Şimdi Ara

Reno 21 concorde yardım (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
21.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yardımınızı hala bekliyorum.
  • kusura bakma arkadaşım malum şirket pc 'si birşey yükleyemiyorum bende int'den bulduğum resim üzerinde göstereyim

    daire içindeki bölgede bir siviç var


     Reno 21 concorde yardım


     Reno 21 concorde yardım




  • yaklaşık ok la gösterdiğim yerde bir siviçe basıp kapatıyor siyah bir siviç gaz kelebeğine bağlı

     Reno 21 concorde yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cncrd -- 24 Şubat 2007; 16:04:46 >
  • Cncrd , Fotoğraflar için teşekkür ederim. İlk fırsatda dediğin yerdeki siviçe bakıp durumu bildireceğim.İyi günler.
  • benim bildiğim dijital olan kilimalarda zaten hava devirdaim tuşu var onu kapatırsın olur biter perde kapanır örneğin benimkiş mekanik manuel fanı çalıştırdığında otomatik perde açılıyor bunu engellemek için fan kapalı ve araç çalışmıyorken fan moturunun sağ tarafında soket var onu çıkartıyorsun devamlı kapalı duruyor içeri hava akımı girişi kapanıyor..
  • burada daha detaylı fotolar var

     Reno 21 concorde yardım


     Reno 21 concorde yardım


     Reno 21 concorde yardım




  • arkadaş ustalar benim rölantiyi ordan ayarlıyorlar hep açıyorlar yükselsin diye yayda haliyle belli bir seviyede kalıyor yani onu sıfırlasak enjektöre giren havayı tam açsak sanırın yay tamamen kapatır
    enjektörü mikserin bağlandığı yerde gelen hava hortumuna vana atmışlar vanayı açınca rölanti yükseliyor diğer concordlarda yani orjinalinde vana yok bende vanayı iptal edecem haliyle dediğin soketi sıfırlayacam sanırım doğpru düşüyorumdur acil cevap
  • Cncrd merhaba, fotoğrafda gösterdiğim yere baktım. Orda bulunan siviç değilde bir vida(benim araçda) , ben lpg taktırdıktan sonra rolanti düzenleyici devreden çıktığı için aracın rölantisi 500-600 arasında oynamaya başladı, bende resimdeki o vidayı (siviç) 1 , 1.5 tur sağa çevirerek ( yaylı çubuğun yerine tam oturmasına müsade etmeyerek ) aracın biraz daha yüksek devire çıkmasını sağladım (700-800). Ben o vidayı siviç olarak değilde rölantiyi artırıcı bir mekanızma olarak değerlendirdim. Haliyle araç kompresöre bindiğinde yaylı çubuk nekadar yerine oturursa otursun tam olarak yerine oturmadığı için o vida yüzünden devamlı yakıt gönderiyor ve göstergede 0.0 değerini göremiyorum.

    Bu durumda aracın rolanti düzenleyicisini devreye almak şart oldu .Rolanti düzenleyici devreye girince o vidayı eski haline getirecem ve yaylı çubuk tam yerine oturacak ve yakıt gitmeyecek ve göstergede 0.0 değeri okunacak.

    Peki sorun şimdi rölanti düzenleyici yi nasıl devreye alıcam. Yaptığım araştırma sonucu lpg sisteminin çalışması için rolanti düzenleyecisinden havanın geçmemesi lazımmış, sebep olarak fazla hava girişi gaz-hava karışımındaki hava oranını artırması imiş , onun için rolanti düzenleyicinin önüne bir musluk takılarak hava girişi kısılmış.Bu durumdada rölanti düzenleyici çalışmıyormuş .

    Bunu gidermek için bir yol öğrendim ve bunu lpg işi yapan mak.müh. arkadaşlarımla paylaştım hatta bu arkadaşlar bu işde yetkili insanlar.

    Çözüm şu; Beyinden gelip karbürötöre giren gaz borusundan bir -te- yardımı ile çıkış almak-boru döşemek- ve bu çıkışı rölanti düzenleyiciye yine bir -te- yardımıyla (hava girişini kesen musluk dan sonra olmak şartıyla ) vermek , tabi yeni döşenecek bu boruyada musluk takılacak. Budurumda rolanti düzenleyiciden hava değilde gaz geçecek ve rolanti düzenleyici çalışacak . Geçen bu gazda herhangi bir kayıba uğramadan tekrar karbürötöre (Karbürötörün altından ) girecek.Zaten lpg takılmadan rolanti düzenleyici bu mantıkla çalısıyordu ve geçen havayı bu yolla karbürötöre yolluyordu.
    Zannediyorum bu çözüm otomatik jikleninde devreye girmesini sağlayacak . Yapacağım bu işlemi fotoğraflada izah etmeyi düşünüyorum. Bu konuda fikirleriniz varsa bekliyorum teşekkürler.




  • gakgunlü ben yaptım şu araç değerleri kompresöre bindirdiğimde sıfır olmuştur başarıykla yapılmıştır
    sana tavsiyem onu sıfırla gaz ayarını rölanti ayarını tüp beynınden yap ona hiç dokunma ben az önce 0.0 değerleni gördüm tabi ilk önce 5,5 ve 4,0 arası biraz binince baktım rölanti tekrar çıkmış hemen geri ayarladım 0,0 değerleri oldu şaşırdım bir an içibn ama gerçekten öyle kolay gelsin
  • senin dediğin yapmak yanlış anlamıyorsam miksere gerek yok direk rölanti düzenleyiciden besleyeceksin
  • arkadaşlarwww.ebay.com yada fr sitesinden haberi olan varmı bilgilendirirseniz sevinirim
  • Alexair80 merhaba, Isıtma tertitabatının dışardan hava alması hakkındaki cevabına cavabım.
    Benim araç digital klimalı ,dışarıdan gelen havayı kesme fonksiyonu var ancak bu fonksiyon(düğme) klimayıda otomatik olarak devreye sokuyor , aracın kullanım kitabındada bu yazıyor . Amaç soğutma yaparken yani klima devrede iken dışardan pis hava almasını engellemek . Eğer bu fonksiyonu sıcak hava almak için kullanırsam (ki olabilir) o zamanda klima devreye giriyor ve aracı ısıtıyım derken yakıt sarfiyatını artırmış oluyorum.

    Diğer bahsettiğin soketi çıkarma işlemini anlamadım .Benim araçda klima tesisatı ön göğüsün sağ altında , torpido gözünün arkasında oraya nasıl müdahale edebilirim bilmiyorum. Tarif edersen belki yapabilirim.Teşekkürler.
  • Alex air80 tekrar merhaba, cncrd un resimde gösterdiği vidayı sıfırlayarak aracın cutoff özelliğini yeniden kurmuş oluyoruz sağolsun bu bilgi için . Ancak bir problem hala var mesajında demişsinki " biraz bindikten sonra rölanti yükseldi , bunun üzerine rölantiyi tekrar düşürdüm" diyorsun.

    Şimdi ne olacak , zannediyorum aracı sabah veya uzun duraklamaların sonrasında çalıştırdığında rölanti düşük kalacak ve tekrar rölantiyi gaz beyninden artıracaksın.Sonra belirli bir yol katettikten sonra rölanti 1000-1100 devirlere çıkacak ve tekrar beyinden müdahale edecek ve rölantiyi düşüreceksin. Bu böyle devam edecek Bence bunun çözüm yolu evvel izah ettiğim gibi rölanti düzenleyiciyi hava olmadan gaz vererek devreye almak bunuda size fotoğrafla izah edicem.Teşekkürler.
  • Fotoğraf yüklemeyi becerebilirsem açıklama yazıcam

     Reno 21 concorde yardım
  • Evet fotoğraf oldu heralde ,

    Arkadaşlar fotoğrafda karbürötöre giren (Karbürötörün solundan) beyaz metalik renkli gaz giriş hortumundan bir -te- yardımı ile çıkış alıcam ve resmin sağında görülen ,uc kısmında siyah vana olan hortuma( bu hortum rölanti düzenleyiciye hava göndermekte kullanılan hortumdur) yine bir -te- yardımı ile bağlıyacam.Bu şekilde Karbürötördeki hava karışımını artırmadan- bozmadan rölanti düzenleyici devreye alınmış olacak.
    Sonuçda:Concrd un söylediği siviç normala hale getirilecek (nasıl olsa aracın rölantisi artık düşmeyecek ) öte yandan gaz beyininden gaz akımı artırılmayacak dolayısıyla aracın rölantisine sık sık müdahale edilmeyecek.

    Umarım dediğim gibi olur . Yaptırır yaptırmaz sonucundan bilgi vereceğim. İyi günler.
  • sadece o zaman ayarladım ondan sonra sorun çıkmadı sabah kaltım ne olcak diye çalıştırdım hiç gaza bamadım tıkladım çalıştı ve devir ayarladığım gibi duruyor o senin dediğin yeri bugun ustaya sordum arbanın baypası dedi bu kapatılmaz o siviçlede kimseye oynatma dedi diyeceğim ayarla öyle kalıyor senin dediğini yapmak bence olmaz vanadan sonra alacağım diyorsun zaten ordan havayı kesmis oalcaksın hava geçmeyecek hava geçmeyeceği için çalışmayacak bence .

    torpidonun altında kalın halıfleks var orayı örten üç tane vidası var onları alınca halıfleks çıkar bakınca sağ tarafta fan moturnu görürsun motorun yanında siyah bir kutu vardır elektiriği sağlayan onun kablosunu takip et soketle bağlantılıdır kapalıyken o soketi çıkar hepsi bu
  • arkadaşlar ben de aynı rölanti sorununu yaşamıştım switch hiçbir işe yaramadı yani geçici olarak sorunu çözdü.Renault servislerinde bu araçları en az 10000 de bir bilgisayara takıp ayarlarını yaptırman gerekiyor. bunların soketleri diğer renaultlardan farklı onun için yalnızca yetkili tam servislerde var. avans rölanti ve diğer ayarları otomatik yüklüyor. yakıt tüketimim bile azaldı şu anda bilgisayardan 800 km lik ki yalnızca şehir içinde kullandım, 10. 5 litre görüyorum. 200 cc bir araç için gerçekten çok iyi bir rakam. bu arada Concorde'ler Lpg yi sevmiyor. diğer başlıktan bu motorların 98 oktan a uyumlu olduğunu öğrendim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gakgunlu

    Pc data , Bende senin gibi bir tespitde bulunuyorum ama işinin ehli bir usta da bulamadığım için aracın ayarlarını ve beynini karıştırtmakda istemiyorum . Bu konuda Ankarada işinin ehli bir adres biliyormusun.




    Gakgunlu ben Ankaraya 65 km uzaklıkta kırıkkale deki servisi öneririm sahibi şimdiye dek tam 6 Concorde kullandı şimdi de safrane kullanıyor ve bu araçları çok seviyor, iyi de biliyor. firma Aşkın Otomotiv. Kırıkkale girişinde
  • commonwealth verdiğin adres için teşekkürlker. Şu an için şehir içinde aramalıyım . Ancak Aşkın otomotovin telefonu varsa verirsen iyi olur .En azından Aşkın otomotivi arayarak Ankara içinde onun bilgi ve tecrübesine sahip başka usta adresleri varsa onu isteyebilriz.
  • Alexair 80 meraba "......senin dediğini yapmak bence olmaz vanadan sonra alacağım diyorsun zaten ordan havayı kesmis oalcaksın hava geçmeyecek hava geçmeyeceği için çalışmayacak bence . " demişsin

    Şöyle izah edeyim ;Zeten şu an rolanti düzenleyiciden yeterli hava geçmiyor ,vana ile hava girişi kısılmış.Sonucundada rölanti düzenleyici devre dışı kalmış. Amaç yeterli hava geçmediği için çalışmayan rolanti düzenleyiciden gaz geçirerek çalışmasını sağlamak. Bunuda beyinden gelen gazı bir te yardımı ile rölanti düzenleyiciye vererek sağlayabileceğimi düşünüyorum.

    Peki sen sivici düzelttikten sonra uzun süreli kullandınmı? Uzun süreli kullanım sonucu rölantide oynama oldumu? Sivici düzelttikten sonra yakıt arttımı - azaldımı , Otomatik jikle çalışıyormu cevaplarsan sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.