok. Buna karşılık daha yüksek fiyatlar ve batarya kirası gibi bir dert var.

    Fluence Z.E nin uzun bir menzili olmadığını da unutmamak lazım.

    İyi forumlar.
  • Göstergeler arasında ampermetre var mı? Klima orta ayarda çalışırken ne kadar akım çekiyor onu soracaktım belki bakmışsınızdır, sonuçta motordan bağımsız.

    Batarya ömrü çok önemli, ömürden kastım kullanım süresi değil yenileme zamanı. Eğer şarj deşarj döngüsü yüksek değilse ömrüde çok uzun olmayacaktır.
  • Daha önce izlediğim videolar arasında elektirik cinsinden o an ki tüketimi gösteren bir şeyler vardı.

    Piller kiralama usulü olduğundan eskiyince bedava değiştirecekler. Ama dandik bir usb şarj deposu bile hergün kullanıma bağlı olarak iki yıl gidiyor. Sonrasında pilin performansı düşüyor. Bunun ki daha dayanıklıdır.

    Şimdi bende merak ettim. Acep kaç döngü sağlayabiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatının 66.500 tl olduğu iddia ediliyor.

    fluence z.e. nin 52.000-55.000 arası satıldığı bir yerde devenin bale pabucu.
  • Fiyat 66.500TL aylık pil kirası 59€ kaynak: Autoshow 2014/38
  • İlk defa bu tip bir araca olumlu baktım hoş bir araç özellikle iç tasarım ve gösterge paneli dış tasarımıda gayet alımlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1.2 turbo hybrid edc clio bekliyorum.

    Gelsin hatta keşke dizel-hybrid olsa da DCİ motoru hybrid araçlarda kullansalar.
  • Türkçe inceleme



    Ha bunu alana kadar mitsubishi i miev alırım, aynı fiyata pillerde dahil ... kira-mira yok
  • i miev nasıl diyeyim " çok olmamış " bir araç. (kendi fikrim)

    Elektirikli araçlara vakit buldukça ilgilenmeye çalışıyorum. i miev'in sanki fabrikadan yarım çıkmış gibi.

    Zaten mitsubishi TR aracı getirdi ve satışa bile koymadı. Zannımca Türkiye'de bir kaç tane vardır onların sahibi de Mitsubishi Türkiye'dir. :)

    Ama pil kirası olmaması büyük avantaj..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 25 Eylül 2014; 13:36:00 >
  • Hamdi0555 H kullanıcısına yanıt
    10 gün kadar önce sabah işe giderken çektim,

    Çok net değil, ama i miev olduğu anlaşılıyor

     Renault ZOE İnceleme (Bol Fotoğraflı)
  • Süper.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyata bir esprisi kalmıyor arabanın. Daha ucuza daha güzel araba alınır geri kalan para da yakıt parası yapılır. Aynı şey.
  • http://www.yenimodelarabalar.com/2015-model-renault-elektrikli-zoe-25-09-2014-847.html

    arabanın iç ve dış dizaynını görmek isteyenler habere baksın derim.
  • Bu aracı yollarda hiç görmedim. Aracı deneyen var mı?
  • düz hesap 25 bin Euro dan satışa çıkarıldı

    66500 tl yaklaşık

    z.e den sonra yine akü kirası işine girip aracı alanları keriz yerine koymadan vazgeçmedi reno

    bu sefer çeşitli paket yapmışlar akıllarınca

    hadi az kullanan emekli biri aldı diyelim bu aracı

    3 ayda 1250 km lik kontratı aldı birde üstüne..aylık sadece 415 km yapacak..üstü paket aşım fiyatı hesaplanır

    59 Euro bugünkü kur ile 156 tl para alacak reno..şarj bedava olsun..evden dolum yapılacak sonuçta onu bedava olsun sayıyorum..hani hiç yakmıyormuş ya güya

    bu en eko paket ile 156 tl kira ile 416 km yol gidilecek..ort yakıt fiyatı 0,38 kuruş

    herhalde 1.2 reno clio kullanan kişi de bu kadar yakar aracı maksimum..

    kişi bu aracı neden alacak..2.elde satışında zorlanacak..üstüne boş araca bir sürü para verecek..ve hiç de tasarruflu araç kullanamayacak ve çok da sınırlı kullanım sağlayacak

    ancak çevreye ben bari zarar vermeyeyim diyen maslow piramitinde en üst seviyede bir kişi olmak gerek bu kapitalist düzende

    kısaca resmen satılmasın da dursun mantığı ile böyle fiyat bulmuşlar bravo diyorum

    devlet ötv yi düşürse ne oluyor ki şirket kendine alıyor bu sefer ötv farkını







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 26 Ocak 2015; 0:58:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    bu en eko paket ile 156 tl kira ile 416 km yol gidilecek..ort yakıt fiyatı 0,38 kuruş

    herhalde 1.2 reno clio kullanan kişi de bu kadar yakar aracı maksimum..

    2009 1.2 16v 75 hp renault symbol Lovato OBD-II LPG li aracımız km başına yazın sadece LPG de 18 kuruş tüketimi vardı.Fiyatları şimdiki gibi indirimli değil,1.2 motor belki sürüş keyfi vermiyor lakin düzgün kullanımda ekonominin dibine vuruyorsunuz.Şuan hesaplamadım,kış şartlarında tahmini 22-23 kuruş civarı tüketim sergiliyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Devlet desteği olmadan Fluence gibi ölü yatırım olarak kalacaktır. Hükümet hakikaten çevreyi önemsese bu araçları teşvik eder, vergi indirimi sağlar, yeni yapılacak apartman, AVM, otopark,plaza gibi yerlere şarj istasyonlarını zorunlu tutar. Ben bu aracı aldım ne yapacağım 4.kattan kablo mu sarkıtacağım? Devlet istese bu düzenlemeler çocuk oyuncağı. Ama dünyanın en pahalı benzininden beleş vergi toplamak varken kim halkını, çevreyi düşünsün Allah aşkına.

    Kesinlikle
  • Az evvel 0'dan 100'e programında izledim. Saffet efendi 66.500 tl gibi "çok uygun" bir fiyattan pazara giriş yapması devletin yüzde 3'lük ötv oranı uygulaması yüzünden deyiverdi.

    İnsan gerçekten hayret ediyor bazen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli arabalar konusu aslında göründüğünden oldukça farklı...

    Avrupalı üreticiler neden elektrikli araba üretiyor, başta bir düşünmek lazım.

    "Çevreci olsun" kısmını geçelim lütfen, Avrupa'da (veya dünyanın pek çok yerinde) kullanıcıların büyük bir kesimi kutup ayılarını düşünerek daha yüksek maliyetlere katlanmak istemeyecektir.

    Peki neden elektrikli araç.. Peki neden Amerika'da bu şekilde yaygınlaştırılmaya çalışılmıyor. Avrupalı tüketici çevreci de, Amerikalı değil mi?

    Cevabı bulmak için şuna bakmak lazım; bu araçları kullanmak için üretilecek elektriğin nereden karşılandığına...

    Avrupa petrol ve doğalgaz gibi kaynaklarda neredeyse tamamen dışa bağımlı - 2008 senesiydi sanırım, Rusya doğalgaz vanalarını kapattığında bütün Avrupa'nın titrediğini hatırlarsınız.

    Hem ekonomik açıdan hem de "arz güvenliği" açısından sıkıntısız elektriği rüzgar, güneş gibi dışa bağımlı olmayan kaynaklardan üretip, araçları bununla doldurmaktır amaç.

    Ama ülkemizde halen bu kaynaklar çok çok kısıtlı olduğu için, ülke ekonomisi açısından hiç bir anlamı yok şu anda. Yani, elektrikli aracı doldurmak için elektriği doğalgaz veya kömür termik santrali ile üretmek, daha da kötüdür. Sonuçta, içten yanmalı motorda enerji direkt harekete çevrilirken, santralde elektrik üretip transfer edip, aracı doldurmak çok daha verimsizdir ve toplam enerji tüketimini arttırır, daha az çevrecidir. Bu durumda tek avantajı lokal temizliktir, yani Istanbul veya trafiği yoğun olan diğer şehirlerde ana yollarda ortaya çıkan CO2, NOx gibi gazlar ile gürültünün azalmasını sağlayacakken, ülkenin toplam enerji ithalatını arttıracaktır.

    Bu nedenlerle; elektrikli araçlar yavaş yavaş geliştirilirken, bizlerin de rüzgar, güneş gibi kaynakları hızla arttırmamız gerekiyor. Malum, ülkemiz de büyük ölçüde petrol ithalatçısı durumunda.

    NOT: Bu görüşümü enerji sektöründe çalışan bir çevre mühendisi olarak bildiriyorum, sormak istediğiniz noktalar varsa elbette cevaplamaya çalışırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.