Şimdi Ara

Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
35
Favori
31.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STALKER-1903

    evohan :

    Assasins için verdiğiniz sweet fx çok iyi teşekkürler.Fifa 13 için de böyle ayarladığınız bir sweetfx dosyası var mı ? Bir de bu verdiğiniz AA ve Sharpen Effect yalnız bulanıklığı kaldıran yamada dx 9 ve dx 10 var hangisini kullanmalıyız ve orijinal oyunda sorun çıkarır mı ?

    bişey değil ... orjinalde sorun çıkarmıyor diye biliyorum bişey olursa oyunu yönetici olarak başlat

    fifa 13 için şurda bir ayar text dosyası var içindeki yazıları "SweetFX_settings" dekilerle değiştir , bende oyun yok denemedim yalnız
    http://www.sendspace.com/file/iwja7f




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Just In Time

    @evohan black ops 2 de şu sarımtrak efekti düzelten birşeyler var mı elinde.

    şu işini görebilir


    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)
    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)

    quote:

    /*-----------------------------------------------------------.
    / Choose effects /
    '-----------------------------------------------------------*/

    // Set to 1 for ON or 0 for OFF
    #define USE_SMAA_ANTIALIASING 1 //[0 or 1] SMAA Anti-aliasing : Smoothens jagged lines.
    #define USE_LUMASHARPEN 1 //[0 or 1] LumaSharpen : Also sharpens the antialiased edges which makes them less smooth - I'm working on fixing that.
    #define USE_BLOOM 0 //[0 or 1] Bloom : Makes bright lights bleed their light into their surroundings (relatively high performance cost)
    #define USE_HDR 1 //[0 or 1] HDR : Not actual HDR - It just tries to mimic an HDR look (relatively high performance cost)
    #define USE_TECHNICOLOR 0 //[0 or 1] TECHNICOLOR : Attempts to mimic the look of an old movie using the Technicolor three-strip color process (Techicolor Process 4)
    #define USE_DPX 0 //[0 or 1] Cineon DPX : Should make the image look like it's been converted to DXP Cineon - basically it's another movie-like look similar to technicolor.
    #define USE_LIFTGAMMAGAIN 1 //[0 or 1] Lift Gamma Gain : Adjust brightness and color of shadows, midtones and highlights (avoids clipping)
    #define USE_TONEMAP 0 //[0 or 1] Tonemap : Adjust gamma, exposure, saturation, bleach and defog. (may cause clipping)
    #define USE_VIBRANCE 1 //[0 or 1] Vibrance : Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.
    #define USE_CURVES 1 //[0 or 1] Curves : Contrast adjustments using S-curves.
    #define USE_SEPIA 0 //[0 or 1] Sepia : Sepia tones the image.
    #define USE_VIGNETTE 0 //[0 or 1] Vignette : Darkens the edges of the image to make it look more like it was shot with a camera lens. May cause banding artifacts.
    #define USE_DITHER 0 //[0 or 1] Dither : Applies dithering to simulate more colors than your monitor can display. This lessens banding artifacts (mostly caused by Vignette)
    #define USE_SPLITSCREEN 0 //[0 or 1] Splitscreen : Enables the before-and-after splitscreen comparison mode.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / SMAA Anti-aliasing settings /
    '-----------------------------------------------------------*/

    #define SMAA_THRESHOLD 0.10 // [0.05 to 0.20] Edge detection threshold
    #define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS 32 // [0 to 98] Determines the radius SMAA will search for aliased edges
    #define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS_DIAG 12 // [0 to 16] Determines the radius SMAA will search for diagonal aliased edges
    #define SMAA_CORNER_ROUNDING 0 // [0 to 100] Determines the percent of antialiasing to apply to corners.

    // -- Advanced SMAA settings --
    #define COLOR_EDGE_DETECTION 1 // [0 or 1] 1 Enables color edge detection (slower but slightly more acurate) - 0 uses luma edge detection (faster)
    #define SMAA_DIRECTX9_LINEAR_BLEND 0 // [0 or 1] Using DX9 HARDWARE? (software version doesn't matter) if so this needs to be 1 - If not, leave it at 0.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / LumaSharpen settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    // -- Sharpening --
    #define sharp_strength 0.90 // [0.10 to 3.00] Strength of the sharpening
    #define sharp_clamp 0.06 // [0.000 to 1.000] Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.035

    // -- Advanced sharpening settings --
    #define pattern 2 // [1|2|3|4] Choose a sample pattern. 1 = Fast, 2 = Normal, 3 = Wider, 4 = Pyramid shaped.
    #define offset_bias 1.0 // [0.0 to 6.0] Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.
    // I designed the pattern for offset_bias 1.0, but feel free to experiment.

    // -- Debug sharpening settings --
    #define show_sharpen 0 // [0 or 1] Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Bloom settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define BloomThreshold 20.25 //[0.00 to 50.00] Threshold for what is a bright light (that causes bloom) and what isn't.
    #define BloomPower 1.446 //[0.0000 to 8.0000] Strength of the bloom
    #define BloomWidth 0.0142 //[0.0000 to 1.0000] Width of the bloom


    /*-----------------------------------------------------------.
    / HDR settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define HDRPower 1.40 //[0.0 to 8.0] Strangely lowering this makes the image brighter
    #define radius2 0.80 //[0.0 to 8.0] Raising this seems to make the effect stronger and also brighter


    /*-----------------------------------------------------------.
    / TECHNICOLOR settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define TechniAmount 0.11 //[0.0 to 1.0]
    #define TechniPower 2.8 //[0.0 to 8.0]
    #define redNegativeAmount 0.88 //[0.0 to 1.0]
    #define greenNegativeAmount 0.88 //[0.0 to 1.0]
    #define blueNegativeAmount 0.88 //[0.0 to 1.0]


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Cineon DPX settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define Red 8.0 //[1.0 to 15.0]
    #define Green 8.0 //[1.0 to 15.0]
    #define Blue 8.0 //[1.0 to 15.0]

    #define ColorGamma 2.5 //[0.1 to 2.5] Adjusts the colorfulness of the effect in a manner similar to Vibrance. 1.0 is neutral.
    #define DPXSaturation 3.0 //[0.0 to 8.0] Adjust saturation of the effect. 1.0 is neutral.

    #define RedC 0.36 //[0.6 to 0.2]
    #define GreenC 0.36 //[0.6 to 0.2]
    #define BlueC 0.34 //[0.6 to 0.2]

    #define Blend 0.2 //[0.0 to 0.1] How strong the effect should be.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Lift Gamma Gain settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define RGB_Lift float3(0.970, 0.970, 0.970) //[0.000 to 2.000] Adjust shadows for Red, Green and Blue
    #define RGB_Gamma float3(0.985, 0.985, 0.985) //[0.000 to 2.000] Adjust midtones for Red, Green and Blue
    #define RGB_Gain float3(0.990, 0.990, 0.990) //[0.000 to 2.000] Adjust highlights for Red, Green and Blue


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Tonemap settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define Gamma 1.0 //[0.00 to 2.00] Adjust midtones

    #define Exposure 0.00 //[-1.00 to 1.00] Adjust exposure

    #define Saturation 0.00 //[-1.00 to 1.00] Adjust saturation

    #define Bleach 0.00 //[0.00 to 1.00] Brightens the shadows and fades the colors

    #define Defog 0.000 //[0.00 to 1.00] How much of the color tint to remove
    #define FogColor float3(0.00, 0.00, 2.55) //[0.00 to 1.00, 0.00 to 1.00, 0.00 to 1.00] What color to remove - default is blue


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Vibrance settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define Vibrance 0.25 //[-1.0 to 1.0] Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Curves settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define Curves_contrast 0.15 //[-1.0 to 1.0] The amount of contrast you want

    // -- Advanced curve settings --
    #define Curves_formula 3 //[1|2|3|4|5|6|7] The constrast s-curve you want to use.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Sepia settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define ColorTone float3(1.40, 1.10, 0.90) //[0.00 to 1.00, 0.00 to 1.00, 0.00 to 1.00] What color to tint the image
    #define GreyPower 0.11 //[0.0 to 1.0] How much desaturate the image before tinting it
    #define SepiaPower 0.58 //[0.0 to 1.0] How much to tint the image



    /*-----------------------------------------------------------.
    / Vignette settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define VignetteRadius 1.00 //[-1.00 to 3.00] lower values = stronger radial effect from center
    #define VignetteAmount -1.00 //[-2.00 to 1.00] Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White.
    #define VignetteSlope 8 //[1 to 16] How far away from the center the change should start to really grow strong (odd numbers cause a larger fps drop than even numbers)
    #define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) //[0.00 to 1.00] Center of effect.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Dither settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    //No settings yet, beyond switching it on or off in the top section.

    //Note that the checkerboard pattern used by Dither, makes an image harder to compress.
    //This can make your screenshots and video recordings take up more space.


    /*-----------------------------------------------------------.
    / Splitscreen settings /
    '-----------------------------------------------------------*/
    #define splitscreen_mode 1 //[1|2|3|4|5] 1 = Vertical 50/50 split, 2 = Vertical 25/50/25 split, 3 = Vertical 50/50 angled split, 4 = Horizontal 50/50 split, 5 = Horizontal 25/50/25 split



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 25 Kasım 2012; 20:10:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?

    evet sadece bu oyun icin farkli dll kullanmak gerekiyormus yoksa menuler sapitiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?

    evet sadece bu oyun icin farkli dll kullanmak gerekiyormus yoksa menuler sapitiyor

    Ben default sürümü denedim ayrıca bende problem çıkarmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?

    evet sadece bu oyun icin farkli dll kullanmak gerekiyormus yoksa menuler sapitiyor

    Ben default sürümü denedim ayrıca bende problem çıkarmadı.

    1,3 denediysen dll si yenilenmis olabilir pekde ugrasmaya gerek yok zaten hitman in renk paleti cok iyi sadece sharpen gerekiyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?

    evet sadece bu oyun icin farkli dll kullanmak gerekiyormus yoksa menuler sapitiyor

    Ben default sürümü denedim ayrıca bende problem çıkarmadı.

    1,3 denediysen dll si yenilenmis olabilir pekde ugrasmaya gerek yok zaten hitman in renk paleti cok iyi sadece sharpen gerekiyordu

    Baktımda senin ayarlara SMAA'yı oynamışsın biraz, sharpen için 0.6 da 0.4'e çekmişsin. Şu curves'i aktif etmişsin birde. Curves'in etkisi nedir tam olarak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    Hitman Absolution için SweetFX'i sen mi hazırladın?

    evet sadece bu oyun icin farkli dll kullanmak gerekiyormus yoksa menuler sapitiyor

    Ben default sürümü denedim ayrıca bende problem çıkarmadı.

    1,3 denediysen dll si yenilenmis olabilir pekde ugrasmaya gerek yok zaten hitman in renk paleti cok iyi sadece sharpen gerekiyordu

    Baktımda senin ayarlara SMAA'yı oynamışsın biraz, sharpen için 0.6 da 0.4'e çekmişsin. Şu curves'i aktif etmişsin birde. Curves'in etkisi nedir tam olarak?

    bukumlu kenar cizgileri ile ilgili oda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.

    bende bir denerim tekrar ama sanmıyorum okadar götürmemeli , olmadı sweetfx ayarlarından smaa yı bir kapa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 27 Kasım 2012; 18:24:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.

    bende bir denerim tekrar ama sanmıyorum okadar götürmemeli , olmadı sweetfx ayarlarından smaa yı bir kapa

    Denedim ama kapattığını sanmıyorum 1'i 0 yaptım.. Acaba ENBSeries'deki gibi 0 değer yerine #define'nin başına // mı getirmek gerekiyor kapatmak için? (//#define)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.

    bende bir denerim tekrar ama sanmıyorum okadar götürmemeli , olmadı sweetfx ayarlarından smaa yı bir kapa

    Denedim ama kapattığını sanmıyorum 1'i 0 yaptım.. Acaba ENBSeries'deki gibi 0 değer yerine #define'nin başına // mı getirmek gerekiyor kapatmak için? (//#define)

    yok diğer ayarlardakilere bakarsan zaten "0" yazmak yeterli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.

    bende bir denerim tekrar ama sanmıyorum okadar götürmemeli , olmadı sweetfx ayarlarından smaa yı bir kapa

    Denedim ama kapattığını sanmıyorum 1'i 0 yaptım.. Acaba ENBSeries'deki gibi 0 değer yerine #define'nin başına // mı getirmek gerekiyor kapatmak için? (//#define)

    yok diğer ayarlardakilere bakarsan zaten "0" yazmak yeterli

    Çok ilginç.. 0 yapıp kapamama rağmen (sadece curves ve sharpen açıktı) hala 10 FPS götürüyordu. Acaba dosyalarla mı alakalı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Yaptığın ayarlarla oyunu oynayınca gerçekten muhteşem oluyor ama neden 10 FPS götürdüğünü bir türlü anlayamadım.

    bende bir denerim tekrar ama sanmıyorum okadar götürmemeli , olmadı sweetfx ayarlarından smaa yı bir kapa

    Denedim ama kapattığını sanmıyorum 1'i 0 yaptım.. Acaba ENBSeries'deki gibi 0 değer yerine #define'nin başına // mı getirmek gerekiyor kapatmak için? (//#define)

    yok diğer ayarlardakilere bakarsan zaten "0" yazmak yeterli

    Çok ilginç.. 0 yapıp kapamama rağmen (sadece curves ve sharpen açıktı) hala 10 FPS götürüyordu. Acaba dosyalarla mı alakalı?

    kardeş haklısın sanırım Hitman de baya fps yiyor ben vsync açık 60fps sabit alıyorum onun için fark etmemişim ... oyun motoru ile ilgili olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 27 Kasım 2012; 21:29:07 >




  • Hmm anladım.. Değer ama yahu 10 FPS için.. Muhteşem hale geliyor oyun çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Hmm anladım.. Değer ama yahu 10 FPS için.. Muhteşem hale geliyor oyun çünkü.

    aynen
  • Eğer güncellersen Hitman Absolution için ayarlarını.. Denemek isterim. Kendim yapmaya kalksam uzun sürecek vaktim olmuyor pek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdo4

    Eğer güncellersen Hitman Absolution için ayarlarını.. Denemek isterim. Kendim yapmaya kalksam uzun sürecek vaktim olmuyor pek..

    renk paleti ile sepia falan oynayacaktım ama oyun un renk paleti gayet iyi gözüktü bana , denersem paylaşırım
  • Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)


    Bu hangi oyun beyler alakasız olacak ama merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1905x

    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)


    Bu hangi oyun beyler alakasız olacak ama merak ettim

    dead island




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.