Şimdi Ara

RENOCULAR BU NASIL İŞ 1,5 DCİ ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
3.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gerçekten ilginç
  • arkadaşlar şu sağ ust köşedeki reklam nasıl gideriliyo? sayfanın yarısını okuyamıyorumyaa
  • evet şaşırtıcı bir durum
  • konu karmaşık ama sanırım baz model olan 65 hp lik motorun ömrü diğerlerine göre çok daha uzun olacaktır , çekiş olarak geride kalabilir belki

     RENOCULAR BU NASIL İŞ 1,5 DCİ ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tufan50

    konu karmaşık ama sanırım baz model olan 65 hp lik motorun ömrü diğerlerine göre çok daha uzun olacaktır , çekiş olarak geride kalabilir belki


    65-85-105 bg motorlar aynı malzemeler kullananmotor bloğundan ,pistondan,valften...vs yapılsaydı teorik olarak söylediklerin doğruydu
    ama burada öyle bir durum yok
    ama 65 bg motor yine 65 bg'den modifiye edilerek 85 yada 105 bg e çıkarılan motordan tabiki daha uzun olacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: tufan50

    konu karmaşık ama sanırım baz model olan 65 hp lik motorun ömrü diğerlerine göre çok daha uzun olacaktır , çekiş olarak geride kalabilir belki


    65-85-105 bg motorlar aynı malzemeler kullananmotor bloğundan ,pistondan,valften...vs yapılsaydı teorik olarak söylediklerin doğruydu
    ama burada öyle bir durum yok
    ama 65 bg motor yine 65 bg'den modifiye edilerek 85 yada 105 bg e çıkarılan motordan tabiki daha uzun olacaktır

    tamamen doğru




  • bende megan vardı sattım çünki aldıgımda memnundum dizel olmasına ragmen bu kadar performans beklemiyodum güzeldi ama şimdi focus aldım ne diyeyim ucuyor asıl şimdi hiç dizel benzemiyor benzinli den bi farkı yok cok memnunum yaw 1.6l tdcı 109 bg
  • focus 11 krş yakarmı renault yakıyor işte ? arkadaşta focs var 150 - 170 krş arası yakıyor , bizzat yola gittik test ettik herşeyin bedeli vardır , bu arada focusa vereceğin parayla 2 adet dizel clio alırsın yada megane alarak üstede 10 milyar paran kalır ....... köfte ekmek meselesi .....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tufan50 -- 2 Kasım 2006; 15:50:44 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lordofthebodyguard


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: tufan50

    konu karmaşık ama sanırım baz model olan 65 hp lik motorun ömrü diğerlerine göre çok daha uzun olacaktır , çekiş olarak geride kalabilir belki


    65-85-105 bg motorlar aynı malzemeler kullananmotor bloğundan ,pistondan,valften...vs yapılsaydı teorik olarak söylediklerin doğruydu
    ama burada öyle bir durum yok
    ama 65 bg motor yine 65 bg'den modifiye edilerek 85 yada 105 bg e çıkarılan motordan tabiki daha uzun olacaktır

    tamamen doğru




    Ya nasıl yani? Bu güçler basınç yükseltilerek arttırılıyor. Bu da motorun ömürünü kısaltır ve 80bg ve 100bg olanlar pomba daha sık bakıma giriyomuşş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Impressor -- 2 Kasım 2006; 17:21:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: renaultt

    quote:

    Orjinalden alıntı: lordofthebodyguard


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: tufan50

    konu karmaşık ama sanırım baz model olan 65 hp lik motorun ömrü diğerlerine göre çok daha uzun olacaktır , çekiş olarak geride kalabilir belki


    65-85-105 bg motorlar aynı malzemeler kullananmotor bloğundan ,pistondan,valften...vs yapılsaydı teorik olarak söylediklerin doğruydu
    ama burada öyle bir durum yok
    ama 65 bg motor yine 65 bg'den modifiye edilerek 85 yada 105 bg e çıkarılan motordan tabiki daha uzun olacaktır

    tamamen doğru




    Ya nasıl yani? Bu güçler basınç yükseltilerek arttırılıyor. Bu da motorun ömürünü kısaltır ve 80bg ve 100bg olanlar pomba daha sık bakıma giriyomuşş.



    basınç yükseltilerek yapılıyor diye birşey yok dışarıdan bakılarak görünmeyen bir çok farklılıklar var(piston,valf, ..vs yapıldıkları malzemeler)
    zaten 65 bg olanda intercooler da yok.
    basit bir örnek olacak ama
    185 65 R 14 T ile 185 65 R 14 H görünüşte aynı lastiklerdir ebatları,yanak genişlikleri vs.
    burada can alıcı nokta iki lastiğin sonunda olan T ve H kodudur
    T kodu 190 km/saat maksimum hız yapılabileceğini H kodu da 210 km/saat maksimum hız yapılabileceğini gösterir
    dolayısıyla bu lastiklerin dışı aynı olmasına rağmen yapım malzemeleri kauçuk oranları çelik telleri,yanal yüklere dayanımı... vs tamamen farklıdır




  • arkadaşlar benim için yakıt önemli diil ama şimdi diceksiniz benzinli al ozaman ama disel kullanmak istedim biraz da merak ettim nasıl diye acıkcası meganı sattım 80 bg di gittim focus tdcı aldım 109 bg cok hoşuma gidiyor acık sülemek gerekirse hor da kullanıyorum ama megan dayanamıyordu herhalde benim ole kullanmama focus ise bana daha cok tahrık ediyo sanki bas dahada DİYO cok memnunum yakıt konusuna gelirsek önemsemiyorum bile büle performansa helal olsun
  • Madem performans istiyosun Ben senin yerinde olsam 1 milyara chip atardım zzaten 100 bgr olurdu 40 nm yapar yani 240nm yani senin kullandığın tdcila aynı ,Sonra dilediğin focusla aynı hızda giderdin ve ekstradan döktüğün 20 milyar civarı para da cebinde kalırdı ,]he onun da azıylan 3 civarı felab marşpiyel spoiler felan yapıp yol tutuşunu arttırıp şekle sokardın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonics -- 7 Kasım 2006; 22:06:18 >
  • gitti 20 milyar
  • ama konfor başka o geriye kalan la modifiye yapılır ama konfor yapılamıyor ben acıkcası cok araba degiştiriyorum bir ara herkez ii dedi diye aldım yoksa bende 1.6 focus var bide 2000 model satamadım kıyamadım üstüne aldım halen duruyor bir onu bir bunu kullanıyorum dizeli de focusun cok ii benzinliside şimdi kafam rahat modifiye işine gelince herşey orjin olmasını isterim chip atardım ama nakadar sağlıklı olur bilmiyorum memnunum araçlarımdan
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.