Şimdi Ara

rFactor 2 (2012) [ANA KONU] (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
776
Cevap
13
Favori
45.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Reiza Studios & ISI işbirliği ile Interlagos,yakında...

  • 1991 Honda NSX v1.00

    rFactor 2 (2012) [ANA KONU]



    http://rfactor.net/web/getfile/honda-nsx-1991/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 11 Ekim 2014; 15:57:33 >
  • Oyun bende açılmıyor hiç bir tepki vermiyor güncelleme geldi yine aynı bu sorunun yaşayan varmı kendi sitesinde bir çözüm yazmışlar ama bende ise yaramadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rFactor 2 (2012) [ANA KONU]


    F1 Brezilya GP'si haftasonuna özel rFactor2,% 20 indirimde ( sadece yeni kullanıcılar için geçerli )

    promosyon kodu ; RF2BRAZIL20
  • CHEVROLET CORVETTE C6 ROAD CARS NOW AVAILABLE!

    rFactor 2 (2012) [ANA KONU]


    http://rfactor.net/web/2014/11/21/chevrolet-corvette-c6-road-cars-now-available/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 24 Kasım 2014; 19:21:48 >
  • ozan_26 kullanıcısına yanıt
    ozan kardeş oyunu tavsiye edermisin alınıp oynanası bir oyunmudur
    sürüş seçenekleri varmı kokpit dışı gibi araç arkası gibi
    oyunu alırsam nasıl alırım teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Troçki

    ozan kardeş oyunu tavsiye edermisin alınıp oynanası bir oyunmudur
    sürüş seçenekleri varmı kokpit dışı gibi araç arkası gibi
    oyunu alırsam nasıl alırım teşekkürler

    - Oyunu tavsiye ederim,lastik ve yol fizikleri gayet iyidir,grafikleri Assetto Corsa veya Project Cars tan düşük,iRacing'den bir kademe üstündür.

    - Kamera seçenekleri var.

    - Almak için oyunu indirmeniz gerekiyor

    - Lite ve Full olarak iki sürüm mevcut.Lite oyunun çekirdeğidir içini istediğiniz gibi doldurursunuz,Full halinde ise yapımcının eklediği araç ve pistler yer alır.

    Full için ;http://rfactor.net/web/getfile/content-installer/

    Lite için ; http://rfactor.net/web/getfile/lite-installer/

    - Oyunu kurduktan sonra çalıştıracağın zaman satın alma seçenekleri çıkacaktır.43.99$'a 1 yıl online + full offline veya 84.99$'a full online alabilirsiniz.44$'lık seçeneği alırsanız ve online oynamak isterseniz her yıl 12$ vermek zorundasınız.

    - Oyunun websitesi ;http://rfactor.net/ . Oyun ile ilgili bilgi ve yapımcının kendi yaptığı araç ve pistleri indirebiliyorsunuz.

    - Almaya karar verirseniz pist,araç vs. nasıl yüklenir,nerden edinilir yardımcı olurum




  • rFactor2'ye taze kan gelmiş,NSX ve bu gayet iyi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 24 Kasım 2014; 19:22:56 >
  • ozan_26 kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim ozan kardeşim çok güzel bilgilendirdin
    linkler vermişsin çok sağolasın
    oyunda bayağı pahalıymış ha neyse alırsam zaten ay başından sonra alırım
    ancak şimdi kotam dolu 3 mbs hızım var zor iner
    ayın 1 nden sonra bakacağım artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Troçki

    çok teşekkür ederim ozan kardeşim çok güzel bilgilendirdin
    linkler vermişsin çok sağolasın
    oyunda bayağı pahalıymış ha neyse alırsam zaten ay başından sonra alırım
    ancak şimdi kotam dolu 3 mbs hızım var zor iner
    ayın 1 nden sonra bakacağım artık

    Şu detayı da ben ekliyim;
    Oyunu 1 yıl online aldığınızda 1 yıl otomatik update yapabiliyorsunuz.
    Online üyelik bittiğinde ise update'leri sitesinen manuel olarak indirip yüklüyorsunuz.
    Online üyeliğim bitince sinir olmuştum. Hadi online yarışlara giremiyoruz da niye update yapamıyoruz?

    Bu arada fiyatlar şimdi baya uçuk geldi bana. İlk çıktığında neredeyse alfa versiyonuydu benim aldığım.

    Ek olarak Ozan'ın da dediği gibi oyun gayet güzel bir simdir.
    Yol hissi ve ffb özellikleriyle öne çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Troçki

    çok teşekkür ederim ozan kardeşim çok güzel bilgilendirdin
    linkler vermişsin çok sağolasın
    oyunda bayağı pahalıymış ha neyse alırsam zaten ay başından sonra alırım
    ancak şimdi kotam dolu 3 mbs hızım var zor iner
    ayın 1 nden sonra bakacağım artık

    Şu detayı da ben ekliyim;
    Oyunu 1 yıl online aldığınızda 1 yıl otomatik update yapabiliyorsunuz.
    Online üyelik bittiğinde ise update'leri sitesinen manuel olarak indirip yüklüyorsunuz.
    Online üyeliğim bitince sinir olmuştum. Hadi online yarışlara giremiyoruz da niye update yapamıyoruz?

    Bu arada fiyatlar şimdi baya uçuk geldi bana. İlk çıktığında neredeyse alfa versiyonuydu benim aldığım.

    Ek olarak Ozan'ın da dediği gibi oyun gayet güzel bir simdir.
    Yol hissi ve ffb özellikleriyle öne çıkar.



    bıraktın galiba abi sen update yapamama şeyi yüzünden :)

    online ı tek yenileme sebebim o olacak

    +

    geçtiğimiz haftalarda % 20 indirim oldu ve online üyelik yenileme bu fiyata dahil değildi,nasıl bir zihniyet bu




  • ozan_26 kullanıcısına yanıt
    Sİm'e ara verip biraz fps oynıyım dedim. İki oyun indirdim toplam 100 gb. ikisi de 4 çekirdekli işlemci istiyormuş.
    Bende de 3 çekirdek var, unlock core da işe yaramadı. Dönücem yine simlere. FPSler artık hayal, çakal yapımcılar!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    Sİm'e ara verip biraz fps oynıyım dedim. İki oyun indirdim toplam 100 gb. ikisi de 4 çekirdekli işlemci istiyormuş.
    Bende de 3 çekirdek var, unlock core da işe yaramadı. Dönücem yine simlere. FPSler artık hayal, çakal yapımcılar!!!

    yuvaya geri dönüş demek abi :)

    3 çekirdekli işlemciyi ilk defa duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erulu kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler arkadaşım sağolasın açıklamalarınız için

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • rFactor2,Black Friday'e özel bu haftasonu % 20 indirimli

    http://rfactor.net/web/2014/11/28/black-friday-deals-for-rfactor-and-rfactor-2/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 29 Kasım 2014; 2:22:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Update 28 (Build 906) Changelog Dec 11, 2014:
    FEATURES:
    ————-
    Added code to allow non-linear analog gauges.
    Added some feedback to 3 AI parameters to dev mode AIW editor (corner caution:, understeer throttle cut:, understeer lat) so that you can watch in realtime as they have an effect.
    New Launcher UI.
    New remote content package manager integrated with Launcher UI.
    Simplified activation process.
    Sync Manager now restarts Launcher after update installation with original permissions.

    BUG FIXES / OPTIMIZATIONS:
    ————-
    Fixed intermittent crash on vehicle load.
    Fixed rain volume which became too loud for some reason.
    FXAA fix for monitor.
    Fix for extraneous window in ded server mode.
    Possible fix to 1st time failure downing vmod install failure on game connect in cases where vmod and components already downloaded but not installed.
    Set lower default spotter volume.
    Changed the small rfm, veh, and track main page display buttons to not load an image if their image size is set to 0 in either dimension. This is to prevent crash if a UI should have them on the same page as one of another gizmo that uses those assets (and destroys them).
    Fixed bug with options not always remembering rfm/vehicle/track list/menu preference.
    Fix for replays not loading some *.mas skins. (skins shared over multiplayer may still not load)
    Potentially fixed names running over the HUD menus with a new HUD parameter & a fixed algorithm.
    Fixed 64 bit Dev Mode inablity to save AIW files.
    Fixed a potential crash upon starting AIW editor.
    Fixed pit menu selected box from being too small in some cases.
    Fixed HUD message center messages from extending beyond the box in some cases.
    Fixed bug where virtual vehicles created with a *.mas loose skin file instead of a *.dds skin file wouldn’t show the correct skin in the spinner or on track.
    Fixed a rare buffer overrun error in track name text display.
    Changed replay letterbox to extend the entire width of the screen instead of just inside the options extent.
    Attempted fix for occasional vehicle load/unload loop that appeared to cause network lag.
    Fixed some multiplayer “Get Mod” issues with downloading/installing components and cleaned up the UI to be more readable.

    UI / HUD / OPTIONS:
    ————-
    Added APP_TextValue_GarageTireLoad_FrontLeft, APP_TextValue_GarageTireLoad_FrontRight, APP_TextValue_GarageTireLoad_RearLeft, APP_TextValue_GarageTireLoad_RearRight Gizmos back. (not yet used in default options)
    Created gizmos for replay mode, length and current position. (not yet used in default options)
    Renamed “binkanimations” to “genericanimations” since they not longer use bink
    Added HUD parameter for pit menu maximum length.
    Added an “instant update” parameter to vehicle and track lists for options that forgo the “accept”/”cancel” mechanism.

    MULTIPLAYER:
    ————-
    Broke up installing of downloaded components on multiplayer join so that the options have a chance to update and get a little bit of ui feedback to the user about what the game is doing

    GRAPHICS
    ————-
    Modified scene post-gamma value to improve color balance.
    Ambient boost removed, no longer needed with improved scene gamma.
    Improved some HDR automation parameters.
    HDP files now deprecated and are disabled by default. HDP files can still be enabled via the plr file option ‘Enable Legacy HDR Profiles’.
    Removed specular floor value, which was causing incorrect highlights at night.

    CONTROLLERS / FFB:
    ————-
    Added a Controller.JSON value “Steering Torque Capability” in order to specify the strength of strong FFB wheels (like direct drive). If this is set properly, and it exceeds the NominalMaxSteeringTorque for a given vehicle, it allows a 1:1 correlation between the calculated torque and the actual FFB torque. (However, note that we still don’t model power steering, so the calculated torque is stronger than it should be for some vehicles.)
    Increased the number of buttons per controller supported.

    MODDING / PUBLIC DEV:
    ————-
    Updated the component mas file loading (for tracks only) to remove irrelevant layout mas files.
    Dev Mode: When editing AI driver parameters we now change the driver to match selected car in the editor window automatically when bouncing between cars

    PLUGINS:
    ————-
    Set the mLastImpact* variables in the telemetry plugin interface.
    Made plugin interface to add chat messages work on dedicated servers.
    Fixed a few things with the Internals Plugin weather interface, and added a new option to apply cloudiness instantly.




  • SILVERSTONE CIRCUIT V1.35 NOW AVAILABLE

    We are happy to release version 1.35 of Silverstone Circuit for rFactor 2. This update includes a number of small fixes and tweaks, a very important fix for the GT AIW (AI driving lines), and the addition, finally, of a working National configuration. Grab the update from our tracks page, or (directly) here. Please uninstall previous version(s).

    http://rfactor.net/web/getfile/silverstone-circuit/
  • Seat Leon Eurocup 2014

    rFactor 2 (2012) [ANA KONU]

    http://www.mediafire.com/download/ldnd317bymi4waj/SeatLeonEuroCup2014_rF2_v10.zip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 4 Ocak 2015; 12:22:13 >




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.